The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Doha / Brisbane / Chennai
#61
Whehe ja komt ie toch nog eens van pas he. Dat is dan ook 1 van de weinige voordelen van een accountantsopleiding, fiscaal kan ik me redelijk redden.
Reply
#62
Eenmaal gesettl(d of t) ga je voor de FTM2009 neem ik aan :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#63
mindlight Wrote:Dat kan inderdaad, maar het was fiscaal wat aantrekkelijker om deze direct aan te schaffen.

maar als je krap zit, dan lijkt me lease toch het beste.
ook omdat er een goedkoop onderhoudscontract bij is af te sluiten.

wij betalen 33 euro in de maand, maar dan heb je wel de meest zuinige HR-ketel.- + onderhoudscontract etc.
Hij bespaart ons zo'n 500 euro op jaarbasis met een normale ketel....


Vertel mij wat fiscaal zo aantrekkelijk is?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#64
@ Haggie, uiteraard

Fiscaal is het aantrekkelijk omdat ik nu mijn jaarbonus op het werk netto-uitgekeerd krijg. Deze wordt onder de noemer van verhuispremie betaald, mits ik bonnen inlever.

Ja en ook ik heb nu een zuinige HR ketel, met als enig verschil dat ik vooraf heb betaald. Lijkt mij niets mis mee.
Reply
#65
ah, op die manier.

was het niet handiger om die verhuisbonnen voor iets anders te gebruiken en dan de ketel via lease.

had je wat financiële ruimte overgehouden voor eventuele tegenvallers, die er in het begin altijd zullen zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
Whehe nou na de lekkage, een kapotte ketel, en een kapotte wasmachine vvraag ik me af wat voor tegenvallers er nu nog op mijn pad zouden moeten komen...
Reply
#67
Wij hebben iets van 7 ruggen bijgeleend voor de inrichting, en die zijn inmiddels alweer op Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
onze ketel ging in het eerste jaar stuk samen met de afwasmachine, auto en buitenlamp :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#69
Ad Wim Wrote:Wij hebben iets van 7 ruggen bijgeleend voor de inrichting, en die zijn inmiddels alweer op Confused

wij hebben zelfs 10 ruggen bijgeleend :8:

hal en wc verbouwd, wasmachine, droger, nieuwe vloer en natuurlijk een tv van 1,05 m \Big Grin/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#70
Ik zat al redelijk maximaal met mijn huidige hypotheek dus ruimte voor inrichting is er niet. Gelukkig had ik nog wel wat spaargeld aan te spreken, maar dat is er nu volledig doorheen.

Nu is het gewoon heel hard hopen dat er geen grote onverwachte uitgaven meer bijkomen, en dan komt het helemaal goed
Reply
#71
zo is het!

In het begin heeft iedereen het even krap, omdat je toch zoveel mogelijk wilt investeren/aanschaffen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#72
Exact, alleen hield ik er oorspronkelijk in mijn begroting geen rekening mee dat ik zowel de kosten van een dak, een wasmachine als een ektel in de eerste maand zou hebben Wink. Voordeel hiervan is dat ik hier voorlopig niet teveel voor hoef te reserveren.
Reply
#73
Kom op Monfils, kill die vieze Nadal!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Hop, en wegwezen \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Poeh, paar verrassende uitslagen al, ben benieuwd wie bij de AO nog iemand van de top 3 durft te nemen.
Reply
#76
Er is, zoals altijd, nog wel één koning die nog in het toernooi zit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Ad Wim Wrote:Kom op Monfils, kill die vieze Nadal!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Kom op Buurs, ff je top10 aanpassen nog
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#78
De Franse tennisser Gael Monfils heeft Rafael Nadal verrassend uitgeschakeld =D> =D>

das niet slecht
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#79
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Kom op Monfils, kill die vieze Nadal!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Kom op Buurs, ff je top10 aanpassen nog

[-X
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#80
Ad Wim Wrote:Er is, zoals altijd, nog wel één koning die nog in het toernooi zit...

ik ben nu murray - federer aan het kijken en federer komt bijna iedere servicegame in de problemen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#81
Federer pakt de eerste set met 7-6. De koning zal dit jaar hopelijk terugkomen als nooit tevoren.....

Maar nu nog ff niet. 7-6, 2-6, 2-6. Murray favoriet voor de Australian Open.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#82
Murray is Federer voorbij. ben benieuwd of ie dat nu ook een heel jaar lang kan laten zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#83
centre court Wrote:Murray is Federer voorbij. ben benieuwd of ie dat nu ook een heel jaar lang kan laten zien.

Op hardcourt misschien wel. Ik denk dat Federer op alle andere ondergronden nog beter is.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#84
centre court Wrote:Murray is Federer voorbij. ben benieuwd of ie dat nu ook een heel jaar lang kan laten zien.
krijgen we cc's favoriete opmerking weer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
wat ik mooi vind, is dat devvarman im volgens mij zijn derde atp-toernooi de halve finale haalt!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Ad Wim Wrote:wat ik mooi vind, is dat devvarman im volgens mij zijn derde atp-toernooi de halve finale haalt!

Het tennis is echt in opmars in India, hoewel Devvarman een halve Amerikaan is. Zit bij de jeud ook een enorm talantje, won eind vorig jaar de Orange Ball en is bij de Australian Open als eerste geplaatst. Veel junioren uit India in de jeugd. Verdienste van Paes en Bhupatti mijns inziens.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#87
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Murray is Federer voorbij. ben benieuwd of ie dat nu ook een heel jaar lang kan laten zien.
krijgen we cc's favoriete opmerking weer...

of moet ie nog eerst 5x van 'm winnen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#88
Ten eerste is het natuurlijk onzinnig om H2H daaraan te verbinden. Krajicek had een positieve H2H tegen Sampras om maar een voorbeeld te noemen, maar was hij verder dan Sampras?

En sowieso is 'verder dan' een klote-term die moeilijk in het gebruik is. Wanneer ben je verder dan iemand? Toegegeven, op HC zie ik Murray momenteel als favoriet tegen Federer, zeker in een best-of-three, maar is hij dan verder? Volgens mij kan Murray qua prestaties, toernooiwinsten en records voorlopig nog niet in de schaduw staan van Federer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Ad Wim Wrote:Ten eerste is het natuurlijk onzinnig om H2H daaraan te verbinden. Krajicek had een positieve H2H tegen Sampras om maar een voorbeeld te noemen, maar was hij verder dan Sampras?

En sowieso is 'verder dan' een klote-term die moeilijk in het gebruik is. Wanneer ben je verder dan iemand? Toegegeven, op HC zie ik Murray momenteel als favoriet tegen Federer, zeker in een best-of-three, maar is hij dan verder? Volgens mij kan Murray qua prestaties, toernooiwinsten en records voorlopig nog niet in de schaduw staan van Federer...

Dit heeft er natuurlijk niets mee te maken. Het lijkt me duidelijk dat de erelijst van Federer groter is dan die van Murray. Murray kan toch nu op HC wel beter zijn zonder een erelijst? Op HC pakt hij Federer in best of 3 en best of 5. Denk dat wanneer Federer en Murray qua budget precies hetzelfde waren, iedereen standaard Murray kiest.

Op HC verliest Federer van Murray.
Op gravel verliest Federer van Nadal.
Op gras krijgt hij het alsmaar moeilijker.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#90
Ad Wim Wrote:Ten eerste is het natuurlijk onzinnig om H2H daaraan te verbinden. Krajicek had een positieve H2H tegen Sampras om maar een voorbeeld te noemen, maar was hij verder dan Sampras?

En sowieso is 'verder dan' een klote-term die moeilijk in het gebruik is. Wanneer ben je verder dan iemand? Toegegeven, op HC zie ik Murray momenteel als favoriet tegen Federer, zeker in een best-of-three, maar is hij dan verder? Volgens mij kan Murray qua prestaties, toernooiwinsten en records voorlopig nog niet in de schaduw staan van Federer...

Dit heeft er natuurlijk niets mee te maken. Het lijkt me duidelijk dat de erelijst van Federer groter is dan die van Murray. Murray kan toch nu op HC wel beter zijn zonder een erelijst? Op HC pakt hij Federer in best of 3 en best of 5. Denk dat wanneer Federer en Murray qua budget precies hetzelfde waren, iedereen standaard Murray kiest.

Op HC verliest Federer van Murray.
Op gravel verliest Federer van Nadal.
Op gras krijgt hij het alsmaar moeilijker.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: