The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM2009 inschrijving open!
#31
We hadden vorig jaar al 4 prijzen. Ik ben ook gewoon voor deze verdeling dit jaar. Top 3 plus medaillewinnaar. En dit keer opteer ik zeker voor het feit dat die medaillewinnaar niet uit de top 3 mag komen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
buurs Wrote:Dit lijkt me wel een leuke verdeling

1e: 100 euro

2e: 65 euro

3e: 35 euro

4e: 20 euro

5e: 10 euro


winnaar medaille klassement: 50 euro

winnaar medaille klassement mag niet uit top 2 komen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
Een top 5?! Nee man! Het is toch geen pokertoernooi?!

Gewoon top 3 en medaillewinnaar. Eventueel nog een extra prijs of zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Idd Top 3 is zat... Ik ga voor de top15 dit jaar Wink
Reply
#35
Ik heb de 10 euro iig al overgemaakt.
Reply
#36
Ik ook!!
B&B "even uitwaaien"
Reply
#37
En kan de winnaar van het medailleklassement uit de top 5 komen of worden die daaruit geschrapt?.

Of anders: als je 3e word en je wint het medailleklassement, krijgt de nummer 4 van de ranking dan die 3e prijs?
Reply
#38
even voor de duidelijkheid: ik zal niet betalen aangezien ik officieel niet meedoe. Ik zal wel bijna elke week een team maken gewoon omdat ik het leuk vind. Ik doe dus niet mee om de prijzen, zal ook geen medailles krijgen etc.
Reply
#39
Laten we dan ook een top 3 doen voor het medailleklassement oid, maar dan sluiten we de top van het totaalklassement niet uit. Ik ben er echt op tegen om dat laatste te doen namelijk, ik zou me geen winnaar van het medailleklassement voelen als ik eigenlijk derde ben geworden, maar uiteindelijk win omdat de eerste twee in de top drie van het totaalklassement staan.
Reply
#40
Wat vinden jullie van deze verdeling.

Top 3 puntenklassement 120,60 en 20 euro
Top 2 medailleklassement 50 en 20 euro

Dit lijkt mij een goede verhouding tussen de beide klassementen.
Mijn deel van de pot is ook overgemaakt.
Reply
#41
Volgens mij gaat dit spel voornamelijk om de eer en gaat het helemaal niet om die prijzen. Bovendien werkt het merendeel al en kan die 100 euro over een heel jaar weinig schelen.

Daarom moeten we het er niet te lang over hebben, en lijkt me een verdeling zoals vorig jaar prima, maar dan met de toevoeging dat de winnaar van het medailleklassement niet in de top 3 mag vallen. De ervaring leert dus dat dat niet vaak zal gebeuren, maar als het gebeurt vind ik het wel relaxter, want dan verdeel je altijd 4 prijzen. En dat lijkt me goed, 4 prijzen voor 27 deelnemers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Over eer gesproken, wat voor eer is het als je het medailleklassement 'wint', terwijl je eigenlijk tweede of derde bent geworden? Ik zou hier graag wat meer mensen over horen. De meerderheid beslist, maar mocht eenzelfde situatie ontstaan als vorig jaar (Omyaca wint beide klassementen en ik word tweede in het medailleklassement) en we hanteren de nieuwe regel, dan neem ik de prijs niet aan.
Reply
#43
Het gaat toch eigenlijk alleen om het puntenklassement...?

Daarom lijkt me 1 prijs voor het medailleklassement genoeg.

Zelfde opzet als vorig jaar kan ik me ook wel in vinden, maar dan 4 prijzen voor puntenklassement.

En ik vind dat iedereen mee speelt voor het medailleklassement. Dus ook de winnaar van het puntenklassement.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
Overdune Wrote:Over eer gesproken, wat voor eer is het als je het medailleklassement 'wint', terwijl je eigenlijk tweede of derde bent geworden? Ik zou hier graag wat meer mensen over horen. De meerderheid beslist, maar mocht eenzelfde situatie ontstaan als vorig jaar (Omyaca wint beide klassementen en ik word tweede in het medailleklassement) en we hanteren de nieuwe regel, dan neem ik de prijs niet aan.
Daarin verschillen we dus duidelijk van mening. We hebben volgens mij die extra prijs ingevoerd voor de mensen die halverwege het seizoen al min of meer uitgeschakeld zijn voor het algemeen klassement en zo toch nog kans maken op een prijs. Zeker met meer deelnemers lijkt me dat nog steeds een goed streven. Echter, vaak is het dus wel zo dat de top 3 van het algemeen klassement ook goed in de medailles zit. Dat zagen we vorig jaar ook met Omyaca en Buurs. In mijn ogen is het hele idee van de prijs weg, als hij gaat naar iemand uit de top 3. Dan maar strijden voor een tweede plaats in het medailleklassement, maar iig nog wel strijden ergens voor en dat was de intentie volgens mij.

Ik ben het wel met je eens, dat ik zsm ook nog wat andere mensen hierover wil horen, anders heeft deze discussie weinig nut.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Ik ben het met Overdune en Buurs eens qua medailleklassement.
Voor het totaalklassement vind ik dat de nummer 1 duidelijk het meeste moet krijgen, maar de nummer 3 ook nog wel een redelijk deel (iets van 50-30-20% van wat beschikbaar is voor het totaalklassement). Of je dan de nummer 4 en 5 ook nog een schijntje geeft, maakt me niet zoveel uit.
Reply
#46
Ik heb misschien nog wel een beter idee.

Als we nu het medailleklassement afschaffen, maar prijzen ter beschikking stellen voor de:

nr. 1
nr. 2
nr. 3

nr. 10

nr. 20


Het hele jaar door blijft in principe iedereen strijden voor een prijs, maar hoeft niet onnodig gegokt te worden voor een medaille.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
Denk toch dat de meesten het medailleklassement leuker vinden. Ik vind dat persoonlijk ook een leuke optie. Dan heb je toch een andere strijd dan voor plek 10 of 20
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#48
wellicht kan er nog een prijs voor de nr. 15 zijn.

ik weet niet op welke plek je vorig jaar geeindigd bent, maar ik dacht rond plek 10/11.
volgens mij heb je weinig medailles gehaald.

voor jou waren de laatste 2 maanden dus niet echt relevant meer.

met zo'n tussenprijs/-klassement waren de laatste weken voor jou ook nog spannend geweest.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#49
Die tussenprijzen vind ik niets. Ik zou gewoon hetzelfde doen als vorig jaar, met prijzen voor de top 3 van het totaalklassement en de nummer 1 van het medailleklassement (ongeacht wie dat is), met evenredig hogere geldprijzen omdat er meer mensen meedoen.
Reply
#50
Het gaat zoals Ad al eerder zei natuurlijk niet om het geld. Als je vijftiende staat moet je voor jezelf toch een bepaalde drive zien te vinden om door te gaan, anders kan je er net zo goed mee stoppen. Maar omdat niemand eigenlijk stopt, is het duidelijk dat ook de laagvliegers plezier blijven beleven aan dit spel, ongeacht of ze nou wel of geen uitzicht hebben of een prijs. Daarom gewoon top 3 (of 4) en winnaar medailleklassement prijs.
Reply
#51
Dan wordt het zoiets:

Nummer 1 algemeen klassement: €130,-
Nummer 2 algemeen klassement: €80,-
Nummer 3 algemeen klassement: €35,-

Nummer 1 medailleklassement (ongeacht positie in algemeen klassement): €35,-
Reply
#52
Overdune Wrote:Dan wordt het zoiets:

Nummer 1 algemeen klassement: €130,-
Nummer 2 algemeen klassement: €80,-
Nummer 3 algemeen klassement: €35,-

Nummer 1 medailleklassement (ongeacht positie in algemeen klassement): €35,-

Doen. Mee eens!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#53
Mitch Wrote:Ik heb de 10 euro iig al overgemaakt.

Heeft Omyaca mailtje gestuurd?
Ik heb niets gehad nl... :oops:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#54
ik heb ook nog geen mail gehad...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#55
Ik wel, zal het jullie even doormailen...
Reply
#56
ok.
thxs.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
Thanks Scholten!

Geld verstuurd :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#58
Even junkmail checken, want ik heb het wel gehad, en het is de FTM-mail, dus wel handig als je die voortaan krijgt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Nee, zat ie ook niet bij Ad.

Kon 'm nergens vinden.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#60
Overdune Wrote:Dan wordt het zoiets:

Nummer 1 algemeen klassement: €130,-
Nummer 2 algemeen klassement: €80,-
Nummer 3 algemeen klassement: €35,-

Nummer 1 medailleklassement (ongeacht positie in algemeen klassement): €35,-
Met deze verdeling ben ik het eens, maar uds niet met de toevoeging.

Zoals Scholten en Buurs ook zeggen, het moet een prijs zijn waar je nog voor kunt strijden. Als na driekwart jaar al duidelijk is dat de nummer 1 in het algemeen klassement al iets van 6 gouden medailles heeft, dan kun je gokken wat je wilt met je 2 gouden medailles, maar dan win je nooit meer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: