The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
mindlight Wrote:Hup Lamine, Rajeev, Fabrice en Nicolas (goh, het is net of ik voor het team van iemand ander juich :8: )
Wat een namen! \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu we toch bezig zijn: Hup Horacio, Marco, Andrey, Jan & Simone!
Reply
Hup Haggie!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Die klotige Chiudinelli boort me even de weekwinst door de neus. Weekwinst missen is niet zo erg, maar door Chiudinelli is niet zo fijn.
Nu gaat het alleen nog tussen Mindlight en Stille. Als Youzhny verder komt dan Verdasco wint Stille, anders Mindlight.
Reply
Dat is balen Andre, hoewel ik nog wel even aan de Troicki-Cilic match gerefereerd zou hebben als jij de weekwinst gepakt zou hebben natuurlijk Wink. Dat kan wellicht alsnog als Stille deze pakt. :8:
Reply
Dat zeg ik, ML-week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat is er ML week aan? Nu al 2 potten waarin mijn speler 2 of meer matchpoints heeft gemist.... Dat iedereen voor Kohllie gaat kan ik natuurlijk niet helpen.
Reply
mindlight Wrote:Wat is er ML week aan? Nu al 2 potten waarin mijn speler 2 of meer matchpoints heeft gemist.... Dat iedereen voor Kohllie gaat kan ik natuurlijk niet helpen.

Het was idd ook gewoon geluk. Chuidinelli :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Chiudinelli was mazzel, maar zoals ik al aangaf, Stille-week.
Reply
De Q zijn nog niet te kiezen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Er stonden wat spaties niet goed, zou nu wel goed moeten gaan.
Reply
De week is ook verwerkt, feli Stille, met je 1e weekwinst. Stille was nog de enige in de top 15 zonder weekwinst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd, gefeliciteerd!
Reply
Thanks boys =D>
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
feli stille!

Heb je nog tips?

Gezien jouw vorm, kan ik wel wat tips gebruiken :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
S. Wawrinka TMS Parijs 10 in 1580
M. Cilic TMS Parijs 10 in 2355
R. Stepanek TMS Parijs 10 out 2140
J. Isner TMS Parijs 10 in 987
R. Soderling TMS Parijs 10 in 2935
T. Haas TMS Parijs 10 in 1845
V. Hanescu TMS Parijs 10 in 1021
R. Nadal TMS Parijs 10 in 8845
Reply
Buurs zoveel mogelijk spelers en Murray...
Stille heeft Verdasco en Djoko tov 11 kleinere spelers van Buurs.
Reply
Dan moet of Verdasco of Djoko wel minimaal de finale halen, en eigenlijk gewoon winnen.
Reply
Veel verschillen, maar er is nog geen zinnig woord over te zeggen.
Reply
Dat zeker niet, maar dit wordt wel spannend zo (en dan niet alleen de bovenste 2).
Reply
week van de waarheid!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
We kunnen zeggen dat Buurs een laf team heeft, maar Arco kan er ook wat van :o Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: