The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Doha / Brisbane / Chennai
#91
Het gaat me om de term 'voorbij zijn'. Misschien wint Murray de laatste paar keer van Federer op HC, maar dat wil nog niet zeggen dat hij hem voorbij is. Zeg dan gewoon dat Murray op dit moment de beste is op HC, en dus ook beter dan Federer, dat is een stuk duidelijker.

En for the record, Murray wint niet van Federer in best-of-five op HC.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
onder welke steen heb je gezeten laatste half jaar? En of murray in vijf ook van federer wint... Zullen we over twee weken zien in de halve of finale. Ik zeg: 64 46 76 63 murray. Makkie
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#93
Onder de steen waar ik heb gezien dat Federer in de enige best-of-5 die ze gespeeld hebben dik in straight van Murray won op de US Open :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
altijd maar dat terug kijken.. Tennis is een momentopname... Murray is in topvorm. Op dit moment maakt federer echt geen kans tegen murray. Niet in 3 en niet 5sets.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#95
Dat denk ik toch ook Haggie, op dit moment zou Federer kansloos zijn, ongeacht de hoeveelheid sets.
Reply
#96
Haggie Wrote:altijd maar dat terug kijken.. Tennis is een momentopname... Murray is in topvorm. Op dit moment maakt federer echt geen kans tegen murray. Niet in 3 en niet 5sets.
Dat zeg ik toch ook helemaal niet?! :roll:
Ik zeg alleen dat Murray nog nooit van Federer in een best-of-five heeft gewonnen.
En wat betreft dat terug kijken, je komt nota bene zelf met de tekst 'onder welke steen heb je gezeten het afgelopen half jaar'. Wie kijkt er dan terug? Confused

En ik zeg dat ik een hekel heb aan de term 'voorbij zijn', omdat het gewoon een kut-term is en veelal nergens op slaat. Murray wint nu ook de laatste twee keer van Nadal op HC, is hij hem dan ook voorbij? Leuk voor hem, want dan is ie de nieuwe nummer 1 :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Uhh nee, maar op HC lijkt het me helemaal duidelijk dat Murray de betere is.... Is niets mis mee toch, met die constatering? Hopelijk voor Murray treft hij Djokovic pas in de finale van de AO want ik denk dat Djoko op dit moment de beste is.
Reply
#98
Daar gaat het me helemaal niet om. Het gaat me ten eerste om de term 'voorbij zijn', die slaat nergens op. En ten tweede om Haggies opmerking over die steen, die slaat nl ook nergens op.

En ik heb al eerder in dit topic gezegd dat Murray momenteel de beste op HC is/lijkt, dat ziet iedereen wel volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
ad. Mijn opmerkingen hierboven gaan over de volgende zin die jij zegt:

En for of the record: Murray wint niet van federer in best-of-five op HC.

En als vervolgens zeg dat murray federer zal verslaan in wat voor best of dan ook zeg jij ineens dat je dat ook wel weet terwijl je hierboven het heel anders beweert.

Je draait er een beetje omheen en komt steeds terug op de term 'voorbij gaan' waar ik het nooit over heb gehad...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:ad. Mijn opmerkingen hierboven gaan over de volgende zin die jij zegt:

En for of the record: Murray wint niet van federer in best-of-five op HC.

En als vervolgens zeg dat murray federer zal verslaan in wat voor best of dan ook zeg jij ineens dat je dat ook wel weet terwijl je hierboven het heel anders beweert.

Je draait er een beetje omheen en komt steeds terug op de term 'voorbij gaan' waar ik het nooit over heb gehad...

Dat is al een tijdje bekend.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die opmerking was gericht op jouw opmerking dat Murray in best-of-five zeker van Federer zou winnen. Daarop reageerde ik dat dit niet zo is, omdat de enige best-of-five die ze gespeeld hebben, dik naar Federer ging. Dat is niet mijn mening, dat is gewoon een feit. Het is nl gewoon zo dat Murray nog niet gewonnen heeft in een best-of-five van Federer. En dat jij vervolgens komt met stenen etc, is jammer, en dat ook helemaal niet terzake.

En je viel CC wel bij wat betreft dat 'voorbij zijn', en daar ging het mij vooral om.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:ad. Mijn opmerkingen hierboven gaan over de volgende zin die jij zegt:

En for of the record: Murray wint niet van federer in best-of-five op HC.

En als vervolgens zeg dat murray federer zal verslaan in wat voor best of dan ook zeg jij ineens dat je dat ook wel weet terwijl je hierboven het heel anders beweert.

Je draait er een beetje omheen en komt steeds terug op de term 'voorbij gaan' waar ik het nooit over heb gehad...

Dat is al een tijdje bekend.
Begin je nou alweer? #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dan verwoord je het verkeerd, want ik lees niet dat het feit is, maar zie het als mening dat jij vind dat murray niet in vijf kan winnen. Dan lijkt het me logisch dat ik me afvraag hoe je hierbij komt.

Ik sprong idd cc mij, maar dat was over jou opmerking over de erelijst van federer t.o.v. Murray... Niet over het voorbij zijn in het algemeen. Alleen op het HC.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik verwoord het niet verkeerd, want ik zeg 'for the record', en plaats het mede daarom wel degelijk als een feit. Anders had ik wel 'ik denk' oid erbij gezet.
En als jij zegt "Op HC pakt Murray Federer in een best-of-five", dan ga ik daar natuurlijk tegenin, want zo zeker is dat helemaal niet. Voor de US Open was hij ook de man op HC, maar verloor toch kansloos de finale van Federer. In een best-of-five komt vaak meer kijken dan alleen maar goed tennissen, dat zijn hele andere wedstrijden dan best-of-3. Daarom ging er tegenin, door dit feit te plaatsen, en dat hij dus echt niet zomaar 1-2-3 wint van Federer in best-of-five. Dat betekent nog niet dat ik hem geen favoriet vind tegen Federer in een best-of-five, ik ben alleen niet zo overtuigd als jij.
En ik denk bijvoorbeeld dat Murray het aflegt tegen Nadal op de AO, mochten ze tegen elkaar uitkomen.

En op HC heeft Murray laten zien beter te zijn dan Federer, maar ik vind dat hij hem nog lang niet voorbij is. Nogmaals, dat vind ik gewoon een kutterm, maar dat is iets tussen CC en mij waarsch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaat nergens over dit :-k hoop dat dit onderwerp snel voorbij gaat
Reply


Forum Jump: