The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hoezo verslavend spelletje......
#91
T00L Wrote:1500-1500-1000-500

Nog bedankt TOOL !!
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#92
Vanmorgen om half 6 de wekker gezet omdat ik roofpaarden kon ontwikkelen en toen mijn bedje weer ingedoken tot half 7 :eeeek:
Reply
#93
Damn...zover ben ik nog niet.







p.s. "bedoel om de wekker te zetten voor Travian" Notworthy
"UNLEASH HELL"
Reply
#94
Mensen, mensen wat een dag.....

6.00 wekker gaat voor mijn vrouw
6.30 ik ga koffie zetten, computer opstarten, zoonlief gaat tubbies kijken
6.35 start Travian op......GVD net een nieuw dorp, server plat.
8.00 even is Travian daar. ik stuur 100 paladijnen en 50 speren naar het dorp. Wil nu wat doen aan mijn graan ....server plat.
tot 9.15 geprobeerd (tussendoor mijn zoon naar het schooltje gebracht) lukt niet. PANIEK. Verbruik in het nieuwe dorp vanaf 11 uur, 250!!!
11.30 Rijd naar het Slotervaartziekenhuis. Gelukkig nl doet het. Heb maar 5 minuten, dus graanvekldje gedaan en van de stad naar het dorp gestuurd.
14.15 zie 11.30 alleen heb ik nu 45 minuten.
17.03 zie 11.30
17.35 zie 11.30
18.00 Bij mijn laatste klant vraag ik brutaal of ik ff mag internetten ivm graantekort bij travian. Het mag!
19.30 We brengen zoonlief naar bed (eerst ff graan upgraden)
Nu kan ik dit bericht typen, omdat de klei op is bij het dorp en ik 1.5 uur moet wachten.

Het was een ziekelijke, verslaafde dag.
Maar toch ook wel weer leuk :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#95
Adder Wrote:Mensen, mensen wat een dag.....

6.00 wekker gaat voor mijn vrouw
6.30 ik ga koffie zetten, computer opstarten, zoonlief gaat tubbies kijken
6.35 start Travian op......GVD net een nieuw dorp, server plat.
8.00 even is Travian daar. ik stuur 100 paladijnen en 50 speren naar het dorp. Wil nu wat doen aan mijn graan ....server plat.
tot 9.15 geprobeerd (tussendoor mijn zoon naar het schooltje gebracht) lukt niet. PANIEK. Verbruik in het nieuwe dorp vanaf 11 uur, 250!!!
11.30 Rijd naar het Slotervaartziekenhuis. Gelukkig nl doet het. Heb maar 5 minuten, dus graanvekldje gedaan en van de stad naar het dorp gestuurd.
14.15 zie 11.30 alleen heb ik nu 45 minuten.
17.03 zie 11.30
17.35 zie 11.30
18.00 Bij mijn laatste klant vraag ik brutaal of ik ff mag internetten ivm graantekort bij travian. Het mag!
19.30 We brengen zoonlief naar bed (eerst ff graan upgraden)
Nu kan ik dit bericht typen, omdat de klei op is bij het dorp en ik 1.5 uur moet wachten.

Het was een ziekelijke, verslaafde dag.
Maar toch ook wel weer leuk :wink:


Eng! :eeeek: :eeeek: :eeeek:


*edit* jeej, amateur...
Float like a butterfly, sting like a bee,
Your hands can't hit what your eyes don't see
Reply
#96
Adder Wrote:Mensen, mensen wat een dag.....

6.00 wekker gaat voor mijn vrouw
6.30 ik ga koffie zetten, computer opstarten, zoonlief gaat tubbies kijken
6.35 start Travian op......GVD net een nieuw dorp, server plat.
8.00 even is Travian daar. ik stuur 100 paladijnen en 50 speren naar het dorp. Wil nu wat doen aan mijn graan ....server plat.
tot 9.15 geprobeerd (tussendoor mijn zoon naar het schooltje gebracht) lukt niet. PANIEK. Verbruik in het nieuwe dorp vanaf 11 uur, 250!!!
11.30 Rijd naar het Slotervaartziekenhuis. Gelukkig nl doet het. Heb maar 5 minuten, dus graanvekldje gedaan en van de stad naar het dorp gestuurd.
14.15 zie 11.30 alleen heb ik nu 45 minuten.
17.03 zie 11.30
17.35 zie 11.30
18.00 Bij mijn laatste klant vraag ik brutaal of ik ff mag internetten ivm graantekort bij travian. Het mag!
19.30 We brengen zoonlief naar bed (eerst ff graan upgraden)
Nu kan ik dit bericht typen, omdat de klei op is bij het dorp en ik 1.5 uur moet wachten.

Het was een ziekelijke, verslaafde dag.
Maar toch ook wel weer leuk :wink:

Of PB's lezen, dat zouden meer mensen moeten doen ! :8:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#97
Ik heb een periode achter de rug waarin ik elke ochtend om 5 a 6 klaarwakker was (waarschijnlijk als gevolg van het gebruik van anti-cholesterol medicijnen). Ik liet expres mijn pc aanstaan, zodat ik dan snel even kon kijken of er geen gekke dingen gebeurden, of om iets te bouwen of op te waarderen. En daarna mijn bed weer in. Ik hoop dat dat vanaf nu afgelopen is...
May The Schwartz Be With You
Reply
#98
weinig kans...
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#99
Saartje Wrote:
Adder Wrote:Mensen, mensen wat een dag.....

6.00 wekker gaat voor mijn vrouw
6.30 ik ga koffie zetten, computer opstarten, zoonlief gaat tubbies kijken
6.35 start Travian op......GVD net een nieuw dorp, server plat.
8.00 even is Travian daar. ik stuur 100 paladijnen en 50 speren naar het dorp. Wil nu wat doen aan mijn graan ....server plat.
tot 9.15 geprobeerd (tussendoor mijn zoon naar het schooltje gebracht) lukt niet. PANIEK. Verbruik in het nieuwe dorp vanaf 11 uur, 250!!!
11.30 Rijd naar het Slotervaartziekenhuis. Gelukkig nl doet het. Heb maar 5 minuten, dus graanvekldje gedaan en van de stad naar het dorp gestuurd.
14.15 zie 11.30 alleen heb ik nu 45 minuten.
17.03 zie 11.30
17.35 zie 11.30
18.00 Bij mijn laatste klant vraag ik brutaal of ik ff mag internetten ivm graantekort bij travian. Het mag!
19.30 We brengen zoonlief naar bed (eerst ff graan upgraden)
Nu kan ik dit bericht typen, omdat de klei op is bij het dorp en ik 1.5 uur moet wachten.

Het was een ziekelijke, verslaafde dag.
Maar toch ook wel weer leuk :wink:

Of PB's lezen, dat zouden meer mensen moeten doen ! :8:

Je kan beter IGM sturen, want het is dat je het nu zegt, maar PB vergeet ik()bijna) altijd.
Maar bedankt voor het aanbod Saar, maar zoals je ziet ben ik de dag redelijk doorgekomen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Had net een meisje op bezoek, we zouden film gaan kijken. Ik filmpje aangezet schrok dat ik geen aanval had gedaan en nog geen veldje had upgegrade. Hup film op pauze en traviannen maar, daarna zou en moest ik de uitslag van mij raid weten dus weer film op pauze en weer kijken. Ben benieuwd of ze ooit nog eens film komt kijken........
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ach, als je daarna nog ff hebt "lopen hakken"....... :wink:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Saartje Wrote:Ach, als je daarna nog ff hebt "lopen hakken"....... :wink:

Neuh niet lopen hakken wil geen splinters in me bed Wink
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:Had net een meisje op bezoek, we zouden film gaan kijken. Ik filmpje aangezet schrok dat ik geen aanval had gedaan en nog geen veldje had upgegrade. Hup film op pauze en traviannen maar, daarna zou en moest ik de uitslag van mij raid weten dus weer film op pauze en weer kijken. Ben benieuwd of ze ooit nog eens film komt kijken........

Dat is wel heel erg....
Je bent in de bloei van je leven, man!
Hup d'r op, daarna zeggen dat je niet goed word en dat je wilt gaan slapen, om vervolgens de hele nacht te traviannen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
wheheh neuh heb film gekeken net berichtje gehad dat ze het leuk vond #-o #-o #-o #-o sommige vrouwen zijn zoooooooo dom
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Adder Wrote:Dat is wel heel erg....
Je bent in de bloei van je leven, man!
Hup d'r op, daarna zeggen dat je niet goed word en dat je wilt gaan slapen, om vervolgens de hele nacht te traviannen.

Ik ben uberhaupt van het 'film kijken' afgestapt, binnen laten, d'r op en weer naar buiten sturen, kan je na een kleine 2 uur alweer achter je Travian zitten...

:wink:
Reply
kan dat niet tijdens travian ik heb de computer toch op een slaapkamer met een bed
ja adder zoals de romeinen op het bed liggen lig ik achter de comp. :wink:
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
Reply
uniek Wrote:kan dat niet tijdens travian ik heb de computer toch op een slaapkamer met een bed
ja adder zoals de romeinen op het bed liggen lig ik achter de comp. :wink:

Heb ik ook gehad, werelds. Toen rookte ik ook nog. Asbak links, muis rechts en ik had 3 TV's naast elkaar. 1 voor een playstation die altijd aan moest blijven staan ivm bug in Player Manager. Als je dat spel opsloeg en de comp aan en uit deed, dan won je geen wedstrijd meer. de 2e TV was ook voor een playstation om racespellen of andere dingen te spelen (was ook een mogelijkheid om TV te kijken).
en de 3e TV was gewoon om TV te kijken of video.
Als ik me dan verveelde kon ik ook nog de Sega of Supernintendo uit de kast trekken.
Toen was ik nog niet bezig met internet, want dit speelde in de periode 93- 98.

Nu zit ik in een soort "Friends"stoel met het toetsenbord op schoot en de (rollende) muis op de leuning. Geen TV hier, maar daar heb ik nu ook geen tijd meer voor.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Fabian Wrote:
Adder Wrote:Dat is wel heel erg....
Je bent in de bloei van je leven, man!
Hup d'r op, daarna zeggen dat je niet goed word en dat je wilt gaan slapen, om vervolgens de hele nacht te traviannen.

Ik ben uberhaupt van het 'film kijken' afgestapt, binnen laten, d'r op en weer naar buiten sturen, kan je na een kleine 2 uur alweer achter je Travian zitten...

:wink:

Been there, alleen zo jammer als je zusjes dan ook begrijpen wat je aan het doen bent. Over zusjes gesproken Fabje kan je me niet haar nummer even geven? Tongue TongueTongueTongueTongue
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:
Fabian Wrote:
Adder Wrote:Dat is wel heel erg....
Je bent in de bloei van je leven, man!
Hup d'r op, daarna zeggen dat je niet goed word en dat je wilt gaan slapen, om vervolgens de hele nacht te traviannen.

Ik ben uberhaupt van het 'film kijken' afgestapt, binnen laten, d'r op en weer naar buiten sturen, kan je na een kleine 2 uur alweer achter je Travian zitten...

:wink:

Been there, alleen zo jammer als je zusjes dan ook begrijpen wat je aan het doen bent. Over zusjes gesproken Fabje kan je me niet haar nummer even geven? Tongue TongueTongueTongueTongue


Nou Fab, je hoeft niet bang te zijn dat er wat gebeurt, want hij gaat film kijken en voor de rest niets..... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Hehe, inderdaad Adder, kan gerust dat nummer aan Depor geven... :wink: !

Ach Depor, ik woon niet meer thuis, geen problemen mee..!
Veel mooier als je beneden komt en je zusje is al thuis, zo'n pyamapak aan, alle haren in de war (duidelijker kan alles niet) en het is de beste vriendin van je zusje...

Heerlijk dat gezicht .... :lol:
Reply
Fabian Wrote:Hehe, inderdaad Adder, kan gerust dat nummer aan Depor geven... :wink: !

Ach Depor, ik woon niet meer thuis, geen problemen mee..!
Veel mooier als je beneden komt en je zusje is al thuis, zo'n pyamapak aan, alle haren in de war (duidelijker kan alles niet) en het is de beste vriendin van je zusje...

Heerlijk dat gezicht .... :lol:

Dat heb ik nog niet gedurfd (wel kans gehad) maar mijn zusjes zijn niet zo euhm euhm heel erg lief....

Maar ja aangezien je geen problemen mee hebt bring it on! doe maar over het forum dan kan Mac het ook proberen Tongue
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Whahaha..!
Niet gedurfd ? Zoiets doe je gewoon...
Die kansen moet je grijpen, later krijg je er spijt van als je vastgeroest zit aan 1 vrouw... :wink:
Reply
Ik denk niet dat ik me hier thuis dan nog langer kan vertonen, dan maar gewoon een sletje uit de discotheek waar ik heb gewerkt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:
Fabian Wrote:Hehe, inderdaad Adder, kan gerust dat nummer aan Depor geven... :wink: !

Ach Depor, ik woon niet meer thuis, geen problemen mee..!
Veel mooier als je beneden komt en je zusje is al thuis, zo'n pyamapak aan, alle haren in de war (duidelijker kan alles niet) en het is de beste vriendin van je zusje...

Heerlijk dat gezicht .... :lol:

Dat heb ik nog niet gedurfd (wel kans gehad) maar mijn zusjes zijn niet zo euhm euhm heel erg lief....

Maar ja aangezien je geen problemen mee hebt bring it on! doe maar over het forum dan kan Mac het ook proberen Tongue

wie mag ik proberen?
Reply
Ging over het telefoonnummer van het zusje van Fabian :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
jammer
Reply
Pfft ik kon niet slapen, lag maar te draaien en te denken wat ik morgenochtend als eerste zou doen: veldjes upgraden of mijn leger vergroten, ben ik uiteindelijk maar mijn bed uitgegaan om nu alvast wat te upgraden #-o #-o
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:Pfft ik kon niet slapen, lag maar te draaien en te denken wat ik morgenochtend als eerste zou doen: veldjes upgraden of mijn leger vergroten, ben ik uiteindelijk maar mijn bed uitgegaan om nu alvast wat te upgraden #-o #-o

Dat heb ik vorige week gehad, toen ik mijn 2e dorpje stichtte.
1 probleem: de server was er uit geknald. Dus ik kon niet travian spelen EN ik kon niet slapen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
ow vergeten te vertellen...gisternacht weer gedroomd van travian...motrax viel me aan met 100 kolonisten Big Grin
Reply
100 kolonisten!! Fantastisch!! Ik heb 1 keer gedroomd dat ik van alle kanten aangevallen werd. Maar gelukkig word ik in zulke situaties altijd meteen wakker.
May The Schwartz Be With You
Reply


Forum Jump: