The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian open 2009
Simon speelt echt slecht voor zijn doen. De ene na de andere UE, echt tenenkrommend. Wat mij betreft mag hij Nadal wel wat meer testen...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:Nadal lijkt voor het eerst van een top 10 speler te gaan winnen op een HC-GS =D>

Wel leip trouwens. Als de finale Nadal-Federer wordt, dan hebben ze allebei wel echt een makkelijke loting gehad tot de finale zeg. Geen van beiden is Tsonga, Nalbi, Murray of Djoko tegen gekomen :roll:

Sorry Ad, daar ben ik het dus niet mee eens. Tuurlijk als 1e en 2e geplaatst heb je normaal gesproken een iets makkelijkere loting, maar als anderen falen of gewoon verliezen van een op dat moment betere speler vind ik het geen mazzel van Nadal en Federer. Moeten die anderen ook maar gewoon hun partijtjes winnen. Federer wint toch ook gewoon van Safin en Berdych, dan had Nalbi of Murray dat ook maar moeten doen.
Hieruit blijkt dat Nadal en Federer gewoon echt veruit de besten zijn. Zie je nu trouwens ook weer tegen Simon. Hij speelt best wel goed, tegen elk andere tegenstander had hij waarschijnlijk voor gestaan, maar Nadal is gewoon te goed.
Nee, dat ben ik dus niet, want je post is, wederom, totaal geen reactie op die van mij. Ik verbaasde me er gewoon over dat ze eigenlijk beiden tot de finale geen speler zijn tegen gekomen waarvan je op voorhand zou zeggen dat ze het er lastig mee zouden kunnen krijgen. En dan kom jij met een heel verhaal over constance, en dat dat een kwaliteit van toppers is, dat is natuurlijk iets heel anders.
En eigenlijk ben je het dus wel gewoon met me eens mbt de makkelijke loting.

En dat Simon vandaag tegen meerderen voor zou staan, is ook onzin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal lijkt idd niet tot het uiterste hoeven gaan.

Wordt denk ik wel een leuke halve finale tegen Verdasco.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als Verdasco zo speelt als zijn laatste 2 potjes kan het idd nog erg aardig worden.

Federer is dan Berdych tegengekomen, en had het daar direct erg lastig mee. Over de loting hebben beide heren niet te klagen gehad natuurlijk.
Reply
Ad Wim Wrote:Nee, dat ben ik dus niet, want je post is, wederom, totaal geen reactie op die van mij. Ik verbaasde me er gewoon over dat ze eigenlijk beiden tot de finale geen speler zijn tegen gekomen waarvan je op voorhand zou zeggen dat ze het er lastig mee zouden kunnen krijgen. En dan kom jij met een heel verhaal over constance, en dat dat een kwaliteit van toppers is, dat is natuurlijk iets heel anders.

En dat Simon vandaag tegen meerderen voor zou staan, is ook onzin.

Klopt helemaal. En Federer speelt bijvoorbeeld liever tegen Roddick dan tegen Djokovic. Nadal speelt liever tegen Simon dan tegen Monfils.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Nou, Simon heeft naar je geluisterd Trip. Maar dit houdt ie hooguit een setje vol...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eindelijk wat onbevangenheid bij Simon zoals we dat van hem kennen. Hij kan echt geweldig tennissen, voor Nadal hoeft hij echt geen ontzag te hebben.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee, dat ben ik dus niet, want je post is, wederom, totaal geen reactie op die van mij. Ik verbaasde me er gewoon over dat ze eigenlijk beiden tot de finale geen speler zijn tegen gekomen waarvan je op voorhand zou zeggen dat ze het er lastig mee zouden kunnen krijgen. En dan kom jij met een heel verhaal over constance, en dat dat een kwaliteit van toppers is, dat is natuurlijk iets heel anders.

En dat Simon vandaag tegen meerderen voor zou staan, is ook onzin.

Klopt helemaal. En Federer speelt bijvoorbeeld liever tegen Roddick dan tegen Djokovic. Nadal speelt liever tegen Simon dan tegen Monfils.

Denk dat het inderdaad ook een kwestie is van: Ligt het spelletje me.

Dat heb je zelf ook. Als je een pieldoos tegenover je hebt tennis je anders / dan als iemand ook lekker meebalt. Of verschil tussen iemand met extreme topspin of wat vlakker. Ligt er net aan ook waar je iets meer moeite mee hebt.
Al is dat met dit niveau natuurlijk redelijk overbodig
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lees trouwens net dat het gisteren tijdens Roddick-Djoko gewoon warmer was dan vandaag, waarom deden ze dan gisteren het dak niet dicht?! :roll:

Pikant detail: Serena speelde compleet ruk en draaide de partij helemaal om nadat het dak dicht ging...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou Simon, ff alles of niks. Gaan voor de winst.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Dat het spelletje van de ene speler je beter ligt dan de ander is natuurlijk een waarheid als een koe. maar het ging er om dat Ad zei dat Nadal en Federer wel een erg makkelijke loting hadden gehad.
En ik bedoelde toen te zeggen dat uiteraard als 1e en 2e geplaatst je iets meer beschermd bent, maar dat je onderweg wel gewoon moet winnen. Natuurlijk zijn die beide zeker tot de halve finale altijd favoriet. Maar ze moeten die wedstrijden tot aan de halve wel gewoon winnen. (en dat kunnen zij op en GS als de beste, daar is Murray nog niet aan toe) En ik vind dat bijv. Federer met een Safin en Berdych niet een extreem gemakkelijke loting heeft gehad. En dat Djoko nu verliest van Roddick ligt echt niet alleen aan de warmte en een open of dicht dak. Roddick was gewoon beter.
Federer had ook echt wel gewonnen van deze Djokovic.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nadal speelt ook maar matig hoor, trouwens, deze set...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Setpoint Simon , zelf afgedwongen. Zet er maar druk op.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
kuiper Wrote:Dat het spelletje van de ene speler je beter ligt dan de ander is natuurlijk een waarheid als een koe. maar het ging er om dat Ad zei dat Nadal en Federer wel een erg makkelijke loting hadden gehad.
En ik bedoelde toen te zeggen dat uiteraard als 1e en 2e geplaatst je iets meer beschermd bent, maar dat je onderweg wel gewoon moet winnen. Natuurlijk zijn die beide zeker tot de halve finale altijd favoriet. Maar ze moeten die wedstrijden tot aan de halve wel gewoon winnen. (en dat kunnen zij op en GS als de beste, daar is Murray nog niet aan toe) En ik vind dat bijv. Federer met een Safin en Berdych niet een extreem gemakkelijke loting heeft gehad. En dat Djoko nu verliest van Roddick ligt echt niet alleen aan de warmte en een open of dicht dak. Roddick was gewoon beter.
Federer had ook echt wel gewonnen van deze Djokovic.
Wederom reageer je niet direct op wat ik zeg en wederom geef je me gelijk. Einde discussie lijkt me.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:Dat het spelletje van de ene speler je beter ligt dan de ander is natuurlijk een waarheid als een koe. maar het ging er om dat Ad zei dat Nadal en Federer wel een erg makkelijke loting hadden gehad.
En ik bedoelde toen te zeggen dat uiteraard als 1e en 2e geplaatst je iets meer beschermd bent, maar dat je onderweg wel gewoon moet winnen. Natuurlijk zijn die beide zeker tot de halve finale altijd favoriet. Maar ze moeten die wedstrijden tot aan de halve wel gewoon winnen. (en dat kunnen zij op en GS als de beste, daar is Murray nog niet aan toe) En ik vind dat bijv. Federer met een Safin en Berdych niet een extreem gemakkelijke loting heeft gehad. En dat Djoko nu verliest van Roddick ligt echt niet alleen aan de warmte en een open of dicht dak. Roddick was gewoon beter.
Federer had ook echt wel gewonnen van deze Djokovic.

Iedereen had gewonnen van deze Djokovic, en dat had alles te maken met de warmte en het open dak. Ik vind het waanzin dat die omstandigheden per partij anders zijn, net hoe de pet van de organisatie staat.
Reply
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:Dat het spelletje van de ene speler je beter ligt dan de ander is natuurlijk een waarheid als een koe. maar het ging er om dat Ad zei dat Nadal en Federer wel een erg makkelijke loting hadden gehad.
En ik bedoelde toen te zeggen dat uiteraard als 1e en 2e geplaatst je iets meer beschermd bent, maar dat je onderweg wel gewoon moet winnen. Natuurlijk zijn die beide zeker tot de halve finale altijd favoriet. Maar ze moeten die wedstrijden tot aan de halve wel gewoon winnen. (en dat kunnen zij op en GS als de beste, daar is Murray nog niet aan toe) En ik vind dat bijv. Federer met een Safin en Berdych niet een extreem gemakkelijke loting heeft gehad. En dat Djoko nu verliest van Roddick ligt echt niet alleen aan de warmte en een open of dicht dak. Roddick was gewoon beter.
Federer had ook echt wel gewonnen van deze Djokovic.
Wederom reageer je niet direct op wat ik zeg en wederom geef je me gelijk. Einde discussie lijkt me.

Oké Ad, einde discussie. Hier komen wij niet uit denk ik.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Hop, Nadal geeft even gas :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:Nadal lijkt voor het eerst van een top 10 speler te gaan winnen op een HC-GS =D>

Wel leip trouwens. Als de finale Nadal-Federer wordt, dan hebben ze allebei wel echt een makkelijke loting gehad tot de finale zeg. Geen van beiden is Tsonga, Nalbi, Murray of Djoko tegen gekomen :roll:

Sorry Ad, daar ben ik het dus niet mee eens. Tuurlijk als 1e en 2e geplaatst heb je normaal gesproken een iets makkelijkere loting, maar als anderen falen of gewoon verliezen van een op dat moment betere speler vind ik het geen mazzel van Nadal en Federer. Moeten die anderen ook maar gewoon hun partijtjes winnen. Federer wint toch ook gewoon van Safin en Berdych, dan had Nalbi of Murray dat ook maar moeten doen.
Hieruit blijkt dat Nadal en Federer gewoon echt veruit de besten zijn. Zie je nu trouwens ook weer tegen Simon. Hij speelt best wel goed, tegen elk andere tegenstander had hij waarschijnlijk voor gestaan, maar Nadal is gewoon te goed.
Nee, dat ben ik dus niet, want je post is, wederom, totaal geen reactie op die van mij. Ik verbaasde me er gewoon over dat ze eigenlijk beiden tot de finale geen speler zijn tegen gekomen waarvan je op voorhand zou zeggen dat ze het er lastig mee zouden kunnen krijgen. En dan kom jij met een heel verhaal over constance, en dat dat een kwaliteit van toppers is, dat is natuurlijk iets heel anders.
En eigenlijk ben je het dus wel gewoon met me eens mbt de makkelijke loting.

En dat Simon vandaag tegen meerderen voor zou staan, is ook onzin.

Sorry Ad, maar ook hier verschillen we toch van mening.
Ik vind Simon wel goed spelen, je moet niet vergeten dat hij tegen Nadal speelt.
Ook nu weer in de 2e set. Simon een setpoint, maar let op Nadal wint gewoon weer met 7-5 of 7-6.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Tja, mijn opmerking maakte ik in de eerste set. In de tweede set speelde hij wel goed ja.
Maar het bevestigt wel mijn argument. Je weet van tevoren dat Simon nooit een serieus probleem zal vormen voor Nadal, hoe goed Simon ook speelt. De mannen die ik genoemd heb doen dat wel, maar die komt ie dus niet tegen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Relaxed trouwens, ze spreiden de 2 halve finales uit over twee dagen en het worden allebei avondpartijen, dus eindelijk weer eens een nacht doorslapen Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laten we eerlijk zijn Ad, welke speler vormt op dit moment echt een bedreiging voor Nadal. Dat zijn er echt heel weinig.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nou, hij heeft dit jaar al verloren van Monfils en Murray. En eind vorig jaar wederom van Murray, maar ook van Simon en Djokovic. Dat vind ik er heel wat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Monfils, Federer, Djokovic, Murray, Nalbandian, Roddick zijn zo de namen die in me opkomen als bedreigingen voor Nadal.
Reply
verdasco vergeet je nog \Big Grin/ \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:verdasco vergeet je nog \Big Grin/ \Big Grin/

Verdasco speelt erg goed tot nu toe, maar ik denk toch ook dat hij tekort gaat komen tegen Nadal.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Simon speelt echt goed. Tot nu toe nog de meeste tegenstand voor Nadal.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Heb je nog meer dooddoeners?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel mooi trouwens om te zien dat dat eenzijdige spelletje van Nadal gewoon af valt te straffen op HC. Helaas zijn er maar weinig die het 2 sets lang, laat staan 3 sets lang, kunnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Heb je nog meer dooddoeners?

Waarom kat je mij zo af, vriend. :wink:
Hopelijk toch niet omdat ik een keer tegen je in ga of dat ik het goed doe met FTM?
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik kat je helemaal niet af, ik zou niet durven. Straks mag ik niet meer mee naar Uiterwijk-prijsjes Wink

En als ik het iemand gun om goed te gaan bij FTM, dan ben jij het wel. Maar als je onzinnige dingen gaat zeggen, ga ik daar natuurlijk tegenin, net zoals ik dat bij iedereen hier doe. Even goede vrienden hoor :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: