The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Huub!
#1
weg!!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#2
PSV en Huub Stevens per direct uit elkaar
28 januari 2009 13:10
Huub Stevens. Huub Stevens heeft aan de directie van PSV zijn ontslag aangeboden. De hoofdtrainer is van mening dat er geen echte ‘click’ is tussen hem en de spelersgroep. De samenwerking verloopt niet optimaal, ondanks een grote inzet en vele pogingen en gesprekken om tot verbetering te komen.



Geen vertrouwen
PSV en Huub Stevens hebben tot hun spijt vast moeten stellen dat de onderlinge relatie en het vertrouwen tussen hoofdtrainer en selectie niet voldoende zijn om optimaal te presteren. Reden voor Stevens om in het belang van PSV zijn ontslag in te dienen. De leiding betreurt het besluit, maar respecteert zijn beslissing. Zij heeft de afgelopen periode alles in het werk gesteld om Stevens optimaal te steunen en een situatie als deze te voorkomen. PSV beraadt zich momenteel over de ontstane situatie.
The great old Ludwig von...
Reply
#3
Nou... roerig seizoentje!
Reply
#4
Misschien iets voor de Kromme? cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#5
Eén minder seizoen en gelijk paniek in de tent, PSV begint op een echte topclub te lijken! =D> =D> :cry:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#6
Niet heel verrassend natuurlijk. Eens kijken wie we nou krijgen. Verbeek misschien? :razz: Zitten Rutten en Jol nog stevig in de zadel in Duitsland? Zet zelf mn geld op Ron Jans trouwens.
Reply
#7
Koeman zit ook al weer een half jaar achter de geraniums...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#8
Peter Wrote:Niet heel verrassend natuurlijk. Eens kijken wie we nou krijgen. Verbeek misschien? :razz: Zet zelf mn geld op Ron Jans.

Alsnog Adrie Koster!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#9
Peter Wrote:Niet heel verrassend natuurlijk. Eens kijken wie we nou krijgen. Verbeek misschien? :razz: Zitten Rutten en Jol nog stevig in de zadel in Duitsland? Zet zelf mn geld op Ron Jans trouwens.

Om het Hans ' kijk-eens-hoe-goed-ik-het-in-Groningen-doe" Westerhof effect te krijgen.
Dick Advocaat komt gewoon terug naar Eindhoven!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#10
Ik denk dat Wouters cry en Lodeweges cry het seizoen afmaken. Volgend seizoen staat Philip Cocu voor de groep of, als PSV nog eens de beurs wil trekken, Fred Rutten.
Reply
#11
Ik zeg Ernie!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#12
Huub Huub Barbatruc!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
Oei, denk dat ik Appelvlaai en die belg maar even ga inwisselen voor 2 superboeren dit weekend. :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#14
\Big Grin/

Ben benieuwd wie er gaat komen. Advocaat zou geweldig zijn, maar dat zal wel niet!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
van Basten lijkt me wel wat voor PSV.
May The Schwartz Be With You
Reply
#16
EJR Wrote:Oei, denk dat ik Appelvlaai en die belg maar even ga inwisselen voor 2 superboeren dit weekend. :razz:

2x PSV in een weekend dat ze uit spelen. Undecided
Reply
#17
Het zal Hiddink wel weer worden Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#18
Treesong Wrote:Het zal Hiddink wel weer worden Xtragaap4de

[-o< Maar dan zal eerst Reker der ook uit moeten. Gaat mss morgen gebeuren, Salazar was op radio 2 bij Frits Spits die tot 2x toe de vraag stelde "blijft Reker wel?" en beide keren draaide Salazat er omheen en zei hij dat we morgen meer zouden horen. Zal mij benieuwen. Als Reker echt stevig in t zadel zit had hij toch gewoon kunnen zeggen dat die blijft?
Reply
#19
Salazar! Die rare Chileen zit daar ook al 100 jaar of nie? =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#20
Treesong Wrote:Salazar! Die rare Chileen zit daar ook al 100 jaar of nie? =D>

[Image: Charlie.jpg]

"Jan was die baas van die Zwarte"
"Reker, ken jai mai nog?"
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#21
Het zat er aan te komen: Huub Stevens heeft woensdag zijn ontslag ingediend als hoofdtrainer van PSV. Vermoedelijk volgt algemeen directeur Jan Reker woensdag. Dit seizoen gaat zo’n beetje alles fout wat fout kan gaan bij de Eindhovenaren. De laatste vier seizoenen kroonde PSV zich tot kampioen, maar in het seizoen 2008/09 is alles anders. In de competitie kijken de Brabanders tegen een achterstand van vijftien punten op koploper AZ aan.

Ook werd de ploeg in bekerverband snel uitgeschakeld door AZ, en eindigde het in de groepsfase van de Champions League stijf onderaan. Nu Stevens (55) het veld heeft geruimd, is er weer alle gelegenheid om te praten over zijn opvolger. De kans is groot dat de huidige assistent-trainers Jan Wouters en Dwight Lodeweges het seizoen afmaken, maar PSV kennende wil de club uiteindelijk weer een sterke man aan het front. Revu zet de kanshebbers voor je op alfabetische volgorde op een rijtje.

Dick Advocaat
De huidige trainer van Zenit Sint-Petersburg in Rusland. Doet het daar goed en werkte tussen 1994 en 1998 al eerder in Eindhoven als trainer. Pakte daar een landstitel, KNVB Beker en twee supercups.

Pluspunt: beschikt over ruime ervaring en internationale connecties.
Minpunt: ligt vast als trainer van Zenit en verdient een vermogen in Rusland.


Ernie Brandts
Brandts was tussen 2006 en 2008 hoofdtrainer bij NAC Breda, maar kreeg een jaar geleden te horen dat hij na het lopende seizoen weg mocht. Is momenteel werkloos en heeft een voorliefde voor PSV.

Pluspunt: heeft een PSV-verleden als speler en assistent-trainer.
Minpunt: wordt vaak omschreven als een zachtaardige trainer.


Guus Hiddink
Hiddink behoeft weinig uitleg meer. Gold de afgelopen seizoen als de grote man in Eindhoven, totdat hij bondscoach van Rusland werd. Gaf onlangs nog aan dat het hem ‘pijn deed’ hoe PSV er inmiddels voorstond.

Pluspunt: zeer geliefd bij spelers en fans, ruime internationale ervaring en grote status.
Minpunt: huidig bondscoach van Rusland en daardoor zeer moeilijk aan te trekken.


Ron Jans
Vrolijke, altijd lachende trainer van FC Groningen die in het hoge noorden al jaren knappe prestaties neerzet met een middelmatige selectie.

Pluspunt: Nuchtere trainer, geen sterallures; is na 6,5 jaar FC Groningen toe aan nieuwe ervaring.
Minpunt: heeft zich alleen bewezen bij een subtopper, geen ervaring op hoger niveau.


Martin Jol
Presteerde behoorlijk met Roda JC, maakte van nietszeggend RKC fraaie middenmoter, finishte twee jaar achtereen als zevende met Tottenham Hotspur. Flirtte vijf jaar geleden al eens met PSV door openlijk toe te geven oren te hebben naar de functie van veldtrainer.

Pluspunt: nationale en internationale ervaring, bekend met Brabantse mentaliteit.
Minpunt: werd door Feyenoord ‘te dik bevonden’, gaf drie jaar geleden aan ‘geen trek te hebben’ in PSV.


Fred Rutten
Werd als assistent-trainer opgeleid in Eindhoven onder de vleugels van Guus Hiddink. Die zag in Rutten zijn ideale opvolger, maar daar dacht PSV anders over. Dat koos voor Ronald Koeman, die anderhalf jaar later zijn koffers pakte en naar Valencia vloog. Rutten, toen trainer van FC Twente, werd alsnog benaderd door PSV, maar bedankte vriendelijk voor de eer.

Pluspunt: staat onder druk bij Schalke 04 en heeft verleden bij PSV, kent de cultuur.
Minpunt: gekwetst na komst Koeman, bezig aan eerste avontuur buiten Nederland.

http://www.revu.nl/12933.Kandidaten_opvo...ub_Stevens
Reply
#22
Mario Been gaat komend halfjaar het seizoen voor PSV afmaken, hoor ik net in de waggelgangen.

Wellicht iets voor Don Leo, Eindhoven voelt toch als een soort van thuiskomen (als je vanuit Polen komt).

Ook voor Co is PSV een optie, die wil namelijk een halfjaar helemaal niets met voetballen te maken hebben.

Sef Vergoossen zou niet willen: "1x PSV kampioen maken is al erg genoeg"
What, me worry?
Reply
#23
Ik vergeet helemaal Kees Rijvers en Bobby Robson, die zijn wel toe aan een allerlaatste klus.
Of ben ik al te laat met deze suggestie?

Georg Kessler dan?
Of Barry Hughes, die schijnt het wel goed te doen rond Carnaval
What, me worry?
Reply
#24
Er circuleren wel meer namen:

Wiljan Vloet (of wil hij niet? )
Frank Rijkaard
Erwin Koeman
Hans Westerhof

Jammer voor Huub, zijn droom al zo snel in stukken. Knap van hem dat hij de eer aan zich zelf houdt, van mij mag hij het over een paar jaar nog eens proberen. Huub heeft tenminste een PSV-hart. Maar het ging zo niet verder. Wanneer bij een topclub de resultaten tegenvallen is dit de logische consequentie voor een trainer. Het hoort bij voetbal.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#25
Huub mag het van mij ieder seizoen opnieuw proberen, lang geleden dat ik PSV zo fantastisch slecht heb zien voetballen.
What, me worry?
Reply
#26
Fred Naaigaren Wrote:Huub mag het van mij ieder seizoen opnieuw proberen, lang geleden dat ik PSV zo fantastisch slecht heb zien voetballen.

Fred ga je eigen cluppie pesten ja? :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#27
Daar zie ik al helemaal geen Brood in, die spelen alleen maar gelijk :cry:
What, me worry?
Reply
#28
Fred Naaigaren Wrote:Daar zie ik al helemaal geen Brood in, die spelen alleen maar gelijk :cry:

met wie spelen ze gelijk?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#29
Mijn eerste ingeving is toch Ronald Koeman.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#30
kuiper Wrote:Mijn eerste ingeving is toch Ronald Koeman.

Heb ik ook aan gedacht, maar ik denk niet dat a) PSV dat ziet zitten b) Ronald Koeman het lef heeft c) de fans om hem staan te springen. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Iemand als Wiljan Vloet heb ik niet eens aan gedacht, al lijkt hij me niet passen in het profiel dat PSV altijd voor ogen heeft bij hun trainer. Internationale ervaring, bijvoorbeeld...

Rijkaard zou een gouden greep zijn!
Reply


Forum Jump: