The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Half Jaar Analyse
#1
Voorheen deed MAC dit altijd, en ik kan ook eigenlijk niet tippen aan MAC zijn half jaar analyses maar ik ga toch ( misschien een pgoing wagen)

Mits er genoeg mensen interesse hebben in de half jaar analyses dan. Ik ga niet mijn best doen voor de katse ......

Graag zou ik daarom even vernemen of mensen interesse hebben in een half ( seizoen) jaarlijkse analyse op het team / resultaten / verwachtingen / kansen en ga zo maar door!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#2
lijkt mij leuk Bokkie...
The great old Ludwig von...
Reply
#3
Ik weet niet wat voor analyse Mac altijd maakte maar klinkt goed, ook goed voor het SD-gevoel!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#4
Doen!
Reply
#5
Bocaloca Wrote:Voorheen deed MAC dit altijd, en ik kan ook eigenlijk niet tippen aan MAC zijn half jaar analyses maar ik ga toch ( misschien een pgoing wagen)

Mits er genoeg mensen interesse hebben in de half jaar analyses dan. Ik ga niet mijn best doen voor de katse ......

Graag zou ik daarom even vernemen of mensen interesse hebben in een half ( seizoen) jaarlijkse analyse op het team / resultaten / verwachtingen / kansen en ga zo maar door!

=D> =D> We hadden op een gegeven moment zoveel SD-ers dat ik het overzicht kwijt was, met de half-jaar analyse was het altijd mooi om te zien hoe de rest ervoor stond (en wat Mac van mijn team verwachtte). Gelet op de journalistieke stukjes uit het verleden van Bokkie verwacht ik dan ook een hoogstaande half-jaars analyse.

Go for it Boca ! Big Grin
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#6
Voyou Wrote:Ik weet niet wat voor analyse Mac altijd maakte maar klinkt goed, ook goed voor het SD-gevoel!


In de laatste topics van het HT forum staan nog wel wat voorbeelden.
ik wil het alleen iets uitgebreider gaan doen.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#7
nog uitgebreider???
Mooi voornemen! Maar niet halverwege stoppen he Bokkie... Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#8
Vind het een goed initiatief van je Bokkie!

Als we met zijn alle nou weer wat leven in dit forum gaan blazen. Voorheen hadden we volgens mij meer dan 40 HTers. En werd er volgens mij meer gepost dan op andere forums. Volgens mij is deze forum ooit gestart met alleen een HT deel. Dat zie ook terug in de lijst met alle personen die zich als eerst hadden aangemeld. Paar namen die niet meer onder ons zijn of actief op het forum; Jazz, Piter, Lance, Peter, Fabian, Tan, K.O., Djabs, Iessie, Fulton, Qui-vive, Para, Kuiperinho, Marshall, Phoebus.

Bij deze zal ik de records updaten en voor de beker weer de percentages doen.

Misschien maar weer leven in SD/CT-Cup blazen?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#9
gittermaster Wrote:nog uitgebreider???
Mooi voornemen! Maar niet halverwege stoppen he Bokkie... Wink

:oops: :oops: NEUH ik ben sterker dan mijzelf \Big Grin/ \Big Grin/ :-({|= :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#10
Ik weet ook niet wat het is, maar juich het zeker toe! =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
De half-jaar analyse =D> Lijkt me leuk om weer es te lezen! Mooi initiatief!
Reply
#12
Top! =D> Lijkt me een strak plan.
Insane life.
Reply
#13
Leuk!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#14
Wanneer kunnen we de verslagen verwachten Bokkie?
The great old Ludwig von...
Reply
#15
gittermaster Wrote:Wanneer kunnen we de verslagen verwachten Bokkie?
Halverwege het jaar, dus 1 juli 2009
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#16
Neeeeuh Halverwege het seizoen, zoals vroegah
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#17
=D> =D>
The great old Ludwig von...
Reply
#18
voor degenen die het fenomeen nog niet kennen:
<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=9&t=6438">viewtopic.php?f=9&t=6438</a><!-- l -->

altijd heel leuk om te doen, maar ook vrij kostbaar wat tijd betreft helaas.

hoop dat je er iets leuks van maakt boca~!
Reply
#19
Mac speel jij eigenlijk nog HT? Zo niet, ben je ooit van plan weer eens te beginnen?
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#20
Antidote Wrote:Mac speel jij eigenlijk nog HT? Zo niet, ben je ooit van plan weer eens te beginnen?

Ik huil mezelf avond aan avond in slaap sinds Mac stopte. Geen Tuukka Vierisalo, Beorn Beukenkamp, Matthias Vinterman, Dick Waelemans & co. meer bij SkandalouZ Scoring. Jammer. Heel, heel jammer.
Reply
#21
ik heb wel een team maar log alleen nog in om dat team in leven te houden, zodat als ik ooit weer eens wil beginnen ik een leuk team heb met wat financien. Voorlopig ben ik dat echter nog niet van plan
Reply
#22
Hoe heet dan team? De "Utrecht HT-meeting Nerds"?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#23
Supersystem nummer 2 in de IX.81 :8:
3 miljoen in kas Smile

helaas nooit echt de moeite genomen om mn training goed te zetten, uitstekend positiespel is het hoogste
Reply
#24
Mac Wrote:3 miljoen in kas Smile

Ik heb nog een uitstekend spits met matig scoren die ik weinig gebruik. Voor 2.3 miljoen doe ik hem graag van de hand.
Reply
#25
Gaat dit nog door, boca?
Reply
#26
Zitten we al op een half jaar dan???
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#27
Just checking Wink.
Reply
#28
ja... ik zou maar alvast gaan beginnen Bokkie Smile Duurt wel een paar weekjes voor je alles hebt Icon_twisted
The great old Ludwig von...
Reply
#29
Ja, anders is het seizoen al voorbij als jij nog eens aankomt met je Half Jaar analyses. :wink: :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#30
Jansoe Wrote:Ja, anders is het seizoen al voorbij als jij nog eens aankomt met je Half Jaar analyses. :wink: :lol:

hooohooohoooo onder werktijd kan er ook getypt worden hoor :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: