The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian open 2009
1 set Federer 6-2 =D>
Reply
Dit wordt hem ook niet, zoals verwacht.. :x
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mss de 2e set in een TB naar Roddick. Ik vond hem tegen Djoko erg goed spelen, zo kende ik 'm helemaal niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Staat een stuk beter te serveren nu...
Reply
TB point by point zo aub. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Er komt geen tb, 0-40.
Reply
En de break op love.
Reply
Met 11 punten op rij pakt Federer de tweede set =D>
Reply
2de set Federer 7-5 =D> =D>
Reply
Come on Roddick... :roll:
Reply
mindlight Wrote:Er komt geen tb, 0-40.

Grr. Ik zag op livescore 5-4 Roddick en daarna jouw bericht. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Roddick speelt echt de wedstrijd van zijn leven, maar Federer is helaas net te goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Net? Roddick is in mijn ogen volstrekt kansloos, hoewel hij inderdaad na die eerste set erg goed is gaan spelen.
Reply
Ik zie het vanaf eind eerste set en nu dus, en vind hem echt heel goed spelen. Hij dwingt Federer iig zijn beste spel te spelen. Helaas doet ie dat ook...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies, en daar is Roddick gewoon niet tegen op gewassen, blijkt eens te meer. Blijft Roddick achter de baseline, kan hij het niet belopen, gaat hij naar voren, vliegen de ballen links en rechts langs hem heen.
Het enige wapen dat hij heeft is die service, maar er zit natuurlijk altijd een keer een zwakke game tussen.
Reply
Roddick heeft zijn humor nog niet verloren in ieder geval, blijft leuk :lol:
Reply
Dat klopt, en dat was ook wel te verwachten, maar dat deze sets close zijn is wel aan hem zelf te danken want hij speelt gewoon heel goed. Dit itt bijv Potro...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel knap zijn game gehouden nu. Een tb zou wel leuk zijn.
Reply
5-4 en en 30-30 op service van Federer... Kansen!
Reply
En dan zelf gebroken worden, hmmm..
Reply
GSM Federer =D> =D> =D>
Reply
spijtig .. maar wat Roddick ook probeerde, Federer was gewoon beter. Roddick speelde echt goed, maar 1 zwakkere bal in de rally en hij was meteen het initiatief kwijt.
Reply
Kan een Federer in deze vorm van zijn angstgegner Nadal winnen? HtH op hardcourt is 3-2 Federer, met de laatste overwinning van Nadal in Dubai 2006. Daarna twee keer Federer in 2 in de SF Masters Cup. De 4 ontmoetingen in 2008 waren alle voor Nadal (3 gravel, 1 gras).
Reply
Dag 11:

Hoe weet je dat een land absoluut gek is van tennis? Wanneer een dubbelwedstrijd tussen vier buitenlanders live op de nationale televisie wordt uitgezonden. Het blijft schitterend om mee te maken hoe de Australiërs genieten van de sport. Tijdens commercials worden nieuwe series aangekondigd die ‘starten na het tennis’. De Australian Open is een monument Down Under,waarvoor gedurende twee weken in januari alles moet wijken.

De toekomst van het Grand Slam-toernooi is echter onzeker. De licentie van Melbourne om het evenement te organiseren loopt af in 2016, en er zijn flink wat kapers op de kust die het toernooi dolgraag binnen willen halen. Sydney, Doha, Shanghai en Madrid zijn slechts enkele gegadigden en dus ziet het stadsbestuur zich genoodzaakt om te investeren in de toekomst. Deze week werd er een plan onthuld dat het huidige tennispark zal ‘upgraden’ tegen een prijs van 500 miljoen Australische dollars, zo’n 300 miljoen euro. Melbourne hoopt hiermee de licentie voor nog eens 20 jaar toptennis binnen te halen.

Er zijn weinig records in de tennissport die nog niet op naam staan van Roger Federer, maar vandaag kwam er toch nog eentje boven water. Federer plaatste zich dankzij zijn overwinning op Andy Roddick voor de 18e keer in zijn carrière voor de finale van een Grand Slam. Ivan Lendl bereikte er in zijn loopbaan eentje meer.

Het record waar het echter allemaal om gaat voor Federer is dat van Pete Sampras. De Amerikaan won 14 Grand Slams en Federer kan hem bij winst op zondag evenaren. Gevraagd naar zijn verdere doelstellingen dit jaar vertelde de nummer twee van de wereld heel droog: “Mogelijk mijn eerste titel op Roland Garros binnenhalen, Wimbledon terug veroveren en mijn zesde US Open op rij winnen. Dat heb ik min of meer in mijn hoofd.”

Federer was vandaag voor de 16e keer in 18 ontmoetingen te sterk voor Roddick en kan terugkijken op een uitstekend optreden, met slechts 15 onnodige fouten tegenover 51 winners. De Amerikaan was echter wel trots toen hij met een slice backhand vol effect, waar Federer hem juist zo vaak pijn mee doet, een punt maakte. “Eindelijk heb ik je eens te pakken met die bal!”, schreeuwde hij naar de Zwitser.

De Zwitserse topjournalist René Stauffer, auteur van de biografie van Roger Federer, zat ook op de perstribune tijdens de wedstrijd. Maar zelfs deze ervaren tennisverslaggever is in zijn hart nog als een kind zo blij dat hij aanwezig is op de Australian Open. Dat bleek wel toen hij iemand op de rij achter hem een camera in de hand drukte, en vroeg of deze een foto wilde maken van hem, met de tennisbaan op de achtergrond. Altijd leuk om later aan de kleinkinderen te laten zien.

Nadat Federer zich soepel in drie setjes ontdaan had van Roddick, betrapte Jim Courier de winnaar na afloop tijdens het on-court interview op het feit dat hij een toernooihanddoek in zijn tas had zitten om mee te nemen. “Probeer je die nou te stelen?”, vroeg de Amerikaan, die zelf twee keer in zijn loopbaan de Australian Open wist te winnen.

“Volgens mij kijk je niet goed, ik heb er wel vier inzitten,” grapte Federer terug. De drievoudig winnaar in Melbourne was in een goed humeur en ging nog even door. “Die dingen kosten volgens mij iets van 50 dollar. Ik ben ze aan het opsparen zodat ik ze kan doorverkopen op straat.” Ja, zelfs Roger Federer moet in tijden van economische crisis op de kleintjes letten..
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nou, Nadal heeft het nog niet echt gemakkelijk. Hij moet voor mijn FTM wel winnen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Forza Nadal!
Reply
Vamos nandoooo
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Verdasco speelt weer leuk, maar ik vind Nadal niet bepaald in topvorm...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op 1 of andere manier vind ik Verdasco een zeer sportieve tennisser. Hij vraagt niet zomaar onnodig challenges aan en weet het niet.. Hij mag van mij de finale wel halen, ondanks dat dit natuurlijk zeer slecht is voor FTM.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
prachtige volley rafa =D>

Ad, Federer nu favoriet?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: