The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian open 2009
#91
Vanavond gaat trouwens de DB open.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
goed bezig, Ad =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#93
Oke heren, de DB voor de AO is officieel geopend!

Enige dingetje is nog dat je team voor deze week blijft verschijnen als je op submit drukt. Daar gaat Mac komende week aan werken, dus daar moeten jullie nu maar even aan wennen. Je spelers worden wel gewoon aangevinkt en groen in de AO-draw, dus het gaat verder wel goed.
En de q's staan er natuurlijk nog niet in, dat komt morgen zodra het bekend is.

Maar jullie kunnen iig nu vast puzzelen. Deadline ligt aankomende zondag om 23:55 uur!


Mac, wederom bedankt voor al je werk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Mijn team staat Smile ... en volgens mij nu goed Smile
Reply
#95
heb nog 1700 over... :roll: Nog wat kleine aanraders eli? Smile
Reply
#96
Thnx Ad, team staat erin en ben er tevreden over. Nog 1 twijfelgeval, en die wordt misschien vervangen door wat quali's.
Reply
#97
Alle quali's staan er nu ook in, inclusief de LLs. Straks nog de laatste update van de huidige week en dan wordt alles wat overzichtelijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Alles van de vorige week is nu verwerkt, incl de medailles, en de DB is weer open voor de AO. Nu zie je dus wel je team voor de AO als je op 'submit' klikt.

Nogmaals feli aan Andre voor zijn weekoverwinning, en aan Raging Bull en Buurs voor plek 2 en 3, en succes allemaal voor de komende week.
Deadline ligt op zondagavond 23:55.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
mindlight Wrote:Thnx Ad, team staat erin en ben er tevreden over. Nog 1 twijfelgeval, en die wordt misschien vervangen door wat quali's.
Ik vind het toch wel erg lastig, veel must-picks in mijn ogen. Ik heb nu iedereen gekozen die ik wil, en dan hou ik nog zo'n 3300 over, en daar kan ik helaas nog heel veel mee doen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Opvallend veel blessures trouwens al, zo vroeg in het seizoen: Davydenko, Tsonga, Schuettler, Kohlschreiber, Nishikori. Nu maar hopen dat ze allemaal fit zijn voor de AO, muv Davy natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Thnx Ad, team staat erin en ben er tevreden over. Nog 1 twijfelgeval, en die wordt misschien vervangen door wat quali's.
Ik vind het toch wel erg lastig, veel must-picks in mijn ogen. Ik heb nu iedereen gekozen die ik wil, en dan hou ik nog zo'n 3300 over, en daar kan ik helaas nog heel veel mee doen...

Same here, totaal 14 man, ben zeer tevreden, uren tijd gekost, maar nu kan ik mezelf iig niets verwijten :-s
Reply
Lastig. Wel of niet eentje van de dure jongens. :-k
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Thnx Ad, team staat erin en ben er tevreden over. Nog 1 twijfelgeval, en die wordt misschien vervangen door wat quali's.
Ik vind het toch wel erg lastig, veel must-picks in mijn ogen. Ik heb nu iedereen gekozen die ik wil, en dan hou ik nog zo'n 3300 over, en daar kan ik helaas nog heel veel mee doen...

Same here, totaal 14 man, ben zeer tevreden, uren tijd gekost, maar nu kan ik mezelf iig niets verwijten :-s
Na wat puzzelen ben ik nu ook wel tevreden. Korter bezig geweest dan ooit met mijn team op een GS, maar misschien gaat het dan eindelijk eens goed...

Wel weer 350 over, maar missch is dat standaard in dit nieuwe systeem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer wint trouwens weer Kooyong, finale 63 61 tegen Wawrinka. Vorig won hij niet daar, en won ook niet de AO. Twee en drie jaar geleden won hij Kooyong, en daarna de AO :-k
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
maar toen was er ook een fatsoenlijk deelnemersveld
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als ik zo naar mijn team kijk, is het eigenlijk een compleet logisch en voor de hand liggend team. Ik denk bijvoorbeeld dat Buurs minstens 7 dezelfde spelers heeft...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat heb ik dus ook, ik verwacht minimaal 10 dezelfde.
Reply
Ik heb nog geen tijd gehad om uberhaupt naar de draw te kijken.

Ben benieuwd.

Morgenmiddag ga ik er een blik opwerpen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb m'n team staan. paar twijfelgevalletjes, maar dat zijn geen super belangrijke keuzes. het geraamte staat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Toch wel apart dat in de meeste voorspellingen die ik lees, de zogenaamde experts voor Murray gaan. Ik snap het wel, maar je hoort alleen maar hem en nauwelijks Federer en Djokovic, en al helemaal geen Nadal. Hoe bedoel je hype? Zijn de mensen nu alweer de dominantie van Nadal vergeten afgelopen zomer?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja, Nadal heeft nu eenmaal wat pijntjes hier en daar, en Murray speelt gewoon de sterren van het dak op het moment. Djokovic gaat uberhaupt hard falen dit jaar denk ik. Federer weet ik niet zo goed wat ik er mee aanmoet. Murray is in mijn ogen gewoon de favoriet hier.
Reply
Ad Wim Wrote:Toch wel apart dat in de meeste voorspellingen die ik lees, de zogenaamde experts voor Murray gaan. Ik snap het wel, maar je hoort alleen maar hem en nauwelijks Federer en Djokovic, en al helemaal geen Nadal. Hoe bedoel je hype? Zijn de mensen nu alweer de dominantie van Nadal vergeten afgelopen zomer?
Dit is precies hetzelfde wat Federer op de persconferentie zei...Hij was eindelijk eens boos
Reply
Zijn er resultaten bekend van Gonzalez dit jaar?
en van Haas?
Reply
Wederom: Google Kolemans...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
heb maar wat genomen zie het wel Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
heb wat gedronken zie het ook wel...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heb maar wat genomen op eerste ingeving, ga niet meer wisselen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ook niet, ben nog steeds zeer tevreden.
Reply
Ik ook eerste ingeving en verwacht dan ook veel dezelfde teams, alhoewel je met bijna 30 deelnemers natuurlijk altijd verrassingen gaat krijgen. Ben benieuwd welke verrassing Haggie vanavond gaat kiezen. Hij komt dan terug van een ouderwets trainingskamp met zijn voetbalteam dus verwacht ik weer een creatief team... :8:
Reply
Ad Wim Wrote:Wederom: Google Kolemans...
Bedankt Ad...maar niet heus
Reply


Forum Jump: