The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José
#61
Op donderdag al ja?
Reply
#62
cruijff Wrote:
Tripplexxx Wrote:Op donderdag kun je rustig kaartjes aan de kassa halen, reserveren is nergens voor nodig.

1e rang is al helemaal weg :S

Heb nu maar 2e rang besteld..

Ik kom al sinds jaar en dag in Ahoy en heb nog nooit kaartjes hoeven te reserveren op woensdag of donderdag overdag. Zelfs niet voor de avond (kopen we normaal gesproken ook op de dag zelf). Maar goed, eens moet de eerste keer zijn, al verwacht ik niet dat die boevenste ring vol gaat raken.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#63
ik heb voor woensdag, donderdag en vrijdag gekeken.. 2e rang was nog voldoende plek op dit moment.. Maar ja, hoop toppers he, dus kan best wel eens goed vol raken..
Reply
#64
Ik wil ook wel graag (samen met musse, dan maar een keer spijbelen, nood breekt wet) op donderdag naar AHOY.
Gaan we samen wat regelen of moet ieder voor zich kaarten gaan kopen of reserveren?
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#65
Volgens mij is het idee om het toch op de wedstrijddag te gaan regelen. Dan zitten we in ieder geval een beetje bij elkaar.
Reply
#66
precies. Ik kan er voor 99% zeker bij zijn. Cc en Scholten is nog even afwachten. Het wordt hoe dan ook gezellig,lijkende naar de vorige twee keer.. Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#67
Dus sowieso die donderdag? Dan ga ik dat regelen met m'n werk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Haase vraagteken voor ABNAMRO WTT

DEN HAAG - De kans is bijzonder klein, dat Robin Haase het gestelde doel bereikt. De Haagsche tennisprof heeft zich voorgenomen om na een afwezigheid van acht maanden bij het ABN*AMRO World Tennis Tournament zijn rentree te maken.

Het grootste tennisevenement van Nederland wordt van 9 tot 16 februari in Ahoy Rotterdam gehouden en toernooidirecteur Richard Krajicek beloonde Nederlands beste tennisser al in een vroeg stadium met een wild card.

Een aanvankelijk als klein meniscusprobleem geanalyseerde kwetsuur aan de knie heeft ook na een medische ingreep veel meer tijd gevergd dan te doen gebruikelijk. Haase: "Ik ben dagelijks hard aan het werk, maar het herstel verloopt heel traag. Ik hoop mijn come back in Rotterdam te kunnen maken, maar die kans acht ik eigenlijk niet al te groot wanneer het herstel niet sneller gaat."
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#69
het baakse trio is aanwezig op de donderdag.. \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#70
Top Hag!
Reply
#71
Ik wil ook graag samen met Musse er naar toe. Heb jij al kaarten geregeld Tom, of toen we dat daar aan de kassa.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#72
Kassa was volgens mij het plan Smile
Reply
#73
Lijkt me de kassa ja, dan zitten we iig bij elkaar. Ik ben er ook voor 90% zeker bij!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
90% is niet voldoende Ad, garanties moeten we hebben [-(
Reply
#75
Wat nou 90%. :wink:
Gewoon doen!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#76
Ik moet het nog even regelen met m'n nieuwe werk, het is in de tweede week meteen al :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Verwijs maar door naar mij Ad. Het is gewoon weer een prijs die je via mij hebt gewonnen. En die moet je afnemen. Je hebt geen keus. :Big Grin
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#78
Heeft iedereen al duidelijkheid over volgende week donderdag? De Bakenezen zullen er zeker zijn rond een uur of 11... :-({|=
Reply
#79
Over 2 weken Scholten Wink

Maar ook ik zal er zeker zijn, wellicht al om 10 uur...
Reply
#80
Scholten! Wrote:Heeft iedereen al duidelijkheid over volgende week donderdag? De Bakenezen zullen er zeker zijn rond een uur of 11... :-({|=

Ik ben er ook, in ieder geval samen met mijn zoon en Buurs gaat geloof ik ook mee. Dan komen wij met z'n drieen.

Jullie gaan ook daar pas de kaartjes kopen, toch?
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#81
2 weken =D> Ok, mooi om te horen. Krijg met een zoveelste blik op het deelnemersveld toch steeds weer meer zin....
Reply
#82
Ik ben er ook zeker bij!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
kuiper Wrote:
Scholten! Wrote:Heeft iedereen al duidelijkheid over volgende week donderdag? De Bakenezen zullen er zeker zijn rond een uur of 11... :-({|=

Ik ben er ook, in ieder geval samen met mijn zoon en Buurs gaat geloof ik ook mee. Dan komen wij met z'n drieen.

Jullie gaan ook daar pas de kaartjes kopen, toch?

Yep, leuk om jou en Musse een keer te meeten trouwens. Buurs ken ik uiteraard al Wink
Reply
#84
Scholten! Wrote:2 weken =D> Ok, mooi om te horen. Krijg met een zoveelste blik op het deelnemersveld toch steeds weer meer zin....

Laten we hopen dat de toppers er donderdag nog inzitten! Zien we 2e ronde partijen of de eerste kwartfinales?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
Tweede ronde Smile
Reply
#86
Volgens mij 2e ronde als ik de site goed bekijk. Wordt iig mooi dagje!
Reply
#87
Jullie weten zeker dat kaartjes geen probleem wordt, hoop ik??
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#88
Ik heb daar geen enkel zicht op eerlijk gezegd, denk dat het zaak is woensdag (of misschien nu al wel) gewoon even te bellen voor de zekerheid.
Reply
#89
Ik weet het voor 90% zeker, tenzij het nu opeens leip druk wordt in vergelijking met voorgaande jaren...
Overdag zijn er altijd nog wel kaarten beschikbaar doordeweeks. Niet de beste plaatsen, maar die zijn ook het goedkoopst :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Van mijn part kunnen we ook online nu kaarten bestellen en dat iemand het voorschiet, maar ik heb dat geld niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: