The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AJAX - ADO DEN HAAG
#1
Uit de oude doos: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.adofans.nl/video/19861987/19861987ajaxfcdh.wmv">http://www.adofans.nl/video/19861987/19 ... axfcdh.wmv</a><!-- m -->
1986
AJAX - FC DEN HAAG 2-3
Olympisch Stadion, 8.500 toeschouwers

Doelpunten Ajax: Van Basten 2x
Doelpunten ADO DH: Groenendijk, Morley, Otto

Wat een schitterende samenvatting. Ook toen al had Ajax de scheids mee. De overtredingen van Rijkaard en Menzo zouden nu rood verdienen, maar destijds werd het weggewuifd en de penantie van Ajax was een goedmakertje. :8:

Rene Stam, Martin Jol, Heini Otto, Remco Boere, Karel Bouwens, Tony Morley, Alphons Groenendijk, Cor Lems :cry:


Ajax werd dat seizoen 2e met 8 punten achterstand op PSV.
FC Den Haag werd slechts 11e.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#2
Lekker laatste potje voor de kampioen over 2008.
Kan er helaas niet bij zijn maar verwacht een simpele 3-0 overwinning.
Daarna mag ADO van mij alles weer winnen.........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#3
Weet je nog Bumme? :wink:

[Image: voorbajaxado01.gif]
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#4
Ik heb me ChampionsManager 2003 weer eens uit de kast gehaald... met ADO de CL gehaald, halve finale verloren van Liverpool, maar wel hierdoor JP Saeijs kunnen verkopen aan Real Madrid voor 6 miljoen :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#5
Dat zal SjanPal Saucijs leuk vinden! Volgend jaar trouwens wrs weer in Den Haag te bewonderen. :cry:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#6
Die ouwe CM is echt heerlijk surrealisties... heb zojuist een deal gesloten met Celta de Vigo: een part exchange deal, waarin zij dolgraag Mories Verberne wilden hebben Undecided
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#7
EJR Wrote:Weet je nog Bumme? :wink:

[Image: voorbajaxado01.gif]

Weet alleen nog dat ik drie seconde later zowat fijn geknepen werd door de man naast mij.
Overigens is de speler die toen de 2-1 maakte binnekort vaker in de ArenA te bewonderen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#8
EJR Wrote:Heini Otto

Heini Wehkamp Notworthy
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#9
Bumme Wrote:
EJR Wrote:Weet je nog Bumme? :wink:

[Image: voorbajaxado01.gif]

Weet alleen nog dat ik drie seconde later zowat fijn geknepen werd door de man naast mij.
Overigens is de speler die toen de 2-1 maakte binnekort vaker in de ArenA te bewonderen.

Overigens kan de penningmeester van ADO dan mooi 25% van de transfersom op z'n rekening bijschrijven. :8:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#10
Defensieve problemen: Naast Lindgren haken ook Vermaelen en Oleguer geblesseerd af op training
24-12-08
Het meespelen van zowel Rasmus Lindgren, Thomas Vermaelen als Oleguer aandstaande zondag tegen ADO Den Haag is ook nog onzeker. De Zweedse middenvelder verscheen woensdag door een enkelblessure nog steeds niet op het trainingsveld. Vermaelen en Oleguer liepen tijdens de oefensessie klachten op en verlieten daardoor volgens de officiële website van de Amsterdammers eerder het veld.


AjaxF-side.NL
Donderdag zijn de spelers vrij, waarna op tweede kerstdag een ochtendtraining wordt afgewerkt door de selectie van trainer Van Basten.
The great old Ludwig von...
Reply
#11
Gaaaaaaaaabri Xtragaap4de
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#12
2-0 2 keer cvitanich Notworthy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#13
3-0

svietanietsj Big Grin \Big Grin/ Notworthy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#14
Gelukkig nog 3x assist van cappie Suarez.....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#15
matige pot van Ajax, met bij vlage mooie aanvallen.
Opvallend was dat ze vrij direct druk zette, maar na de wissel van Gabri, was t over met de pressie.
Mooi afscheid voor KJH.
The great old Ludwig von...
Reply
#16
gittermaster Wrote:matige pot van Ajax, met bij vlage mooie aanvallen.
Opvallend was dat ze vrij direct druk zette, maar na de wissel van Gabri, was t over met de pressie.
Mooi afscheid voor KJH.

? Matig? Vond Ajax gewoon goed, hadden alleen meer moeten afmaken. 7-0 was niet gek geweest.
Reply
#17
bij vlage vond ik Ajax goed, maar heb ook echt grote gedeeltes van de wedstrijd zitten gapen.
Ik ben ook nog niet echt enthousiast over Daley Blind, hij is natuurlijk nog jong, dat weet ik, maar hij heeft mij nog niet overtuigd.
Oleguer vond ik weer echt slecht. Hoop dat Silva in de basis staat volgende week. Ben wel echt blij met de wederopstanding van Urby, die was wel echt goed vond ik
The great old Ludwig von...
Reply
#18
Ajax hoefde gewoon niet. Ado speelde echt dramatisch, maar misschien kwam dat idd ook deels door het goeie snelle druk zetten van ajax.
Braamhaar had trouwens geluk dat het een rustige wedstrijd was anders had hij het echt zwaar uit de hand laten lopen. Op een gegeven moment begon het publiek zelfs te fluiten bij een beslissing die in het voordeel van ajax was.

Quote:Ik ben ook nog niet echt enthousiast over Daley Blind, hij is natuurlijk nog jong, dat weet ik, maar hij heeft mij nog niet overtuigd.

Ik heb inderdaad ook het idee dat hij iets teveel credit krijgt vanwege zn achternaam. Afgelopen 2 invalbeurten waren gewoon ronduit slecht te noemen. Elk ander talent was allang teruggestuurd naar het tweede.
Reply
#19
Die Suarez is tegenwoordig echt bij elk Ajax-doelpunt betrokken. Benieuwd of ze die binnen boord gaan houden komende maand.
Reply
#20
gittermaster Wrote:Hoop dat Silva in de basis staat volgende week.

moeten jullie volgende week alweer? altijd hetzelfde, als ajakkes 3 punten achter staat worden er gauw een paar potjes tegen volendam ingelast. :razz:
Reply
#21
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Hoop dat Silva in de basis staat volgende week.

moeten jullie volgende week alweer? altijd hetzelfde, als ajakkes 3 punten achter staat worden er gauw een paar potjes tegen feyenoort ingelast. :razz:
Reply
#22
Hoef Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Hoop dat Silva in de basis staat volgende week.

moeten jullie volgende week alweer? altijd hetzelfde, als ajakkes 3 punten achter staat worden er gauw een paar potjes tegen feyenoort ingelast. :razz:

Dit seizoen al van Feyenoord gewonnen dan? :roll:
Reply
#23
Peter Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Hoop dat Silva in de basis staat volgende week.

moeten jullie volgende week alweer? altijd hetzelfde, als ajakkes 3 punten achter staat worden er gauw een paar potjes tegen feyenoort ingelast. :razz:

Dit seizoen al van Feyenoord gewonnen dan? :roll:

Honger, ventje? Xtragaap4de
Reply
#24
Hoef Wrote:
Peter Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Hoop dat Silva in de basis staat volgende week.

moeten jullie volgende week alweer? altijd hetzelfde, als ajakkes 3 punten achter staat worden er gauw een paar potjes tegen feyenoort ingelast. :razz:

Dit seizoen al van Feyenoord gewonnen dan? :roll:

Honger, ventje? Xtragaap4de

Best wel, vers broodje fricandeau zou der wel ingaan..
Reply
#25
Peter Wrote:vers broodje fricandeau zou der wel ingaan..

[gay]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#26
Een broodje worst trouwens ook wel. =P~
Reply
#27
gittermaster Wrote:bij vlage vond ik Ajax goed, maar heb ook echt grote gedeeltes van de wedstrijd zitten gapen.
Ik ben ook nog niet echt enthousiast over Daley Blind, hij is natuurlijk nog jong, dat weet ik, maar hij heeft mij nog niet overtuigd.
Oleguer vond ik weer echt slecht. Hoop dat Silva in de basis staat volgende week. Ben wel echt blij met de wederopstanding van Urby, die was wel echt goed vond ik

zit niet te zeuren man. gewoon 3-0. poepen zonder douwen.
Reply
#28
voor de tweede keer doorgelezen waf... Smile Het ajax-topic
The great old Ludwig von...
Reply
#29
gittermaster Wrote:voor de tweede keer doorgelezen waf... Smile Het ajax-topic

er was verder weinig gepost. en toen kwam ik er achter dat je nog meer onzin had gepost. :razz:
Reply


Forum Jump: