The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hoezo verslavend spelletje......
#1
Misschien leuk om een topic te maken voor de leuke ervaringen over de verslaafdheids-factor van dit spel..........

Collega; Ga je mee een sigaret roken beneden?
Bumme: Als je even wacht tot 10:33 uur dan ga ik mee, moet even een zending hout, klei en graan in ontvangst nemen.

:eeeek:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#2
:lol: Leuk topic!

Afgelopen dinsdag had ik een groot dilemma: naar college om half 4 of niet gaan en wachten tot 15.47uur om weer een grondstofveld op te waarderen..

Ik heb gekozen voor het laatste... :eeeek: :eeeek:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#3
Gisteravond kerstborrel werk; uurtje eerder weggegaan omdat er zendingen aankwamen.
Reply
#4
#-o #-o Stumperds :razz: :razz:

Tot nu toe nog niet echt iets meegemaakt Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#5
nee ik ook niet behalve dat ik nu de computer nog ff snel aanzet voor ik naar school ga om alvast een upgrade te starten zodat die klaar is als ik op school aan kom Wink
Reply
#6
kijk naar de groei van dit forum, dat zegt genoeg !
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#7
Ik weet niet hoe het in het verdere verloop van het spel gaat maar het lijkt mij in het begin echt noodzaak om geen tijd verloren te laten gaan. Daarom kijk ik wanneer ik weer een update kan doen en zet ik het alarm van mijn mobiel aan.
Zodra ik een veld omhoog kan gooien doe ik dit dan.

Giteravond dus een uurtje gewacht met naar bed gaan omdat ik om 0:06 nog een graanveld kon bewerken.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#8
En dan ga ik volgende week op vakantie. Kun je de boel ook tijdelijk bevriezen of moet je dan gewoon maar hopen dat je dorpje er nog staat waarneer je terugkomt.
Reply
#9
Bumme Wrote:Ik weet niet hoe het in het verdere verloop van het spel gaat maar het lijkt mij in het begin echt noodzaak om geen tijd verloren te laten gaan. Daarom kijk ik wanneer ik weer een update kan doen en zet ik het alarm van mijn mobiel aan.
Zodra ik een veld omhoog kan gooien doe ik dit dan.

Giteravond dus een uurtje gewacht met naar bed gaan omdat ik om 0:06 nog een graanveld kon bewerken.

Ik heb nu een houtveld in bewerking staan (level 7) en mijn hoofdgebouw uitgebreid (level 11).. over 5 uur is het klaar ... ondertussen maar wat jatten denk ik... zet dus geen wekker meer Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#10
Je kan een opzichter aanstellen die de boel voor je waarneemt..
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#11
Phoebus Wrote:En dan ga ik volgende week op vakantie. Kun je de boel ook tijdelijk bevriezen of moet je dan gewoon maar hopen dat je dorpje er nog staat waarneer je terugkomt.

iemand van ons als opzichter instellen.
Reply
#12
Mevrouw Bumme: waar staat die wekker voor?
Bumme: Oh dat ik niet vergeet om om 0:04 nog even op mijn pc te kijken.....

Zojuist weer even een graanveldje laten bewerken......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#13
Ben nog steeds wakker...
Net weer een kleiveldje naar lvl 5 gegooid, die is nu bezig, nog even mijn 2 aanvallen en teruggekeerde goederen afwachten.
Dan stuur ik ze wat langer op pad, zodat ik morgen weer snel kan bouwen...

:Big Grin
Reply
#14
Ben er al weer een tijdje uit... Vanaf 6 uur liggen draaien en draaien in mijn nest, mezelf afvragend wat ik ga upgraden. Uiteindelijk om 7.20 er uit gegaan, comp aan, koffie aan en de dorpjes in omgeving bekeken. Ben maar begonnen met de dagelijkse bezoekjes en een graanveldje.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#15
moest om 6:30 beginnen met werken vandaag...toen ik om 5:30 opstond even een houtveldje geupgrade en een pakhuisje neergezet...daarna met een gerust hart ontbeten en naar m'n werk gegaan... :razz:
Reply
#16
Ik zit me nu al zorgen te maken wie mijn graanveld gaat updaten vanavond om 21:58 uur.
Ik ga de stad in en moet mijn dorpje dus onbeheerd achterlaten.

Gelukkig is het nog niet in mij opgekomen om vanavond even een Internetcafe in te duiken................. :eeeek:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#17
Hehe, heb vanavond een borrel in Amsterdam, daarna diner. Laat thuis waarschijnlijk dus ik maak vóór vertrek zoveel mogelijk grondstoffen op en dan kan ik vannacht nog wel ff upgraden. Het bezoeken van een internetcafé heeft ook al door mijn hoofd gespookt :oops: . Ga ik maar niet doen, dat is wel heel triest als je een avondje weg gaat. Ik maak me nu al druk over het feit dat ik in september 4 weken in de Z-Afrika zit, das pas link!
Reply
#18
Voor dat soort dingen heb je de mogelijkheid tot het nemen van een opzichter Hoef !!!
Reply
#19
Morgen btw de hele dag naar Breda, even kijken of het via m'n telefoon werkt, in de rust.... :wink: :razz:
Reply
#20
Fabian Wrote:Voor dat soort dingen heb je de mogelijkheid tot het nemen van een opzichter Hoef !!!

Ja, weet ik. Maar ik moet dan toch vóór die tijd maar eens kijken hoe dat werkt met mijn telefoon.
Reply
#21
vanavond een house warming party in amersfoort, morgen dus in de loop van de middag pas terug.

ben nog twijfelende of ik ga vragen of ik vanavond nog ff gebruik mag maken van zn pc
Reply
#22
Vragen? Eisen!
Reply
#23
Straks ff Chinezen. Denk niet dat ze een PC achterin de keuken hebben Wink
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#24
denken jullie dat een jag een computer met internet heeft?
Reply
#25
een beetje jag wel...
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#26
Wakker blijven omdat je om 02:27 de wapensmid naar 3 kunt gooien.... :eeeek: !
En dat terwijl ik er nog vroeg uit moet ook.. :lol:
Reply
#27
Is dat net zo erg als ff wachten om wat grondstoffen een leveltje omhoog te gooien :eeeek:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#28
Zooooo, ff graan uppen en academietje bouwen, je moet toch wat na een leuke borrel. :wink:
Reply
#29
geweldig. in de kroeg waar ik vannacht was hadden ze zomaar een pc met i-net...
=D>
Reply
#30
Dus je hebt eerst je YP gedaan ?



oh wacht ... dit is de andere verslaving :waf:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: