The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vitesse - Volendam
#1
Quote:Op de oproep van Frans Adelaar om de ploeg ook eens te steunen bij een uitwedstrijd is goed gereageerd door de Volendamse aanhang. Het bestuur besloot afgelopen dinsdag om de toegangsprijs te verlagen naar 5 euro. Ruim 300 mensen gaan nu op eigen vervoer naar Arnhem om de ploeg te steunen tijdens de belangrijke uitwedstrijd tegen Vitesse.

Ik voel de eerste drie punten aankomen voor Fc Volendam. Eindelijk van die laatste plaats af.

De Vitesse supporters steunen ook hun ploeg:

[Image: picture_1614.png]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#2
Reken maar dat die gasten op scherp staan!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Basisplaats lonkt voor Junker door absente concurrentie
Mads Junker start dit weekend tegen FC Volendam mogelijk voor het eerst sinds vier maanden weer eens in de basis bij Vitesse. Ricky van Wolfswinkel is geschorst, terwijl Niklas Tarvajärvi nog een twijfelgeval is.

Mocht de boomlange Fin, die last heeft van een kuitblessure, niet op tijd fit raken voor het degradatieduel, dan zal Junker vrijwel zeker in de punt van de aanval starten. Dat zou zijn eerste basisplaats in vier maanden tijd zijn.

Tegen Volendam kan Vitesse weer een beroep doen op spelmaker Nicky Hofs, die terugkeert van een schorsing. Routinier Alfred Schreuder is ziek.

Vermoedelijke opstelling Vitesse:
Velthuizen; Verhaegh, Sprockel, Van der Struijk, Drost; Claudemir, Hofs, Molhoek; Jenner, Junker, Kolk
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#4
voorin bij Vitesse: Kolk, Buttner, Tarvajarvi
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#5
2-0 al trouwens
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#6
Gaat lekker zo, inmiddels 2-1, Verhaegh er uit (die heb ik) en Hofs al geel (die heb ik). :roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#7
Quote:Frans Adelaar, trainer van FC Volendam, heeft er het volste vertrouwen in dat zijn team aan het einde van dit seizoen niet onderaan de ranglijst zal staan. Ondanks de nederlaag tegen Vitesse, één van hun concurrenten, blijft de trainer hoop houden op een goede afloop.

FC Volendam ging zaterdagavond met 3-1 ten onder in Arnhem, en zal dan ook als nummer achttien de winterstop in gaan. Echter is het gat met de nummer zeventien, De Graafschap, slechts twee punten. "We mogen dan onderaan staan, maar individueel en als team hebben we behoorlijke vorderingen gemaakt", aldus de oefenmeester tegenover de NOS.

De trainer is dan ook zeer optimistisch over de tweede seizoenshelft. "Dit gaan we doorzetten in de tweede competitiehelft, daar ben ik van overtuigd." Nieuwe spelers zouden dan ook niet noodzakelijk zijn. "Ik verwacht niet dat er nog spelers bij komen. Ik moet zeggen dat ik
ook tevreden ben over deze selectie.
Ik voel iets groeien in dat team
dat het mogelijk maakt om ons van de onderste plaats af te krijgen."

:-s
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#8
Holle, Bolle Gijs was niet best bij de samenvatting.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#9
dus een andere keeper halen Icon_question
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#10
Davydoff Wrote:
Quote:Frans Adelaar, trainer van FC Volendam, heeft er het volste vertrouwen in dat zijn team aan het einde van dit seizoen niet onderaan de ranglijst zal staan. Ondanks de nederlaag tegen Vitesse, één van hun concurrenten, blijft de trainer hoop houden op een goede afloop.

FC Volendam ging zaterdagavond met 3-1 ten onder in Arnhem, en zal dan ook als nummer achttien de winterstop in gaan. Echter is het gat met de nummer zeventien, De Graafschap, slechts twee punten. "We mogen dan onderaan staan, maar individueel en als team hebben we behoorlijke vorderingen gemaakt", aldus de oefenmeester tegenover de NOS.

De trainer is dan ook zeer optimistisch over de tweede seizoenshelft. "Dit gaan we doorzetten in de tweede competitiehelft, daar ben ik van overtuigd." Nieuwe spelers zouden dan ook niet noodzakelijk zijn. "Ik verwacht niet dat er nog spelers bij komen. Ik moet zeggen dat ik
ook tevreden ben over deze selectie.Ik voel iets groeien in dat team
dat het mogelijk maakt om ons van de onderste plaats af te krijgen."

:-s

[gay]
Reply


Forum Jump: