The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
Ik dacht dat ik nu van al dat gezeur (zoals bij TM van SD) af was. We zijn één week onderweg en het begint ook hier al. :roll:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
mindlight Wrote:Trouwens CC, even iets anders, als je op de knop "pas je team aan" drukt, zie je als het goed is een soortgelijke zin staan: "De laatste update van je team was op: 12-01-2009 16:57:20". Correspondeert de tijd die jij bij jou team ziet met de tijd dat je aan je team hebt zitten sleutelen?

Zo ja, bug, zo nee, vraag dan even aan Mac of hij je wachtwoord verandert Wink

De laatste update van je team was op: 12-01-2009 20:45:44
Deze tijd klopt!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hmm nou dan snap ik er helemaal niets van.
Reply
kuiper Wrote:Ik dacht dat ik nu van al dat gezeur (zoals bij TM van SD) af was. We zijn één week onderweg en het begint ook hier al. :roll:

Pfff, idd.

Vorig jaar was opstart jaar en ging bijna alles goed.

Nu direct in week 1 al SD taferelen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het zal misschien aan mij liggen, maar ik zie het verband met SD niet zo.
Reply
mindlight Wrote:Het zal misschien aan mij liggen, maar ik zie het verband met SD niet zo.

Toen had je ook altijd dit soort situaties.

Of iets met deadline, of iets met de teams of helemaal geen team :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maar daar was het vaak een collectief probleem, nu zijn het 2 individuele gevallen.
Reply
mindlight Wrote:Maar daar was het vaak een collectief probleem, nu zijn het 2 individuele gevallen.

dit vind ik daarom nog vreemder....

edit: maar ik hoop dat dit probleem snel wordt opgelost, zodat de ergernis snel verdwijnt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En is het dus niet met SD te vergelijken....
Vreemd is het inderdaad wel, maar de "schuld" bij iemand neerleggen is vrijwel onmogelijk.
Reply
Nou moet ik hier ff inspringen in het geval Scholten! en CC.

Toen ik gistermiddag rond 15uur een team ging maken had ik alleen Soderling en Ancic alvast in mijn team gezet. Ik wilde weten of CC al aan zijn team geprutst had, dus logte in bij hem. Vervolgens nam hij mijn team over. Had hij ook Soderling en Ancic erin staan. Op dat moment vond ik het vreemd en heb meteen weer uitgelogd. Ik heb dus het gevoel dat Scholten! hetzelfde gedaan kan hebben. Eerst bij je eigen team geweest, vervolgens willen kijken wat CC ervan heeft gemaakt en dan je eigen team kopieren.

Het is alleen even afwachten of Scholten dit ook werkelijk gedaan heeft.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Thnx Haggie, dit klinkt idd zeer plausibel.
Reply
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Ik dacht dat ik nu van al dat gezeur (zoals bij TM van SD) af was. We zijn één week onderweg en het begint ook hier al. :roll:

Pfff, idd.

Vorig jaar was opstart jaar en ging bijna alles goed.

Nu direct in week 1 al SD taferelen...

Mensen, laten we allemaal rustig blijven. Mac heeft het een en ander aangepast dit jaar en wrs als gevolg daarvan gaan er nog wat dingetjes mis. We zijn het er over eens hoe ieders team eruit ziet, bij sommigen moet dat alleen nog even handmatig ingevoerd worden. Mac zal dit vast en zeker zoals gewoonlijk allemaal snel en netjes oplossen en dan kunnen we zonder zorgen los. Ik zou zeggen, wees volgende week wat alerter en post je team op het forum als je het niet vertrouwt.
Reply
Precies, mooi verwoord. Niets aan toe te voegen.
Reply
Haggie Wrote:Nou moet ik hier ff inspringen in het geval Scholten! en CC.

Toen ik gistermiddag rond 15uur een team ging maken had ik alleen Soderling en Ancic alvast in mijn team gezet. Ik wilde weten of CC al aan zijn team geprutst had, dus logte in bij hem. Vervolgens nam hij mijn team over. Had hij ook Soderling en Ancic erin staan. Op dat moment vond ik het vreemd en heb meteen weer uitgelogd. Ik heb dus het gevoel dat Scholten! hetzelfde gedaan kan hebben. Eerst bij je eigen team geweest, vervolgens willen kijken wat CC ervan heeft gemaakt en dan je eigen team kopieren.

Het is alleen even afwachten of Scholten dit ook werkelijk gedaan heeft.

Lees nu pas het hele verhaal. Het is zeer vreemd, CC heeft nu namelijk hetzelfde team als mij. Het enige wat ik hierover kan zeggen is dat ik gisteren denk ik 2x heb ingelogd bij CC om te kijken hoe het er voor stond. Nadat CC zijn team klaar had, heb ik volgens mij niet meer ingelogd. Maar dan zou het nog geen fout van mij of CC zijn. Kunnen wij toch niets aan doen dat een team op een of andere manier wordt gekopieerd zoals Haggie het noemt? Ik heb in ieder geval geen veranderingen bij CC toegepast in zijn team, door middel van spelers aan te vinken. Dan zou ik ook eerst al zijn geselecteerde spelers moeten hebben deselecteren, daar is geen sprake van. Komt bij dat de laatste keer dat CC zijn team heeft aangepast om kwart voor 9 was, waarna niets meer is veranderd. Op de en of andere manier voel ik me een beetje schuldig omdat CC ineens hetzelfde team als mij heeft (dat ook nog eens niet presteert :wink: ), maar dit moet komen door een fout in het systeem. Nu moeten we uitzoeken in hoeverre het klopt wat Haggie zegt, dat teams automatisch overgenomen worden...
Reply
Blijft de vraag: waarom kijk je uberhaupt bij de concurrentie voor de deadline voorbij is? Smile

Ik denk dat ik gewoon de submit knop vergeten ben trouwens Smile
Reply
Dat is een ander verhaal, Haggie en ik krijgen van CC de mogelijkheid om af en toe in de keuken te kijken bij deze vedette :wink:
Reply
Scholten! Wrote:Dat is een ander verhaal, Haggie en ik krijgen van CC de mogelijkheid om af en toe in de keuken te kijken bij deze vedette :wink:

Afgelopen jaar hebben we hier geen gebruik van gemaakt :wink:.. Dit jaar lijkt hij ons team te willen.. Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:
kuiper Wrote:Ik dacht dat ik nu van al dat gezeur (zoals bij TM van SD) af was. We zijn één week onderweg en het begint ook hier al. :roll:

Pfff, idd.

Vorig jaar was opstart jaar en ging bijna alles goed.

Nu direct in week 1 al SD taferelen...
Wat een kutopmerkingen zeg. Gisteren wordt hier nog gewoon gezegd dat er geen discussie over nodig is, en dat het waarsch een stom, incidenteel foutje is, maar dat negeren jullie beiden en hakken er zo in, zonder te weten wat er eigenlijk aan de hand is. Naar. Van Buurs verwacht ik zoiets wel, maar kom op Kuip...
Er is door Mac hard gewerkt aan de nieuwe opzet, en het is erg vervelend als er dan meteen zo op gereageerd wordt als er iets mis gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
vind het idd beetje triest. Kuiper had deze opmerking best ff achterwege kunnen laten en buurs ... Tsja....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ben ik nu blind aan het worden of...

de algemene FTM subforum waar de vragen en opmerkingen worden gesteld?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Die is dicht, en alleen nog toegankelijk voor mensen die helpen bij de organisatie
Reply
Oke prima! Duidelijk!

Is MAC op de hoogte van de dingen die nog veranderd moeten worden Smile?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Uiteraard, heb er gisteren een samenvattende post neergezet Smile
Reply
team van CC wordt aangepast en die van Eli toegevoegd?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
edit: het komt goed.
Reply
Haggie Wrote:vind het idd beetje triest. Kuiper had deze opmerking best ff achterwege kunnen laten en buurs ... Tsja....

het was niet kwaad bedoeld richting mac.

en blijkbaar ligt het dus ook aan de deelnemers zelf....
dus geen kwaad woord over de organisatie van mijn kant in dit geval.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maar wel over de deelnemers in kwestie?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar wel over de deelnemers in kwestie?

ook niet.

ik vind het wel slordig van de Baakse Boys.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
wat nou slordig? Hoort dit zo te gaan dan? Hoe kun je scholten of cc of mij nu als schuldige aanwijzen? Wij weten van elkaar de wachtwoorden voor het geval iemand iets niet red of een laatste wisseling. Wij hebben nog NOOIT één van de drie een hetzelfde team gehad. Zeg dan niets buurs.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:wat nou slordig? Hoort dit zo te gaan dan? Hoe kun je scholten of cc of mij nu als schuldige aanwijzen? Wij weten van elkaar de wachtwoorden voor het geval iemand iets niet red of een laatste wisseling. Wij hebben nog NOOIT één van de drie een hetzelfde team gehad. Zeg dan niets buurs.

kerel, reageer niet zo opgefokt.
Voel je de druk nu al? :8:

Als jullie bij elkaar kijken, dan is het toch slordig, dat jullie vergeten uiteindelijk je eigen team aan te vinken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: