The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hoezo verslavend spelletje......
#31
Heerlijk, het werkt gewoon met m'n telefoon, alleen kan ik de gebouwen niet upgraden en zat ik steeds verkeerd te klikken (kouwe fikken..) :lol:
Reply
#32
Standaard elke ochtend als ik wakker wordt meteen pc aan en iets upgraden. Dan naar mijn werk gaan. In de tussentijd is de upgrade al afgelopen zodat ik als eerste werk wat ik verzet weer iets kan upgraden.
Mijn collega's zoeken me s'ochtends eerst in de pc ruimte dan op mijn werkplek.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#33
Vanaf 16.00 uur afdelingskerstborrel. Maar ik kan om 16.33 een graanveld uppen! Computer maar ff aan laten staan en tussendoor heen en weer wandelen. Later gaan is geen optie want ik heb al een paar hele fijne wijnen zien staan en die wil ik niet missen. Lastig die keuzes.
Reply
#34
Gewoon om 16.30 zeggen dat je bent vergeten iets af te maken .. verdien je meteen je kerstbonus erbij Wink
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#35
Box Brother Wrote:Gewoon om 16.30 zeggen dat je bent vergeten iets af te maken .. verdien je meteen je kerstbonus erbij Wink

Of niet omdat ik slecht heb gepland :eeeek: . Ga nu maar eens snel durvandoor
Reply
#36
Kut, toch vergeten wegens drank. Nu alsnog snel geregeld en door naar cabaret, druk druk belangrijk
Reply
#37
Had "toevallig" gezien dat ik om 01:20 nog een graanveldje kon updaten.....
Ben dus maar even mijn bed uitgegaan........anders toch zonde van die extra uren productie...............

Truste allemaal !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#38
Vanochtend had ik tentamen, toen schoot er heel even door me heen: haast je niet, je kunt je paleis toch pas om 10.47 uur opwaarderen #-o #-o
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#39
=D> =D> =D> =D> =D>
Reply
#40
Gisteravond bij vrienden in Haarlem en echt geen zin om te vragen of ik even op de pc mocht. Toen maar besloten om Hoef een sms te sturen en hem tot 14:00 uur vanmiddag de verantwoordelijkheid over mijn dorp gegeven.

Nogmaals dank daarvoor Hoef !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#41
Hehe =D> !

thuiskomen van een kerstavond en om kwart voor 1 nog even die pc aan...2 flessen rosé achter je kies en de meeste letters iets te vaak zien...

:wink:
Reply
#42
zit nog 20 minuten te wachten om een ijzer veldje een upgrade te geven :lol:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#43
Bumme Wrote:Gisteravond bij vrienden in Haarlem en echt geen zin om te vragen of ik even op de pc mocht. Toen maar besloten om Hoef een sms te sturen en hem tot 14:00 uur vanmiddag de verantwoordelijkheid over mijn dorp gegeven.

Nogmaals dank daarvoor Hoef !

Graag gedaan, Bumme. Alleen sorry dat ik een hout naar 5 upte terwijl er nog 1 op 3 stond. Haastige spoed...
Reply
#44
Wat duurt dat laatste uurtje laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang! :letitallout: :letitallout:
Nie Lulle, gewoon doorgaan!
Reply
#45
...nu al een kwartier te laat voor werk omdat ik nog 1 aanvalletje uit wil sturen :oops:
Reply
#46
Vandaag stiekem tijdens m'n werk in het pc hok wat dingen aan het upgraden voor mezelf als voor Phoebus die ik nu ff onder mijn hoede heb. Loopt mijn baas het kamertje binnen en wordt ik flink op mijn vingers getikt.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#47
Oeps! Ik kan in ieder geval nog doen alsof ik werk als ik voor mijn beeldscherm zit.
Reply
#48
meerdere vensters openen en taakbalk op automatisch verbergen doet wonderen Smile
Reply
#49
Bekende en beproefde truc T00L :wink:

(Kan jij btw weer opzichteren vanaf morgenaaf ?)
Reply
#50
vanaf morgenavond tot?
met oud&nieuw is het niet zeker dat ik achter de pc kan, ookal vier ik het bij bolleb77.
Reply
#51
Tot en met de middag van de 31ste, dan ben ik weer terug.
2 nachtjes Makkum en 1 daggie Heerenveen... :wink:

Zal je morgen weer de rechten geven... :lol:
Reply
#52
Ben met oud en nieuw bij mij thuis, samen met nwankwo. Kunnen we mooi tussen de gangen van het diner door ff de stand van zaken bijhouden
Reply
#53
Hoef Wrote:Ben met oud en nieuw bij mij thuis, samen met nwankwo. Kunnen we mooi tussen de gangen van het diner door ff de stand van zaken bijhouden

Ik durf het bijna niet te vragen................... :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#54
Vragen kan slechts per SMS, zoals je weet :wink:
Reply
#55
Vandaag de hele dag bezig geweest om gebouwen neer te zetten zodat ik eindelijk een Equites Legati (scout) zou kunnen ontwikkelen. Moest echt nog alles bouwen en daarna weer naar niveau 5 (academie) en niveau 3 (de wapensmid) opkrikken. Net dus pas een stal kunnen kopen en nu ik eigenlijk naar bed wil zie ik dat ik over ruim een uur een paardje kan ontwikkelen.............dat ga ik dan dus nog maar even doen.

Morgen vanaf 15:30 uur ben ik een kleine 24 uur niet online, kijken of ik dat ga redden............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#56
Is het raar, dat je als man van 32, op een maandagavond, terwijl je doodmoe bent van een zwaar weekend en een te korte nacht, gaat zitten wachten op de aankomst van een handelaar met 400 hout zodat je morgenochtend (na weer een korte nacht) gelijk kan beginnen met het trainen van snelle roofpaardjes?

Hoop dat jullie dit niet raar vinden want mijn vrouw krijg ik het niet aan haar verstand...........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#57
Ik weet niet beter Bumme ..... ik werd vandaag gebeld of ik kon werken, dus ik om 14.00 naar mijn werk maar wel om 17.30 (half uur voor sluitingstijd) ff achter de computer in de winkel (werk bij dynabyte) om wat legertjes te versturen Wink.... Moet nu tot 1.00 wakker blijven om weer 2x 50 clubswingers en 10 cata's richting Dominus te sturen....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#58
Mijn vriendin vindt het wel wat vreemd dat ik tegenwoordig ipv door te slapen (hoef pas rond 0800 uit bed), rond 07.15 weer achter de compu zit.
Reply
#59
ok niemand wint t van jazz...die heeft zich gewoon ziekgemeld zodat ie de hele dag kan traviannen!
Reply
#60
:lol: das echt ziek :roll:
Reply


Forum Jump: