The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rangen en Standen LTM 2009
Thx voor de organisatie... Vind het ook prima zo... Blijft spannend tot het einde..
Reply
Gefeliciteerd Mindlight!

Ad bedankt voor dit spel. Wisselen in enige vorm is misschien een goed idee. Je zou het punten kunnen laten kosten, om het alleen in extreme gevallen interessant te laten zijn. Bijv. als je Nalbandian, Ancic èn Nishikori in je team hebt, zoals ik...
Reply
Netjes ML! =D>

Bedankt Ad en ook Eli. Ik zat met Nishikori, dus ben ook wel voor wisselen. Wink Daar kan nog over gediscussieerd worden. Mist's idee klinkt niet gek.
Reply
Het idee van Mist klinkt zeker goed, gewoon een "prijs" voor wisselen in punten instellen, dan moet er in ieder geval over nagedacht worden. Smile
Reply
Feli ML.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Feli ML!

Derde :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dank allen trouwens!
Reply
Feli ML, toch nog een prijs voor je aan het einde vh seizoen =D>
Reply
Komt er nog een LTM 2010? Welke regels en deadline?
Reply
was we'll m'n bbedoeling ja, maar ben nu op wintersport en pas zaterdag laat terug. dus of de eerste week telt niet mee, of de deadline ligt ergens midden volgende week.

over regels heb ik eigenlijk nog niet echt nagedacht. als iemand concrete ideeen heeft over wisselen of andere categorieen van te kiezen spelers, dan hoor ik dat natuurlijk graag.
aangezien de top 5 nu aardig dicht bij elkaar ligt, zat ik iig te denken aan 2 uit de top 5 ipv 1 uit de top 3.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En? Wat worden de regels? Of geen LTM dit jaar?
Reply
O ja, helemaal vergeten. Heb het ook behoorlijk druk nu. De eerste week niet meetellen lijkt me niet echt een optie, aangezien dat lastig wordt met de updates. Maar als je de eerste week wel meetelt, terwijl ie al gespeeld is, neemt iedereen natuurlijk de x7-jongen die het de eerste week goed heeft gedaan.

Zoals het er nu voorstaat, ga ik de deadline op donderdag leggen, denk ik. Dan zijn de echte punten nog niet echt verdeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De regels kunnen je hooguit 5 minuten kosten, toch?
Reply
We moeten nu dus donderdag (deze week?) onze teams klaar hebben? Wordt wel krap dan, zou het op prijs stellen als het vandaag kon, want de rest van de dagen zitten behoorlijk vol.
Reply
Geef me een half uurtje ML, dan staat het erop.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Top, ik zie het, hartelijk dank!
Reply


Forum Jump: