The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2009
#1
Ff nieuw Topic, staat wel net zo mooi..

Ik ben er klaar voor dit jaar.
Doel: Top5 aan van het tennisseizoen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#2
Goeie Haggeman, helemaal niet meer aan gedacht! Jammer dat we deze week niet begonnen zijn eigenlijk. Volgende week beginnen dan maar? Mitch en Eli nog steeds de organisatie? Ik hoorde ergens iets dat dit misschien gedigitaliseerd zou worden dit jaar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Mooi dat dit nog niet gestart is, al is het missen van een week hier niet zo erg.
Reply
#4
Met de hoeveelheid deelnemers is het ook niet zo erg om bv op woensdag te starten met de 2e ronde deze week denk ik.

Maar ik ben zelf deze week op vakantie vanaf morgen, dus ik laat het aan Mitch over. De discussie over de puntentelling is overigens nog niet beslist Wink
Reply
#5
Ik ben er klaar voor. Laten we woensdag maar beginnen met de 2e rondes.
Het bijhouden van de stand laat ik natuurlijk aan Elikian over Notworthy
Reply
#6
Heel mooi :Big Grin ! =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#7
O kut ja, die puntentelling. Zullen we daar niet eerst duidelijk over verschaffen alvorens te beginnen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Ik blijf voorstander van het voorstel waarbij een gemiddelde werd genomen van het gemiddelde en de som.
M.a.w. 3 7 toernooitjes is 3x 35 pnt.
Gemiddelde is 35, totaal is 105. Gemiddelde daarvan is 70. Dus 70 punten voor de winnaar.
Bij een 2x35 en 50 pnt toernooi wordt dat (40+120) / 2 = 80 punten.
Iets hogere scores bij Masters en GS vind ik wel terecht.
Reply
#9
Mee eens Mitch!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#10
Vergeet ook niet dat er nu minder categorieën zijn hè: 250, 500, TMS en GS.

En ik vind deze opzet al beter dan wat er nu is, maar ik vind het toch gek dat dan een TMS en een GS meer waard zijn dan een week met 3 250 toernooien, puur en alleen omdat het die toernooien zijn. Qua partijen voorspellen maakt het nl niets uit. Maar goed, als ik de enige daarin ben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Dat is ook gewoon de sportieve eer in mijn ogen. Het zegt toch meer dat je Wimbledon hebt gewonnen dan ik heb Umag en Washington gewonnen?
Reply
#12
Maar dat is toch geregeld als je de som van de toernooien aanhoudt?
3 250 toernooien levert 750 punten op.
Een grand slam 2000 punten.
Dat lijkt me wel een goede verhouding. Op zich is het winnen van 3 250 toernooien net zo knap als het winnen van een Grand Slam, maar wat Elikian zegt, de status van de toernooien wil ook wat.

Als je het gemiddelde van de som en het gemiddelde neemt, kom je in het voorbeeld voor de 3 250 toernooien tot 500 punten en voor de Grand Slam tot 2000 punten.

Dan vind ik het eerste een betere verhouding.
Reply
#13
Ik ook, Andre, maar ik ben het ook wel met Eli eens dat een GS speciaal is. Maar daarin zijn dan ook heel veel partijen, dus dat komt goed overeen. Maar in TMSs dan weer niet, en die tellen toch ook wel vrij fors. Ik blijf gewoon vinden dat het hier gaat om voorspellen van wedstrijden, ongeacht in welk toernooi eigenlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
OK, dat van de nieuwe categorien wist ik ff niet.

Dan is hetgeen Andre vermeld mss wel het beste.
Dus gewoon alles optellen. 3 toernooitjes van 250 is 750 punten.
Masters is dan toch 1000? Dat is nog wel acceptabel.
GS vind ik nog steeds speciaal en verdient dus ook iets extra's.
Reply
#15
Ik ben ook wel voor het systeem van Andre, als ik zo naar de weken kijk.

Maar iets anders, hoe doen we het dan met onze huidige ranking? Wordt die ook verdubbeld zoals ze bij de ATP hebben gedaan? Ik denk dat Eli daar maar even naar moet kijken als ie terug is van vakantie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
De huidige ranking komt wel goed. Het gaat uiteindelijk toch om de stand aan het einde van het seizoen.
Reply
#17
Dat is één doel ja, maar we hanteren nu toch ook het rolling ranking systeem, zoals de ATP dat ook doet met zijn entrypunten? Wel gek als je op de AO maar 200 punten te verdedigen hebt en er 400 punten te winnen zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Bestaat de CR (bij ATP) nog wel met 1/5e van het aantal entry-punten?
Reply
#19
andre Wrote:Bestaat de CR (bij ATP) nog wel met 1/5e van het aantal entry-punten?

hier komen we maandag achter.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#20
Na een weekje skien komende week te Val Thorens haak ik ook weer aan bij de poll..
'It must be love'
Reply
#21
Dit jaar ben ik er ook weer bij :Big Grin
Heb dit jaar weer meer tijd en ik doe ook mee met ftm samen met mn pa :roll: :wink:
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
#22
ahh gossie
Reply
#23
kooltje Wrote:ahh gossie

Wat is dat nou weer voor een domme reactie, kool.
Ik ben blij dat hij mij wil helpen anders had ik niet mee kunnen doen aan FTM. En aangezien een aantal deelnemers wel erg aandrongen dat ik meedeed is dit dus erg te prijzen.
En hij heeft als klein kereltje (inmiddels bijna 2 meter) jaren geleden al heel wat forummers verslagen.

Maar nu nog wat. Wanneer beginnen we eigenlijk met de tennispoll. Ik dacht toch deze week???
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#24
Ik denk dat we komende week wel kunnen beginnen. Eli is inmiddels weer terug en dan kunnen we het gaan hebben over wat te doen met de ranking. Maar in de tussentijd kunnen we wel gewoon pollen, wat mij betreft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
De poll wordt voor mij iets teveel helaas, dus ik doe dit jaar niet mee.
Reply
#26
Trouwens, feli Ad Wim met je inmiddels verworven #1 ranking Wink
Reply
#27
Doordat bij jou Adelaide wegvalt? Dat lijkt me niet echt eerlijk, omdat je niet eens kans hebt gehad je finaleplek te verdedigen...

Maar goed, die nummer 1 plek komt er de komende weken toch wel Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
OSmile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#29
Elikian,
Wanneer krijgen we de loting te zien?
Of kijk ik in het verkeerde topic?
Reply
#30
Nee, ik ben het gisteravond gewoon vergeten.

Ik zal het nu doen.
Reply


Forum Jump: