The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian open 2009
#31
Koning Exit
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#32
Middelkoop 4-3 voor in 3e set
Reply
#33
Middelkoop - Capdeville 6-3 2-6 4-3* 30-40 ... staat al paar minuten zo
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#34
Jaa hij wint!! erg netjes gedaan =D> =D>
De stand bleef bij mij ook eent ijd op 4-3 staan, maar ging ineens over naar 6-4 :Big Grin
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
#35
Erg knap tegen Cappie.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#36
zeker niet slecht =D>
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#37
Matwe Middelkoop NED
v
Alexandre Kudryavtsev RUS

Eric Prodon FRA
v
Flavio Cipolla ITA (18)

Kudryavtsev ken ik niet, maar zou toch wel te doen moeten zijn??
Cipolla word wel lastig denk ik, maar is wel mogelijk.
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
#38
Kudryavtsev wel eens van gehoord, weet niet precies verder hoe goed die is.
Cipolla kan lastig worden, maar dat had cappie ook moeten zijn natuurlijk?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#39
Als hij Cappie kan pakken, kan hij deze jongens ook hebben ofcourse
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#40
ja idd, maar je weet het nooit met tennis, dus C'MON MIDDELKOOP =D>
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
#41
Kudryavtsev is een coming man, die het eind vorig jaar al redelijk goed deed.

Ik denk dat Middelkoop het niet redt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#42
Positief blijven buurs. Zo komen we nooit uit de kredietcrisis. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#43
kuiper Wrote:Zo komen we nooit uit de kredietcrisis. :wink:

:-k Krijgen wij het prijzengeld van Middelkoop??
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
#44
Tsonga onzeker voor Melbourne

SYDNEY - Jo Wilfried Tsonga moet vrezen voor zijn deelname aan de Australian Open. De verliezend finalist van vorig jaar in het grand slam van Melbourne kampt met serieuze rugklachten. Hij meldde zich af voor de kwartfinale in het toernooi van Sydney tegen de Fin Jarkko Nieminen.

De Fransman - de revelatie van Melbourne 2008 - won woensdag in de tweede ronde weliswaar van de Italiaan Simone Bolelli, maar moest zich tijdens de partij twee keer intensief laten masseren in de onderrug. In de nacht van woensdag op donderdag verergerden de klachten. “Ik heb veel pijn en ik kan niet spelen”, zei Tsonga. “Ik hoop dat de Australian Open niet in gevaar komt, maar ik weet het niet.”
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
Rus wint trouwens haar eerste pot met 1 en 3.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
buurs Wrote:Tsonga onzeker voor Melbourne

SYDNEY - Jo Wilfried Tsonga moet vrezen voor zijn deelname aan de Australian Open. De verliezend finalist van vorig jaar in het grand slam van Melbourne kampt met serieuze rugklachten. Hij meldde zich af voor de kwartfinale in het toernooi van Sydney tegen de Fin Jarkko Nieminen.

De Fransman - de revelatie van Melbourne 2008 - won woensdag in de tweede ronde weliswaar van de Italiaan Simone Bolelli, maar moest zich tijdens de partij twee keer intensief laten masseren in de onderrug. In de nacht van woensdag op donderdag verergerden de klachten. “Ik heb veel pijn en ik kan niet spelen”, zei Tsonga. “Ik hoop dat de Australian Open niet in gevaar komt, maar ik weet het niet.”
Neem aan dat dit gewoon uit voorzorg was en dat hij gewoon speelt. Maar als je echt diep wilt komen, moet je natuurlijk wel helemaal fit zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Ik heb ook tijdje last van mijn onderrug gehad en ik kan je vertellen dat je dan vooral last bij het serveren hebt.

En daar moet hij het toch wel van hebben.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#48
Rus staat eerste set 5-0 achter, Middelkoop 2-5..... Sad
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#49
Rus op 0-6 0-3..
Reply
#50
Rus pakt op 0-6 0-3 haar eerste game ( op de service van haar opponente). Middelkoop komt er wat beter in zo lijkt het 3-6 2-1.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#51
De draw voor het hoofdschema is volgens mij net geweest (maar kan hem nog nergens vinden) en wordt besproken op:

http://www.australianopen.com/en_AU/inte...casts.html
Reply
#52
Je bent er vroeg bij Overdune....lekker weertje daar?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#53
In Sydney wel (het is hier trouwens bijna elf uur, dus zo vroeg is het niet :wink: ), in Melbourne is het nog matig (18 gr), maar de komende dagen warmt het op tot boven de 30.
Reply
#54
De draw is binnen:

http://www.australianopen.com/en_AU/scor...index.html

Oa Hewitt-Gonzalez in de eerste ronde. =D>
Reply
#55
11 uur is middenin de nacht man :wink: ...

Maar ben jaloers op je. Lijkt me heerlijk om nu Down Under te zitten.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#56
Middelkoop breakie voor :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Tripplexxx Wrote:Rus pakt op 0-6 0-3 haar eerste game ( op de service van haar opponente). Middelkoop komt er wat beter in zo lijkt het 3-6 2-1.

Middelkoop inmiddels op 5-2, Rus meteen weer gebroken..
Reply
#58
Nadal in een makkelijk kwart. Tweede kwart met Murray en Tsonga ( als hij speelt).

Roddick, Djokovic, Nalbandian en Soderling in een kwart waar ook Fish, Matthieu en Baghdatis als gevaarlijke jongens present zijn. Lijkt me sterkste kwart.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#59
Rus gaat er toch weer hard af. Had meer van haar verwacht, maar ze is nog jong.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#60
Overdune Wrote:De draw is binnen:

http://www.australianopen.com/en_AU/scor...index.html

Oa Hewitt-Gonzalez in de eerste ronde. =D>
Bovenin oogt een stuk zwaarder dan onderin. Nadal heeft het zwaar met Tursunov, Gasquet, Monfils en Simon. Murray heeft het in het begin makkelijk, maar daarna Stepanek en Tsonga.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: