The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
Buurs, we zijn 2 dagen bezig en je haalt alweer het bloed onder mijn nagels vandaan. Lees die post van Scholten nou eens goed voordat je dit soort domme uitspraken doet.
Reply
ofcourse...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:wat nou slordig? Hoort dit zo te gaan dan? Hoe kun je scholten of cc of mij nu als schuldige aanwijzen? Wij weten van elkaar de wachtwoorden voor het geval iemand iets niet red of een laatste wisseling. Wij hebben nog NOOIT één van de drie een hetzelfde team gehad. Zeg dan niets buurs.

kerel, reageer niet zo opgefokt.
Voel je de druk nu al? :8:

Als jullie bij elkaar kijken, dan is het toch slordig, dat jullie vergeten uiteindelijk je eigen team aan te vinken.

Volgens mij lees jij niet zo best. Als (Scholten!) in dit geval bij CC gaat kijken naar zijn team, vervolgens uitlogt maar dan na de deadline blijkt dat Scholtens team gekopieerd is naar die van CC, kan CC moeilijk vergeten zijn eigen team aan te vinken.

Ps. ik voel echt totaal geen druk. Als vanacht Gulbis Potro verslaat, blijkt weer eens dat jij de druk niet aan kunt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wel toevallig dat het bij de Baakers is... :-k

Zij hebben per ongeluk een fout gemaakt, net als Eli die per ongeluk niet op de submit knop heeft geklikt.

1e week, snel vergeten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het blijkt verbazingwekkend hoe jij in staat bent post na post onzin op het forum te deponeren. De Baakers hebben toch niets fout gedaan?

Eli wellicht wel inderdaad, maar die is zelf de eerst om dat toe te geven.
Reply
Het lijkt me heel waarschijnlijk dat ik dat niet gedaan heb zelfs, dat heb ik vanaf het eerste moment toegegeven. Ik heb ook meteen gezegd dat ik er geen probleem mee heb als het niet meetelt, en ik dan vanaf volgende week wel ga scoren Smile
Reply
mindlight Wrote:Het blijkt verbazingwekkend hoe jij in staat bent post na post onzin op het forum te deponeren. De Baakers hebben toch niets fout gedaan?
Tja, die Buurs begint onderhand een plaag te worden. Ik heb het vorig jaar constant geroepen, maar het heeft niet zoveel zin bij hem en mensen gingen zich toen op mij richten ipv op hem. Daarom hou ik me nu ook maar stil, anders gaan mensen zich straks weer op mij richten en wordt dit straks weer weggezet als 'constant gehak' op Buurs...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Het blijkt verbazingwekkend hoe jij in staat bent post na post onzin op het forum te deponeren. De Baakers hebben toch niets fout gedaan?

Eli wellicht wel inderdaad, maar die is zelf de eerst om dat toe te geven.

Baakers = Bakenezen..

thnx ML Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bakenezen klinkt inderdaad beter, echter leek het mij verstandig in een reactie op Buurs ook zijn woordgebruik maar te hanteren, ter wille van de begrijpelijkheid.
Reply
Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat Buurs zich druk maakt om ons, vorig jaar door hemzelf opgetekend als figuranten, vind ik eigenlijk wel een hele eer. Blijkbaar is-ie toch bang om verslagen te worden door de Baakse compagnons, die volgens hem op alle fronten de boel proberen te saboteren.
Reply
ik maak me juist helemaal niet druk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maakte je je maar eens druk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan hoefden wij ons geen druk om jou te maken...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Dan hoefden wij ons geen druk om jou te maken...

is ook niet nodig
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooi begin van het jaar zo ](*,) ...Maar laat ik me maar ff inhouden en me op het spel concentreren, voordat ik het halve forum over mee heen krijg. Ben toch al zo populair hier.....

Desalniettemin ben ik zelf ook beetje verbaasd, daar mijn laatst gemaakte team ook niet opgeslagen is (zonder Isner Sad ). Net als Elikian waarschijnlijk vergeten, is ff wennen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Dat is toch alleen maar goed, nu heb je Isner!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik bemerk geen antipathie richting jou hoor Tripple...
Reply
Ik ook weinig, behalve van Buurs. Maar die begint altijd maar om zich heen te slaan als hij in het nauw gedreven wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb het er verkeerd neergezet, maar ik heb Isner nu dus niet en dat was een zekerheidje.... Sad
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Hoe sta jij in de stand Triple? welke naam?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat is eigenlijk jouw naam in het spel?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roger_Fedex
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Mooi =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mooi =D>

Doelstelling van Roger_Fedex is een plek in de top 5. ( boven Buurs dus)....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
ik heb even snel het topic doorgescrolld en de problemen lijken idd veroorzaakt te worden door het inloggen bij elkaar.
Er is nog geen goede logout pagina waardoor je sessie niet echt beeindigd wordt. Hierdoor zul je soms lijken in te loggen onder een ander account maar zit je nog op je eigen account of vice versa.

Wil je echt onder een ander account inloggen, sluit dan al je browservensters en log opnieuw in anders levert dat problemen op.

edit: morgenavond heb ik waarschijnlijk tijd om alles aan te passen.

edit2: mensen zonder team krijgen 80% van het aantal punten van het laagstscorende team (waarbij ik niet meetel als laagstscorende team)
Reply
Helemaal top Mac, thnx voor je toelichting. Wat doen we met Eli?
Reply
Het team wat hierboven ergens staat, dat hadden we toch al afgesproken.
Mooi Mac dat je alles in goede banen leidt.
Reply
Ok dan is dat dus ook duidelijk.
Reply
Mac Wrote:edit2: mensen zonder team krijgen 80% van het aantal punten van het laagstscorende team (waarbij ik niet meetel als laagstscorende team)
Puur uit Waarom tel je zelf daarbij niet mee? Denk je dat je zover onder de rest zult zitten?
Reply


Forum Jump: