The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian open 2009
Haha, wat een mooie gast is die Safin toch ook! En Federer doet ook leuk mee, ze lopen gewoon te kloten samen =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goede return, bp Berdych!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, dat was een slechte return, waarom toch altijd alles of niets? Je bent Blake niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan weer zo'n makkelijke fout op deuce terwijl ie zo lekker in de rally zat. Die foutjes maakte hij in de vorige sets niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wawrinka met een ace naar 4-4. Kun je het niet meer zien of heb je geen goede stream, Hag?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haas moet dan ongeveer winnen voor mij. Maarja, als Berdych wint hoef jij er niets mee toch?

Ik moet eerst Wawrinka hebben die wint, anders moet Haas ongeveer een 5setter eruit slepen om aan 31games samen met Safin te komen. :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als Berdych wint, ben ik door ja, maar daar heb ik nog niet al te veel vertrouwen in. Wawrinka speelt goed momenteel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wawrinka met een ace naar 4-4. Kun je het niet meer zien of heb je geen goede stream, Hag?

De allereerste stream werkt niet meer, en dan ander is constant aan het laden.. Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bij mij werkt deze gewoon: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atdhe.net/index.html#">http://www.atdhe.net/index.html#</a><!-- m -->

Goede game van Berdych, 5-4
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deze dan?

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.channelsurfing.net/watch-austrailian-open.html">http://www.channelsurfing.net/watch-aus ... -open.html</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
de link doet het wel, maar hij opent de wedstrijdenstreams niet meer, net zoals gisteren..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kom op, Waw! Houd je eigen game!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
15-30!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mp!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jaaaaaa! \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou, Hup Ancic!

Hup Safin en Haas, games pakken!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het is wachten op Buurs nu, die akelige gloryhunter
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
\Big Grin/ Notworthy :-({|= =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het is wel weer erg toevallig inderdaad :-&
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Fish nou nog even wint van Baghdatis, is mijn dag weer goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik kom net terug van de lunch

federer in kampioensvorm =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Baghdatis mist direct bp Icon_evil
Reply
Ad Wim Wrote:Haha, wat een mooie gast is die Safin toch ook! En Federer doet ook leuk mee, ze lopen gewoon te kloten samen =D>

Wat gebeurde er hier? Ik heb geen beelden.
Reply
Drie challenges achter elkaar, ze liepen elkaar gewoon te fucken. Ook lachen en praten met elkaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, wat een mooie gast is die Safin toch ook! En Federer doet ook leuk mee, ze lopen gewoon te kloten samen =D>

Wat gebeurde er hier? Ik heb geen beelden.

2 challenges achter elkaar van Safin, eerste net uit, tweede nipt binnen. Moest Federer om lachen en gunde Safin het punt met een glimlach :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als Safin er nu eens een TB kan uitslepen.. [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ahh ok, ja dat is inderdaad mooi! Jammer dat Safin gaat stoppen.
Reply
Trouwens, mijn oog valt net op de H2H tussen Verdasco en Stepanek. Dat is erg hoopgevend :-({|=

edit: hoewel, dat kost me dan waarschijlijk wel de poll
Reply
Haggie Wrote:Als Safin er nu eens een TB kan uitslepen.. [-o<

dan pakt hij maar liefst 11 games!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Als Safin er nu eens een TB kan uitslepen.. [-o<

dan pakt hij maar liefst 11 games!!!

Die tb wint hij dan natuurlijk. Ga maar gewoon werken nu.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: