The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM2009 inschrijving open!
#61
Haggie Wrote:Nee, zat ie ook niet bij Ad.

Kon 'm nergens vinden.
Misschien omdat Mac voor jou en Buurs het mail-adres heeft veranderd of zo, want het is wel toevallig dat net jullie twee hem niet hebben gehad...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Dan wordt het zoiets:

Nummer 1 algemeen klassement: €130,-
Nummer 2 algemeen klassement: €80,-
Nummer 3 algemeen klassement: €35,-

Nummer 1 medailleklassement (ongeacht positie in algemeen klassement): €35,-
Met deze verdeling ben ik het eens, maar uds niet met de toevoeging.

Zoals Scholten en Buurs ook zeggen, het moet een prijs zijn waar je nog voor kunt strijden. Als na driekwart jaar al duidelijk is dat de nummer 1 in het algemeen klassement al iets van 6 gouden medailles heeft, dan kun je gokken wat je wilt met je 2 gouden medailles, maar dan win je nooit meer...

maar dan is mijn optie toch helemaal niet zo verkeerd...??

Al is het maar € 15,-....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#63
Ik doe mee met een spelletje voor de competitie en de eer, dan zit ik echt niet te wachten op een prijs als ik 10de of 20ste ben geworden.
Reply
#64
Nee, zo'n prijs is inderdaad achterlijk, ook omdat het zo onduidelijk is wat je moet doen om te winnen. Slaat dus nergens op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Ad Wim Wrote:Nee, zo'n prijs is inderdaad achterlijk, ook omdat het zo onduidelijk is wat je moet doen om te winnen. Slaat dus nergens op.

Idd, wat als je 14de staat voor aanvang van de laatste week en je moet 15de worden om een prijs te winnen?
Reply
#66
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee, zo'n prijs is inderdaad achterlijk, ook omdat het zo onduidelijk is wat je moet doen om te winnen. Slaat dus nergens op.

Idd, wat als je 14de staat voor aanvang van de laatste week en je moet 15de worden om een prijs te winnen?

dan heb je pech, als de nr. 15 een te grote achterstand heeft.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#67
Je begrijpt wat ik bedoel, het zou natuurlijk belachelijk zijn als mensen dan een slecht team moeten maken om zo te zakken naar plaats 15.
Reply
#68
Overdune Wrote:Je begrijpt wat ik bedoel, het zou natuurlijk belachelijk zijn als mensen dan een slecht team moeten maken om zo te zakken naar plaats 15.

dit zou alleen in de laatste week kunnen voorkomen en laat die nu het minst voorspelbaar zijn :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#69
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Nee, zat ie ook niet bij Ad.

Kon 'm nergens vinden.
Misschien omdat Mac voor jou en Buurs het mail-adres heeft veranderd of zo, want het is wel toevallig dat net jullie twee hem niet hebben gehad...

Daar heb je wss gelijk in. Miss kan MAC hier nog een kleine blik op werpen als hij even de tijd heeft Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#70
Haggie, vanwaar die avatar? Undecided
Reply
#71
Scholten! Wrote:Haggie, vanwaar die avatar? Undecided

Misschien dat Gonzo iets gaat presteren als het minder druk op hem ligt van mij door mijn avatar :wink:

Vind je hem niet mooi :-" ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#72
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Nee, zat ie ook niet bij Ad.

Kon 'm nergens vinden.
Misschien omdat Mac voor jou en Buurs het mail-adres heeft veranderd of zo, want het is wel toevallig dat net jullie twee hem niet hebben gehad...

Daar heb je wss gelijk in. Miss kan MAC hier nog een kleine blik op werpen als hij even de tijd heeft Smile

jullie hebben nog steeds je emailadres niet veranderd in je profiel. Even veranderen naar een werkend emailadres dus.
Reply
#73
Zijn de inschrijfdatum en deadline voor Aus open gelijk?
Reply
#74
thnx all...
Reply
#75
Maar wat is dat voor vraag dan? Je mag je inschrijven wanneer je wilt, maar als je de AO wint, ben je redelijk kansloos volgens mij...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Ik bedoel natuurlijk dat de inschrijfdatum niet eerder is dan de deadline mocht ik mee willen doen zou dat zuur zijn als het zo niet zou lukken.
Reply
#77
Er is toch niet eerder een precieze inschrijfdatum geweest?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Ad Wim Wrote:Er is toch niet eerder een precieze inschrijfdatum geweest?
Er is nog helemaal geen datum genoemd....Beetje vaag allemaal van een afstandje.
Reply
#79
Gewoon inschrijven Kooltje.. :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#80
Mac Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Nee, zat ie ook niet bij Ad.

Kon 'm nergens vinden.
Misschien omdat Mac voor jou en Buurs het mail-adres heeft veranderd of zo, want het is wel toevallig dat net jullie twee hem niet hebben gehad...

Daar heb je wss gelijk in. Miss kan MAC hier nog een kleine blik op werpen als hij even de tijd heeft Smile

jullie hebben nog steeds je emailadres niet veranderd in je profiel. Even veranderen naar een werkend emailadres dus.

ik had mijn mailadres al aangepast :roll:

edit: het e-mailadres staat ook bij mijn profiel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#81
buurs Wrote:
Mac Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Nee, zat ie ook niet bij Ad.

Kon 'm nergens vinden.
Misschien omdat Mac voor jou en Buurs het mail-adres heeft veranderd of zo, want het is wel toevallig dat net jullie twee hem niet hebben gehad...

Daar heb je wss gelijk in. Miss kan MAC hier nog een kleine blik op werpen als hij even de tijd heeft Smile

jullie hebben nog steeds je emailadres niet veranderd in je profiel. Even veranderen naar een werkend emailadres dus.

ik had mijn mailadres al aangepast :roll:

edit: het e-mailadres staat ook bij mijn profiel.

Ja ik ook. meteen gedaan.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#82
kooltje Wrote:Zijn de inschrijfdatum en deadline voor Aus open gelijk?
Wat ben ik trouwens stom, we beginnen natuurlijk komende week al!

Toch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Sydney en Auckland idd. Deadline maandag 22uur.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#84
Tot wanneer kun je nog inschrijven en betalen?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#85
Het kan dus in principe altijd nog, maar als je nog kans wilt maken zou ik zsm doen, aangezien we komende week al beginnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Ging me meer om de betaling, moet dit voor een bepaalde datum? Anders kan ik me voorstellen dat de slechteriken eerst wat scores afwachten voordat ze dat tientje betalen...

En als het voor morgen moet, dan red ik dat niet meer, vandaar mijn vraag.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#87
We gaan er natuurlijk vanuit dat iedereen die meedoet en zich inschrijft gewoon betaalt, muv Mac dan. Dus van mij mag je best later betalen, als je maar betaalt. Het is idd niet echt de bedoeling dat je je inschrijft en voor spek en bonen meedoet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
ben er bij...

deadline betalen lijkt mij gelijk met deadline aus open
Reply
#89
Ik heb zojuist betaald.
Reply
#90
Ik moet nog betalen, maar over die verdeling: iig geen prijs voor die random 10e of 20e plek. Gewoon voor de besten, en als men het erover eens is dat die medailleprijs ook voor de top 3 kan zijn dan is dat prima wat mij betreft. Mijn vraag voor de vakantie was ook niet zozeer om een discussie op te werpen, maar meer om het nu vast te leggen hoe het verdeelt gaat worden, voordat er op het einde 2 mensen recht op menen te hebben omdat ze de regels anders verwachtten. En dan krijg je ruzie Wink

Overdune Wrote:Dan wordt het zoiets:

Nummer 1 algemeen klassement: €130,-
Nummer 2 algemeen klassement: €80,-
Nummer 3 algemeen klassement: €35,-

Nummer 1 medailleklassement (ongeacht positie in algemeen klassement): €35,-

Lijkt me prima.
Reply


Forum Jump: