The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FEY-GRA
#31
Mukkus Wrote:Nog blij met verbeek, waf? Ik zei het je toch al......

Wat ik overigens wel frappant vind: Erwin Koeman lag zwaar onder vuur bij het Legioen, terwijl hij best wel acceptabele resultaten haalt. Verbeek heeft nu nog veel krediet bij het Legioen, terwijl de resultaten dramatisch zijn. Maar zijn populariteit is dan weer te danken aan zijn nuchtere houding en zijn harde aanpak.

Rare knakkerts, die havenarbeiders. :crazy:

waarom is dat raar? koeman gaf de spelers 2 dagen vrij na een wanprestatie. dan fronst men hier de wenkbrauwen. spelers die vinden dat ze te hard moeten trainen, daar moet je echt niet mee aankomen in rotterdam.

ik vind verbeek nog steeds uitstekend overkomen en de juiste dingen zeggen. ik weet niet waarom hij precies ergernis opwekt bij een paar spelers, maar ik kan me voostellen dat het niet leuk is dat hij zich overal mee bemoeit. hij doet net of hij ook een dokter is.

gisteren vond ik het tactisch ook niet echt best (lange ballen op fer), maar hij zit nu eenmaal beperkt in zijn mogelijkheden. wat me wel stoort is dat het positiespel slecht is. in de e tjes leer je al dat je altijd 2 afspeel mogelijkheden moet hebben, maar er is totaal geen beweging zonder bal. misschien komt dat door hem, misschien door anarchie/muiterij?

als spelers te weinig lopen trekt het legioen dat slecht. nogmaals, juist niet raar dat men dan de trainer steunt.
Reply
#32
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Moker Wrote:Ik snap ook echt niet waarom die verbeek met 1 aanvaller speelt en opkomende middenvelders, dat is echt zoooo 2001 Confused

Omdat hij maar 1 echte, fitte, aanvaller heeft? Zodra JDT weer fit is, gaat hij 4-4-2 spelen.

maar hij heeft net enorme ruzie gehad met tomasson die bijna terug was, krachttraining moest doen en.... weer terugviel.

Ik las zonet dat Verbeek nu, in overleg met JDT zelf, hem het programma van de medische staf laat volgen en dat hij het 'prettig'
vond dat JDT zelf aangaf dat liever te doen. Op zich getuigt dat van flexibiliteit en open staan voor de eigen inbreng van spelers,
maar aan de andere kant is het een beetje raar dat hij de programma's van de medische staf in eerste instantie niet vertrouwt.
Ik geef hem nog steeds het voordeel van de twijfel. Bovendien, wie zou hem moeten vervangen? Mario Been en Ron Jans willen (nog) niet.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#33
Gerben Zonderland Wrote:Ik las zonet dat Verbeek nu, in overleg met JDT zelf, hem het programma van de medische staf laat volgen en dat hij het 'prettig'
vond dat JDT zelf aangaf dat liever te doen
.

Wat wil je hiermee zeggen?
Reply
#34
Hoef Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik las zonet dat Verbeek nu, in overleg met JDT zelf, hem het programma van de medische staf laat volgen en dat hij het 'prettig'
vond dat JDT zelf aangaf dat liever te doen
.

Wat wil je hiermee zeggen?

Wat denk je dat ik daarmee wil zeggen?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#35
Dat je moetie hebt met "nette zinnen" typen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#36
Bocaloca Wrote:Dat je moetie hebt met "nette zinnen" typen

Ik moetie helemaal niks!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#37
Volgens mij beledigt-ie je moeder :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#38
K krijg nog een luns van GZ :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#39
Schrijf nu eerst eens een behoorlijke zin :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#40
Treesong Wrote:Volgens mij beledigt-ie je moeder :razz:

Ik ben geen moslim of katholiek, dus het zal me jeuken. :8:

@boca: vrijdag in SLC? Ik heb tot een uur of 12 overleg...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#41
Mot ik even doorcrossen vanuit Rotjeknor, ben daar om 11.45 klaar en ze verwachten me in Den haag toch pas om 1 uur.
Lijkt mij een prima plan Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#42
Amor Fati Wrote:ok, begin van het seizoen was het nog vermakelijk, maar nu is het echt niet leuk meer... arm Feyenoord :oops:

Inderdaad! Een ding is echter zeker: komende zondag verliezen ze niet!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#43
Bumme Wrote:
Amor Fati Wrote:ok, begin van het seizoen was het nog vermakelijk, maar nu is het echt niet leuk meer... arm Feyenoord :oops:

Inderdaad! Een ding is echter zeker: komende zondag verliezen ze niet!


Het spijt mij, ik heb dat gevoel echt niet.
Elke nederlaag geeft mij een heerlijk gevoel.
The great old Ludwig von...
Reply
#44
ja leuk voor je glitter, maar als voetballiefhebber kan je dit toch niet leuk vinden kommop. ik zie toch echt liever een topfit az, een topfit PSV, een topfit Feyenoord en ja...een topfit Ajax....dan wordt het toch allemaal veel leuker. ik ben niet voor feyenoord, maar was afgelopen zondag wel onwijs pissed....
Economists do it with models...
Reply
#45
Ikke niet Mloker...
Ik vind t heerlijk om te zien. Sorry, kan er ook niets aan doen, zeg gewoon eerlijk wat ik erbij voel
The great old Ludwig von...
Reply
#46
gittermaster Wrote:Ikke niet Mloker...
Ik vind t heerlijk om te zien. Sorry, kan er ook niets aan doen, zeg gewoon eerlijk wat ik erbij voel

ff van az verliezen, worden jullie lekker geen kampioen. ja jullie ja, met je jak tuip. :razz:
Reply
#47
Smile
zondag mag t voor een keer, en tegen PSV, maar das logiesj.
The great old Ludwig von...
Reply
#48
ik vind het wel stoer dat je over je gevoelens durft te praten op het forum, maar als liefhebber van de sport VOETBAL moet het je toch enigzins pijn doen dat een club als feyenoord het moeilijk heeft. ik bedoel je bent toch ook voor de nederlandse tiems in de uefa cup en champions liek? je moet het ook een beetje in het geheel zien; dit is echt niet goed voor het nederlands voetbal. dalijk komen de suaresjes en sulejmanietjes niet meer naar ajax, maar gaan ze meteen naar een buitenlandse club en gaat de nl'se competitie nog gayer worden dan 'ie momenteel al is...
Economists do it with models...
Reply
#49
mooi betoog Moker.
Hmmmm, nu ik er zo over nadenk....
Je hebt inderdaad gelijk..
Denk ik er nu anders over...
hmmmm... uuuuuh..
nee

Overigens zou ik t ook heel goed begrijpen als een feyenoorder andersom hetzelfde zou hebben
The great old Ludwig von...
Reply
#50
omfg ik dacht dat jullie zaten te geinen op het forum, maar ajax is echt geinteresseerd in die tuyp lees ik net.....[Image: crysmile.gif]
Economists do it with models...
Reply
#51
gittermaster Wrote:mooi betoog Moker.
Hmmmm, nu ik er zo over nadenk....
Je hebt inderdaad gelijk..
Denk ik er nu anders over...
hmmmm... uuuuuh..
nee

Overigens zou ik t ook heel goed begrijpen als een feyenoorder andersom hetzelfde zou hebben

dan ben je voor mij gewoon een hooligan, want als je een omhaal van suarez wel mooi vindt en een omhaal van makaay niet dan ga je niet voor het voetbal naar het stadion maar om je haat jegens feyenoord te laten zien cq. je liefde voor ajax. jouw beleving heeft dus niets met voetbal te maken...
Economists do it with models...
Reply
#52
Moker Wrote:
gittermaster Wrote:mooi betoog Moker.
Hmmmm, nu ik er zo over nadenk....
Je hebt inderdaad gelijk..
Denk ik er nu anders over...
hmmmm... uuuuuh..
nee

Overigens zou ik t ook heel goed begrijpen als een feyenoorder andersom hetzelfde zou hebben

dan ben je voor mij gewoon een hooligan, want als je een omhaal van suarez wel mooi vindt en een omhaal van makaay niet dan ga je niet voor het voetbal naar het stadion maar om je haat jegens feyenoord te laten zien cq. je liefde voor ajax. jouw beleving heeft dus niets met voetbal te maken...

dit is de domste conclusie met foutieve constateringen die ik hier gelezen heb het afgelopen half jaar.
Moker-past-in-zijn-jas-zijn-jas-past-in-zijn-tas-dus-Moker-past-in-zijn-tas.
Waar staat dat ik een vergelijkbare omhaal van Makaay niet evenmooi vind als van Suarez?
Hoe kom je daarbij?
En ik ga inderdaad naar t stadion. Met mijn eigen seizoenskaart.
Jij wilt mij vertellen wat met voetbal te maken heeft? hahahahahahahhahahaha Moker.
Alsjeblieft, lees je verhaal nog eens door en denk na voor je iets typt.
Moet ik nu niet naar je vijanden lijstje? Of heb jij hooligans te vriend?
The great old Ludwig von...
Reply
#53
omdat je een hekel aan feyenoord heb...en het heerlijk vind als ze verliezen. dan kan ik me voorstellen dat je ook zit te koken van binnen als feyenoord succes heeft. een omhaal van makaay is een succesje van een feyenoord-speler. ik krijg namelijk de indruk dat alles wat met feyenoord te maken heeft je niet interesseert. ik vind juist zoals ik hierboven heb gezegd dat je als voetballiefhebber of je nu voor ajax of feyenoord bent moet genieten van mooie voetbalmomenten....

dus als je niet van voetbal kan houden van de club die je haat, dan ben je geen voetballiefhebber, als je geen voetballiefhebber bent, dan ben je een hooligan want die haten voetbal en komen alleen oorlogje spelen met de clubs die ze allemaal haten.

en nee je gaat niet van mijn vriendelijstje af
en ja ik heb een hooligan als vriend, die staat trouwens ook in mijn vriendenlijstje Wink
Economists do it with models...
Reply
#54
Moker, ik zie zoveel foute constateringen en conclusies van jou. Gewoon echt teveel om op in te gaan.
The great old Ludwig von...
Reply
#55
zeg moker, van mij mag ajakkes ook dood. en ik ben ook niet voor ajakkes in europa. het interesseert me geen zier. en ik zal er geen traan om laten als ze ophouden te bestaan. dan vind ik wel weer een andere vijand, de kaasneuzen bijvoorbeeld.
Reply
#56
waf Wrote:dan vind ik wel weer een andere vijand, de kaasneuzen bijvoorbeeld.
:cry: :cry:

Niet PSV? Icon_cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#57
Quote: van mij mag ajakkes ook dood

Maar Waf, hooligan.... Dus jij kunt niet genieten van een omhaal van Suarez? Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply
#58
gittermaster Wrote:
Quote: van mij mag ajakkes ook dood

Maar Waf, hooligan.... Dus jij kunt niet genieten van een omhaal van Suarez? Icon_twisted

nee, een omhaal van sneuarez vin dik alleen mooi als hij allebei zijn benen breekt. en het liefst ook zijn nek.

mooi voetbal en mooie omhalen zijn verder voor wijven en heaumeaus.
Reply
#59
:lol: :lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#60
Treesong Wrote:
waf Wrote:dan vind ik wel weer een andere vijand, de kaasneuzen bijvoorbeeld.
:cry: :cry:

Niet PSV? Icon_cry

nee, ik heb wel wat met psvee.

ze hebben de beste nederlandse keeper ooit gehad (van beveren) en een weergaloze spits waarvan het water me somtijds in de mond liep (romario).

bovendien hebben we een gemeenschappelijke vijand.

voor de rest is het een koude provinciale kutclub met gloryhunters en andersoortig saai publiek.
Reply


Forum Jump: