The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tips voor een digibeet!
#31
Gerben Zonderland Wrote:
Mac Wrote:een 32-bit OS kan maximaal 3,2 Gb gebruiken. Wil je de volledige 4 gebruiken zul je naar een 64-bit versie van windows XP moeten gaan met alle problemen van dien.

Oh ja, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Hij krijgt Vista trouwens, geen XP, maar dat zal dan idd wel de 32-bits-versie zijn. Dan heeft het idd geen zin om meer dan 3Gb werkgeheugen te kopen.

dat zei pa ook. en toen heeft hij hem maar meteen gekocht en afgeleverd. kan ik nu lekker gaan installeren....

ik zal de komende 3 weken wel off line zijn. Undecided
Reply
#32
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mac Wrote:een 32-bit OS kan maximaal 3,2 Gb gebruiken. Wil je de volledige 4 gebruiken zul je naar een 64-bit versie van windows XP moeten gaan met alle problemen van dien.

Oh ja, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Hij krijgt Vista trouwens, geen XP, maar dat zal dan idd wel de 32-bits-versie zijn. Dan heeft het idd geen zin om meer dan 3Gb werkgeheugen te kopen.

dat zei pa ook. en toen heeft hij hem maar meteen gekocht en afgeleverd. kan ik nu lekker gaan installeren....

ik zal de komende 3 weken wel off line zijn. Undecided

Dus je hebt nu wel de 64-bits-versie van Vista? Dan kan 4Gb (of meer) weer wel dus....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#33
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Mac Wrote:een 32-bit OS kan maximaal 3,2 Gb gebruiken. Wil je de volledige 4 gebruiken zul je naar een 64-bit versie van windows XP moeten gaan met alle problemen van dien.

Oh ja, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Hij krijgt Vista trouwens, geen XP, maar dat zal dan idd wel de 32-bits-versie zijn. Dan heeft het idd geen zin om meer dan 3Gb werkgeheugen te kopen.

dat zei pa ook. en toen heeft hij hem maar meteen gekocht en afgeleverd. kan ik nu lekker gaan installeren....

ik zal de komende 3 weken wel off line zijn. Undecided

Dus je hebt nu wel de 64-bits-versie van Vista? Dan kan 4Gb (of meer) weer wel dus....

nee, de 32 bits.

joh, over een jaar heb ik nog zeeeen van ruimte op mijn compu. maar nogmaals dank voor het meedenken, al je opmerkingen zijn in de afweging betrokken.

ik denk dat het voor mijn gebruik een prima ding is. beetje videotjes samen stellen en op dvd branden. beetje cd branden. beetje foto's bewerken. beetje internetten.....
Reply
#34
Geen probleem. Natuurlijk kan dat er allemaal mee. De grootste 'aandachtspunten' waren het beperkte werkgeheugen, slechts 1 DVD-drive en dat afgrijselijke Windows Vista. Ken je Office Vista al? Brrrrrrrrrr.....
Maar succes ermee en tot over een week of 3. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#35
Gerben Zonderland Wrote:slechts 1 DVD-drive

had mijn vader willen doen, maar dan kon hij hem niet meteen meenemen. heeftie het niet gedaan. Undecided

maar als het me gaat storen kan ik dat er altijd bij laten zetten. is gewoon ruimte voor. naast mijn cardreader. :-({|=
Reply


Forum Jump: