The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009
#1
In januari maar eens richting Australie & Nieuw Zeeland voor het Big Day Out festival en Future Music Festival.
Make tea, not war
Reply
#2
Riekki Wrote:In januari maar eens richting Australie & Nieuw Zeeland voor het Big Day Out festival en Future Music Festival.

Oh, je hebt een paar daagjes vrij?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#3
Gerben Zonderland Wrote:
Riekki Wrote:In januari maar eens richting Australie & Nieuw Zeeland voor het Big Day Out festival en Future Music Festival.

Oh, je hebt een paar daagjes vrij?

Zo'n 2 en half maandje ongeveer :razz:
Make tea, not war
Reply
#4
Riekki Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Riekki Wrote:In januari maar eens richting Australie & Nieuw Zeeland voor het Big Day Out festival en Future Music Festival.

Oh, je hebt een paar daagjes vrij?

Zo'n 2 en half maandje ongeveer :razz:

Kutstudent! :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#5
Ik probeer 2 kaartjes te scoren voor Oasis op 22-1-2008.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#6
Davydoff Wrote:Ik probeer 2 kaartjes te scoren voor Oasis op 22-1-2008.

Oasis is zoooooo 1996
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#7
Gerben Zonderland Wrote:
Riekki Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Riekki Wrote:In januari maar eens richting Australie & Nieuw Zeeland voor het Big Day Out festival en Future Music Festival.

Oh, je hebt een paar daagjes vrij?

Zo'n 2 en half maandje ongeveer :razz:

Kutstudent! :8:

\Big Grin/
Make tea, not war
Reply
#8
Treesong Wrote:
Davydoff Wrote:Ik probeer 2 kaartjes te scoren voor Oasis op 22-1-2008.

Oasis is zoooooo 1996

Heerlijk toch!! En nu gaat Blur ook weer optreden \Big Grin/
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#9
Maar Blur is goed :-"
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#10
AC/DC Toch in de Amsterdam Arena. 23 juni. Had ze toch liever op een buiten podium gezien
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#11
Ze zijn bang voor onweer....
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#12
Ook de geruchtenstroom voor Glastonbury is alweer in volle gang.

Een kleine greep uit de collectie:

Neil Young
Bruce Springsteen
Kaiser Chiefs
Blur
Radiohead
Kayne West
Franz Ferdinand
Fat Boy Slim
Make tea, not war
Reply
#13
DEPECHE MODE, PLACEBO & THE KOOKS
eerste namen voor jubileum Pinkpop
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#14
9-12-2008: Metro bevestigt Depeche Mode en Placebo. Beide bands zouden op zondag spelen.
Ook dEUS schijnt rond te zijn, Mauro zou dat in Paradiso tegen een bezoeker hebben gezegd.
*update 10.53 uur*: officiële bevestiging van Depeche Mode, Placebo en The Kooks op Pinkpop site
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#15
De organisatie van Dauwpop heeft vandaag de eerste namen bekend gemaakt voor de 15e editie van Dauwpop. Dit jaar vindt Dauwpop plaats op Hemelvaartsdag 21 mei.

De line-up zal dit jaar bestaan uit onder andere: Novastar, Guus Meeuwis, Milow, Goose, Biohazard, Miss Montreal, de Jeugd van Tegenwoordig, Infadels, The Subs en Deathstars. :-k
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#16
zijn er hier nog wat, die naar "de vrienden van amstel" gaan in Ahoy?
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#17
Winstonicus Wrote:zijn er hier nog wat, die naar "de vrienden van amstel" gaan in Ahoy?

Nee, ik ben een vriend van Grolsch....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#18
Gerben Zonderland Wrote:
Winstonicus Wrote:zijn er hier nog wat, die naar "de vrienden van amstel" gaan in Ahoy?

Nee, ik ben een vriend van Grolsch....

tja dat ben ik ook, maar ik moet er werken, en om dan te zeggen dat ik 3 weken werk laat liggen vanwege amstel #-o . Trouwens het wordt mijn 9de jaar al dat ik hem ga doen, dus ik kan amstel inmiddels goed verdragen \Big Grin/
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#19
De organisatie van Dauwpop heeft vandaag de eerste namen bekend gemaakt voor de 15e editie van Dauwpop. Dit jaar vindt Dauwpop plaats op Hemelvaartsdag 21 mei.

De line-up zal dit jaar bestaan uit onder andere: Novastar, Guus Meeuwis Undecided , Milow, Goose, Biohazard, Miss Montreal, de Jeugd van Tegenwoordig, Infadels, The Subs en Deathstars.

De voorverkoop voor Dauwpop start aanstaande zaterdag 10 januari via de website en de lokale voorverkoop begint zaterdag 31 januari. Tickets kosten 39 euro.

op een festival Undecided
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#20
Link U2 site.
07.01.2009
Rumours (Unfounded)

Just a note to correct some online information suggesting that tickets are available for U2 shows this summer. No tickets are available and no shows have been announced.

There are no tour dates for the band at the moment so please don't get stung by buying tickets for shows that don't exist.

You can be sure any future live announcements will be made on U2.Com as soon as details are confirmed.

Het enige wat ik hier over kan zeggen dat de kans erg groot is dat ze begin Juli in de Amsterdam Arena staan. Ik weet dat er een aanvraag staat van mojo, dat er begin juli nog iets komt in de Arena vandaar.

maar toch hoop ik dat ze op het goffertpark komen.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#21
Winstonicus Wrote:De organisatie van Dauwpop heeft vandaag de eerste namen bekend gemaakt voor de 15e editie van Dauwpop. Dit jaar vindt Dauwpop plaats op Hemelvaartsdag 21 mei.

De line-up zal dit jaar bestaan uit onder andere: Novastar, Guus Meeuwis Undecided , Milow, Goose, Biohazard, Miss Montreal, de Jeugd van Tegenwoordig, Infadels, The Subs en Deathstars.

De voorverkoop voor Dauwpop start aanstaande zaterdag 10 januari via de website en de lokale voorverkoop begint zaterdag 31 januari. Tickets kosten 39 euro.

op een festival Undecided

Het Paaspop festival dat in het Brabanse Schijndel gehouden word heeft weer een aantal bands en dj's toegevoegd aan de line up.

Milow, Guus Meeuwis, Alain Clark en De Dijk zijn toegevoegd aan het rijtje acts voor de Main Stage en in de Masters Of Rock mag Peter Pan Speedrock wederom zijn opwachting maken. Joris Voorn, Chris Liebing en Len Faki zijn de nieuwe namen voor de Dance area en met Freek de Jonge & Ocobar krijgt het theaterprogramma ook een stevige impuls. De presentatie op de Main Stage en de Masters Of Rock is net als vorig jaar in handen van Dennis Weening.


Meeuwis gaat festival touren Undecided
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#22
AMSTERDAM - Bruce Springsteen is dit jaar met zijn E-Street Band te zien op Pinkpop. Dat meldt Metro.

Springsteen zal als afsluiter van de eerste dag (zaterdag 30 mei) een drie uur durend optreden verzorgen.

Volgens organisator Jan Smeets maakt Springsteen een uitzondering voor Pinkpop, omdat hij nooit op festivals optreedt.

Smeets ziet het als een cadeau, omdat het dit jaar de veertigste keer is dat Pinkpop wordt gehouden.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#23
Winstonicus Wrote:AMSTERDAM - Bruce Springsteen is dit jaar met zijn E-Street Band te zien op Pinkpop. Dat meldt Metro.

Springsteen zal als afsluiter van de eerste dag (zaterdag 30 mei) een drie uur durend optreden verzorgen.

Volgens organisator Jan Smeets maakt Springsteen een uitzondering voor Pinkpop, omdat hij nooit op festivals optreedt.

Smeets ziet het als een cadeau, omdat het dit jaar de veertigste keer is dat Pinkpop wordt gehouden.

Da liek mie nou wel verdomd gainig...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#24
Vin ie dat Jao
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#25
Het hing al even in de lucht en volgens gratis krant Spits is het nu ook zeker: The Killers komen naar Pinkpop. Dit valt te lezen in de editie van vrijdag 23 januari. Goed nieuws voor de mensen die geen kaartje hebben bemachtigd voor het uitverkochte concert in maart te Amsterdam. Naast The Killers heeft Jan Smeets ook de komst van Novastar bevestigd.

Volgens 3FM-deejay Michiel Veenstra stonden The Killers eigenlijk voor een andere dag dan zaterdag gepland, maar is er flink in het schema geschoven omdat de band graag Bruce 'The Boss' Springsteen zou willen zien. Nu zal de band dus waarschijnlijk vóór Springsteen spelen. Op internet gaan de hardnekkige geruchten dat ook Neil Young zijn opwachting zal maken op de veertigste editie van het festival. De provincie Limburg zal één miljoen euro bijdragen voor deze headliner.

Jan Smeets verkondigde op woensdag 21 januari in een uitzending op de Limburgse zender L1 dat er nog meer 'verassingen' op voorraad zijn. Op 4 maart zullen we meer weten!
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#26
zijn er nog mensen die naar AC/DC gaan in maart antwerpen of rotterdam
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#27
Winstonicus Wrote:zijn er nog mensen die naar AC/DC gaan in maart antwerpen of rotterdam

Antwerpen ben ik bij, 3 maart :8:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#28
Legion Wrote:AC/DC

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#29
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:AC/DC

[gay]

Zegt de Van Dik Hout-fan [gay] [gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#30
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
Legion Wrote:AC/DC

[gay]

Zegt de Van Dik Hout-fan [gay] [gay]

Zegt de Blur-fan [gay] [gay] [gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: