The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hoe calvinistisch bent u?
#1
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.trouw.nl/nieuws/religie-filosofie/article1934690.ece">http://www.trouw.nl/nieuws/religie-filo ... 934690.ece</a><!-- m -->

39%
May The Schwartz Be With You
Reply
#2
36% \Big Grin/
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#3
Email :cry:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Ekslem Wrote:Email :cry:
<!-- e --><a target="_blank" href="mailto:mickeymouse@disney.org">mickeymouse@disney.org</a><!-- e -->
May The Schwartz Be With You
Reply
#5
50% :eeeek:
The great old Ludwig von...
Reply
#6
Hier ook 36%

Voor een leven als calvinist ben je niet in de wieg gelegd.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#7
gittermaster Wrote:50% :eeeek:

Je mag best genieten van seks, hoor :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#8
69% \Big Grin/
Mijn gras is groener
Reply
#9
Soberheid 67% Je lijkt wel een calvinist! Matig, beheerst, en planmatig ga je door het leven. Vergeet niet dat Calvijn zelf heel goed van het leven wist te genieten!
Relaties 0% In je relaties ben je weinig gereserveerd. Zeg maar: oncalvinistisch. Daarvoor laat je je te gemakkelijk gaan.
Rechtlijnigheid 40% Jij weet hoe je moet genieten. Je tijd besteed je niet altijd even nuttig. Hou de balans in de gaten!
Geloof 60% Je bent een onbezorgde gelovige, die zich niet al te druk maakt.
Arbeid 29% Met het calvinistische arbeidsethos ben je niet behept. Je werkt vooral voor jezelf, en veel harder hoeft het nie
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#10
Ik schiet altijd tekort tegenover god.

WAt een ozin, Oneens dus =;
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#11
Test je C-Factor 42%
Je hebt wat calvinistische trekjes. In enkele opvattingen lijk je op een calvinist. Je slaat je echter heel wat gemakkelijker door het leven, waardoor je daar ook van kunt genieten.

Soberheid 17% Voor een leven als calvinist ben je niet in de wieg gelegd. Katholicisme past je beter - een tikje hedonistisch, los en emotioneel.
Relaties 0% In je relaties ben je weinig gereserveerd. Zeg maar: oncalvinistisch. Daarvoor laat je je te gemakkelijk gaan.
Rechtlijnigheid 40% Jij weet hoe je moet genieten. Je tijd besteed je niet altijd even nuttig. Hou de balans in de gaten!
Geloof 20% Je bent een onbezorgde gelovige, die zich niet al te druk maakt.
Arbeid 57% Jij hebt het calvinistische arbeidsethos. Je werkt nooit hard genoeg; het is voor jou een dure plicht. Je bent gewild op de arbeidsmarkt, maar het evenwicht tussen werk en privé kan zoekraken.

Vooral dat laatste is echt grote kul!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
Hatsa! 72%, Calvijn zou een goede vriend aan mij gehad hebben :lol:.
Reply
#13
58%. Ik ben dus best wel calvinistisch.....da's mooi, maar wat moet ik ermee?

Misschien ben ik ook wel voor 13% een potentiële moslimterrorist, voor 76% kans op seksverslaafd of voor 1% bereid tot een transseksuele operatie..... maar daar zijn (nog) geen testjes voor.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
58%. Ik ben dus best wel calvinistisch.....da's mooi, maar wat moet ik ermee?

Misschien ben ik ook wel voor 13% een potentiële moslimterrorist, voor 76% kans op seksverslaafd of voor 1% bereid tot een transseksuele operatie..... maar daar zijn (nog) geen testjes voor.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#15
116% ja?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#16
Bakke Wrote:Hatsa! 72%, Calvijn zou een goede vriend aan mij gehad hebben :lol:.


Waar heb je die 28% laten liggen vraag ik me af :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#17
Test je C-Factor 50%
Je hebt wat calvinistische trekjes. In enkele opvattingen lijk je op een calvinist. Je slaat je echter heel wat gemakkelijker door het leven, waardoor je daar ook van kunt genieten.

Soberheid 0%
Voor een leven als calvinist ben je niet in de wieg gelegd. Katholicisme past je beter - een tikje hedonistisch, los en emotioneel.

Relaties 100%
Je bent betrouwbaar in relaties, maar het mag best eens wat uitbundiger. En wees niet bang voor emoties!

Rechtlijnigheid 20%
Jij weet hoe je moet genieten. Je tijd besteed je niet altijd even nuttig. Hou de balans in de gaten!

Geloof 60%
Je bent een onbezorgde gelovige, die zich niet al te druk maakt. :eeeek:

Arbeid 71%
Jij hebt het calvinistische arbeidsethos . Je werkt nooit hard genoeg ; het is voor jou een dure plicht. Je bent gewild op de arbeidsmarkt, maar het evenwicht tussen werk en privé kan zoekraken.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#18
Ekslem Wrote:116% ja?

Klopt, ik heb 16x heel snel achter elkaar geklikt op EENS bij 'genieten van sex'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
Quote:Test je C-Factor 42%
Je hebt wat calvinistische trekjes. In enkele opvattingen lijk je op een calvinist. Je slaat je echter heel wat gemakkelijker door het leven, waardoor je daar ook van kunt genieten.

Soberheid 17%
Voor een leven als calvinist ben je niet in de wieg gelegd. Katholicisme past je beter - een tikje hedonistisch, los en emotioneel.

Relaties 67%
Je bent betrouwbaar in relaties, maar het mag best eens wat uitbundiger. En wees niet bang voor emoties!

Rechtlijnigheid 40%
Jij weet hoe je moet genieten. Je tijd besteed je niet altijd even nuttig. Hou de balans in de gaten!

Geloof 20% Je bent een onbezorgde gelovige, die zich niet al te druk maakt.

Arbeid 57%
Jij hebt het calvinistische arbeidsethos . Je werkt nooit hard genoeg ; het is voor jou een dure plicht. Je bent gewild op de arbeidsmarkt, maar het evenwicht tussen werk en privé kan zoekraken.

Mijn huidige en mijn vorige 2 vriendinnen zijn katholiek van huis uit. Ik wist dat dat niet goed kon komen.... Sad
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#20
Treesong Wrote:
Bakke Wrote:Hatsa! 72%, Calvijn zou een goede vriend aan mij gehad hebben :lol:.


Waar heb je die 28% laten liggen vraag ik me af :waf:

Als ik goed heb opgelet bij kleding (niet sober genoeg), vakantie (niet sober genoeg) en eten (niet sober genoeg).
Reply
#21
Ekslem Wrote:Relaties 0% In je relaties ben je weinig gereserveerd. Zeg maar: oncalvinistisch. Daarvoor laat je je te gemakkelijk gaan.

Slettebak!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#22
Herstel; ik had zelfs een score van 75%. Heb de test nogmaals gedaan om de toelichting te kunnen bekijken :lol:.

Quote:Test je C-Factor 75%
Je bent een volbloed calvinist. Gepokt en gemazeld in de calvinistische leer sta je principieel in het leven. Je bent een hardwerkend persoon, met oog voor de ander. Je laat je daar echter niet op voorstaan, voor God is immers een ieder schuldig. Je emoties weet je te beteugelen, en van een gemakkelijk luxe leventje kan niemand je beschuldigen.
ID Categorie Score Commentaar
38 Soberheid 17% Voor een leven als calvinist ben je niet in de wieg gelegd. Katholicisme past je beter - een tikje hedonistisch, los en emotioneel.
37 Relaties 100% Je bent betrouwbaar in relaties, maar het mag best eens wat uitbundiger. En wees niet bang voor emoties!
36 Rechtlijnigheid 60% Je hebt iets rechtlijnigs, zoals wel meer calvinisten hebben. Voordeel is dat men op je aankan, nadeel dat genieten niet je sterkste kant is. Laat eens wat van je afglijden. Onnuttige zaken maken het leven aangenamer!
33 Geloof 100% Zwaarmoedig hoef je zeker niet te zijn, maar het geloofsgoed van Calvijn zit tot in je genen.
34 Arbeid 100% Jij hebt het calvinistische arbeidsethos . Je werkt nooit hard genoeg ; het is voor jou een dure plicht. Je bent gewild op de arbeidsmarkt, maar het evenwicht tussen werk en privé kan zoekraken.

Tree, dit bevestigt natuurlijk alleen maar jouw vermoeden na de 12 taferelen van gisteren Wink ?
Reply
#23
Test je C-Factor 50%
Je hebt wat calvinistische trekjes. In enkele opvattingen lijk je op een calvinist. Je slaat je echter heel wat gemakkelijker door het leven, waardoor je daar ook van kunt genieten.

Soberheid 0%
Voor een leven als calvinist ben je niet in de wieg gelegd. Katholicisme past je beter - een tikje hedonistisch, los en emotioneel.

Relaties 33%
In je relaties ben je weinig gereserveerd. Zeg maar: oncalvinistisch. Daarvoor laat je je te gemakkelijk gaan.

Rechtlijnigheid 40%
Jij weet hoe je moet genieten. Je tijd besteed je niet altijd even nuttig. Hou de balans in de gaten!

Geloof 20%
Je bent een onbezorgde gelovige, die zich niet al te druk maakt.

Arbeid 57%
Jij hebt het calvinistische arbeidsethos . Je werkt nooit hard genoeg ; het is voor jou een dure plicht. Je bent gewild op de arbeidsmarkt, maar het evenwicht tussen werk en privé kan zoekraken.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#24
67% Smile
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#25
Legion Wrote:67% Smile

Ben je naast het roken ook met de andere leuke dingen gestopt? :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#26
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Relaties 0% In je relaties ben je weinig gereserveerd. Zeg maar: oncalvinistisch. Daarvoor laat je je te gemakkelijk gaan.

Slettebak!

Welke vragen gingen hierover??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#27
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Relaties 0% In je relaties ben je weinig gereserveerd. Zeg maar: oncalvinistisch. Daarvoor laat je je te gemakkelijk gaan.

Slettebak!

Welke vragen gingen hierover??

De vragen over emoties in het openbaar, leugentjes om bestwil en nakomen wat je belooft, vermoed ik.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#28
emoties in openbaar, weinig
leugents om best wil, soms
nakomen wat je belooft, meestal

Kut vragenlijst :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#29
Ekslem Wrote:emoties in openbaar, weinig

Dat is logies, je bent PSV-supporter.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#30
Ekslem Wrote:emoties in openbaar, weinig
leugents om best wil, soms
nakomen wat je belooft, meestal

Kut vragenlijst :8:

De hamvraag nu is natuurlijk: is dit een leugentje om bestwil omdat je niet na kunt komen wat je (jezelf) hebt beloofd? En ik vind dat je wel een beetje emotioneel reageert. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: