The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vina del Mar/Zagreb/Johannesburg
#1
Tursunov wint in Zagreb in de kwalificaties met 7-5 7-6 van De Bakker.

Huta Galung speelt later nog tegen Prpic en Middelkoop tegen Dodig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
J. Huta Galung 7 2 7
F. Prpic 5 6 5

M. Middelkoop 3 6
I. Dodig 6 7
Reply
#3
Huta Galung wint ook de 2e ronde.

In de 3e ronde speelt hij tegen Lacko voor een plek in het hoofdtoernooi.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
Mannen, ik heb de database opengezet voor de komende week. Het ziet er allemaal goed uit nu, al was het weer even de slag te pakken krijgen (met dank aan hulp van Rien). Jullie kunnen dus aan de slag. Succes met het maken van de teams!
Reply
#5
Je moet de DB natuurlijk wel goed open zetten Wink

Ik heb dat gedaan en bij mij doet ie het gewoon...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
De database stond goed open....dus niet meteen schreeuwen Thomas :lol: Jij ook succes met het maken van je team.
Reply
#7
Ik schreeuw niet, ik zeg alleen dat hij bij mij aanvankelijk ook dicht stond, maar door één druk op de knop de DB bij mij gewoon open ging.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
arco Wrote:Mannen, ik heb de database opengezet voor de komende week. Het ziet er allemaal goed uit nu, al was het weer even de slag te pakken krijgen (met dank aan hulp van Rien). Jullie kunnen dus aan de slag. Succes met het maken van de teams!

Wie is Rien?
Reply
#9
Mindlight.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Hij staat bij mij ook feilloos open..geen probleem!
Reply
#11
Ja, lekker editen dat berichtje van je :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Zegt de koning van de edit haha
Schrijven is schrappen he....dat moet jij toch weten :wink:
Reply
#13
Ad Wim Wrote:Mindlight.

Het was eigenlijk meer een verkapte manier om te vragen waarom er op dit forum soms voornamen gebruikt moeten worden, we hebben niet voor niets een nickname.
Reply
#14
Fin. J. Huta Galung 7 4 0

L. Lacko 6 6 6
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#15
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Mindlight.

Het was eigenlijk meer een verkapte manier om te vragen waarom er op dit forum soms voornamen gebruikt moeten worden, we hebben niet voor niets een nickname.

Nee ok, maar mij kan het eigenlijk niet zoveel schelen. Bij je voornaam genoemd worden is wel wat persoonlijker dan die ooit eens gekozen nickname... Beetje raar om als je elkaar ontmoet voornamen te gebruiken en op het forum weer over te schakelijk op nicknames eigenlijk...
Reply
#16
Ik zou je dan ook gewoon Mindlight noemen. :wink:
Reply
#17
Hehe ja lijkt me leuk! Alles nog steeds goed down under trouwens? Deze week nog de challenger in Burnie bezoeken? =P~
Reply
#18
Trouwens, kijken of de ATP nu ook actie onderneemt tegen Canas, net als bij Davy destijds. Hoe duidelijk wil je een fix hebben?
Reply
#19
WTF, hij verliest gewoon idd.

Alles ok hier, challenger is op Tasmanie zie ik. Ga ik binnenkort wel heen, maar niet deze week. Ik heb ook voorlopig wel even genoeg tennis gezien.. :wink:
Reply
#20
hey ik wou even wat doorgeven over de stand in het toernooi van Johannesburg.
Daar staan de namen die door zijn in het verkeerde vakje.

gr roffaboy
Reply
#21
Hey Roffaboy,

Mooie eerste post =D>
Ik zal het even herstellen Smile

edit: Het is weer voor mekaar
Reply
#22
Het stond net weer niet goed, zag ik. Ik heb het recht moeten zetten. Laten we afspreken dat we zorgvuldig verwerken, liefst door diegene die verantwoordelijk is voor de organisatie. Ik zal de quali's van Zagreb toevoegen als hun plek in het schema bekend is. Tursunov is dan ook nog te kiezen.
Reply
#23
arco Wrote:Het stond net weer niet goed, zag ik. Ik heb het recht moeten zetten. Laten we afspreken dat we zorgvuldig verwerken, liefst door diegene die verantwoordelijk is voor de organisatie. Ik zal de quali's van Zagreb toevoegen als hun plek in het schema bekend is. Tursunov is dan ook nog te kiezen.

Prima Arco, ja is irritant als het steeds niet goed staat. Verwerken doe ik eigenlijk ook wel vanaf morgen als je het niet erg vind, maar als jij aangeeft het liever zelf te doen blijf ik ervan af.
Reply
#24
Geen probleem als het maar zorgvuldig gebeurt :Big Grin
Reply
#25
No worries, ik kijk wel uit nu Wink
Reply
#26
Youzhny gaat ook weer eens een wedstrijd verliezen....Lastig stukje daar met Gulbis, Tursu, Ancic en Andreev.
Helaas zo al weg maar team staat wel...
Reply
#27
De quali's in Vina del Mar hebben ook hun plekkie in het schema gevonden, zodat ook Cuevas en Maximo Gonzalez te kiezen zijn.
Reply
#28
Geeft Martin nou op bij 6-6 in de 3e set? Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
:lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
Ad Wim Wrote:Geeft Martin nou op bij 6-6 in de 3e set? Undecided

:crazy: dan moet ie wel erg geblesseerd zijn..
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply


Forum Jump: