The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
Inderdaad niet, want dat heeft er dus helemaal niks mee te maken. Tjonge jonge, ik kan beter tegen een muur gaan praten. Dat ik ook maar even dacht dat je het zou begrijpen #-o

En altijd maar weer die stand erbij halen, ook als het totaal irrelevant is, en dan nog ontkennen dat je jezelf constant ophemelt en boven de rest stelt Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaat weer lekker heren :roll:
Reply
Nou nou, wat is dit heftig zeg...
En er is blijkbaar niemand anders die buurs op z'n plek zet, en er moet echt wel iemand zijn die die zelfingenomen kwal laat zien dat ie lang niet zoveel voorstelt als ie zelf denkt. Al is dat ook water naar de zee dragen, maar ik heb nog steeds de hoop dat ie ooit in gaat zien dat je je plaats op de maatschappijke ladder niet afmeet aan de prestaties in een tennisspelletje...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Buurs heeft een verschrikkelijk laf team.
Hij weet dat hij hiermee niet in gevaar komt. Dat kan alleen maar omdat hij knap in deze positie is gekomen.
Weekwinsten gaat hij niet meer pakken op deze manier.
Reply
Hier een team met veel mannen in Tokyo, aangevuld met enkele helden in Beijing. Hup!
Reply
mindlight Wrote:Hier een team met veel mannen in Tokyo, aangevuld met enkele helden in Beijing. Hup!
Hier achteraf misschien een te klein team. Moeten allemaal presteren om wat te bereiken.
Hup Roddick en Tsonga!
Reply
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Hier een team met veel mannen in Tokyo, aangevuld met enkele helden in Beijing. Hup!
Hier achteraf misschien een te klein team. Moeten allemaal presteren om wat te bereiken.
Hup Roddick en Tsonga!

Nja, wel ook echt een gokteam, als het allemaal goed valt heb je de weekwinst, maar als Nadal/Monfils/Simon etc ineens presteren zal je vrij laag eindigen.
Reply
kooltje Wrote:Buurs heeft een verschrikkelijk laf team.
Hij weet dat hij hiermee niet in gevaar komt. Dat kan alleen maar omdat hij knap in deze positie is gekomen.
Weekwinsten gaat hij niet meer pakken op deze manier.
Een tijd geleden gebruikte ik deze term ook en toen kreeg ik een hoop gasten, waaronder andre en cc, over me heen die zeiden dat iedereen altijd het team had waarvan ze dachten dat het de meeste punten zou halen. Deze week zie je maar weer dat dat helemaal niet zo is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee absoluut, aangezien ik voor de stand niet mee mee doe, ben ik voor ware helden gegaan, zeker in Beijing! Vol achter mijn mannen deze week.
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Buurs heeft een verschrikkelijk laf team.
Hij weet dat hij hiermee niet in gevaar komt. Dat kan alleen maar omdat hij knap in deze positie is gekomen.
Weekwinsten gaat hij niet meer pakken op deze manier.
Een tijd geleden gebruikte ik deze term ook en toen kreeg ik een hoop gasten, waaronder andre en cc, over me heen die zeiden dat iedereen altijd het team had waarvan ze dachten dat het de meeste punten zou halen. Deze week zie je maar weer dat dat helemaal niet zo is.

Hier moet ik even op reageren.Ik weet zeker dat Buurs ook deze week voor de hoogst mogelijke score gegaan is,net als ik elke week doe.Kijk naar onze teams en vergelijk.
Ik zou Buurs team dan ook een weloverwogen team willen noemen.
Reply
Precies Vos.

Als ik denk met een ander team meer punten te halen, dan ga ik daar natuurlijk voor.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb al minimaal 6 weken gokteams, ontzettende drol. Maar goed, jou kennende weet je ook niet wat een gokteam is...

en nog even hier op terug te komen.

Bij de us open ging je voor het meest veilige team.....
met federer en murray.

dat is nog geen 6 weken geleden.

maw, opnieuw lulkoek.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Precies Vos.

Als ik denk met een ander team meer punten te halen, dan ga ik daar natuurlijk voor.

Ik geloof er niet zo in. Ik denk dat jij voor het meest veilige team gaat. Natuurlijk zijn er teams die meer punten kunnen halen, maar daar is de kans ook groot op minder punten. Ik zou in jouw geval trouwens precies hetzelfde gedaan hebben. Je staat zover voor dat het gewoon een kwestie van consolideren is en dan ga je voor de meest veilige teams.
Reply
Vos Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Buurs heeft een verschrikkelijk laf team.
Hij weet dat hij hiermee niet in gevaar komt. Dat kan alleen maar omdat hij knap in deze positie is gekomen.
Weekwinsten gaat hij niet meer pakken op deze manier.
Een tijd geleden gebruikte ik deze term ook en toen kreeg ik een hoop gasten, waaronder andre en cc, over me heen die zeiden dat iedereen altijd het team had waarvan ze dachten dat het de meeste punten zou halen. Deze week zie je maar weer dat dat helemaal niet zo is.

Hier moet ik even op reageren.Ik weet zeker dat Buurs ook deze week voor de hoogst mogelijke score gegaan is,net als ik elke week doe.Kijk naar onze teams en vergelijk.
Ik zou Buurs team dan ook een weloverwogen team willen noemen.
Natuurlijk gaat Buurs niet voor het team met de meeste punten, hij gaat voor het team waar ie het minst mee kan verliezen, dus met de meeste zekere punten.
En zo zijn er genoeg die voor het medailleklassement gaan en ook niet altijd de meest weloverwogen keuzes maken. Onzin dus dat iedereen altijd het team neemt waarvan ie denkt dat het sec gezien de meeste punten gaat halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb al minimaal 6 weken gokteams, ontzettende drol. Maar goed, jou kennende weet je ook niet wat een gokteam is...

en nog even hier op terug te komen.

Bij de us open ging je voor het meest veilige team.....
met federer en murray.

dat is nog geen 6 weken geleden.

maw, opnieuw lulkoek.
Je kunt er eentje uithalen, dus de rest waren wel gokteams. En dan zelf gisteren zeggen ; noem eens 1 gokteam', ontzettende drol Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik vind, dat je deze week voor het eerst een gok neemt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Onzin dus dat iedereen altijd het team neemt waarvan ie denkt dat het sec gezien de meeste punten gaat halen.
Je hebt gelijk dat er, zeker aan het eind van het seizoen, deelnemers zijn met een 'gokteam' waarmee ze meer kans op de weekwinst hebben. Buurs en met hem veel anderen zullen echter het grootste gedeelte van het seizoen voor het team gaan waarmee ze verwachten de meeste punten te halen, dat is niet synoniem voor het team met de grootste kans op de weekwinst. Als het ene team 100% kans geeft op een gemiddelde score en het andere team 30% kans op een bovengemiddelde score en 70% kans op een (even zo grote) benedengemiddelde score, dan haalt het eerste team naar verwachting de meeste punten. Dan kun je de keuzes van zo'n team wel laf vinden, maar het zijn gewoon gerechtvaardigde keuzes die zo'n manager maakt.
Reply
Vond je dat ik op safe speelde dan, toen ik New Haven alleen Verdasco en Querrey nam, toen ik in Montreal Djokovic nam, in Cincy Nadal, Montanes en Monfils die beiden nauwelijks gekozen waren, vorige week hetzelfde met Soderling en Tsonga. Nou nou, wat safe zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Onzin dus dat iedereen altijd het team neemt waarvan ie denkt dat het sec gezien de meeste punten gaat halen.
Je hebt gelijk dat er, zeker aan het eind van het seizoen, deelnemers zijn met een 'gokteam' waarmee ze meer kans op de weekwinst hebben. Buurs en met hem veel anderen zullen echter het grootste gedeelte van het seizoen voor het team gaan waarmee ze verwachten de meeste punten te halen, dat is niet synoniem voor het team met de grootste kans op de weekwinst. Als het ene team 100% kans geeft op een gemiddelde score en het andere team 30% kans op een bovengemiddelde score en 70% kans op een (even zo grote) benedengemiddelde score, dan haalt het eerste team naar verwachting de meeste punten. Dan kun je de keuzes van zo'n team wel laf vinden, maar het zijn gewoon gerechtvaardigde keuzes die zo'n manager maakt.
Bedankt, dat is dus precies wat ik bedoelde. Dat met die onder- en bovengrens. Maar dat ging er dus bij Vos, CC, Buurs en volgens mij bij jou ook, niet in toentertijd.

En laf noemde ik alleen de teams/keuzes zoals nu met die 4 man in een stukje, de rest noemde ik zeker. Het is gewoon zo dat vrij veel managers vaak gaan voor hele zekere teams waar ze gegarandeerd mee in de top 10 zullen eindigen en dus nooit een slechte week zullen hebben. Dat is een tactiek, en die werkt vaak ook, maar ga dan niet zeggen dat mensen altijd voor het team gaat waarvan ze denken dat het ze sec gezien de meeste punten oplevert.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Vond je dat ik op safe speelde dan, toen ik New Haven alleen Verdasco en Querrey nam, toen ik in Montreal Djokovic nam, in Cincy Nadal, Montanes en Monfils die beiden nauwelijks gekozen waren, vorige week hetzelfde met Soderling en Tsonga. Nou nou, wat safe zeg...

Querrey had iedereen en Verdasco was misschien wel gedurfd, maar het was voor 75% zeker dat hij de finale zou halen.
Soortgelijke keuze als Del Potro deze week...

Djokovic was meer gedurfd, maar je was er heilig van overtuigd dat hij Roddick zou pakken.
Dan was het voor jou een logische pick.

Hetzelfde geldt voor Nadal.
Je schreeuwde het van de daken, dat hij er weer klaar voor was en dat hij ver zou komen....
In de week had ik als 1 van de weinigen Djoko.

Montanes was natuurlijk een goedkope speler, dus zoveel risico loop je niet en Monfils was door veel managers gekozen, omdat hij tot de halve finale een walk over had.

Soderling was vorige week vooraf ook een absolute must-pick met die loting.
Tsonga vond ik als enige keuze echt gedurfd, al was hij dé favoriet voor toernooiwinst.

En je pickt er steeds 1 of 2 spelers uit. Eigenlijk vind jezelf dus dat het ook niet echt gokteams zijn.
Iedereen heeft iedere week wel een aantal van dat soort spelers in zijn team.

Ik had 2 weken geleden Almagro en Monfils.
Vorige week Soderling en deze week Del Potro....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nee dus, ik geef wekelijks een groot deel van het budget uit aan gokken. Potro is niet zo'n gok deze week, maar Djoko wel. En Monfils was in Metz 7x gekozen, nou nou wat veel!
Net als met Verdasco, dat is gewoon 3/4 van je budget en kun je keihard mee op je bek gaan als ie vroeg verliest. Dus nogal een gok ja, ook al had ie een makkelijke loting.
En dat ik ervan overtuigd ben dat Djokovic Roddick gaat pakken, maakt het nog geen mindere gok. Net als dat ik, natuurlijk tegen beter weten in, schreeuwde dat Nadal weer terug was, nadat ie de week ervoor door Potro van de baan was gerost.
En nogmaals, het gaat erom dat al die spelers consequent weinig gekozen waren in die weken en dat ik dat van tevoren wel kon indenken en ze daarom ook juist nam. Net als Djoko in deze week.

Maar goed, ik heb hier geen zin meer in. Ik weet van mezelf dat ik consequent behoorlijke gokteams heb de laatste weken. En dat pakt soms goed uit, helaas vaker niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik draai erg goed deze week, maar een medaille lijkt er niet eens in te zitten. Zo is Woerdie bijv alleen maar Kohlie kwijt voorlopig. :eeeek:
Hij mist alleen Tsonga die ik wel heb. Ook Arco heeft een erg goed team. Tov hem moet Gonzo het verschil maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, het gaat er deze week natuurlijk helemaal om om de winnaars te hebben, en dat kunnen er nog een hele hoop worden. Alleen hebben de mensen zonder Potro wel een aardige voorsprong...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zeg maar een te grote voorsprong om nog in te halen..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad heeft natuurlijk wel gelijk dat de grote punten verdeeld worden in het weekend. In dit soort toernooien waar de grote jongens ook nog eens vroeg verliezen kunnen heel veel subtoppers voor de 500 punten gaan. Onmogelijk om nu te zeggen wat de finales worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:Zeg maar een te grote voorsprong om nog in te halen..
Als Djokovic en Tsonga winnen, gaat Sao Paolo echt wel die prijs pakken, ook al heeft ie Potro.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat denk ik niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs heeft 355 punten meer gehaald dan Haggie
buurs heeft 3 spelers meer over dan Haggie

Verschillen plus verwacht aantal punten

Hewitt +145
Youzhny +0
Berdych +45
Wawrinka +0
Monfils +90
Gulbis +45
Gasquet +0

tegenover

Gonzalez +45
Soderling +145
Verdasco +0
Tsonga +455

Buurs: 325 +355 = 680
Haggie: 645

Bij deze ga ik er dus vanuit dat de finale in Peking tussen Nadal en Djoko gaat en dat in Tokyo de finale Simon - Tsonga wordt met als winnaar Tsonga.

Gonzalez, Soderling en Verdasco kunnen nog roet in het eten gooien, maar ik verwacht dit eerlijk gezegd niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Youzhny leidt trouwens met 3-0 in hth tegen Simon en Gasquet met 4-2 tegen Tsonga [-o<

Als 1 van de 2 nou eens de goede serie kan voortzetten.... Icon_twisted




nadal leidt met 7-3 tegen gonzo.

djoko leidt met 4-2 tegen verdasco, waarvan de laatste 4x voor djoko.
djoko leidt met 3-0 tegen soderling.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tussen jou en Hag kan 't nog alle kanten op Buurs, die H2H's zeggen me ook niet zoveel. Youzhny en Simon zijn erg vorm-afhankelijk, beide lijken nu goed te zijn, maar 't kaarsje kan bij Simon ook zo ineens op zijn. Toch lange week gehad vorige week. Gasquet is natuurlijk niet de speler die die positieve H2H heeft gecreëerd. Erg belangrijke pot. Hoop dat Jo daar toch ''gewoon'' de betere is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: