The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




verhuur
#31
Zelfde bij mij. Ik ben de enige huurling bij een team dat al kampioen is en waar verder iedereen wedstrijden speelt. Ik log elke dag in om te checken wat mijn speler heeft gedaan en that's it. Eventuele mededelingen doe ik hier.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#32
Gerben Zonderland Wrote:Zelfde bij mij. Ik ben de enige huurling bij een team dat al kampioen is en waar verder iedereen wedstrijden speelt. Ik log elke dag in om te checken wat mijn speler heeft gedaan en that's it. Eventuele mededelingen doe ik hier.


Gefeliciteerd!
Je bent de 1e die kampioen is geworden in de hoogste league( dacht ik).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#33
Mijn loon-periode bij younger u19 eindigt op 11 maart. We trainen momenteel echter maximaal op snelheid en het probleem is dat ik en de andere wingers daar momenteel al bijna op gemaxed zijn (18 momenteel). Ik had begrepen dat Van Haute het trainingsschema kan aanpassen. Is het al bekend wanneer het trainingsschema veranderd?
Reply
#34
Royalty Wrote:Mijn loon-periode bij younger u19 eindigt op 11 maart. We trainen momenteel echter maximaal op snelheid en het probleem is dat ik en de andere wingers daar momenteel al bijna op gemaxed zijn (18 momenteel). Ik had begrepen dat Van Haute het trainingsschema kan aanpassen. Is het al bekend wanneer het trainingsschema veranderd?


Ik snap niet waar van Haute die wijsheid vandaan heeft, maar als hij dat kan veranderen, moet hij dat zeker doen.
Ikzelf leef op voet van oorlog met Younger na die perikelen van een paar weken geleden......
De 2 FC's moeten eigenlijk ook nog naar hem toe, maar ik betwijfel of dat gaat gebeuren.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#35
Kan ook Tergau zijn geweest .. hij is FS Fan en staat genoteerd als manager van younger u19. Kan jij even met hem gaan kortsluiten? Volgens mij was het de planning om na snelheid over te gaan naar voorzetten?
Reply
#36
1e post aangepast.

Groningen blijft dus 6 dagen bij ons( iets met je pt maar gaan doen) en daarna gaan jullie naar Israel.
Hij doet elke 2 weken wat anders, cross, dribbel, techniek en meer van dat soort geneuzel.
In principe gaan jullie 8 weken daar naar toe.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#37
Eh Adder mijn verhuurperiode duurt tot 19 april ipv. maart.
Reply
#38
Aragorn Wrote:Eh Adder mijn verhuurperiode duurt tot 19 april ipv. maart.

klopt ook.
4 weken korte pass en 4 weken koppen.
Koppen wordt misschien inzicht,daar komt hij nog op terug.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#39
Ok, ik ben weer terug bij de club. Ik zie dat er op dinsdag en vrijdag positiespel is en voor de rest alleen maar tekkelen.
Wat is de suggestie voor die andere dagen om te trainen en tot hoe ver moet ik mijn PT opkrikken? Ik heb hem nu op
niveau 2, maar ik zie zo snel niet wat de trainingsefficiency is t.o.v. teamtraining en eigenlijk ben ik ook een beetje te
druk om dat uit te zoeken. Zeg het maar.... :|

Zomaar een suggestie: als ik woensdag en vrijdag gewoon met de groep meetrain lijkt me donderdag ook een
positiespeltrainingsdag. De andere 4 kan ik besteden aan voorzetten omdat die nog op 0 staat en als FL lijkt
me dat wel nuttig...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#40
Overigens heeft mijn voormalige leenbaas laten weten dat ik wederom welkom ben als ik weer es uitgeleend wil worden, maar de skills die ik nodig heb zal hij voorlopig wel niet trainen, gezien zijn team.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#41
Gerben Zonderland Wrote:Ok, ik ben weer terug bij de club. Ik zie dat er op dinsdag en vrijdag positiespel is en voor de rest alleen maar tekkelen.
Wat is de suggestie voor die andere dagen om te trainen en tot hoe ver moet ik mijn PT opkrikken? Ik heb hem nu op
niveau 2, maar ik zie zo snel niet wat de trainingsefficiency is t.o.v. teamtraining en eigenlijk ben ik ook een beetje te
druk om dat uit te zoeken. Zeg het maar.... :|

Zomaar een suggestie: als ik woensdag en vrijdag gewoon met de groep meetrain lijkt me donderdag ook een
positiespeltrainingsdag. De andere 4 kan ik besteden aan voorzetten omdat die nog op 0 staat en als FL lijkt
me dat wel nuttig...

ff je pt upgraden en idd bv voorzetten doen op tackle dag.
Vaanaf 6 of 7 mrt gaan jullie voor 8 weken weg( dat is de laatste keer, daarna blijven jullie)
Je krijgt nu eerst een beter contract aangeboden)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#42
Prima, contract geaccepteerd en PT naar 4 kunnen liften.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#43
1e post aangepast.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#44
Mijn huurbaas is gevlogen en ik zit nu in een botteam, dus das jammer. De TT staat nog steeds wel op voorzetten, maar ik neem aan dat we niet (efficient) daar op trainen, behalve dan via mijn eigen PT. Suggesties?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#45
Gerben Zonderland Wrote:Mijn huurbaas is gevlogen en ik zit nu in een botteam, dus das jammer. De TT staat nog steeds wel op voorzetten, maar ik neem aan dat we niet (efficient) daar op trainen, behalve dan via mijn eigen PT. Suggesties?

Kom maar terug, want wat we nu trainen, kan jij ook wel gebruiken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#46
Bij ons trainen we heel lang op dribbelen. Mocht daar interesse voor zijn dan kan er zeker iemand op huurbasis komen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#47
Huurperiode loopt 19-04 af, met een beetje mazzel zit Ruud dan op 14 op spelinzicht. Wat gaat er gebeuren Adder, nog een verhuur of komen we terug in CT.
Reply
#48
Aragorn Wrote:Huurperiode loopt 19-04 af, met een beetje mazzel zit Ruud dan op 14 op spelinzicht. Wat gaat er gebeuren Adder, nog een verhuur of komen we terug in CT.

Jullie komen terug en van daaruit kijk ik wel wat we gaan doen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#49
Wat word er vrijdag getraind?
Dan kan ik de teamtraining aanpassen als ik terugkom.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#50
Ronnie D. Wrote:Wat word er vrijdag getraind?
Dan kan ik de teamtraining aanpassen als ik terugkom.

Vrijdag doen we korte pass.
Za. en Zo inzicht
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#51
Sta op 17 met korte pass, dus dat gaat goedkomen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#52
We komen toch pas zondag terug?
Reply
#53
Nee de 17e
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#54
Voyou Wrote:Nee de 17e

Bij mij staat de 19e, zal ik wel wat later hebben geaccepteerd. Ga ik eerst nog een moment koppen trainen.
Reply
#55
Mijn verhuur eindigt op 18/4 9:15. De eerste training bij CT is dus zaterdagmiddag 16:00...Wat staat er dan op het programma en zondags?
Bedankt alvast...
Reply
#56
kooltje Wrote:Mijn verhuur eindigt op 18/4 9:15. De eerste training bij CT is dus zaterdagmiddag 16:00...Wat staat er dan op het programma en zondags?
Bedankt alvast...


Staat paar berichten terug al. Het is op Za. en Zo. inzicht.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#57
Quote:Huurperiode eindigt op 17/4/2009 13:25:00

Ik kom dus morgenmiddag terug, train eerst nog 2x koppen bij Training Day en dan moet ik voor de training van 16 uur fitheid inplannen, dus korte pass red ik niet morgen bij CT. Mijn eerste TT wordt dus spelinzicht.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#58
Adder Wrote:
kooltje Wrote:Mijn verhuur eindigt op 18/4 9:15. De eerste training bij CT is dus zaterdagmiddag 16:00...Wat staat er dan op het programma en zondags?
Bedankt alvast...


Staat paar berichten terug al. Het is op Za. en Zo. inzicht.
Excuus...haast!
Reply
#59
Aanbod geaccepteerd en ik ben er al... \Big Grin/
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: