The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Voorspelling Top5 FTM 2009
#61
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Feyenoord staat een paar weken voor het eind van dit seizoen niet bovenaan hoor cry

ik sta ieder jaar vlak voor het eind bovenaan.

dus dat is geen graadmeter :8:
Jij maakt zelf de vergelijking :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Tripplexxx Wrote:De winnaar staat er helemaal niet bij..... :-k

??
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#63
ik zeg gewoon dat ik een drama jaar had a la feijenoord.

voor mij is plek 4 hetzelfde als voor feijenoord rechter rijtje
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#64
buurs Wrote:ik zeg gewoon dat ik een drama jaar had a la feijenoord.

voor mij is plek 4 hetzelfde als voor feijenoord rechter rijtje

:lol:
Reply
#65
buurs Wrote:ik zeg gewoon dat ik een drama jaar had a la feijenoord.

voor mij is plek 4 hetzelfde als voor feijenoord rechter rijtje
Daarom lachte ik ook om al die eerste plekken voor jou hier. Voor jou 2e is net zoiets als voor PSV kampioen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
FTM'ers, ik was jullie zojuist aan het stangen met mijn vergelijkingen en jullie hapten aardig :8:

Ik zal dit jaar normaal doen en wens julli bij deze iedereen een leuk en sportief FTM-jaar toe (welgemeend :8: ).

Moge de beste winnen!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#67
buurs Wrote:FTM'ers, ik was jullie zojuist aan het stangen met mijn vergelijkingen en jullie hapten aardig :8:

Ik zal dit jaar normaal doen en wens julli bij deze iedereen een leuk en sportief FTM-jaar toe (welgemeend :8: ).

Moge de beste winnen!!!!

Vul verdomme die tennispoll eens in. Je hebt genoeg tijd... Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#68
Hetzelfde Buurs,

Overigens heb ik diezelfde wens voor augustus.
Reply
#69
mindlight Wrote:Hetzelfde Buurs,

Overigens heb ik diezelfde wens voor augustus.

OSmile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#70
buurs Wrote:FTM'ers, ik was jullie zojuist aan het stangen met mijn vergelijkingen en jullie hapten aardig :8:

Ik zal dit jaar normaal doen en wens julli bij deze iedereen een leuk en sportief FTM-jaar toe (welgemeend :8: ).

Moge de beste winnen!!!!
Tuurlijk, nu is het weer stangen, waar hebben we dat eerder gezien? :roll:

En ik wens je in juni ook een sportieve maand toe. Toch een belangrijke maand voor jou, want dan wordt de val van Nadal ingezet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Haggie Wrote:Voorspelling top5 medeforummers: (13 voorspellingen)

Winnaar FTM 2009:

Buurs................................................................4x gekozen
Omyaca .............................................................3x gekozen
Arco.................................................................2x gekozen
Overdune, Kuiper, Sao Paulo, Andre, Kooltje,Cornholio......1x gekozen

2e plaats:

Omyaca..................................................7x gekozen
Ad Wim..................................................3x gekozen
Buurs,Andre.............................................2x gekozen
Arco......................................................1x gekozen

3e plaats:

Omyaca.......................................................................3x gekozen
Overdune,Woerdie..........................................................2x gekozen
Stille,Haggie,Arco,CC,Ad Wim,Andre,Monsterachtig, Mindlight.......1x gekozen

4e plaats:

Buurs.....................................................4x gekozen
Overdune, Kuiper,Andre...............................2x gekozen
Omyaca,Arco,Cornholio,Mitch,Ad Wim..............1x gekozen

5e plaats:

Haggie, Arco,Woerdie..................................3x gekozen
Andre,Ad Wim...........................................2x gekozen
Mindlight,CC,Cornholio,Mitch,Sao Paulo..............1x gekozen

----------------------------------------------------------------------------

Gekozen van de 12 deelnemers

Omyaca.............................................14 uit 14
Buurs................................................10 uit 14
Andre,Arco..........................................8 uit 14
Ad Wim..............................................7 uit 14
Overdune,Woerdie.................................5 uit 14
Haggie...............................................4 uit 14
Kuiper,Cornholio....................................3 uit 14
CC,Sao Paulo,Mindlight,Mitch.....................2 uit 14
Stille, Kooltje,Monsterachtig......................1 uit 14
----------------------------------------------------------------
.......................................................70 uit 70

Ik zie nu pas dit lijstje. Ik dacht laatst al, waar blijft dat lijstje van Haggie. Zeker geslapen die week. #-o
Ik zie wel dat ik weinig gekozen ben en ik zal eerlijk zijn: ik had mezelf op 1 gezet. Dit kwam wel mede door de reactie van buurs dat hij zei dat ik hem wel op 1 zou zetten.
Ik leg de druk wel erg hoog bij mezelf. Nu nog een heel seizoen volhouden.:-k
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#72
Dus eigenlijk ben ik 5x gekozen :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#73
buurs Wrote:Dus eigenlijk ben ik 5x gekozen :wink:

De huidige stand zegt nog steeds dat ik een goede keuze heb gemaakt. :wink: Ik had jou op 2 buurs.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#74
kuiper Wrote:
buurs Wrote:Dus eigenlijk ben ik 5x gekozen :wink:

De huidige stand zegt nog steeds dat ik een goede keuze heb gemaakt. :wink: Ik had jou op 2 buurs.

De huidige stand spreekt in jouw voordeel idd :8:

We zullen over een half jaartje eens kijken of je tegen de enorme druk bestendigd bent Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#75
Niet alle deelnemers uit het Noorden zullen falen als de druk hoger wordt neem ik aan.

Maar jezelf op 1 zetten is niet best hoor :-k
Reply
#76
Dit lijstje valt me nu pas op, wat een vertrouwen hebben jullie in mij! =D>
Ik verwacht zelf overigens niet dat ik mijn titel ga verdedigen, daar heb ik dit jaar waarschijnlijk echt te weinig tijd voor. Het leeft ook nog niet zo bij mij op het moment, maar wie weet als ik de eerste maanden een beetje bij kan blijven gaat dat wel veranderen.
De strijd om de eerste plaats zal naar mijn verwachting gaan tussen Andre en Buurs, waarbij Andre uiteindelijk de titel zal pakken. Gevaarlijke outsiders zijn Woerdie, Ad Wim, Arco en Overdune. Verder zijn er natuurlijk een aantal nieuwe deelnemers waar zomaar een topper tussen kan zitten. Van Kuiper verwacht ik geen toppositie, maar wie weet is hij de Haggie van dit seizoen.
Reply
#77
Wat is dat toch dat ze in het Noorden zichzelf zo goed vinden? Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
omyaca Wrote:Dit lijstje valt me nu pas op, wat een vertrouwen hebben jullie in mij! =D>
Ik verwacht zelf overigens niet dat ik mijn titel ga verdedigen, daar heb ik dit jaar waarschijnlijk echt te weinig tijd voor. Het leeft ook nog niet zo bij mij op het moment, maar wie weet als ik de eerste maanden een beetje bij kan blijven gaat dat wel veranderen.
De strijd om de eerste plaats zal naar mijn verwachting gaan tussen Andre en Buurs, waarbij Andre uiteindelijk de titel zal pakken. Gevaarlijke outsiders zijn Woerdie, Ad Wim, Arco en Overdune. Verder zijn er natuurlijk een aantal nieuwe deelnemers waar zomaar een topper tussen kan zitten. Van Kuiper verwacht ik geen toppositie, maar wie weet is hij de Haggie van dit seizoen.

Wat zijn wij het ongelofelijk eens
Reply
#79
mindlight Wrote:Niet alle deelnemers uit het Noorden zullen falen als de druk hoger wordt neem ik aan.

Maar jezelf op 1 zetten is niet best hoor :-k

Ik heb mezelf ook op één gezet, is dat zo raar? Het plezier staat voorop, maar ik wil ook gewoon winnen, dan zou het toch vreemd zijn als nu al zeg dat ik mezelf niet zie winnen.
Reply
#80
Hmm ja ik vind het wel vreemd ja, maargoed je had de mogelijkheid dus waarom dan ook niet.
Dit soort dingen worden natuurlijk wel minder waardevol door de mogelijkheid jezelf op 1 te zetten.
Reply
#81
Deze voorspelling was bij mij gewoon voor gein. Ik zet mezelf normaal echt niet zo gauw op 1, maar ik ga er natuurlijk wel voor.

Maar omyaca en mindlight, waarom verwachten jullie van mij geen toppositie. Waar is dat op gebaseerd.
Ik heb toch 3 jaar met TM meegedaan en altijd in de top 20 geeindigd. Ook met MV was ik altijd wel redelijk succesvol (of niet elikian?).
Maar je hebt gelijk ik ben niet de topfavoriet. We zullen zien, ik ga in ieder geval mijn uiterste best doen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#82
Ik had mezelf op de laatste plek gezet. Zodoende kan het altijd meevallen. :wink:
Reply
#83
Overdune Wrote:
mindlight Wrote:Niet alle deelnemers uit het Noorden zullen falen als de druk hoger wordt neem ik aan.

Maar jezelf op 1 zetten is niet best hoor :-k

Ik heb mezelf ook op één gezet, is dat zo raar? Het plezier staat voorop, maar ik wil ook gewoon winnen, dan zou het toch vreemd zijn als nu al zeg dat ik mezelf niet zie winnen.
Behalve dat het in mijn ogen not done is om jezelf op één te zetten, snap ik ook niet waar je het op baseert, OD? Begrijp me niet verkeerd hoor, ik gun het je absoluut, maar ik zie het niet echt gebeuren...
En ik vind het onwijs graag willen winnen iets anders dan jezelf bij zoiets op 1 te zetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
mindlight Wrote:
omyaca Wrote:Dit lijstje valt me nu pas op, wat een vertrouwen hebben jullie in mij! =D>
Ik verwacht zelf overigens niet dat ik mijn titel ga verdedigen, daar heb ik dit jaar waarschijnlijk echt te weinig tijd voor. Het leeft ook nog niet zo bij mij op het moment, maar wie weet als ik de eerste maanden een beetje bij kan blijven gaat dat wel veranderen.
De strijd om de eerste plaats zal naar mijn verwachting gaan tussen Andre en Buurs, waarbij Andre uiteindelijk de titel zal pakken. Gevaarlijke outsiders zijn Woerdie, Ad Wim, Arco en Overdune. Verder zijn er natuurlijk een aantal nieuwe deelnemers waar zomaar een topper tussen kan zitten. Van Kuiper verwacht ik geen toppositie, maar wie weet is hij de Haggie van dit seizoen.

Wat zijn wij het ongelofelijk eens
Ik ben het hier ook wel gedeeltelijk mee eens. Al kan ik nu echt nog niet inschatten tussen wie de strijd om de nummer 1 plek zal gaan, dus tussen andre en buurs weet ik nog niet. Maar de namen die jullie noemen, kan ik me wel in vinden.
Ik denk alleen dat 'nieuwe' jongens als Henk Vos, Triplexxx en Raging Bull echt wel een factor zullen vormen, zo niet strijden om de nummer 1 plek.
En ik denk dat Kuiper best een outsider kan zijn, al zegt één goede AO natuurlijk niet zoveel over de kansen, maar het zijn wel meteen lekkere punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Toch leuk dat er 2 zijn die mij in de top 5 zien eindigen. Notworthy
Eigenlijk nog nooit iets gepresteerd en ook dit jaar is het begin niet al te best, zeg maar gewoon heel slecht :oops:
Reply
#86
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
mindlight Wrote:Niet alle deelnemers uit het Noorden zullen falen als de druk hoger wordt neem ik aan.

Maar jezelf op 1 zetten is niet best hoor :-k

Ik heb mezelf ook op één gezet, is dat zo raar? Het plezier staat voorop, maar ik wil ook gewoon winnen, dan zou het toch vreemd zijn als nu al zeg dat ik mezelf niet zie winnen.
Behalve dat het in mijn ogen not done is om jezelf op één te zetten, snap ik ook niet waar je het op baseert, OD? Begrijp me niet verkeerd hoor, ik gun het je absoluut, maar ik zie het niet echt gebeuren...
En ik vind het onwijs graag willen winnen iets anders dan jezelf bij zoiets op 1 te zetten.

Ik doe pas 2 jaar serieus mee en ben derde bij MV geeindigd en zesde bij FTM vorig jaar (met twee gemiste weken w.o. een Masters toernooi), dus waarom niet? Maar ik snap je punt wel, het komt mss arrogant over, maar zo is het niet bedoeld. Heb er destijds ook wel over zitten twijfelen om het te doen.
Reply
#87
Mitch Wrote:Toch leuk dat er 2 zijn die mij in de top 5 zien eindigen. Notworthy
Eigenlijk nog nooit iets gepresteerd en ook dit jaar is het begin niet al te best, zeg maar gewoon heel slecht :oops:

Hulde voor je nieuwe avatar btw. =D>
Reply
#88
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
omyaca Wrote:Dit lijstje valt me nu pas op, wat een vertrouwen hebben jullie in mij! =D>
Ik verwacht zelf overigens niet dat ik mijn titel ga verdedigen, daar heb ik dit jaar waarschijnlijk echt te weinig tijd voor. Het leeft ook nog niet zo bij mij op het moment, maar wie weet als ik de eerste maanden een beetje bij kan blijven gaat dat wel veranderen.
De strijd om de eerste plaats zal naar mijn verwachting gaan tussen Andre en Buurs, waarbij Andre uiteindelijk de titel zal pakken. Gevaarlijke outsiders zijn Woerdie, Ad Wim, Arco en Overdune. Verder zijn er natuurlijk een aantal nieuwe deelnemers waar zomaar een topper tussen kan zitten. Van Kuiper verwacht ik geen toppositie, maar wie weet is hij de Haggie van dit seizoen.

Wat zijn wij het ongelofelijk eens
Ik ben het hier ook wel gedeeltelijk mee eens. Al kan ik nu echt nog niet inschatten tussen wie de strijd om de nummer 1 plek zal gaan, dus tussen andre en buurs weet ik nog niet. Maar de namen die jullie noemen, kan ik me wel in vinden.
Ik denk alleen dat 'nieuwe' jongens als Henk Vos, Triplexxx en Raging Bull echt wel een factor zullen vormen, zo niet strijden om de nummer 1 plek.
En ik denk dat Kuiper best een outsider kan zijn, al zegt één goede AO natuurlijk niet zoveel over de kansen, maar het zijn wel meteen lekkere punten.

In ieder geval de week erna de goede lijn doorgezet. Nu volgende week nog, zeker met het oog op Rotterdam.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#89
even omhoog wippen dit topic! Leuk om terug te lezen! Trek zelf je conclusies... Smile

Haggie Wrote:Voorspelling top5 medeforummers: (13 voorspellingen)

Winnaar FTM 2009:

Buurs................................................................4x gekozen
Omyaca .............................................................3x gekozen
Arco.................................................................2x gekozen
Overdune, Kuiper, Sao Paulo, Andre, Kooltje,Cornholio......1x gekozen

2e plaats:

Omyaca..................................................7x gekozen
Ad Wim..................................................3x gekozen
Buurs,Andre.............................................2x gekozen
Arco......................................................1x gekozen

3e plaats:

Omyaca.......................................................................3x gekozen
Overdune,Woerdie..........................................................2x gekozen
Stille,Haggie,Arco,CC,Ad Wim,Andre,Monsterachtig, Mindlight.......1x gekozen

4e plaats:

Buurs.....................................................4x gekozen
Overdune, Kuiper,Andre...............................2x gekozen
Omyaca,Arco,Cornholio,Mitch,Ad Wim..............1x gekozen

5e plaats:

Haggie, Arco,Woerdie..................................3x gekozen
Andre,Ad Wim...........................................2x gekozen
Mindlight,CC,Cornholio,Mitch,Sao Paulo..............1x gekozen

----------------------------------------------------------------------------

Gekozen van de 12 deelnemers

Omyaca.............................................14 uit 14
Buurs................................................10 uit 14
Andre,Arco..........................................8 uit 14
Ad Wim..............................................7 uit 14
Overdune,Woerdie.................................5 uit 14
Haggie...............................................4 uit 14
Kuiper,Cornholio....................................3 uit 14
CC,Sao Paulo,Mindlight,Mitch.....................2 uit 14
Stille, Kooltje,Monsterachtig......................1 uit 14
----------------------------------------------------------------
.......................................................70 uit 70
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#90
Conclusie dat Omyaca zwaar tegenvalt!
Reply


Forum Jump: