The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM teams 2009
ik heb geen simon he.
dus ik ga van het meest negatieve scenario uit....

als simon er voor de finale uitligt, dan staat er in principe een speler van mij in de finale.

maar natuurlijk kan het nog alle kanten op.

morgen wordt erg belangrijk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs is weer veels te voorbarig.
Over een half uurtje maar eens zien wat die oude fabrice nog kan. hewitt was vorige week ook niet best. Buurs verwacht nog twee winstpartijen. Ben benieuwd.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En Santoro pakt de eerste set tegen Hewitt. cry Denk je met Lleyton een back-up te hebben voor JMDP. :|
Reply
ga door fabrice, straf dannis af voor al zijn voorbarige gepraat! Zou een super begin van de dag, waar je het minst van verwacht
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Come on, Lleyton! =D>

De hth bewees al dat je het lastig zou krijgen, maar die 3e set spreekt voor zich Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggerman weer naar plek 3 :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Door het afzeggen van Potro staan nu Hewitt en Youzhny in de halve finale tegen elkaar. De laffe teams worden weer in de kaart gespeeld zo, en eigenlijk is het gewoon weer een typische buursweek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Door het afzeggen van Potro staan nu Hewitt en Youzhny in de halve finale tegen elkaar. De laffe teams worden weer in de kaart gespeeld zo, en eigenlijk is het gewoon weer een typische buursweek.
Heb beide niet ](*,)
Reply
Nee, ik ook niet en dat lijkt me ook niet zo gek als je Potro hebt. Maar goed, als je puur op safe gaat, dan neem je zulk soort gasten wel ja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Soderling wint, toch knap gestreden koning =D>
Reply
klopt helemaal wat Ad hoor Buurs. Kijk, dat CC e.d. zonder Del P. al deze jongens hebben lijkt me vrij logisch, maar jij hebt je beperkt tot het zo weinig mogelijk verliezen wat nu opnieuw goed voor je uit pakt.
Het is weer een mazzelige buurs-week.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ach, hij zal straks wel weer in alle tonen ontkennen dat het zo is, maar we weten inmiddels allemaal dat die jongen nou eenmaal voor het geluk geboren is. Eerder bracht dat hem de tweede plaats, dit seizoen heeft ie helaas net dat beetje geluk dat het hem de overwinning gaat brengen. Hopelijk ziet hij het als doel bereikt, en rot ie op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Haggerman weer naar plek 3 :lol:

Haggie-week
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Zeg maar een te grote voorsprong om nog in te halen..
Als Djokovic en Tsonga winnen, gaat Sao Paolo echt wel die prijs pakken, ook al heeft ie Potro.

Djoko en Tsonga staan beide in de finale, maar Sao Paolo staat op de 26e plaats in de week :lol: Undecided

Wat heb je er toch een kijk op, kereltje :lol:

Als Djoko en Tsonga winnen, zal hij nog niet eens in de top 15 komen Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Heb je nou nog steeds niet door dat deze manier van praten niet bevalt?

Ad maakt in deze de fout er geen rekening mee te houden dat een goedkope speler de plaats van Potro inneemt.
Reply
Buurs snapt het niet nee. Erg jammer.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Goed om te zien dat iedereen een goed team heeft weten op te stellen. De deadline van zondagavond werkt dus prima. =D>
Reply
Lazio... de manager die het laagst staat van alle serieuze managers heeft nog 5 spelers over dit toernooi. :lol: =D>
Wat een geweldig team. Hij moet met voorkennis gehandeld hebben, dat kan niet missen. :8:
Als Ljubo ''gewoon'' van Nadal verliest kan Djoko hem een gouden medaille bezorgen door de finale te halen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik loop nu zelfs uit op Heggie :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
en dan zeggen dat je nooit geluk hebt.. Het is week in, week uit hetzelde liedje!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:en dan zeggen dat je nooit geluk hebt.. Het is week in, week uit hetzelde liedje!

geluk :lol: Undecided

Bij mij hebben voor 8300 punten spelers zich teruggetroken tov jouw team....

En nog haal ik meer punten....

Als Potro, Roddick en Haas gewoon hadden gespeeld had ik 4000 punten voorgestaan!

nu wordt het weer oppassen....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:en dan zeggen dat je nooit geluk hebt.. Het is week in, week uit hetzelde liedje!

geluk :lol: Undecided

Bij mij hebben voor 8300 punten spelers zich teruggetroken tov jouw team....

En nog haal ik meer punten....

Als Potro, Roddick en Haas gewoon hadden gespeeld had ik 4000 punten voorgestaan!

nu wordt het weer oppassen....
Onzinredenering Buurs. Net of ze allemaal gewonnen hadden als ze wel doorgespeeld hadden. Ze geven niet voor niets op.
Reply
Je kan toch niet spreken dat ik deze week ook maar iets van geluk heb?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooi dat in een week waarin mijn team in 5 minuten klaar was ik meteen veel vertrouwen had in een goede afloop het redelijk goed gaat. Al baal ik van het onverwachte verlies van Soderling dat een betere score in de weg stond.
Even mijn team toelichten:
In het eerste kwart zag ik Nadal als licht favoriet, maar vanwege de prijs werd het Verdasco. In het tweede kwart zag ik Del Potro heel licht als favoriet, maar vanwege de prijs werd het Soderling. In het derde kwart zag ik Davydenko als favoriet, omdat hij ook niet zo duur is was dit de meest duidelijke keuze. In het vierde kwart zag ik Djokovic duidelijk als favoriet, dus moest ik daar de duurdere prijs voor lief nemen.
Samen met wat Buurs-keuzes (al had ik door het missen van Lopez nog een verkeerde Buurs-keuze gemaakt) was het team snel klaar.

Het mooie is ook dat er niet heel veel geluk voor nodig was, mijn spelers haalden steady overwinningen (alleen Schuettler-Vassallo in de marge was een mazzeltje).
Reply
buurs Wrote:Je kan toch niet spreken dat ik deze week ook maar iets van geluk heb?
Lopez komt vrij onverwacht ver en won vrij gelukkig van Ferrer. Zo'n krappe overwinning of verrassend ver-komen (behalve Schuettler die jij ook hebt) heb ik deze week niet gehad.
Reply
andre Wrote:
buurs Wrote:Je kan toch niet spreken dat ik deze week ook maar iets van geluk heb?
Lopez komt vrij onverwacht ver en won vrij gelukkig van Ferrer. Zo'n krappe overwinning of verrassend ver-komen (behalve Schuettler die jij ook hebt) heb ik deze week niet gehad.

lopez won de 3e overtuigend van zowel ferrer als melzer.
2e set was bij beide beslissend en ging gelijk op.
lopez misschien onverwacht, maar wel verdiend.

voor de rest is alles fout gevallen.

hewitt: break voor in de 3e set. monfils geeft de volgende ronde op...
del potro die direct opgeeft. even 6500 weg...
roddick die zich verstapt... 5000 weg...

safin die een winnende partij weggeeft.
haas die opgeeft.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
andre Wrote:
buurs Wrote:Je kan toch niet spreken dat ik deze week ook maar iets van geluk heb?
Lopez komt vrij onverwacht ver en won vrij gelukkig van Ferrer. Zo'n krappe overwinning of verrassend ver-komen (behalve Schuettler die jij ook hebt) heb ik deze week niet gehad.

lopez won de 3e overtuigend van zowel ferrer als melzer.
2e set was bij beide beslissend en ging gelijk op.
lopez misschien onverwacht, maar wel verdiend.

voor de rest is alles fout gevallen.

hewitt: break voor in de 3e set. monfils geeft de volgende ronde op...
del potro die direct opgeeft. even 6500 weg...
roddick die zich verstapt... 5000 weg...

safin die een winnende partij weggeeft.
haas die opgeeft.

Jou geluk deze week is dat jou grootste concurrent, ik deze week, ook ontzettende pech heeft met mijn troeven tov jou. Denk aan Verdasco, Tsonga en vandaag Djoko!

Heeft niets te maken of jij geluk had met jou team deze week, dat kan ik ook nog wel zien. Natuurlijk wil ik Lopez nog wel even aanstippen als ongelooflijke bagger keus.
Kerel had al 2 maand geen 1e ronde meer overleeft! Undecided
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En om de pechweek van Buurs compleet te maken: weer meer dan 1000 euro die opgeeft.
Reply
Pechweek? Hij had gewoon een ontzettend dom en laf team! Hij heeft geluk dat Lopez de boel een beetje heeft gered en dat Djoko en Tsonga ook faalden.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: