The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FEY-GRA
#61
Spelers doen beklag over Verbeek
Door SJOERD MOSSOU & WIETSE DIJKSTRA

ROTTERDAM - Unaniem maakten de spelers van Feyenoord bij de clubleiding hun standpunt kenbaar over het functioneren van Gertjan Verbeek. Conclusie: zo kan het niet langer.

Gertjan Verbeek arriveert maandagmorgen om kwart over acht al bij de Kuip. FOTO MARCO DE SWART
Op het moment dat directeur Eric Gudde in het Maasgebouw maandag uitsprak ‘vierkant achter’ Gertjan Verbeek te staan, zaten de spelers van Feyenoord iets verderop bij elkaar voor een crisisoverleg. Zonder de hoofdtrainer formuleerden zij een unaniem standpunt over wat er allemaal anders moet.

De onvrede werd na afloop van het gesprek voorgelegd aan zowel Verbeek als de clubleiding. Na lunchtijd spraken aanvoerder Giovanni van Bronckhorst en zijn plaatsvervangers Roy Makaay en Kevin Hofland met technisch directeur Peter Bosz, om het ongenoegen dat binnen de selectie leeft duidelijk te verwoorden. Even daarvoor was Verbeek zelf bijgepraat door de voetballers.

Onder meer op het gebied van communicatie willen de spelers dat er iets structureel verandert. De verhoudingen op de werkvloer zijn dusdanig dat er onvoldoende wederzijds vertrouwen is om tot optimale prestaties te komen. De onvrede over de trainingsmethodes van Verbeek sluit daar indirect bij aan. Binnen de selectie staan weinig spelers achter de huidige werkwijze, die – cru gezegd – voorlopig meer blessures dan punten oplevert.

Feyenoord staat kort voor de winterstop op een treurige elfde plaats, met wedstrijden tegen AZ (zaterdag) en PSV (volgende week zondag) op het programma. De kans is reëel dat de Rotterdamse club zijn jubileumjaar 2008 afsluit op een vijftiende positie, net boven de degradatiestreep. Na het 3-1 verlies van zondag tegen De Graafschap werd de noodsituatie afgekondigd in de Kuip.

Namens de spelersgroep wenst Kevin Hofland niet inhoudelijk op de gesprekken van maandag in te gaan. ,,Dat houden we intern,’’ zegt de verdediger. ,,Maar als groep zijn we het onderling wel eens over welke richting we op willen. We hebben een openhartig onderling gesprek gevoerd. Laat daarbij voorop staan dat wij als spelers heel goed weten dat de verantwoordelijkheid voor de prestaties bij onszelf ligt. Wij hebben gefaald, zo simpel is het.’’

Op de vraag of Hofland wil dat Verbeek aanblijft als trainer geeft de verdediger een ontwijkend antwoord. ,,Daar neem ik geen standpunt over in,’’ zegt Hofland.

In algemene zin zegt hij: ,,Ik heb altijd gezegd dat ik voor de club Feyenoord speel en voor het elftal, niet zozeer voor een trainer. Ik bedoel, over twee dagen, twee maanden of twee jaar kan er opeens een andere coach voor de groep staan. Zo werkt dat. Als speler moet je altijd zélf zorgen dat je presteert.’’

Verbeek zegt blij te zijn dat er met open vizier is gesproken over de huidige crisissituatie. Voorafgaand aan het groepsgesprek uitte de coach zijn onvrede over de anonieme kritiek die de laatste dagen in de media verscheen. Daarna liet hij zijn spelers bewust alleen.

,,Het gaat erom dat je eerlijk communiceert,’’ aldus Verbeek. ,,En dus niet eerst via de pers, zoals is gebeurd. Zoiets bederft de sfeer en het vertrouwen. Dat heb ik de spelers heel duidelijk aangegeven. Na afloop van hun onderlinge gesprek hebben ze mij een heldere samenvatting gegeven van hoe zij over bepaalde dingen denken. Met die conclusies kunnen wij als staf ons voordeel doen.’’

Van een onwerkbare situatie is volgens Verbeek geen sprake. ,,Nee, ze hebben zeker niet gesteld dat ze mij weg willen hebben. Zo’n gesprek was het absoluut niet. De intentie was om tot een optimale samenwerking te komen, in het belang van Feyenoord.

,,We hebben als volwassen mensen gesproken, waarbij iedereen liet zien dat hij zijn verantwoordelijkheid wil nemen. Dat is een goed teken.’’

De aanhang van de Rotterdamse club richt zijn frustratie in de eerste plaats op de spelers en technisch directeur Peter Bosz. De laatste wordt verantwoordelijk gesteld voor de huidige situatie, waarin met een grondig gerenoveerde spelersgroep amper resultaat wordt gehaald.. ,,Dat is een logisch mechanisme,’’ zegt Bosz daarover. ,,Als het slecht gaat, is de trainer of de technisch directeur vaak de boeman. De trainer is net nieuw, dus er wordt nu naar mij gewezen. Ik begrijp dat wel.’’

Op zijn onderhoud met Van Bronckhorst, Makaay en Hofland wenst Bosz inhoudelijk niet in te gaan. ,,Maar het was een constructief gesprek,’’ aldus Bosz. ,,We hebben geprobeerd de rijen te sluiten en in mijn ogen is dat gelukt.''
Reply
#62
waf Wrote:voor de rest is het een koude provinciale kutclub met gloryhunters en andersoortig saai publiek.

Beaam

Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#63
Treesong Wrote:
waf Wrote:voor de rest is het een koude provinciale kutclub met gloryhunters en andersoortig saai publiek.

Beaam

Hakkuh

Geen beaam, het uitverkochte (in deze slechte tijden!) stadion zat ondanks de 0-2 ruststand nog vol de 2e helft. De Arena zit bij aanvang van wedstrijden al niet vol als Ajax slechts 6e staat en als je dan halverwege 0-2 achterstaat stroomt ie al helemaal leeg. Dead
Reply
#64
Peter Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:voor de rest is het een koude provinciale kutclub met gloryhunters en andersoortig saai publiek.

Beaam

Hakkuh

Geen beaam, het uitverkochte (in deze slechte tijden!) stadion zat ondanks de 0-2 ruststand nog vol de 2e helft. De Arena zit bij aanvang van wedstrijden al niet vol als Ajax slechts 6e staat en als je dan halverwege 0-2 achterstaat stroomt ie al helemaal leeg. Dead

Stop it, I'm getting all misty-eyed cry

Wellicht hopen de meesten nog dat PSV opnieuw door kunst-en vliegwerk, een hoop mazzel en het falen van de andere clubs weer kampioen wordt. Wacht nu maar tot de magere jaren echt begonnen zijn en de gloryhunters in al hun glorie zullen wegblijven. =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#65
Treesong Wrote:
Peter Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:voor de rest is het een koude provinciale kutclub met gloryhunters en andersoortig saai publiek.

Beaam

Hakkuh

Geen beaam, het uitverkochte (in deze slechte tijden!) stadion zat ondanks de 0-2 ruststand nog vol de 2e helft. De Arena zit bij aanvang van wedstrijden al niet vol als Ajax slechts 6e staat en als je dan halverwege 0-2 achterstaat stroomt ie al helemaal leeg. Dead

Stop it, I'm getting all misty-eyed cry

Wellicht hopen de meesten nog dat PSV opnieuw door kunst-en vliegwerk, een hoop mazzel en het falen van de andere clubs weer kampioen wordt. Wacht nu maar tot de magere jaren echt begonnen zijn en de gloryhunters in al hun glorie zullen wegblijven. =D>

Geloof mij nou maar, als iemand niet in de titelkansen van PSV gelooft zijn het de PSV-fans zelf wel!
Gelukkig is dit slechts een tussenjaar en dus een uitzondering, terwijl in Amsterdam jaren met een kampioenschap tegenwoordig uitzondering zijn. Dat zal er misschien wel iets mee te maken hebben. Hakkuh
Reply
#66
Peter Wrote:Geloof mij nou maar, als iemand niet in de titelkansen van PSV gelooft zijn het de PSV-fans zelf wel!
Gelukkig is dit slechts een tussenjaar en dus een uitzondering, terwijl in Amsterdam jaren met een kampioenschap tegenwoordig uitzondering zijn. Dat zal er misschien wel iets mee te maken hebben. Hakkuh

Je zit in de ontkenningsfase, dat geeft niets. Ik zal je de zes fasen van de Magere jaren even geven, zodat je weet wat je te wachten staat.

1: Schok en ongeloof. Deze fase heb je al achter de rug. Van de eerste wanprestaties moest je heel erg schrikken. Je kon gewoonweg niet geloven dat PSV zó slecht speelde.
2: Ontkenning. Hierin zit je nu. "Het is maar een tussenjaar." "Zo structureel kan de teloorgang van PSV toch niet zijn?"
3: Schuldgevoel. "Het komt door mij. Ik had gewoon naar het stadion moeten gaan, ZELFS als mijn maat niet kon... en waarom liet ik die uitwedstrijden steeds schieten?"
4: Woede. De onvermijdelijke fase. Woede naar het bestuur. De spelers. De club. Tranen. Gebalde vuisten.
5: Depressie. Het komt nooit meer goed. Het stadion raakt leger. Seizoenskaarten blijven liggen. Het in weemoed terugdenken aan oude successen begint.
6: Acceptatie en Hoop. Je hebt geaccepteerd dat het wachten op nieuw succes begonnen is. De wederopstanding van PSV zal misschien jaren duren, maar je zet met gestrekte rug je PSV-petje recht en knoopt je Eindhovuh-de-gekste sjaal extra goed om je nek. Je hebt hoop, hoop dat het ooit weer goed komt. En hoop is een mooi iets... :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#67
Treesong Wrote:
Peter Wrote:Geloof mij nou maar, als iemand niet in de titelkansen van PSV gelooft zijn het de PSV-fans zelf wel!
Gelukkig is dit slechts een tussenjaar en dus een uitzondering, terwijl in Amsterdam jaren met een kampioenschap tegenwoordig uitzondering zijn. Dat zal er misschien wel iets mee te maken hebben. Hakkuh

Je zit in de ontkenningsfase, dat geeft niets. Ik zal je de zes fasen van de Magere jaren even geven, zodat je weet wat je te wachten staat.

1: Schok en ongeloof. Deze fase heb je al achter de rug. Van de eerste wanprestaties moest je heel erg schrikken. Je kon gewoonweg niet geloven dat PSV zó slecht speelde.
2: Ontkenning. Hierin zit je nu. "Het is maar een tussenjaar." "Zo structureel kan de teloorgang van PSV toch niet zijn?"
3: Schuldgevoel. "Het komt door mij. Ik had gewoon naar het stadion moeten gaan, ZELFS als mijn maat niet kon... en waarom liet ik die uitwedstrijden steeds schieten?" :notfunny:
4: Woede. De onvermijdelijke fase. Woede naar het bestuur. De spelers. De club. Tranen. Gebalde vuisten.
5: Depressie. Het komt nooit meer goed. Het stadion raakt leger. Seizoenskaarten blijven liggen. Het in weemoed terugdenken aan oude successen begint.
6: Acceptatie en Hoop. Je hebt geaccepteerd dat het wachten op nieuw succes begonnen is. De wederopstanding van PSV zal misschien jaren duren, maar je zet met gestrekte rug je PSV-petje recht en knoopt je Eindhovuh-de-gekste sjaal extra goed om je nek. Je hebt hoop, hoop dat het ooit weer goed komt. En hoop is een mooi iets... :cry: :notfunny:

Je gevoel voor humor is schrijnend, maar we zitten in fase 4, niet in fase 2. :roll: En in welke fase zit Ajax? Fase 7: we hebben de hoop opgegeven dat we ooit nog kampioen worden en lachen ons dus al rot als een andere topclub een jaartje moet meemaken wat wij al 10 jaar voelen? :roll:
Reply
#68
Het spijt me dat mijn opmerkingen je pijn doen, maar ik wil je alleen maar helpen. Omarm het feit dat het geen tussenjaar is. Voel het verdriet. Het is over met de pret. De koek is op. Hoe sneller je dit allemaal een plekje weet te geven, hoe beter... echt waar!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#69
Peter Wrote:maar we zitten in fase 4, niet in fase 2.

Dat is 1 van de symptomen, Peter. Ontkennen dat je niet in de ontkenningsfase zit......het is erger dan ik verwacht had.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#70
Treesong Wrote:het feit dat het geen tussenjaar is.

Verklaart u nader. Wie gaat de komende jaren PSV van titels afhouden bijvoorbeeld?
Reply
#71
Peter Wrote:
Treesong Wrote:het feit dat het geen tussenjaar is.

Verklaart u nader. Wie gaat de komende jaren PSV van titels afhouden bijvoorbeeld?

Salcido, Stevens, Reker, de portomonee, Lazovic en Lemic.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#72
Bumme Wrote:
Peter Wrote:
Treesong Wrote:het feit dat het geen tussenjaar is.

Verklaart u nader. Wie gaat de komende jaren PSV van titels afhouden bijvoorbeeld?

Salcido, Stevens, Reker, de portomonee, Lazovic en Lemic.

Hey daar heppie de andere helft van de siamese tweeling weer.
Reply
#73
Peter Wrote:
Bumme Wrote:
Peter Wrote:
Treesong Wrote:het feit dat het geen tussenjaar is.

Verklaart u nader. Wie gaat de komende jaren PSV van titels afhouden bijvoorbeeld?

Salcido, Stevens, Reker, de portomonee, Lazovic en Lemic.

Hey daar heppie de andere helft van de siamese tweeling weer.

[Image: siamese%20tweeling.gif]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#74
[Image: 0fcb2c35-9b8c-4e1d-8820-f330854ae3af_Juv...PS_397.jpg]

Maar alle gekheid op een stokje... uit piëteit is hier een liedje voor alle PSV-fans

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YwxsWIYJI2A[/youtube]

:|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#75
Bumme Wrote:[Image: siamese%20tweeling.gif]

Bumme, allemaal leuk en aardig. Maar zo'n foto van Ji-sung Park en Young-pyo Lee vlak voor hun vertrek naar Eindhoven draagt hier toch niks bij aan deze discussie? :-s
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#76
Undecided Undecided
Reply
#77
Treesong Wrote:alle gekheid op een stokje

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#78
Verschil is dat PSV 2 jaar op rij kampioen is geworden TERWIJL ze al in die fases zaten. Ze zijn als het ware kampioen geworden in een jaar wat normaal gesproken een tussenjaar is, ook alleen maar door falen van de tegenstand maar dat doet er niet toe.

@ Peter
Ik vind dat je wel een beeeeetje overdrijft met je "in deze slechte tijden" Als ze dat in A'dam of R'dam zeggen kan ik me dat voorstellen maar jullie stonden nog geen half jaar terug nog met de schaal. Het grootste gedeelte van de supporters die er nu zitten zijn gewoon SCC'ers die hun SCC kochten/verlengden toen jullie kampioen waren of zouden worden. Jullie staan nu wel 7 punten achter op de nr 1 maar juist jullie zouden moeten weten dat zo'n gat HEEL snel verdwenen kan zijn. Daarnaast vind ik het geen schande om uitgeschakeld te worden in europees verband in deze poule.

Overigens blijf ik respect hebben voor de kuip. DAAR hebben ze pas slechte tijden maar daar zat het wel weer "gewoon" bomvol zondag. Dat er dan mensen bij de 0-3 weggaan kan ik me voorstellen.. dat heeft weinig met "ajaxpubliek" te maken. Overal zie je dat als het echt slecht gaat mensen weggaan OOK bij Feyenoord en zelfs ook bij Twente (het gaat daar echter al jaaaaren goed hehe).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#79
harry_bierdop Wrote:Verschil is dat PSV 2 jaar op rij kampioen is geworden TERWIJL ze al in die fases zaten. Ze zijn als het ware kampioen geworden in een jaar wat normaal gesproken een tussenjaar is, ook alleen maar door falen van de tegenstand maar dat doet er niet toe.

@ Peter
Ik vind dat je wel een beeeeetje overdrijft met je "in deze slechte tijden" Als ze dat in A'dam of R'dam zeggen kan ik me dat voorstellen maar jullie stonden nog geen half jaar terug nog met de schaal. Het grootste gedeelte van de supporters die er nu zitten zijn gewoon SCC'ers die hun SCC kochten/verlengden toen jullie kampioen waren of zouden worden. Jullie staan nu wel 7 punten achter op de nr 1 maar juist jullie zouden moeten weten dat zo'n gat HEEL snel verdwenen kan zijn. Daarnaast vind ik het geen schande om uitgeschakeld te worden in europees verband in deze poule.

Overigens blijf ik respect hebben voor de kuip. DAAR hebben ze pas slechte tijden maar daar zat het wel weer "gewoon" bomvol zondag. Dat er dan mensen bij de 0-3 weggaan kan ik me voorstellen.. dat heeft weinig met "ajaxpubliek" te maken. Overal zie je dat als het echt slecht gaat mensen weggaan OOK bij Feyenoord en zelfs ook bij Twente (het gaat daar echter al jaaaaren goed hehe).

Zoals je zelf in je 1e zin aangeeft zijn "deze slechte tijden" al 2,5 jaar aan de gang (daarom zie ik ook niet in waarom we volgend jaar niet gewoon weer kampioen kunnen worden, wie moet het anders worden? Je hoeft nu eenmaal niet zo goed te zijn om kampioen te worden in NL, das wel gebleken). We zijn in Eindhoven echt niet verwend de laatste jaren en ken best wat mensen die hun SCC door het laffe spel hebben opgezegd omdat ze op zaterdagavond leukere dingen kunnen verzinnen dan gaan kijken naar slaapverwekkend voetbal. 'Voordeel' voor PSV tov Ajax is echter dat t stadion kleiner is en er veel mensen zijn die al jaren niet aan een betaalbare seizoenkaart kunnen komen. Als iemand opzegt staan er anderen in de rij om die kaart over te nemen omdat t stadion nu eenmaal aan de krappe kant is.
Ben het ook met je eens dat 7 punten zo verdwenen kunnen zijn, maar tis dit jaar niet 1 club die je moet achterhalen/voor je moet houden maar een stuk of 4/5. Dat we bv. nog boven Ajax gaan eindigen sluit ik totaal niet uit, zeker niet nu Huntelaar verkocht is, maar AZ zonder Europese beslommeringen ed. is toch wel erg sterk nu. Ben zeer benieuwd wie die ploeg gaat stoppen. Zou me niks verbazen als de titelstijd dit jaar juist minder spannend wordt dan de afgelopen jaren, ook al heeft iedereen het over de nivellering waardoor veel ploegen kampioen denken te kunnen worden.
Reply
#80
Ik vind dat je, ondanks dat er redelijk wat onvrede was over het laffe/slechte spel van psv, de afgelopen 2 jaar toch echt geen slechte tijden mag noemen, ook niet tussen aanhalingstekens. En dat je stelt "wie er anders volgend jaar kampioen moet worden" vind ik in ieder geval redelijk aan de gewaagde kant. Jullie KUNNEN vast meespelen om de titel volgend jaar maar ik zie PSV ook zo wel 2 of 3 jaar aanmodderen en gewoon elk jaar 2e of 3e worden.

Je stelt zelf vele malen hier dat het PSV elftal niet veel veranderd is (op Gomes na) tov het afgelopen jaar, je stelt zelf echter ook dat PSV kampioen kon worden door falen/weinig tegenstand van de tegenstander. Het falen van de tegenstander (in ieder geval 1) lijkt een heel eind over dus zal PSV toch echt beter moeten worden om mee te kunnen doen om de titel.

Denk dat het ook verstandig als ze Ibi gewoon verkopen voor pakweg 15M (als ze dat ervoor krijgen??) en daarmee het elftal gaan versterken..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#81
En jullie hadden natuurlijk nooooooooooooooooooooooooooooit Valckx moeten ontslaan :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#82
15 mio voor ibi is echt veel te veel.

altijd geblesseerd, altijd huilen, nooit overtuigd in het nederlands elftal. en tot dit jaar extreem weinig scorend vermogen.
Reply
#83
nooit overtuigd in het nl's elftal? dat kind is pas 22..en zit al een tijdje bij de selectie..vink best goed.

ennuh over dat scorend vermogen. zijn daar de spitsen niet voor?
Economists do it with models...
Reply
#84
waf Wrote:15 mio voor ibi is echt veel te veel.

altijd geblesseerd, altijd huilen, nooit overtuigd in het nederlands elftal. en tot dit jaar extreem weinig scorend vermogen.

Dat weinig scoren kwam omdat ie niet in de buurt van de goal mocht spelen. Dit jaar krijgt hij meer vrijheid is hij bijna elk duel bij een goal betrokken, vaak zelfs als afmaker. Wel met je eens dat ie op een behoorlijk niveau (ook Europees met PSV) nog zelden iets heeft laten zien. Bij Tottenham vorig seizoen was hij geweldig, verder altijd matig. Toch zou het me niks verbazen als een Arsenal een keer met veel geld voor m komt, die hoeven niet op de centen te letten en zijn uit op talentvolle spelers van het type Afellay.
Reply
#85
Arsenal niet op de centen letten???? Is algemeen bekend dat Arsenal verreweg het minste salaris betaalt ivm andere topclubs. Daarnaast trekken ze altijd 'goedkope' talenten aan.

Als je als club 15M neertelt voor Afellay ben je gek. Gast is, zoals waf het al zegt, echt altijd geblesseerd. In een topcompetitie zal hij helemaal niet vaak spelen. Kijk naar Atletico, daar geeft een speler hem bewust een tikkie en hij is er weer uit.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: