The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Davis Cup 2009
#91
Hij kan er goed op uit de voeten, maar het is gewoon geen echte gravelaar, dat zie je hier ook duidelijk. Zeker tegen jongens als Ferrer heeft hij gewoon te veel problemen op gravel, daarvoor moet ie echt in topvorm zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
2-0 in sets, erg matige game van Djoko, maar ik hoor het geronk van de motor al starten :-({|=
Reply
#93
Ja hoor, de komende drie sets gaan we dit weer zien:


Attached Files
.jpg   Jumbo%20wals%20dorset%20(Custom).jpg (Size: 28.52 KB / Downloads: 380)
Reply
#94
Nee man, dit wordt hem niet meer. Misschien deze set nog, maar geen ommekeer meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Djoko houdt zijn service Notworthy
Reply
#96
Djoko breakt terug. hij speelt wel goed hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
Idd, en ik blijf erbij dat hij gaat winnen.
Reply
#98
Tiebreak nadat Djoko 2 sp gemist heeft.
Reply
#99
Maar wat een dramatische TB dan Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd, 4 mp, balen zeg, echt een vermakelijke pot.
Reply
Mooie pot inderdaad, maar dit wordt nu gewoon 5-0 voor Spanje. Na de dubbel staat het 3-0 en dan zal Djoko niet meer gaan spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nadal snel naar 5*-1 =D>

nadal zal dit jaar nog beter spelen op gravel, dan vorig jaar.

finale RG:

Nadal - Federer 6-1 6-0 6-1 =P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
We zijn uitgeschakeld Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
wat een verrassing
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ben nu de dubbel aan het kijken.

Wassen ook dramatisch.

Alleen Huta Galung een voldoende gehaald, ondanks verlies.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En door met de volgende mooie partij, Nadal-Djoko, hup Novak =D>
Reply
Nadal met 4 UE in 1 game, en het is weer 3-3
Reply
Djoko met 4 UE nu 5*-4 Nadal ](*,)
Reply
nadal leidt met 6-4 6-4 =D>

Djoko speelt veel beter, dan gister.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hulde voor degene die in januari die prachtige link <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.ATDHE.Net/index.html">www.ATDHE.Net/index.html</a><!-- w --> heeft gevonden maar kunnen jullie mij vertellen nu ik live ADO-AJAX wil kijken of ik TVU networks veilig kan downloaden en installeren?? :oops:
B&B "even uitwaaien"
Reply
Hahaha, die Simon, verkloot het even helemaal voor op papier de favoriet voor de hele DC Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou, dat is mijn ogen toch echt Spanje. Spelen alles thuis, behalve tegen de Russen in de Semis of USA/Kroatie eventueel in de finale. En met Nadal thuis op gravel hebben ze in principe al 2 winstpotten standaard. Met Ferrer/Verdasco hebben ze bovendien nog wel wat achter de hand.
Reply
De vraag is alleen hoevaak Nadal mee gaat doen, gezien zijn slepende blessures altijd. En dan vind ik de Fransen toch een bredere selectie hebben, op alle ondergronden goed, met drie top 10-spelers en ook nog een goede dubbelaar. Maar goed, dat kan nu de kast in dankzij vriend Simon...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Thuis is Spanje schier onverslaanbaar als Nadal meedoet inderdaad, maar ze spelen niet alles thuis natuurlijk.. En idd, ze zijn wel erg afhankelijk van Nadal.

Ik zag Frankrijk ook als grote favoriet, maar snap niet waarom Monfils daar niet speelt in de singles.. En als Simon zo jammerlijk faalt zijn eerste pot, geef dan een ander de kans.
Reply
Daar zit wel wat in. Ik baseerde me op het feit dat Nadal zelf aangeeft dat hij de DC liever wint dan nog een GS, en ik dus aanneem dat hij wel zal spelen als het gaat. En ze hebben een hele grote kans om de hele zwik thuis te spelen dit jaar. En volledig afhankelijk van Nadal zijn ze imho niet. Zie de finale vorig jaar.
De Fransen kunnen van alles winnen en van alles verliezen. Gasquet is bv net zo lek als een mandje. En voor de Argentijnen zie ik ook geen zekere punten, als ze niet thuis spelen.
Reply
Nee precies, maar Spanje uit tegen bijvoorbeeld Servie zou een totaal andere wedstrijd zijn natuurlijk. Verder blijft USA altijd een outsider, en wie weet kan Kroatie verrassen. Maar zeker nu zonder Frankrijk en Servie is Spanje natuurlijk de grote favoriet.
Reply
Zweden gaat er trouwens nog af tegen Israël. cry Vinciguerra heeft een lekker weekendje gehad, twee 5-setters verloren met resp. 6-8 en 9-11 vijfde set. Notworthy
Reply
Dit is weer begonnen en Andreev verliest zojuist 3-1 in sets van Levy Undecided

Beck 2-1 in sets op voorsprong tegen Verdasco in Spanje, ook wel redelijk verrassend...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Verdasco zet 't even snel recht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Held Sela pakt Youzhny, dus Israel 2-0 voor :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: