The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll kwartfinales AO (finale poll (1/3))
#1
BEGIN
in Nadal - Simon
in Verdasco - Tsonga
in Roddick - Djokovic
in Del Potro - Federer
END

BV1: Hoeveel games halen de verliezers van de 4 kwartfinales?
BV2: Hoeveel aces worden er in de 4 kwartfinales geslagen?

Per PM naar mij sturen.

De latere voorspellingen van de halve finales en finale naar Elikian sturen. Ik ga donderdag op wintersport. Ze hebben in het hotel wel een internetcafe, maar het is de vraag of ik daar wel kom, zal eerder in het cafe zelf zijn...
Reply
#2
Geinig, de finale duurt gewoon een week :razz:

Denk dat het het beste is als we de voorspellingen geheim houden tot de laatste voorspellingen gedaan zijn. Al zal het moeilijk zijn om het niet te laten merken :Big Grin

Succes Buurs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Voor de volledigheid....
Kwartfinales: 4+2 pnt.
Halve finales: 6+3 pnt.
Finale: 9+4 pnt.
Reply
#4
Een droomfinale OSmile :8:

Per ronde is toch leuker?

Blijft het wel spannend van, doordat de achterblijver meer risico moet nemen....

Maar iig alvast succes Ad.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Dat lijkt me niet. Stel dat jij voorstaat na de kwart, en voor de rest denken we hetzelfde, dan heb ik er toch voordeel van dat ik weet dat ik achter sta? Lijkt me niet het doel van het spel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Toch is het voor de overige forumgebruikers wel leuker om het open te gooien na de voorspellingen Smile
Reply
#7
Wat zijn de regels?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#8
mindlight Wrote:Toch is het voor de overige forumgebruikers wel leuker om het open te gooien na de voorspellingen Smile

lijkt mij ook.

maar laat mitch het maar bepalen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Er zijn geen regels over bekend, maar we doen het altijd zo in finales van andere toernooien.

Wat we kunnen doen, is dat we de kwartfinale geheim houden en dan de halve finales en finale in een keer pollen, met if...then polls.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Jullie mogen je voorspellingen van de kwartfinales naar mij opsturen.
Ik zal hiervan de score bijhouden en deze na de kwartfinales doorsturen naar Elikian.
De halve finales en finale in 1x pollen en naar Elikian sturen (ik ben skien).

Succes allebei !!!
Reply
#11
En je maakt de scores van de kwartfinales dus niet openbaar? Daar ging het nl om...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Dat kan ik dan ook doen he Wink

Als Dennis en jij het er over eens zijn of jullie na de QF de scores willen hebben heb ik er geen moeite mee ze openbaar te maken. Als julle dat liever niet hebben dan niet Smile
Reply
#13
Volgens mij zijn we het er dus niet over eens, maar dat is niet echt verrassend.

Ik denk dat de ware aard van het spel is dat je voorspelt wat je denkt en kijkt of je daarmee de tegenstander verslaat. Als je het openbaar gaat maken, krijg je situaties waarin je dus weet dat je moet gokken en niet meer pollt wat je eigenlijk denkt. Dat lijkt me al niet goed, en stel dat die gok wel goed uitpakt, dan win je dus terwijl je het eigenlijk helemaal niet wilde pollen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Dat is toch eerder ook al gebeurd met Fish-Baghdatis? Je dacht dat Fish ging winnen en pollde toch niet op die manier... Dat is een beetje inherent aan het spel, en om nou ineens voorspellingen niet openbaar te maken maar het spel er niet leuker op wat mij betreft.
Gewoon pollen wat je denkt/wilt, en je ziet vanzelf of het genoeg is.

Andere optie is om de volgende GS de finale niet meer over QF+SF+F te laten gaan, want als dat betekent dat we voortaan de poll een week niet te zien krijgen zou ik dat jammer vinden.
Reply
#15
Dat vind ik wel wat anders. Toen pollde ik voor Baghdatis, omdat ik wist dat dat een veilige optie zou zijn. Nu zou ik wel voor iemand moeten gaan, omdat ik gewoon weet dat ik achter sta. En dan kun je dus ook niet pollen wat je denkt, want dan verlies je geheid.

En dit gebeurt ook altijd in finales, maar dan pol je in een keer de halve finale plus finale. Dat kan dan ook wel, maar nu met de kwartfinale erbij kan dat niet, en ik wil ook eigenlijk wel eerst de kwartfinale afwachten voordat ik de halve poll.

En openbaar maken is idd wel het leukst, maar het gaat toch om heel veel punten, en dan is het toch ook belangrijk dat het correct gebeurt. In andere rondes weet je toch ook nooit hoe je ervoor staat? En eerder hebben we het ook nooit zo gedaan dat de score tussentijds bekend gemaakt werd...
En wordt die poll zo intensief gevolgd dan, als je eruit ligt? Nu is het leuk omdat het Ad-Buurs is, maar in een ander geval...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Je kan toch ook prima de halve afwachten voordat je de finale pollt? Je spreekt jezelf nu namelijk in zekere zin een beetje tegen

Enerzijds zeg je dat je niet kan pollen wat je denkt, aangezien je dan geheid verliest, maar waarom zou dit voor de kwartfinales niet gelden dan? Als het klopt wat jij zegt, dat als je pollt wat je denkt, er dan geen verschillen ontstaan, wat is dan het probleem? Want de achterstand kan dan na de QF nooit groot zijn, en dus hoef je geen rare bokkesprongen te maken in de SF (je kan daar altijd dmv setstanden nog punten goedmaken tenslotte).

Kortom, ik zie het bezwaar niet van het gewoon openbaar maken van de polls, tenminste, niet o.b.v. de argumenten die je geeft.
Reply
#17
Ik volg de poll altijd. Maar reageer er lang niet altijd op, toch neem ik altijd een kijkje in de finaletopics en kijk ik wat er gepolld is...
Reply
#18
Ad Wim en Buurs voorspellen de kwartfinales door deze per PM naar mij te sturen.
Ik zal deze na de kwartfinales doorsturen naar Elikian. Hij zal deze publiceren NADAT jullie de poll voor de halve finales en finale hebben ingestuurd naar Elikian.
Er wordt dus niet gepolld met voorkennis.
Reply
#19
mindlight Wrote:Je kan toch ook prima de halve afwachten voordat je de finale pollt? Je spreekt jezelf nu namelijk in zekere zin een beetje tegen
Hier haal je twee dingen door elkaar. De beste optie is in mijn ogen alles geheim pollen, maar een alternatief zou zijn om nu alles in één keer te pollen, met als...dan polls, maar dan heb je dus het nadeel dat je de kwart niet kunt afwachten voordat je de halve pollt.


mindlight Wrote:Enerzijds zeg je dat je niet kan pollen wat je denkt, aangezien je dan geheid verliest, maar waarom zou dit voor de kwartfinales niet gelden dan? Als het klopt wat jij zegt, dat als je pollt wat je denkt, er dan geen verschillen ontstaan, wat is dan het probleem? Want de achterstand kan dan na de QF nooit groot zijn, en dus hoef je geen rare bokkesprongen te maken in de SF (je kan daar altijd dmv setstanden nog punten goedmaken tenslotte).

Kortom, ik zie het bezwaar niet van het gewoon openbaar maken van de polls, tenminste, niet o.b.v. de argumenten die je geeft.
Maar als ik nou geheim poll en ik heb ook die kwartfinale beter, en de rest hetzelfde, dan zou ik winnen. Maar als je het openbaar maakt, geef je buurs de kans om in te halen door anders te pollen dan hij eigenlijk denkt. Dat is pollen met voorkennis en daar doen we niet aan volgens mij.

En kijk naar die puntentelling. Als je een andere winnaar in de kwart hebt, kun je dat al bijna niet meer goed maken door sets anders te voorspellen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Je kan toch ook prima de halve afwachten voordat je de finale pollt? Je spreekt jezelf nu namelijk in zekere zin een beetje tegen
Hier haal je twee dingen door elkaar. De beste optie is in mijn ogen alles geheim pollen, maar een alternatief zou zijn om nu alles in één keer te pollen, met als...dan polls, maar dan heb je dus het nadeel dat je de kwart niet kunt afwachten voordat je de halve pollt.


mindlight Wrote:Enerzijds zeg je dat je niet kan pollen wat je denkt, aangezien je dan geheid verliest, maar waarom zou dit voor de kwartfinales niet gelden dan? Als het klopt wat jij zegt, dat als je pollt wat je denkt, er dan geen verschillen ontstaan, wat is dan het probleem? Want de achterstand kan dan na de QF nooit groot zijn, en dus hoef je geen rare bokkesprongen te maken in de SF (je kan daar altijd dmv setstanden nog punten goedmaken tenslotte).

Kortom, ik zie het bezwaar niet van het gewoon openbaar maken van de polls, tenminste, niet o.b.v. de argumenten die je geeft.
Maar als ik nou geheim poll en ik heb ook die kwartfinale beter, en de rest hetzelfde, dan zou ik winnen. Maar als je het openbaar maakt, geef je buurs de kans om in te halen door anders te pollen dan hij eigenlijk denkt. Dat is pollen met voorkennis en daar doen we niet aan volgens mij.

En kijk naar die puntentelling. Als je een andere winnaar in de kwart hebt, kun je dat al bijna niet meer goed maken door sets anders te voorspellen.

Het heeft weinig zin om hier weer tegenin te argumenteren, hoewel ik nog munitie genoeg heb :razz: want Mitch heeft inmiddels besloten om het niet openbaar te maken.
Reply
#21
Aangezien jullie er toch niet uitkomen, lijkt het me beter om de kwartfinale alsnog bij de halve finale van de poll te doen. Mee eens, Mindlight?
Reply
#22
goed plan, andre :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
Prima!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Buurs en Ad Wim zijn het eens, dat is in deze wel het belangrijkst. En ik ben het er uiteraard ook mee eens Smile
Reply
#25
verstuurd
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#26
Voor de gein dan maar:

BEGIN
1 in 3 Nadal - Simon
2 in 4 Verdasco - Tsonga
2 in 4 Roddick - Djokovic
2 in 3 Del Potro - Federer
END

BV1: Hoeveel games halen de verliezers van de 4 kwartfinales? 58
BV2: Hoeveel aces worden er in de 4 kwartfinales geslagen? 66
Reply
#27
Buurs inderdaad binnen, tis nog wachten op Ad Wim.
Reply
#28
Ad Wim hoeft zich in ieder geval niet meer druk te maken om de aces, daar heb ik al een goede schatting van gemaakt.
Reply
#29
Nou bedankt, maar ik heb toch maar een eigen inschatting gemaakt en dat is maar goed ook, want zowel je aces als je games lijken me veel te laag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Pfff, dit brengt de poll wel in de war zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: