The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - Utreg
#1
wat is Ajax eigenlijk een kutploeg...
en nog veel kwalijker, wat hebben ze een kutpubliek!! bah Puke
Mijn gras is groener
Reply
#2
'No Signal'.

Kenker Discovery. Icon_evil
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#3
Amor Fati Wrote:wat is Ajax eigenlijk een kutploeg...
en nog veel kwalijker, wat hebben ze een kutpubliek!! bah Puke

:roll: Prachtige post.
Matige wedstrijd van Ajax, maar wat een drama die v Sichem. Echt niet dat Ajax door hem punten verloren heeft ofzo, maar die man was helemaal het spoor bijster. Die gaf gewoon echt willekeurig gele kaarten.
Van de Wiel viel me tegen, Oleguer viel me tegen, Lindgren viel me tegen, Suarez en Enoh viel me tegen, De rest een nipte voldoende.
Utrecht was ook echt niet om aan te kijken. Schoppen en lange halen snel thuis, maar goed, kan t ze moeilijk kwalijk nemen. Ze zijn de eerste dit seizoen die punten meenemen uit de Arena.
The great old Ludwig von...
Reply
#4
Ik postte tijdens de eerste helft en het viel me toen op dat Suarez zijn invloed heeft gehad op de rest van het team; vrijwel elke ajacied ging schreeuwend naar de grond bij elke willekeurige aanraking. En je zegt dat Utrecht schopte, maar dan zie je de schoppen van de ajacieden door de vingers. Van beide kanten werd er uitgedeeld, het verschil was alleen hoe de verschillende spelers met een schop omgingen. En het publiek dat daar heerlijk in mee gaat, wat natuurlijk logisch is. Maar ik zou dat duikelen van eigen spelers zat worden eerlijk gezegd.
En de scheids, tja, die was inderdaad dramatisch, maar niet in het nadeel van ajax. Suarez had (zucht, alweer) rood mogen hebben voor een elleboog. Spelers van utrecht kregen geel, terwijl vergelijkbare overtredingen aan de andere kant kaartloos bleven.

Goed, hou het maar op wat frustratie. Ben bang dat het Suarezvirus op de supporters overslaat en dat als ik door de stad loop iedereen kermend tegen de grond slaat.
Mijn gras is groener
Reply
#5
Amor Fati Wrote:Ben bang dat het Suarezvirus op de supporters overslaat en dat als ik door de stad loop iedereen kermend tegen de grond slaat.

Icon_question :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#6
Quote:Spelers van utrecht kregen geel, terwijl vergelijkbare overtredingen aan de andere kant kaartloos bleven.

dit heb ik dus precies andersom gezien.
eerst krijgt vermaelen geel, voor in mijn ogen een goeie sliding, weliswaar gestrekt been, maar dat komt echt heel vaak voor, hij speelt echter keurig de bal. Geel kan, maar vind ik niet nodig, echter 2 minuten daarna een identieke tackle op (ik meen) Lindgren en de scheids doet niets. Zo ging dat nog een paar keer. Dat Ajax uiteindelijk maar een kaart minder heeft dan Utrecht leek mij heel vreemd.

Wat dat publiek betreft; die zag het dus precies hetzelfde als ik. Aan t einde leek hij Ajax wat meer overtredingen mee te geven, maar dat was mi puur compensatie
The great old Ludwig von...
Reply
#7
Suarez en ook Leonardo zijn toch echt wel levensgevaarlijk. Zonder al die onzin zou die Suarez nog vele malen beter zijn, denk ik. Jammer!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#8
gittermaster Wrote:Wat dat publiek betreft; die zag het dus precies hetzelfde als ik.

Daar kwam ook mijn reactie richting het publiek vandaan; ze reageren op elke harde schreeuw van de spelers. Logisch, want het lijkt daardoor ook vaak alsof er echt wat aan de hand is. Als je de herhaling daarop ziet, blijkt er weinig tot niets aan de hand. Natuurlijk gebeurt dit (helaas) vaak in elke wedstrijd, maar het viel gewoon op hoevaak het vandaag gebeurde aan ajax-kant, bv Vermaelen. Vergelijk Enoh daarbij, die deelt uit maar kan ook incasseren, die zeurt niet bij een trap.

Quote:Aan t einde leek hij Ajax wat meer overtredingen mee te geven, maar dat was mi puur compensatie

Hier maakte de scheids zich inderdaad belachelijk. En wat mij betreft hadden de spelers van Utrecht nog gelijk ook dat ze de scheids belaagden na het laatste fluitsignaal. Hij laat na de extra tijd doorspelen om ajax nog twee corners te laten nemen, maar als bij het uitverdedigen een Utrechter er alleen vandoor gaat fluit hij wel af. Nu heb ik ook niets met Utrecht, maar kon hun frustratie begrijpen.
Mijn gras is groener
Reply
#9
Treesong Wrote:
Amor Fati Wrote:Ben bang dat het Suarezvirus op de supporters overslaat en dat als ik door de stad loop iedereen kermend tegen de grond slaat.

Icon_question :-k

lijkt me anders vrij irritant als ik voorbij fiets en een voetganger naar de grond duikt en om de scheids roept. Of als je in een restaurant zit en de ober die net met een malse steak onderweg is naar je tafel, zich laat vallen en om een kaart gaat zeuren :wink:
Mijn gras is groener
Reply
#10
Quote:Daar kwam ook mijn reactie richting het publiek vandaan; ze reageren op elke harde schreeuw van de spelers. Logisch, want het lijkt daardoor ook vaak alsof er echt wat aan de hand is. Als je de herhaling daarop ziet, blijkt er weinig tot niets aan de hand. Natuurlijk gebeurt dit (helaas) vaak in elke wedstrijd, maar het viel gewoon op hoevaak het vandaag gebeurde aan ajax-kant, bv Vermaelen. Vergelijk Enoh daarbij, die deelt uit maar kan ook incasseren, die zeurt niet bij een trap.

Nee, ze reageren niet op de schreeuw van de spelers, maar in dit geval op het inconsequente gefluit van de scheidsrechter.

Quote:Hier maakte de scheids zich inderdaad belachelijk. En wat mij betreft hadden de spelers van Utrecht nog gelijk ook dat ze de scheids belaagden na het laatste fluitsignaal. Hij laat na de extra tijd doorspelen om ajax nog twee corners te laten nemen, maar als bij het uitverdedigen een Utrechter er alleen vandoor gaat fluit hij wel af. Nu heb ik ook niets met Utrecht, maar kon hun frustratie begrijpen.

Nu overdrijf je echt. Het was geen uitbraak van Utrecht, de bal werd naar voren gerost en er stond in die richting ergens een speler. Overigens werd er gewoon 3 minuten extra tijd aangegeven en was dat imo nog erg weinig
The great old Ludwig von...
Reply
#11
gittermaster Wrote:
Quote: Nu overdrijf je echt. Het was geen uitbraak van Utrecht, de bal werd naar voren gerost en er stond in die richting ergens een speler. Overigens werd er gewoon 3 minuten extra tijd aangegeven en was dat imo nog erg weinig

niet lullen, op tv zag je niet wie van ajakkes nog achter bleef, maar die bal kwam wel bij een utrecht speler. die scheids laat na einde blessuretijd wel 2 corners nemen en hij wist niet hoe snel hij dit moest affluiten.

hij had na die eerste corner gewoon af moeten fluiten, als hij dat niet doet moet hij consequent zijn en door laten voetballen.

vermaelen was geel, sneuarez had weer eens rood moeten hebben. teringlul.
Reply
#12
ik heb ook al aangegeven dat je voor Vermaelen geel kon geven, ik heb alleen gezegd dat ie daarna voor Utrecht er ook 1 had moeten geven.
Suarez moet elke week rood hebben. Dat wordt ook altijd prachtig door studio Ajax uitgelicht.
Het was gewoon een blinde tyfushond, maar hij floot natuurlijk dik in t voordeel van Ajax, zoals elke scheidsrechter altijd doet. Sichem was ook de buurman van de oma van de tante van vd Wiel, dus dat zal er wel mee te maken hebben
The great old Ludwig von...
Reply
#13
gittermaster Wrote:ik heb ook al aangegeven dat je voor Vermaelen geel kon geven, ik heb alleen gezegd dat ie daarna voor Utrecht er ook 1 had moeten geven.
Suarez moet elke week rood hebben. Dat wordt ook altijd prachtig door studio Ajax uitgelicht.
Het was gewoon een blinde tyfushond, maar hij floot natuurlijk dik in t voordeel van Ajax, zoals elke scheidsrechter altijd doet. Sichem was ook de buurman van de oma van de tante van vd Wiel, dus dat zal er wel mee te maken hebben

ik vergat het woordje geen, ik vond het geen geel van vermaelen.

waarom zeg je niks over het gedrag van sneuarez? dat ze dat uitzenden is toch logisch? het is toch ook gewoon een randdebiel?

verder weet ik niet of hij in het vorodeel van wie floot, want ik heb vitesse feyenoord gekeken. ik beoordeel alleen deze 3 momenten.
Reply
#14
Quote:ik vergat het woordje geen, ik vond het geen geel van vermaelen.
:lol: oke. dan vond ik t ook geen geel. Maar je kunt m geven, echter wees dan consequent.
Ik heb de samenvatting niet gezien en in t stadion ook niets gezien, maar als je t zegt zal t best zo zijn, wat ik gezien heb is dat elke Utrecht verdediger de intentie had om gewoon keihard er in te gaan en t zal me niets verbazen met het doel om iemand eruit te trappen.

Uiteraard moet dat uitgezonden worden, maar ben gewoon nog wat opgefokt van vanmiddag dus vergeef mij enige subjectiviteit in deze
The great old Ludwig von...
Reply
#15
Ik vind het volkomen logisch dat het publiek door heftige reacties probeert de scheids en de tegenstander te beïnvloeden. Of dat nou gaat om terechte of om onterechte acties of kaarten, doet niet ter zake. Zo werkt dat toch? Of gaat het hveenpubliek eerst wachten met de reacties totdat de samenvatting en de analyses op TV achter de rug zijn?

En volgens mij was die overtreding van Vermaelen wel degelijk geel maar ik heb de samenvatting niet gezien. Ajax speelde gewoon dik onder de maat en dan kun je zelfs van dit voetballend tamelijk beperkte Utrecht niet winnen. En de scheids was een dweil maar niet de oorzaak van het puntverlies.
Reply
#16
Amor Fati Wrote:En het publiek dat daar heerlijk in mee gaat, wat natuurlijk logisch is.

Als je het logisch vindt, waarom zit je dan te mekkeren over "kutpubliek"?
Reply
#17
Flixieluv Wrote:
Amor Fati Wrote:En het publiek dat daar heerlijk in mee gaat, wat natuurlijk logisch is.

Als je het logisch vindt, waarom zit je dan te mekkeren over "kutpubliek"?

amor fati signaleert louter dat het gedrag van kutpubliek ook logisch kan zijn.
Reply
#18
Hoef Wrote:Ik vind het volkomen logisch dat het publiek door heftige reacties probeert de scheids en de tegenstander te beïnvloeden. Of dat nou gaat om terechte of om onterechte acties of kaarten, doet niet ter zake. Zo werkt dat toch?

beaam.
Reply


Forum Jump: