The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
#31
Scholten! Wrote:"edited by mac" is volgens mij de link. Zie voor meer info het FTM-forum. Moet idd nog een schema opgezet worden wie welke week de organisatie op zich neemt.

en dat laatste gaat waarschijnlijk niet gebeuren.
mac wil naar een vast "team" van ongeveer 5 mensen.

Ad heeft zich inmiddels beschikbaar gesteld =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
Super, hulde voor deze mensen.
Reply
#33
Ik heb genoeg tijd als student..dus als jullie nog mensen zoeken dan meld ik me bij deze aan! Waar kan ik dat FTM forum vinden voor wat meer achtergrondinfo?
Reply
#34
Dat staat hier, bij Tennis. Maar volgens mij moet Mac je daarvoor eerst activeren, want het is alleen toegankelijk voor de deelnemers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
ik ga dit weekend allemaal regelen qua organisatie wie het wanneer doet enzo.

bedankt iig allemaal voor het enthousiasme.
Reply
#36
De proefweek verliep wel erg lekker. Alle drie de winnaars en veel punten. Jammer dat je er weer niks aan hebt. Nu maar hopen dat ik deze lijn doorzet.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#37
Mac is het mogelijk om bij de toernooinaam ook eve aan te geven welke waarde het toernooi heeft? thnx
Reply
#38
dat staat toch keurig bovenaan?
Auckland en dan de eerste regel daaronder hoeveel punten welke ronde geeft. Kijk even rechts bij de winnaar en je ziet gelijk of het een 250/500 TMS of GS is
Reply
#39
Excuus...top!
Reply
#40
kuiper Wrote:De proefweek verliep wel erg lekker. Alle drie de winnaars en veel punten. Jammer dat je er weer niks aan hebt. Nu maar hopen dat ik deze lijn doorzet.

Is/komt daar nog een eindstandje van, Mac?
Reply
#41
Pff, het is nu veel moeilijker om je team een beetje sluitend te krijgen, aangezien de goedkoopste gast 608 kost :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Ad Wim Wrote:Pff, het is nu veel moeilijker om je team een beetje sluitend te krijgen, aangezien de goedkoopste gast 608 kost :|

Kom op, Ad! Beetje rekenen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
Heeft niet zoveel met rekenen te maken helaas.

Wel grappig dat ik op het eerste oog wat spelertjes aanklikte en toen precies maar 52 overhield :Big Grin
Echter, toen had ik er 8 in Auckland en 2 in Sydney Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Ik had mijn team vrij snel goed staan. Ben zeer tevreden. Hup Wilfried.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#45
Overdune Wrote:
kuiper Wrote:De proefweek verliep wel erg lekker. Alle drie de winnaars en veel punten. Jammer dat je er weer niks aan hebt. Nu maar hopen dat ik deze lijn doorzet.

Is/komt daar nog een eindstandje van, Mac?

pfoeh die was er wel maar die heb ik vrij snel gedelete helaas en is niet meer terug te halen. sorry
Reply
#46
Nou, dit is hem dan, mijn eerste team van FTM 2009:

V. Troicki Auckland 20 in 1380
R. Soderling Auckland 20 in 2650
R. Ginepri Auckland 20 in 1480
S. Querrey Auckland 20 in 1740
P. Kohlschreiber Auckland 45 in 2160
M. Ancic Sydney 20 in 1800
D. Nalbandian Sydney 20 in 3450


Die 5 in Auckland lijken me eigenlijk wel zeker. Met het overgebleven budget was het puzzelen in Sydney, maar kwam er uiteindelijk helemaal niet uit met jongens als Hewitt, Nieminen en Ancic, dus ik ben maar voor Nalbi gegaan. Vooral ook omdat hij een vrij makkelijke loting heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
V. Troicki Auckland 20 in 1380
R. Soderling Auckland 20 in 2650
R. Ginepri Auckland 20 in 1480
G. Muller Auckland 0 956
J. Ferrero Auckland 20 in 1410
S. Bolelli Sydney 20 in 1686
T. Berdych Sydney 20 in 2430
J. Benneteau Sydney 20 in 1608
M. Llodra Sydney 20 in 1400
Reply
#48
Zo zo, dat zijn meteen wat verrassende keuzes, ML. Geen Querrey en Kohl, en wel Berdych, Benneteau, Bolelli en Llodra :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Er gaat iets gruwelijk mis in de stand
Reply
#50
Ad Wim Wrote:Zo zo, dat zijn meteen wat verrassende keuzes, ML. Geen Querrey en Kohl, en wel Berdych, Benneteau, Bolelli en Llodra :o

Nee idd, ik kwam er maar niet uit, en nu had ik geen resterend budget Wink
Nee dat is flauwekul. Berdych heb ik veel vertrouwen in. Benneteau kan ook winnen. Bolelli en Llodra zijn grote gokken inderdaad.
Reply
#51
Geen Isner :eeeek: :o =D> Undecided

Nu al 12 pnt voor 608 en als hij wint van montanes dan is al de meest rendabele speler van de week :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#52
mindlight Wrote:Er gaat iets gruwelijk mis in de stand
Er gaat idd nog en hoop mis ja. Vooral als je op scores of spelers klikt, dan geeft ie een foutmelding. Laten we dat maar op het FTM-forum doen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
mindlight Wrote:Er gaat iets gruwelijk mis in de stand
Stepanek en Gasquet staan nog op de punten van vorige week
Reply
#54
mindlight Wrote:Er gaat iets gruwelijk mis in de stand

de punten van vorige week worden voor de spelers nog meegenomen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#55
andre Wrote:
mindlight Wrote:Er gaat iets gruwelijk mis in de stand
Stepanek en Gasquet staan nog op de punten van vorige week

thnx, ga ik dat aanpassen.
Reply
#56
buurs Wrote:Geen Isner :eeeek: :o =D> Undecided

Nu al 12 pnt voor 608 en als hij wint van montanes dan is al de meest rendabele speler van de week :lol:
En het is nog maar net begonnen en hij begint alweer =D>

Jij hebt het allemaal wel weer door Buurs, maar intussen heb je geen Troicki en wel 4 man in één kwart :-k
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
mindlight Wrote:
andre Wrote:
mindlight Wrote:Er gaat iets gruwelijk mis in de stand
Stepanek en Gasquet staan nog op de punten van vorige week

thnx, ga ik dat aanpassen.
Ik weet niet of we dit aan moeten passen, ML. Ik denk dat het een bug is, die Mac beter op kan lossen als het zo blijft...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Idd Ad, ik zie het nu ook, lijkt idd een bug want ik kan er handmatig niets mee.
Reply
#59
Omyaca en Woerdie hebben hetzelfde team, net als Scholten en Centre Court. Zal wel geen toeval zijn.
Reply
#60
Ons team: (kuiper/musse combinatie)

E. Gulbis Auckland 20 in 1408
R. Soderling Auckland 20 in 2650
J. Isner Auckland 0 608
S. Querrey Auckland 20 in 1740
N. Almagro Auckland 20 in 2540
P. Kohlschreiber Auckland 45 in 2160
J. Nieminen Sydney 20 in 1600
J. Tipsarevic Sydney 45 in 1500
F. Dancevic Sydney 0 out 698

Voordat de kritiek losbarst, we hadden nog iets meer dan 700 over en hebben dus Dancevic aangevinkt.

Hup Gulbis. =D> =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: