The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian open 2009
Godver, waaom loopt die service nou zo goed op dit moment?

1x een 2e service en het is gedaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
SP op eigen service, nou laat het maar zien Ivan, verdedigen nu!
Reply
Hoppaaaaaaaaaaa, dit is de Tsonga die we willen zien, klasse =D>
Zo ongelofelijk verdiend ook!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gvd, nou tot zo!
Reply
Gulbis loopt trouwens flink te kloten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ljubicic van dit niveau daar mag je als top 10 speler ook niet van verliezen. Al blijft het lastig, zo'n goede service, die paar kansen (0-40) moeten dan raak zijn anders raak je in de tiebreak verzeild.
Reply
Ik vond hem wel 1,5 set echt heel goed spelen, zeker boven het niveau waar ie nu staat. Maar gelukkig haaldde Tsonga zijn niveau eindelijk eind 2e set, en dan is ie gewoon de betere inderdaad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, nu mist ie wel een belangrijke 15-40...

0 uit 5 inmiddels sinds zijn break, niet best.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo even lekker Granollers aanmoedigen :roll:
Reply
Duurt nog wel even...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is ook weer niet veel met Gulbis. Die gast haalt alleen een goed niveau tegen toppers, zo lijkt het...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
cruijff Wrote:Zo even lekker Granollers aanmoedigen :roll:
Gelukkig hoeft dat niet lang! Big Grin
Reply
Elikian Wrote:
Haggie Wrote:Gulbis meteen moeite op eigen service.
Ik denk niet dat Gulbis problemen gaat hebben met Andreev.
Nou Eli...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ad, heb je nog een link voor gulbis?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En zo zit je een dag thuis te werken omdat er een rapport uit te werken is en heb je om 9:45 alleen maar koffie gedronken en tennis gekeken. =D>
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://watchtheheat.blogspot.com/">http://watchtheheat.blogspot.com/</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
thxs =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:En zo zit je een dag thuis te werken omdat er een rapport uit te werken is en heb je om 9:45 alleen maar koffie gedronken en tennis gekeken. =D>
Zo hoort het!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
My average workday Big Grin
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:En zo zit je een dag thuis te werken omdat er een rapport uit te werken is en heb je om 9:45 alleen maar koffie gedronken en tennis gekeken. =D>
Zo hoort het!

Vroeger kon ik dat nog zonder gêne de hele dag doen. Waar is die tijd gebleven.... :-k
Reply
Voor mij eindigt die tijd over anderhalve week, dat zal een rare gewaarwording zijn, na negen jaar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geweldige link trouwens! Thanks!
Reply
Ad Wim Wrote:Voor mij eindigt die tijd over anderhalve week, dat zal een rare gewaarwording zijn, na negen jaar...

dat weet ik wel zeker.

als je een computer tot je beschikking hebt, kun je iig rustig afkicken :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Voor mij eindigt die tijd over anderhalve week, dat zal een rare gewaarwording zijn, na negen jaar...

Wat ga je nou ook alweer doen?
Reply
Dat heb ik wel, maar het is gewoon een serieuze baan waar ik erg veel zin in heb en die erg belangrijk is. Dan ga ik dat niet verkloten door tennis te volgen.
Maar goed, wie weet hoe het loopt. Voorlopig zijn de toernooien toch nog voornamelijk in de Amerika's...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Voor mij eindigt die tijd over anderhalve week, dat zal een rare gewaarwording zijn, na negen jaar...

Wat ga je nou ook alweer doen?
Redacteur bij Prometheus, literaire uitgeverij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk trouwens dat Gulbis best wel eens als het grootste talent te boek kan komen te staan, dat nooit in de top 5/10 terecht komt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
38100 berichten in 4 jaar en 2 dagen ( = 1463 dagen) = 26,04 gemiddeld per dag. We zullen eens in de gaten houden hoe dat gaat dalen. Dan nemen we natuurlijk het gemiddelde vanaf de start van je werkcarrière.
Reply
Ad Wim Wrote:Redacteur bij Prometheus, literaire uitgeverij.

Geven die alleen boeken uit of ook tijdschriften e.d.?
Reply
Alleen boeken.

En het wordt moelijk om aan dat gemiddelde te komen, al heb ik natuurlijk 's avonds nog. Al post ik 90% van mijn berichten overdag volgens mij.
Als ik al tennis volg, zal dat summier zijn en ga ik dat dus niet besteden aan berichten posten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: