The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM2009 inschrijving open!
#91
Oke, dan doen we dit, lijkt mij ook prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Prima!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#93
Dan kan het puzzelen nu daadwerkelijk beginnen, verwacht toch wel redelijk wat verschillende teams..Succes allen :8:
Reply
#94
Houden we de discussie over het spel (de regels etc) centraal in deze thread?
Reply
#95
Ik heb inmiddels ook de 10 euro overgemaakt.
Reply
#96
Op dit moment heb ik nog geen 10 euro ontvangen van:

Centre Court
Kuiper
Elikian
Roger_Fedex
Bokkie
Roffaboy
Chiel-Montagne
Kooltje
Scholten

Heeft iedereen wel mijn mail gehad met daarin mijn rekeningnummer?
Reply
#97
Gaan we hier nog regels aan verbinden?

Er staan een paar onbekende namen tussen.
Ik kan me voorstellen dat die nog even een weekje wachten...

Wanneer AO dramatisch begint, haken ze af.

Misschien moeten we een deadline instellen.
En nog een laatste mail sturen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#98
Is mij ontschoten, maar ik betaal wel, ook met een slechte AO. Ik moet me hier namelijk nog een heel jaar vertonen, dus ik ontkom er toch niet aan :p
Reply
#99
Elikian Wrote:Is mij ontschoten, maar ik betaal wel, ook met een slechte AO. Ik moet me hier namelijk nog een heel jaar vertonen, dus ik ontkom er toch niet aan :p

Uiteraard, dit geldt ook voor mij.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Elikian Wrote:Is mij ontschoten, maar ik betaal wel, ook met een slechte AO. Ik moet me hier namelijk nog een heel jaar vertonen, dus ik ontkom er toch niet aan :p

zelfde voor mij
Ben gewoon af en toe zo ontzettend druk dat ik het blijf vergeten
Zal zorgen dat het deze week beurt Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
omyaca Wrote:Op dit moment heb ik nog geen 10 euro ontvangen van:

Centre Court
Kuiper
Elikian
Roger_Fedex
Bokkie
Roffaboy
Chiel-Montagne
Kooltje
Scholten

Heeft iedereen wel mijn mail gehad met daarin mijn rekeningnummer?
geen mail ontvangen
Reply
Hier voor iedereen nog even de gegevens:

Quote:Beste deelnemers, Leuk dat jullie allemaal meedoen aan FTM 2009! Volgende week gaan we echt van start. Net als vorig jaar leggen we 10 euro per persoon in de prijzenpot, die aan het einde van het jaar verdeeld zal worden over de mensen die het best gepresteerd hebben. Voor vragen/opmerkingen over de prijzenverdeling kun je op het forum terecht. Maak 10 euro over naar rekening: 482669926 Y. van der Woerd Amsterdam Vermeld er even bij met welke gebruikersnaam je meespeelt. En het spel kan beginnen! Groeten, Yoeri (omyaca)

Ik ga er vanuit dat iedereen gewoon netjes betaalt, het blijft toch nog steeds een informeel spel, dus wat mij betreft hangen we er nog geen sancties aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Is mij ontschoten, maar ik betaal wel, ook met een slechte AO. Ik moet me hier namelijk nog een heel jaar vertonen, dus ik ontkom er toch niet aan :p

Idem hier. Probeer het zo snel mogelijk te regelen. :wink:
Reply
Ik heb CC gevraagd om het even voor te schieten. Doet hij dat niet dan zorg ik deze week dat ik alsnog ergens een nieuwe Rabo Reader vandaan haal :wink:
Reply
Als het goed is moet je mijn geld ook hebben Omyaca, heb het afgelopen week overgemaakt.
Reply
Scholten! Wrote:Ik heb CC gevraagd om het even voor te schieten. Doet hij dat niet dan zorg ik deze week dat ik alsnog ergens een nieuwe Rabo Reader vandaan haal :wink:

Ik heb voor mezelf en Scholten 10 euro overgemaakt vandaag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Elikian Wrote:Is mij ontschoten, maar ik betaal wel, ook met een slechte AO. Ik moet me hier namelijk nog een heel jaar vertonen, dus ik ontkom er toch niet aan :p
Ik heb het net overgemaakt.
Reply
Och, shit ja. Ik doe het morgen even overmaken. :wink:
Reply
Bedrag is overgemaakt.
Reply
Hier ook!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Nu is het nog wachten op de volgende drie:

Bokkie
Roffaboy
Kooltje
Reply
Done :oops: :oops: :oops: :oops:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
=D> :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
verkeerd topic
Reply
Iedereen heeft betaald, €280,- in de pot!
Reply


Forum Jump: