The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian open 2009
Gulbis en Blake kunnen nu ook zo beginnen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tjonge jonge ML, het begint nu toch wel vervelend te worden hoezeer het je mee zit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ML week ML week Wink
Reply
Haggie Wrote:Gulbis en Blake kunnen nu ook zo beginnen.
Blake voorlopig nog niet, pas om half tien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsja het werd ook wel eens tijd voor een ML-week, vind je ook niet?
En dit is inderdaad geen tegenvaller, maar Berrer natuurlijk wel. En dit is nog niet voorbij.
Reply
Berrer en Beck had de helft...

Je zegt zelf dat deze set zo belangrijk is, en dat deel ik. Maar goed, jou gun ik het uiteraard wel, maar ik zie Tsonga gewoon erg graag winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
SMB vertroebelt je neutrale visie Ad [-X
Reply
Ja de helft, en de andere helft dus niet :roll:
En idd, deze set is superbelangrijk, en ik snap dat je voor Tsonga bent. Zou ik in andere omstandigheden ook zijn Wink

Toch vind ik hem maar matig vandaag.
Reply
Elikian Wrote:SMB vertroebelt je neutrale visie Ad [-X
Mijn visie is nooit neutraal, Eli :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gulbis meteen moeite op eigen service.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Ja de helft, en de andere helft dus niet :roll:
En idd, deze set is superbelangrijk, en ik snap dat je voor Tsonga bent. Zou ik in andere omstandigheden ook zijn Wink

Toch vind ik hem maar matig vandaag.
Was ook zeker belangrijk en ze hadden ook echt kunnen winnen allebei. Daar baal ik ook van.

Tsonga is zeker matig, maar ik heb wel het gevoel dat als ie deze set pakt, dat het dan zeker kan. Daarom was het missen van die bps ook zo kut. En hij begon toen net beter te spelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-5, minimaal een TB =D>
Reply
Haggie Wrote:Gulbis meteen moeite op eigen service.
Ik denk niet dat Gulbis problemen gaat hebben met Andreev.
Reply
Gulbis toch ook best belangrijk. Ik had er vertrouwen in voor het toernooi, maar nu niet echt meer op de een of andere manier...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik snap niet waar jij je zo druk om maakt, Ad? :crazy:

Het zou toch alleen maar positief zijn als Ljubicic hier wint.
Voor Sela liggen er dan ook weer kansen....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Gulbis toch ook best belangrijk. Ik had er vertrouwen in voor het toernooi, maar nu niet echt meer op de een of andere manier...
Heb jij dat niet voor de start van iedere partij?
Reply
Nee, jij snapt idd niet.

Wel mooi dat Tsonga nu alles of niets speelt. Liever zo ten onder dan laf...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:
Ad Wim Wrote:Gulbis toch ook best belangrijk. Ik had er vertrouwen in voor het toernooi, maar nu niet echt meer op de een of andere manier...
Heb jij dat niet voor de start van iedere partij?
Nee hoor, niet bij Stepanek vandaag :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goed punt =D>
Reply
Juist Jo, die beleving willen we zien!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:
Ad Wim Wrote:Gulbis toch ook best belangrijk. Ik had er vertrouwen in voor het toernooi, maar nu niet echt meer op de een of andere manier...
Heb jij dat niet voor de start van iedere partij?

Ad is nu eenmaal erg onzeker.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
3-3, kom op Ljubicic, nu die MB weer maken!
Reply
Hoppa, aanvalluh!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-4, nou laat je tiebreak-klasse zien Ivan!
Reply
Kom op, zorg ervoor dat het aanvallende tennis wordt zegeviert!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse! Nu toeslaan! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vind niet dat Tsonga nou zoveel aanvallender speelt hoor.
Reply
De laatste 3 games zeker wel, hij domineert de rally en Ivan verdedigt vooral.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
sp Ljubo =D>

Kom op, maken nou, ik moet naar m'n werk.
Reply
Waarom nou zo'n lob :roll: Hij kon er aan alle kanten langs.
Reply


Forum Jump: