The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Auckland / Sydney
#31
Ad Wim Wrote:Exact mijn idee, Trip, erg jammer. Sommige mensen posten liever kale nieuwsberichten of andere nutteloze berichten, dan mee te denken over ons eigen spel...

Ik heb mijn mening gegeven en denk er dus hetzelfde over als Kooltje.

We kunnen per kwartaal wellicht budget eraf halen.
Het wordt toch eerst aftasten.
Maar voor iedereen is de situatie gelijk, dus lijkt me verdubbelen in eerste instantie het beste.

Na miami/IW moeten we dan even opnieuw kijken of het budget aangepast moet worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
Ik ben het helemaal eens met het voorstel van Ad (al heeft hij bij TMS en GS niet rekening gehouden met de vaste ophoging?).
Minder moet je denk ik niet doen, omdat je dan te weinig budget hebt om wat te kiezen. Als je bij de AO Murray - Djokovic - Tsonga - Karlovic neemt, is je budget ongeveer op. Dat lijkt me redelijk. In de loop van het seizoen moeten de budgetten naar beneden, omdat dan de spelerswaardes minder worden. Dan kunnen we ook gebruik maken van de ervaring die we hebben met de waardes.

En over het te laat voeren van deze discussie. De afgelopen periode kwam ik hier niet elke dag. Als ik gisteren dan een thread open en lees een discussie (of eigenlijk heen en weer gekat) tussen Buurs en weet ik veel wie, denk ik laat ook maar.
Reply
#33
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Exact mijn idee, Trip, erg jammer. Sommige mensen posten liever kale nieuwsberichten of andere nutteloze berichten, dan mee te denken over ons eigen spel...

Ik heb mijn mening gegeven en denk er dus hetzelfde over als Kooltje.

We kunnen per kwartaal wellicht budget eraf halen.
Het wordt toch eerst aftasten.
Maar voor iedereen is de situatie gelijk, dus lijkt me verdubbelen in eerste instantie het beste.

Na miami/IW moeten we dan even opnieuw kijken of het budget aangepast moet worden.
Je hebt je mening gegeven, maar die sloeg helemaal nergens op en droeg helemaal niks bij.
En dat je hetzelfde er over denkt als Kooltje, die iets zei nadat er een voorstel op tafel lag, zegt genoeg.

Maar goed, het ging me ook helemaal niet alleen om jou, voor de verandering. Maar er is nu een oplossing, al is het misschien geen ideale, dus geen big deal verder. Maar het zou fijn zijn als er voortaan iets fanatieker gediscussieerd zou worden omtrent dit soort zaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
andre Wrote:Ik ben het helemaal eens met het voorstel van Ad (al heeft hij bij TMS en GS niet rekening gehouden met de vaste ophoging?).
Minder moet je denk ik niet doen, omdat je dan te weinig budget hebt om wat te kiezen. Als je bij de AO Murray - Djokovic - Tsonga - Karlovic neemt, is je budget ongeveer op. Dat lijkt me redelijk. In de loop van het seizoen moeten de budgetten naar beneden, omdat dan de spelerswaardes minder worden. Dan kunnen we ook gebruik maken van de ervaring die we hebben met de waardes.

En over het te laat voeren van deze discussie. De afgelopen periode kwam ik hier niet elke dag. Als ik gisteren dan een thread open en lees een discussie (of eigenlijk heen en weer gekat) tussen Buurs en weet ik veel wie, denk ik laat ook maar.
Ik heb alleen de toernooigebonden budgetten neergezet. Bij een GS is dat al 25K en dat lijkt me de max. Bij een TMS is dat 22K en dan kom je met een vaste ophoging van 3K ook op 25K.
Verder lijkt het me gewoon de vaste regel: toernooigebonden budget x aantal toernooien + vaste ophoging (3000).

En ik ben me (dit keer) van geen kwaad bewust mbt Buurs. Ik heb proberen constructief een discussie los te weken op het gebied van budgetten. Dat heb ik vorige week zondag al aangekaart, maar daar kwam toen nauwelijks reactie op (toevallig wel van jou). Gelukkig kwam OD er vanochtend mee, zodat het uiteindelijk toch geregeld is.
Ik vind het soms jammer dat omtrent dit soort dingen, ook deadlines, de discussie zo moeilijk op gang komt en soms helemaal niet op gang komt. Het zou fijn zijn als een ieder gewoon input levert, zodat we tot een breed ondersteund spel komen met inzichten vanuit verschillende invalshoeken.
Maar goed, zoals ik al zei, er is nu iig een besluit genomen en hopelijk werkt deze regeling. En de deadline van de AO staat gewoon op volgende week zondag 23:59.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Nishikori geeft op tegen Ferrero. Ginepri en Troicki winnen overtuigend van Stratham en Kunitsyn.

Auckland:
Ferrero - Nishikori 5-3, opgave Ni
Ginepri - Stratham 6-2 6-3
Troicki - Kunitsyn 6-1 5-2

Sydney:
Robredo - Melzer 6-3 6-4
Nieminen - Lopez 6-2 7-6
Bolelli -Starace 7-6 6-4
Llodra - Gremelmayer 6-0 6-2
Ancic - Malisse 4-6 7-6 4-2
Andreev - Dancevic 7-6 6-3
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#36
Niet echt verrassend allemaal. Ancic-Malisse is wel een mooie kraker.
Reply
#37
Die Ancic uiteindelijk wint.. Jammer voor Malisse, zou leuk zijn als hij terug zou kunnen komen.
Reply
#38
Wat een gekloot zeg met die nieuwe punten etc.

Is toch wat? Veel spelers 2000+ , 250 punten voor de winnaar van het toernooi.

OMG.. :roll: :o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#39
Querrey ook al rondje verder. Allemaal zekerheidjes deze week. Weinig verrassends verwacht ik bij iedereen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#40
Ik vind het zo makkelijk niet hoor... Ancic of Robredo, Querrey of Muller, Benneteau of Hewitt...
Reply
#41
mindlight Wrote:Ik vind het zo makkelijk niet hoor... Ancic of Robredo, Querrey of Muller, Benneteau of Hewitt...

Op gevoel, eerste ingeving.... Ancic, Querrey en Hewitt
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#42
Whehe, zie je wel, dan hebben we dus al 3 verschillen :8:
Reply
#43
Haggie Wrote:Wat een gekloot zeg met die nieuwe punten etc.

Is toch wat? Veel spelers 2000+ , 250 punten voor de winnaar van het toernooi.

OMG.. :roll: :o
Gewoon rekenen Haggeman, zo moeilijk is dat niet Wink

Maar alle uitslagen zijn bekend, dus de teams kunnen gemaakt worden, succes allen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Moet er nog even inkomen hoor...Hoeveel punten krijgt een q?
Reply
#45
Het begin is alweer lekker. :|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#46
Heo bedoel je? Lastige keuzes?

Ik ben er wel uit, en ben zo weg. Aardig tevreden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Lastig idd. Nog niet helemaal klaar.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#48
We gaan trouwens nu al meteen beginnen met Kohl-Hrbaty, Serra-Muller en Lu-Darcis.

Dat is wel klote van dat Australie, je wordt wakker en je krijgt meteen de uitslagen voor je kiezen, je kunt weinig echt volgen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
come on kohli muller en lu!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
Lu zou wel goed zijn voor de poll. Ik had hem ook een tijdje in mijn team, omdat Darcis gewoon triest is, maar toen zag ik dat hij opgaf in zijn laatste partij in de Hopman Cup...

Kohl toch lang niet door iedereen gekozen, terwijl ik heel veel van hem verwacht deze week, dus hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Lu en Kohlschreiber beginnen goed. Had van Hrbaty (ondanks dat het pas 3-0 staat) toch iets meer tegenstand verwacht, aangezien ie (aan de resultaten te zien) toch geen onverdienstelijke Hopman Cup speelde. Of heb ik te hoge verwachtingen van Hrbaty? :wink:
Reply
#52
Hij is net verloofd, dus met zijn hoofd ergens anders denk ik Wink

En ik verwacht heel veel van Kohl dit jaar, mits ie fit blijft. Gewoon een hele goede all-court speler. Denk dat ie hier de finale gaat halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Hup Hrbaty, Darcis en Muller =D>
Reply
#54
Ad Wim Wrote:Hij is net verloofd, dus met zijn hoofd ergens anders denk ik Wink

En ik verwacht heel veel van Kohl dit jaar, mits ie fit blijft. Gewoon een hele goede all-court speler. Denk dat ie hier de finale gaat halen.

Haha, dan kan ik me voorstellen dat je andere dingen aan je hoofd hebt. \Big Grin/

En verliezen tegen Kohlschreiber is uiteraard geen schande (geloof inderdaad dat daar nog wel aardig wat potentie in zit), maar had iets meer tegenstand verwacht. Wellicht in de tweede set? :wink:
Reply
#55
Muller hard op weg de eerste set binnen te halen =D>
Reply
#56
mindlight Wrote:Muller hard op weg de eerste set binnen te halen =D>
eens =D>
Reply
#57
Hop 61 62, mijn eerste speler van FTM 2009 is door, klasse Kohl =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Lol, Montanes komt een break voor tegen Isner, maar laat zich terug breaken, door fucking Isner Undecided

Mooi, hilarisch, moment om naar bed te gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Netjes Kohl, had alleen niet gedacht dat hij door zoveel mensen gekozen zou worden..
Reply
#60
Ad Wim Wrote:Lol, Montanes komt een break voor tegen Isner, maar laat zich terug breaken, door fucking Isner Undecided

Mooi, hilarisch, moment om naar bed te gaan.

Montanes is ook niet echt een topper Ad. Isner pakt trouwens wel gewoon de tb. =D>

Hup, en met een ace naar de winst, 7-6 7-5.
Reply


Forum Jump: