The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian open 2009
#61
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:De draw is binnen:

http://www.australianopen.com/en_AU/scor...index.html

Oa Hewitt-Gonzalez in de eerste ronde. =D>
Bovenin oogt een stuk zwaarder dan onderin. Nadal heeft het zwaar met Tursunov, Gasquet, Monfils en Simon. Murray heeft het in het begin makkelijk, maar daarna Stepanek en Tsonga.

Denk je? Misschien Monfils, maar de rest niet imo.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#62
Tripplexxx Wrote:Nadal in een makkelijk kwart. Tweede kwart met Murray en Tsonga ( als hij speelt).

Roddick, Djokovic, Nalbandian en Soderling in een kwart waar ook Fish, Matthieu en Baghdatis als gevaarlijke jongens present zijn. Lijkt me sterkste kwart.
Tja, maar Djoko heeft wel heel lang om in te komen. Pas in de kwart komt hij Roddick of Nalbi tegen. En die zal ie dan echt wel winnen. Federer heeft het in het begin ook makkelijk, en heeft niet echt toppers in zijn kwart, alleen maar coming men. Dat kwart is het zwakst in mijn ogen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Middelkoop met een dubbele break naar 6-2 en zelf beginnen in de derde. Rus 3-5 en zelf aan service. Kan het nog?
Reply
#64
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:De draw is binnen:

http://www.australianopen.com/en_AU/scor...index.html

Oa Hewitt-Gonzalez in de eerste ronde. =D>
Bovenin oogt een stuk zwaarder dan onderin. Nadal heeft het zwaar met Tursunov, Gasquet, Monfils en Simon. Murray heeft het in het begin makkelijk, maar daarna Stepanek en Tsonga.

Denk je? Misschien Monfils, maar de rest niet imo.
In principe verliest Nadal natuurlijk van niemand tot de halve finale, maar hij heeft wel Tursunov 3e ronde en Gasquet 4e ronde, dat is geen lekker begin. De andere drie hebben het duidelijk makkelijker in het begin.

Maar goed, het gaat natuurlijk toch voornamelijk om de top 8 waar je bij zit en daarin hebben Nadal en Federer het idd duidelijk makkelijker dan Djoko en Murray.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Nadal in een makkelijk kwart. Tweede kwart met Murray en Tsonga ( als hij speelt).

Roddick, Djokovic, Nalbandian en Soderling in een kwart waar ook Fish, Matthieu en Baghdatis als gevaarlijke jongens present zijn. Lijkt me sterkste kwart.
Tja, maar Djoko heeft wel heel lang om in te komen. Pas in de kwart komt hij Roddick of Nalbi tegen. En die zal ie dan echt wel winnen. Federer heeft het in het begin ook makkelijk, en heeft niet echt toppers in zijn kwart, alleen maar coming men. Dat kwart is het zwakst in mijn ogen.

Djokovic tweede ronde Chardy, 3e rondje Matthieu en 4e ronde Soderling. Moet hij uiteraard wel kunnen winnen allemaal, maar imo niet zo makkelijk hoor.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#66
hoe is het eigenlijk met carlos moya, is die al afgeschreven, want als ik zo kijk moet hij de 2de ronde tegen federer
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#67
Die is inderdaad redelijk afgeschreven, laat hem eerst maar eens van die quali winnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Hij speelt nu op de Kooyong Classic, 2x verloren.

http://www.aamiclassic.com.au/Results
Reply
#69
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Nadal in een makkelijk kwart. Tweede kwart met Murray en Tsonga ( als hij speelt).

Roddick, Djokovic, Nalbandian en Soderling in een kwart waar ook Fish, Matthieu en Baghdatis als gevaarlijke jongens present zijn. Lijkt me sterkste kwart.
Tja, maar Djoko heeft wel heel lang om in te komen. Pas in de kwart komt hij Roddick of Nalbi tegen. En die zal ie dan echt wel winnen. Federer heeft het in het begin ook makkelijk, en heeft niet echt toppers in zijn kwart, alleen maar coming men. Dat kwart is het zwakst in mijn ogen.

Djokovic tweede ronde Chardy, 3e rondje Matthieu en 4e ronde Soderling. Moet hij uiteraard wel kunnen winnen allemaal, maar imo niet zo makkelijk hoor.
Chardy is lang niet goed genoeg, PHM is niet een speler die ik van Djoko in een best-of-5 zie winnen en Soderling ook niet, dat is tot nu toe niet echt een GS-speler. En Roddick moet ook kunnen, Nalbi wordt een ander verhaal...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Maar goed, bottom line is dat ik weinig verrassingen in de maak zie. Ik zie toch wel de top 4 in de halve finale staan, zeker met een niet-fitte Tsonga. Zie sowieso niet zo heel veel verrassingen. Vind alleen het eerste stukje onderin heel sterk: Roddick, Kohl, Nalbi, maar ook sterke jongens als Ferrero, Llodra, Robredo en Troicki

Kleine, snelle voorspelling voor de kwartfinales:

Nadal-Monfils
Murray-Tsonga
Nalbi-Djoko
Cilic-Federer

Eigenlijk ook geen enkele verrassing, ik zie alleen Cilic in de kwart ipv Potro.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Kudryavtsev breekt in de derde set. :x
Reply
#72
Ad Wim Wrote:Maar goed, bottom line is dat ik weinig verrassingen in de maak zie. Ik zie toch wel de top 4 in de halve finale staan, zeker met een niet-fitte Tsonga. Zie sowieso niet zo heel veel verrassingen. Vind alleen het eerste stukje onderin heel sterk: Roddick, Kohl, Nalbi, maar ook sterke jongens als Ferrero, Llodra, Robredo en Troicki

Kleine, snelle voorspelling voor de kwartfinales:

Nadal-Monfils
Murray-Tsonga
Nalbi-Djoko
Cilic-Federer

Eigenlijk ook geen enkele verrassing, ik zie alleen Cilic in de kwart ipv Potro.

Wat heb je toch tegen Del Potro, Ad? :wink: Cilic zal hij toch echt wel verslaan denk ik.
Reply
#73
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Nadal in een makkelijk kwart. Tweede kwart met Murray en Tsonga ( als hij speelt).

Roddick, Djokovic, Nalbandian en Soderling in een kwart waar ook Fish, Matthieu en Baghdatis als gevaarlijke jongens present zijn. Lijkt me sterkste kwart.
Tja, maar Djoko heeft wel heel lang om in te komen. Pas in de kwart komt hij Roddick of Nalbi tegen. En die zal ie dan echt wel winnen. Federer heeft het in het begin ook makkelijk, en heeft niet echt toppers in zijn kwart, alleen maar coming men. Dat kwart is het zwakst in mijn ogen.

Djokovic tweede ronde Chardy, 3e rondje Matthieu en 4e ronde Soderling. Moet hij uiteraard wel kunnen winnen allemaal, maar imo niet zo makkelijk hoor.
Chardy is lang niet goed genoeg, PHM is niet een speler die ik van Djoko in een best-of-5 zie winnen en Soderling ook niet, dat is tot nu toe niet echt een GS-speler. En Roddick moet ook kunnen, Nalbi wordt een ander verhaal...


Ja, denk dat je gelijk hebt. Benieuwd of er uberhaupt een verrassing inzit of dat de halve finales gewoon Nadal-Murray en Djoko-Federer worden, wat erg waarschijnlijk lijkt.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#74
Ik vind het een drol met een lelijke stijl, en ik zie het totaal niet in hem. En hij wint gewoon niet van toppers. Als er dan een verrassinkje meot zijn in de kwart, moet hij het maar zijn Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Nadal in een makkelijk kwart. Tweede kwart met Murray en Tsonga ( als hij speelt).

Roddick, Djokovic, Nalbandian en Soderling in een kwart waar ook Fish, Matthieu en Baghdatis als gevaarlijke jongens present zijn. Lijkt me sterkste kwart.
Tja, maar Djoko heeft wel heel lang om in te komen. Pas in de kwart komt hij Roddick of Nalbi tegen. En die zal ie dan echt wel winnen. Federer heeft het in het begin ook makkelijk, en heeft niet echt toppers in zijn kwart, alleen maar coming men. Dat kwart is het zwakst in mijn ogen.

Djokovic tweede ronde Chardy, 3e rondje Matthieu en 4e ronde Soderling. Moet hij uiteraard wel kunnen winnen allemaal, maar imo niet zo makkelijk hoor.
Chardy is lang niet goed genoeg, PHM is niet een speler die ik van Djoko in een best-of-5 zie winnen en Soderling ook niet, dat is tot nu toe niet echt een GS-speler. En Roddick moet ook kunnen, Nalbi wordt een ander verhaal...


Ja, denk dat je gelijk hebt. Benieuwd of er uberhaupt een verrassing inzit of dat de halve finales gewoon Nadal-Murray en Djoko-Federer worden, wat erg waarschijnlijk lijkt.
Normaliter ben ik altijd wel voor verrassing en vernieuwing, maar nu zou ik toch erg graag die halve finales zien. Wat zou dat prachtig zijn zeg, dan blijf ik desnoods de hele nacht op!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:Nadal in een makkelijk kwart. Tweede kwart met Murray en Tsonga ( als hij speelt).

Roddick, Djokovic, Nalbandian en Soderling in een kwart waar ook Fish, Matthieu en Baghdatis als gevaarlijke jongens present zijn. Lijkt me sterkste kwart.
Tja, maar Djoko heeft wel heel lang om in te komen. Pas in de kwart komt hij Roddick of Nalbi tegen. En die zal ie dan echt wel winnen. Federer heeft het in het begin ook makkelijk, en heeft niet echt toppers in zijn kwart, alleen maar coming men. Dat kwart is het zwakst in mijn ogen.

Djokovic tweede ronde Chardy, 3e rondje Matthieu en 4e ronde Soderling. Moet hij uiteraard wel kunnen winnen allemaal, maar imo niet zo makkelijk hoor.
Chardy is lang niet goed genoeg, PHM is niet een speler die ik van Djoko in een best-of-5 zie winnen en Soderling ook niet, dat is tot nu toe niet echt een GS-speler. En Roddick moet ook kunnen, Nalbi wordt een ander verhaal...


Ja, denk dat je gelijk hebt. Benieuwd of er uberhaupt een verrassing inzit of dat de halve finales gewoon Nadal-Murray en Djoko-Federer worden, wat erg waarschijnlijk lijkt.
Normaliter ben ik altijd wel voor verrassing en vernieuwing, maar nu zou ik toch erg graag die halve finales zien. Wat zou dat prachtig zijn zeg, dan blijf ik desnoods de hele nacht op!

Vroeg opstaan bedoel je. Doet me denken aan Federer-Safin, wat een wedstrijd rond het middaguur.

Middelkoop break achter in de 3e. Straks hebben we weer geen Nederlanders in een Grand Slam. Zie het voorlopig ook niet gebeuren via quali's en er komt werkelijk niets aan op Rus na. Moeten we nog gaan hopen op Sluiter.... :-k
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#77
Ik was aan het skiën tijdens die partij. Heb de hele ochtend/middag in het restaurant op de berg gezeten om die partij te zien. Wat een pot was dat. =P~

Middelkoop bp's gemist op 1-2*, jammer. Nu gp's gemist voor 3-4* en in plaats daarvan 2-5*.. Sad
Reply
#78
En 2-6. Ik kan m'n oranje shirt wel thuis laten, tenzij ik Wassen ga aanmoedigen.
Reply
#79
Overdune Wrote:En 2-6. Ik kan m'n oranje shirt wel thuis laten, tenzij ik Wassen ga aanmoedigen.

Nou inderdaad, wat een armoedig zooitje.

Justin Eleveld doet mee bij de junioren. Is ook leuk om te kijken.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#80
Jeugdtoernooi begint pas later zeker? Ik ben er tot en met donderdag de 22ste.
Reply
#81
Ja tweede week, dacht op de maandag. Red je dus niet.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#82
Middelkoop en Rus niet naar hoofdtoernooi Australian Open
Uitgegeven: 16 januari 2009 08:00
Laatst gewijzigd: 16 januari 2009 07:59

MELBOURNE - Nederlandse tennissers ontbreken dit jaar in het hoofdtoernooi van de Australian Open. Matwé Middelkoop en Arantxa Rus verloren vrijdag in de tweede kwalificatieronde van het grandslamtoernooi.

Middelkoop ging in drie sets onderuit tegen de Rus Aleksandr Koedrjavtsev: 3-6 6-2 2-6. Rus had weinig in te brengen tegen de Duitse Julia Schruff: 0-6 3-6.

Middelkoop en Rus waren de laatste twee Nederlandse tennissers in het kwalificatietoernooi. Tot het hoofdtoernooi waren Nederlanders niet rechtstreeks toegelaten. Robin Haase is nog geblesseerd en ontbreekt in Melbourne. Michaëlla Krajicek is ook niet fit. Ze heeft last van haar enkel
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#83
Hmm die loting is niet al te lastig dit jaar. Team maken voor FTM duurt een minuut of 3.
Reply
#84
Federer, Nadal, Djokovic of geen van 3'en is toch wel een echte keuze.
Reply
#85
mindlight Wrote:Hmm die loting is niet al te lastig dit jaar. Team maken voor FTM duurt een minuut of 3.

Juist omdat het schijnbaar zo voorspelbaar is, is het lastiger om een team te maken imo.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#86
Ohh dat vind ik juist niet. Ga deze AO gewoon geen gekke dingen doen en dan vult een groot deel van het team zichzelf wel. Ik snap Andre met zijn keuze, hoewel ik vind dat er op heden sprake is van een top-4.
Reply
#87
Murray lijkt me een must-pick, maar ja, dat dacht ik vorig jaar ook. Ik denk ook nog steeds dat hij het toernooi niet gaat winnen, maar de halve finale moet sowieso lukken. De vraag is of hij dan rendabel is...
Weet niet of het slim is om daarnaast nog iemand uit de top 3 te nemen, dan blijft er nl wel erg weinig geld over. Maar ik heb nog niet echt goed gekeken of er veel must-picks zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Volandri doet iig niet mee:

Decision in the case of Filippo Volandri
London, England, 15 Jan 2009 - The International Tennis Federation announced today that Filippo Volandri, a 27-year-old Italian tennis player, has been found by an independent Anti-Doping Tribunal convened under the 2008 Tennis Anti-Doping Programme to have committed a Doping Offence.

knip blabla

Based on its assessment of Mr Volandri’s relative fault, the Tribunal decided to impose a period of Ineligibility on Mr Volandri of three months, starting from 15 January 2009 and therefore ending at midnight on 14 April 2009.

Maar 3 maanden. Mild Smile
Reply
#89
hoef ik pipo iig niet te overwegen :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#90
mindlight Wrote:Ohh dat vind ik juist niet. Ga deze AO gewoon geen gekke dingen doen en dan vult een groot deel van het team zichzelf wel. Ik snap Andre met zijn keuze, hoewel ik vind dat er op heden sprake is van een top-4.
Ja, maar daarvan lijkt Murray me gezien zijn prijs een zekerheidje.
En wat Ad Wim zegt: het hangt een beetje van het aantal must-picks af of ik 1 van de 3 nog erbij neem.
Reply


Forum Jump: