The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Davis Cup 2009
#61
5-2 voor Huta in de TB!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
Wow, ik kijk even en zie dat het 2-2 in sets staat, grote klasse zeg =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Hij speelt ook gewoon erg lekker! =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#64
en dan weer meteen 0-40. #-o
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#65
Chela niet fit
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#66
Jammer, maar toch groot compliment aan Jesse =D> =D> =D>
Reply
#67
Mooi om te zien dat hij op gravel tot veel in staat is en er bijna onnederlands goed op speelt. Dit biedt hoop voor de toekomst!
Reply
#68
Tsjechie-Frankrijk ook een mooie clash met Berdych/Stepanek vs Simon/Tsonga.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
Je zou zeggen dat Frankrijk dat op z'n sloffen moet winnen. Maar Simon verliest van Berdych Undecided

De Bakker trouwens alweer 5-1 achter Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
En Monaco meteen alweer de break. Hij is natuurlijk ook nog wel een niveautje hoger dan Chela...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
en de (koeke)bakker een niveautje minder dan huta.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
Bij Zweden hebben ze Vinciguerra en Tojo uit het bejaardentehuis gehaald. En Tojo wint maar heel nipt van Harel Levy voor eigen publiek :lol:

Eigenlijk gaat alles nog wel als verwacht, behalve het knullige verlies van Simon natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Pfff, wat een armzalige vertoning van De Bakker zeg. Eerst al tegen Lee, en nu dit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
En de tb eraf met 7-1...Matige prestatie van het eeuwige talent..
Reply
#75
Blake verliest gewoon voor eigen publiek van een Wawrinka in dramatische vorm Undecided

En Melzer verkloot weer eens een riante voorsprong, dit keer 2-0 in sets en een break voor cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Prachtige sfeer trouwens bij Spanje-Servië. Djoko speelt maar matig, duidelijk problemen met gravel... Ferrer speelt trouwens wel geweldig goed :eeeek:

Hopelijk voor hem is het morgen al beslist, hoeft ie zondag niet meer te spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Dit gaat Djoko natuurlijk nog gewoon winnen, set en break achterstand is te doen. :8:
Reply
#78
Daar is de rebreak van de nooit in twijfel zijnde Djokovic al...
Reply
#79
Hij werd helemaal weggespeeld 7 games lang, maar speelt nu weer heel goed en het is gelijkwaardig. Hij geeft nu wel weer heel stom zijn service weg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Ik zat niet te kijken tot jij postte Wink

Maar idd, zonde van deze game zeg, wat een fouten :eeeek:
Reply
#81
:lol: Ferrer nu ook met een grote fout
Reply
#82
Wat een geluk, maar weer de rebreak =D>
Reply
#83
En hop, weer de break, mooie pot!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Wat een misser van Djoko #-o :lol:
Reply
#85
Slaat ie hem uit :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Maar wat een punten dan om die bps weg te werken Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Maar nu bp #3 na een goede rally
Reply
#88
Djoko, flikker nou eens op met die matige dropshots man. #-o 5*-3
Reply
#89
Ai, dit komt ie niet meer te boven vrees ik. Een beetje meer ritme op gravel en het komt wel goed met Djoko dit gravelseizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Uiteraard, Djoko kan ook echt wel uit de voeten op gravel. En dit is nog niet gespeeld natuurlijk.
Reply


Forum Jump: