The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Auckland / Sydney
Hij had hier echt de genadeklap toe kunnen dienen, en dan slaat ie fucking 4 UEs vanaf 30-0, waar slaat dat op?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja het is van beiden af en toe zo slecht
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het niveau is idd flink gedaald, maar dat kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Nalbi heeft zoveel kansen gehad om het af te maken...
Maar goed, dat is ook wel weer typisch hem, maar als hij nu nog verliest, vliegt er wel iets door de kamer, dat kan ik je verzekeren. En het lijkt er nog totaal niet op dat hij gaat winnen.

Zou wel echt weer een typerend begin zijn van een (F)TM-jaar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Paar leuke punten, en dan weer zo'n return op bp #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgens de FTM Stats heeft Nalbi al gewonnen van Nieminen [-X
Reply
Wat een kans dit weer ](*,) ](*,) ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vreemd, zou Ad had al de winnaar hebben ingevuld :eeeek:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vos Wrote:Volgens de FTM Stats heeft Nalbi al gewonnen van Nieminen [-X
Was een test die ik gisteravond deed en kon niet meer terug veranderd worden door een bug. Komt goed straks, na de wedstrijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou, de break, en verdiend! Nu godverdomme die service houden en uitmaken die pot!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nalbi wint toch dus het staat goed
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Weer die pleuris netband!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nogmaal, dat is gisteren in een test met Mac gebeurt om te testen of verwerken nog werkt als de DB alweer open is voor de volgende week. Mochten jullie rare gedachten krijgen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En weer 2 UEs die nergens voor nodig zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nummer 3 er achteraan, waar gaat dit over?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eindelijk weer een winner, nu nog twee!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eindelijk dan een hold. Aanvallend tennis wordt beloond hier, Nieminen kan inmiddels alleen nog maar verdedigen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
feli ad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mijn stream is weg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bedankt Stille, maar pfff, dat was nog even zweten zeg. Gelukkig kunnen mijn scheldkannonades in de ijskast Wink
Gelukkig ook wel gewoon terecht gewonnen. Mooie pot wel; in het begin heel goed tennis, aan het einde heel spannend.

Klasse Nalbi =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad : zou je zo de qualies in kunnen vullen van de Aus Open?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Heb ik al eerder vandaag gedaan... :-k
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli André, je gaat netjes verder waar je gebleven was vorig jaar. =D>

Ook feli aan Raging Bull (altijd een mooie motivatie voor een nieuwe deelnemer, zo'n medaille) en Buurs.
Reply
Andre feli met je weekwinst. Zeer netjes. RB en Buurs ook een fijn begin.
Ik begin redelijk, maar mijn specialiteit komt deze week :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Die klote-Nieminen heeft me uiteindelijk de das omgedaan. Had ik hem toch moeten neerhalen toen ik de kans had. Icon_twisted
Reply
Ik zei nog dat je Potro moest pakken.. maar die was niet in de buurs :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: