The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian open 2009
Isner eruit is niet gek, Phau is zonde maar kom ik wel overheen

Klasse Baghdatis =D>

Hup Delic en Cilic!
Reply
mooi van isner, balen van phau. van fucking brydan klein ook ](*,)

Gelukkig is hij wel gewoon 35 punten waard en veel gekozen, maar wel slecht dit zeg. Als dit maar niet met al die kleintjes zo gaat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Delic-Dent ligt al een 10 minuten stil... Gezien de score heb ik hoop dat het behandeling voor Dent is.
Reply
Delic mist 2 sp #-o
Reply
Lekker Delic, doorzetten nu in die 5e kom op!
Reply
Schiet allemaal niet op met het schema, paar mooie potjes nog niet gespeeld, gunstig.

PHM-Nieminen, Nalbi, Ferrero-Santoro, Kohl-Querrey.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cilic verliest de derde set ](*,)
Reply
Ach ja, setje sparren...

Safin begint goed trouwens. Misschien wel de enige die Federer tot de kwartfinale kan stoppen, en misschien zelfs wel de enige in het onderste kwart die dat kan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Phau had ook gewoon de niet in vorm zijnde Wawrinka best kunnen hebben, wat zonde dit zeg :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Delic \Big Grin/ Hakkuh
Reply
O ja, en Potro trouwens prima. Ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd van 'm, dus prima dat hij hier eenvoudig wint om energie te sparen. Anders gaat ie straks weer zeiken over vermoeidheid en zo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cilic :-({|=
Reply
6-2 PHM 1e set. Niet verrassend, maar wel verrassend dik :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
T wordt een finale zonder Fedex en Naadal.
Maar dat is logisch
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Federer-Nadal denk ik ook niet nee...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1e blessuregeval staat iig op de baan, Kohl, en ik las dat Tsonga ook sowieso gaat spelen. Als hij vandaag had moeten spelen, was het lastig geworden, want hij heeft nog steeds last, maar morgen moet het kunnen lukken. Snel potje tegen Monaco moet ook wel lukken. En met die rug won hij nog steeds 6-1 van Bolelli. Vraag is alleen hoe zijn rug die partijen verwerkt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hernandez kan de eerste set gaan pakken tegen Tipsa. Vamos Oscar, Cilic pakt jou in.
Reply
Cilic pakt Tipsa ook in, die man wordt overschat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Denk nog steeds een Nadal - Federer finale :roll:

Safin staat overigens leuk te spelen..
Reply
Safin staat best aardig te spelen trouwens.

En het was lijkt toch een eenmalige comeback van Nieminen te zijn geweest. Nu kansloos tegen tegen PHM tot dusver. Of het is vermoeidheid en dan hoop ik niet dat het Nalbi ook zo vergaat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nieminen geeft zelfs op, godver, dat is te vroeg lul :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
blij dat ik die niet gekozen heb
Twijfelde er lang tussen, maar gezien zn eerste ronde had ik zoiets van nee
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Santoro serveert voor de 1e set tegen ferrero(3x gekozen). Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zo lachwekkend vind ik dat niet hoor. Ferrero is ook nog niet zo lang terug van blessure en Santoro deed het al eerder goed in Australie. Vond het een 50-50 match...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Santoro zal dit gaan winnen aangezien dit het toernooi wordt van de oude Franse mannen :lol:
Reply
Santoro is vaak goed in het begin van het jaar
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
En van de jonge :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Querrey-Kohl nu op ES, leuk! Zal wel tijdelijk zijn want Nalbi gaat zo beginnen, maar dat is ook leuk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het ziet er allemaal niet heel relaxed uit bij Kohl, het is echt overleven. Querrey wint veel makkelijker zijn games en ook regelmatig de rally. Maar als Kohl deze set wint, moet het goed komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat lijkt me toch ook. En Kohl is ook wel iemand waarbij het altijd lijkt of hij zichzelf er toe moet zetten om het beste van zichzelf te geven. Komt vast goed aan het einde van de set.
Reply


Forum Jump: