The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
#91
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dat mag jou mening zijn Kool, ik vind dat niet Smile
Pats, right back at ya!

Maar ik vind het ook prima hoor, aangezien er nu niets aan de gang is en omdat er misschien nog wat bugs in zitten. ZOeits moet gewoon kunnen in de eerste week, daarna idd niet meer, want dan is het gewoon puur de fout van de gebruiker.
Dat is iets te hard gesteld. Vorig jaar hadden we ook een week dat veel deelnemers niet konden inloggen, toen hebben we de deadline op de volgende ochtend gezet.
Maar inderdaad, het moet niet gewoonte worden.
Reply
#92
Overigens vind ik wel dat Eli nu snel met een team moet komen dan.
Reply
#93
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dat mag jou mening zijn Kool, ik vind dat niet Smile
Pats, right back at ya!

Maar ik vind het ook prima hoor, aangezien er nu niets aan de gang is en omdat er misschien nog wat bugs in zitten. ZOeits moet gewoon kunnen in de eerste week, daarna idd niet meer, want dan is het gewoon puur de fout van de gebruiker.

Dat hoeft toch niet per se? Iets soortgelijks zou namelijk ook best in de (nabije) toekomst kunnen gebeuren. Dus wat je hierboven schrijft, is gewoon kul, Ad. :wink:

Neemt niet weg dat het wel handig is om eens 'n regeling voor dergelijke zaken te treffen. Dat is uiteraard makkelijker gezegd, dan gedaan. Maar ik zou er persoonlijk niks op tegen hebben dat bij dergelijke 'foutjes' het team gewoon wordt meegenomen, mits er op tijd aan de bel is getrokken door de user in kwestie. Wat is dan op tijd? Tja, voor de eerste partij of binnen 'n x-aantal minuten na de deadline? Zoiets?
Reply
#94
Nja in dit geval waren beide users er heel snel bij, en zeker in het geval CC zou hij er misschien niet eens nadeel van hebben als zijn "verkeerde" team blijft staan.
Reply
#95
Het was totaal niet de bedoeling om hard over te komen, maar het is wel een geautomatiseerd systeem, en als het eenmaal gewoon goed werkt, is het vrijwel onmogelijk dat zoiets als wat nu bij CC gebeurt nog voorkomt. Nu heeft dat waarsch nog met bugs te maken, maar als het wekenlang achtereen goed gaat, kun je het toch wel aan de gebruiker wijten. Maar goed, een regeling dat het binnen een half uur nog aangepast kan worden, lijkt me niet zo'n ramp, ondanks dat je dan wel de teams van de anderen weet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
mindlight Wrote:Overigens vind ik wel dat Eli nu snel met een team moet komen dan.
Ik meen dat het:

Troicki
Reynolds
Querrey
Darcis
Ferrero
Ancic
Bolelli
Nieminen
Hewitt
Chardy

was.
Reply
#97
harde regels...feiten..deadlines
Reply
#98
Nee, maar wat mij betreft hoeft er ook helemaal geen regeling te komen. Het is vrij doorzichtig als het 10 weken achter elkaar goed gaat en het dan ineens bij 1 persoon niet goed zou gaan. Dat is nu echter totaal niet het geval, dus vandaar dat enige clementie me wel op z'n plaats lijkt.

En met een regeling als binnen een half uur aanpassen denk ik dat je meer discussies opwekt dan dat je de kop indrukt.
Reply
#99
kooltje Wrote:harde regels...feiten..deadlines

Ja? En een eventuele bug houden we dus geen rekening mee? Je bent er ook voorstander van de mensen die Stepanek in hun team hebben 250 punten extra te geven?
Reply
Als ik iets fout gedaan heb en dan geen team hem dan leg ik me daar overigens prima bij neer hoor. Ik zou het dan overigens wel fijn vinden de score van de nummer laatst ofzo te krijgen, en dan haal ik jullie volgende week allemaal wel in.
Reply
En ik zie dat ze alweer spelen. Enige in mijn team is Darcis, en die staat 2-0 achter, dus veel voordeel heb ik daaruit iig niet gehaald Wink
Reply
Tja, ik probeer ook maar te luisteren naar wat hier wordt gezegd, naar aanleiding van mijn zogenaamde harde bewoordingen. Vorig jaar is het niet tot nauwelijks fout gegaan, dus ik verwacht het ook dit jaar niet. En mocht het toch voorkomen, dan kunnen we toch even een kort onderzoekje starten en kijken waar het door komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo'n regeling hadden we vorig jaar wel en ik neem aan dat dat gehandhaafd blijft. 90% van de laagste score was het geloof ik, maar dat zal deze week Mac zijn met zijn Simon en Gasquet vrees ik.

Toch vind ik dat jou team zou moeten tellen, maar daar heeft Kooltje gelijk in, mijn mening is niet doorslaggevend
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, ik probeer ook maar te luisteren naar wat hier wordt gezegd, naar aanleiding van mijn zogenaamde harde bewoordingen. Vorig jaar is het niet tot nauwelijks fout gegaan, dus ik verwacht het ook dit jaar niet. En mocht het toch voorkomen, dan kunnen we toch even een kort onderzoekje starten en kijken waar het door komt.

Juist, nou ik snap de kritiek wel, omdat je vrij stellig was dat het na deze week niet meer voor zou moeten/mogen komen, en dat weet je nou eenmaal niet van tevoren Smile.
Reply
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:harde regels...feiten..deadlines

Ja? En een eventuele bug houden we dus geen rekening mee? Je bent er ook voorstander van de mensen die Stepanek in hun team hebben 250 punten extra te geven?
Dat is het voordeel van de database. die kan zich wel altijd herstellen.

nu kom je weer met een weerlegging ipv iets nuttig te zeggen voor de definitieve afspraken
Reply
Nee jou opmerking was lekker constructief...

Mijn mening heb ik allang gegeven, en lijkt me zonneklaar. Ik vind jou rechtlijnigheid doorslaan, je houdt geen rekening met eventuele fouten in FTM en veroordeelt direct CC, waarbij ik vind dat we hem juist het voordeel van de twijfel moeten geven.
Reply
Trouwens CC, even iets anders, als je op de knop "pas je team aan" drukt, zie je als het goed is een soortgelijke zin staan: "De laatste update van je team was op: 12-01-2009 16:57:20". Correspondeert de tijd die jij bij jou team ziet met de tijd dat je aan je team hebt zitten sleutelen?

Zo ja, bug, zo nee, vraag dan even aan Mac of hij je wachtwoord verandert Wink
Reply
mindlight Wrote:Nee jou opmerking was lekker constructief...

Mijn mening heb ik allang gegeven, en lijkt me zonneklaar. Ik vind jou rechtlijnigheid doorslaan, je houdt geen rekening met eventuele fouten in FTM en veroordeelt direct CC, waarbij ik vind dat we hem juist het voordeel van de twijfel moeten geven.

Nou ik baal ervan dat er geen afsprken over zijn.
Kan nu wel heel makkelijk zeggen ahhh cc is goed, maar misschien wel zn eigen fout.

Dan doen we maar deze keer en nooit weer
Reply
JouW, ML, jouW!

En ik ben het met je eens wat betreft Kool, maar dat is niet nieuw.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als je er zo van baalt dat er geen afspraken over zijn had je zelf de discussie ook wel wat eerder mogen aanwakkeren. Had wel een leuke geweest trouwens: Jongens stel je voor dat er een bug in het spel zit waardoor mensen een verkeerd team hebben, wat doen we dan? Ik denk dat iedereen vooraf hetzelfde gezegd zou hebben.

En ja, misschien is het wel z'n eigen fout, theoretisch allemaal mogelijk, maar vind jij het dan logisch dat hij hetzelfde team als Scholten heeft?

Ik begrijp niet waarom je zo halsstarrig blijft volhouden.
Reply
Ad Wim Wrote:JouW, ML, jouW!

En ik ben het met je eens wat betreft Kool, maar dat is niet nieuw.

Whehe 1-1 :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:JouW, ML, jouW!

En ik ben het met je eens wat betreft Kool, maar dat is niet nieuw.
makkelijk allemaal.

Totdat jouw team niet klopt over drie weken terwijl je dacht het goed gedaan te hebben.
Ahhh maar cc mocht het wel en ik niet...ik hoor het je nu al zeggen
Reply
Ik niet, en als je nu eens zou beginnen met wat beter te lezen, zou je zien dat Ad al aangeeft dat dit duidelijk aan bugs ligt.
Reply
Ik sluit in ieder geval helemaal niet uit dat ik het zelf verneukt heb Smile
Reply
Dat is wel eerlijk van je Eli Smile.
Toch wil ik eerst horen wat Mac hiervan zegt eigenlijk...
Reply
Goed, maar ik ga wel pitten nu, morgen weer lange werkdag voor de boeg. Ik zie de uitkomst van deze discussie wel Smile
Slaapze allen.
Reply
Ik snap niet dat hier discussie over nodig is. Wie hebben er nu eigenlijk last van als CC en Elikian het door hun gewenste team krijgen?
Geen precedent scheppen? Groter gelul bestaat er niet in onze samenleveing. Nee meneer, we kunnen voor u geen uitzondering maken. Als we u nu helpen, is het hek van de dam, dan wil morgen iedereen het.

En als iemand inderdaad over 4 weken niet het team heeft wat hij wenst, bekijken we de situatie. Als het buiten zijn schuld is gebeurd en hij meldt het op tijd, dan krijgt hij zijn team.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:JouW, ML, jouW!

En ik ben het met je eens wat betreft Kool, maar dat is niet nieuw.
makkelijk allemaal.

Totdat jouw team niet klopt over drie weken terwijl je dacht het goed gedaan te hebben.
Ahhh maar cc mocht het wel en ik niet...ik hoor het je nu al zeggen
Niks makkelijk, want je weet dat ik een hekel heb aan jouw altijd veel te stellige mening/uitspraken.

En ik heb mijn mening al gegeven. André verwoordt het hierboven goed, beter dan ik eerder deed. En idd lijkt me hiervoor een discussie niet nodig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Hop, de enige met Nalbi Hakkuh


succes :wink:
Ik snap niet dat er wel 5 mensen voor Potro gaan, terwijl die duurder is en een moeilijkere loting heeft: eerst Gulbis en in de halve finale Soderling.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:Ik snap niet dat hier discussie over nodig is. Wie hebben er nu eigenlijk last van als CC en Elikian het door hun gewenste team krijgen?
Geen precedent scheppen? Groter gelul bestaat er niet in onze samenleveing. Nee meneer, we kunnen voor u geen uitzondering maken. Als we u nu helpen, is het hek van de dam, dan wil morgen iedereen het.

En als iemand inderdaad over 4 weken niet het team heeft wat hij wenst, bekijken we de situatie. Als het buiten zijn schuld is gebeurd en hij meldt het op tijd, dan krijgt hij zijn team.

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Reply


Forum Jump: