The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wanneer..
#1
..denken jullie dat AZ weer eens punten gaat verspelen? Gezien het programma zou t me niks verbazen als dat nog zeker 2 maanden duurt. :eeeek:

1 vr 19/12 AZ FC Utrecht
2 zo 28/12 AZ NEC
3 zo 18/1 FC Volendam AZ
4 wo 21/1 AZ Achilles '29
5 za 24/1 AZ De Graafschap
6 zo 1/2 Sparta Rotterdam AZ
7 wo 4/2 AZ Roda JC
8 za 7/2 AZ Willem II
9 za 14/2 PSV AZ
10 za 21/2 Heracles Almelo AZ
11 vr 27/2 AZ FC Groningen
12 za 7/3 NEC AZ
13 zo 15/3 FC Utrecht AZ
14 zo 22/3 AZ Feyenoord
15 za 4/4 AZ ADO Den Haag
16 vr 10/4 NAC Breda AZ
17 za 18/4 AZ Vitesse
18 zo 26/4 Ajax AZ
19 zo 3/5 FC Twente AZ
20 zo 10/5 AZ SC Heerenveen
Reply
#2
Ik denk 14 februari, want dan is het valentijnsdag.
Economists do it with models...
Reply
#3
Laten we het hopen.
Reply
#4
Het eeuwige AZ inkakken gaat tegen NEC al beginnen :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#5
Ik denk vrijdag, 1-1 tegen Utrecht.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#6
Bumme Wrote:Ik hoop vrijdag, 1-1 tegen Utrecht. Ik denk..
Reply
#7
als az de eerste maanden goed doorkomt, hebben ze in april/mei nog een zwaar schema
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#8
Peter Wrote:
Bumme Wrote:Ik hoop vrijdag, 1-1 tegen Utrecht. Ik denk..
Ik denk vrijdag, 1-1tegen utrecht,dat hoop ik heb ik me net bedacht
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#9
Winstonicus Wrote:als az de eerste maanden goed doorkomt, hebben ze in april/mei nog een zwaar schema

Mwah.. als ze naar Ajax en Twente moeten zijn ze dan allang kampioen.
Reply
#10
Ik denk vrijdag tegen Utrecht:

Spitsenprobleem AZ: Ari en El Hamdaoui onzeker
18/12/2008 15:22

Ari en Mounir El Hamdaoui kunnen vrijdag mogelijk niet in actie komen in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. Beiden zijn volgens trainer Louis van Gaal grote vraagtekens.

'Het is het verhaal van de tien kleine negertjes', vertelde Van Gaal. 'Woensdag is Ari uitgestapt en vandaag deed Mounir El Hamdaoui datzelfde. Mounir gaat nog naar het ziekenhuis voor verder onderzoek; Ari traint vanmiddag een keer extra.'

'Aan de hand van die testen beslis ik of ze bij de wedstrijdselectie zitten', vervolgt Van Gaal, die een streep kon zetten door de naam van een van zijn basisspelers. 'David Mendes da Silva is ziek en zal niet bij de selectie van achttien spelers zitten.'

AZ heeft de laatste weken te kampen met veel blessures. Zo staan Héctor Moreno en Jeremain Lens maanden aan de kant vanwege een voetbreuk, Moussa Dembélé en Gijs Luirink revalideren beiden van een kniekwetsuur en Kew Jaliens komt terug van een bovenbeenblessure.

De dertigjarige centrale verdediger zal nog niet tot de wedstrijdselectie behoren. 'Alleen bij hoge nood zit hij bij de eerste achttien: pas op het moment als al die anderen geblesseerd zijn', aldus Van Gaal.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#11
Hoe gaat het verhaal van de 10 kleine negertjes?
Reply
#12
Peter Wrote:Hoe gaat het verhaal van de 10 kleine negertjes?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tien_kleine_negertjes
of
http://www.xs4all.nl/~jeedee/index.html?...ertjes.htm
Reply
#13
Zijn Ari en Hamdadinges dood? :eeeek:

Ik ken trouwens wel dat versje van link 1 maar dan met 'tien kleine visjes'. :razz:
Reply
#14
Meteen na de winterstop verliezen ze punten. Dankzij Jeroen!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#15
Dus als ik dit forum moet geloven gaat AZ zn komende 3 duels niet winnen. Hakkuh
Reply
#16
Maar PSV ook niet :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
Tuurlijk wel. Deze week geen paniek want we moeten tegen Feyenoord. Hakkuh
Reply
#18
Peter Wrote:Tuurlijk wel. Deze week geen paniek want we moeten tegen Feyenoord. Hakkuh

als je thuis verliest van roda, kun je thuis ook verliezen van feyenoord. :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#19
buurs Wrote:
Peter Wrote:Tuurlijk wel. Deze week geen paniek want we moeten tegen Feyenoord. Hakkuh

als je thuis verliest van roda, kun je thuis ook verliezen van feyenoord. :wink:

Och ja, die logisch:
PSV - Roda 2-3
Roda - Feyenoord 0-4
PSV - Feyenoord 2-7

Ik stel Makaay op! Hakkuh
Reply
#20
je begrijpt het wel =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
Peter Wrote:
buurs Wrote:
Peter Wrote:Tuurlijk wel. Deze week geen paniek want we moeten tegen Feyenoord. Hakkuh

als je thuis verliest van roda, kun je thuis ook verliezen van feyenoord. :wink:

Och ja, die logisch:
PSV - Roda 2-3
Roda - Feyenoord 0-4
PSV - Feyenoord 2-7

Ik stel Makaay op! Hakkuh

Uitdoelpunten tellen dubbel:

pusvee-fnooit 2-14!
Reply
#22
Feyenoord heeft maar 11 fitte selectiespelers, dat die 14x gaan scoren is een tikkie ongeloofwaardig. 2-11 zou nog kunnen.
Reply
#23
Peter Wrote:Feyenoord heeft maar 11 fitte selectiespelers, dat die 14x gaan scoren is een tikkie ongeloofwaardig. 2-11 zou nog kunnen.

Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#24
Treesong Wrote:Het eeuwige AZ inkakken gaat tegen NEC al beginnen :|

Bumme Wrote:Ik denk vrijdag, 1-1 tegen Utrecht.

Voyou Wrote:Ik denk vrijdag tegen Utrecht

[-X

Voorlopig zijn Dave en Moker de enige die nog gelijk kunnen hebben en ik denk dat de 2e een stuk dichter bij de waarheid zit dan de 1e.
Reply
#25
niemand heeft het makkelijk gehad in het Kras stadion.... Volendam zal Ajax en PSV even een handje helpen :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#26
*HOP*

Vandaag is t zover. [-o<
Reply
#27
Peter Wrote:*HOP*

Vandaag is t zover. [-o<

Dat hoopte ik ook toen jij dit topic aanmaakte.
Inmiddels hoop ik dat AZ wint zodat PSV weer even afhaakt in de strijd om plaats twee.

Retteketet: Hup AZ!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#28
Slotje ! :lol:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: