The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Volendam - PSV
#1
Quote:PSV heeft serieus overwogen de uitwedstrijd tegen FC Volendam te boycotten vanwege de gewraakte combiregeling. Omdat het 'niets oplost', leggen de Eindhovenaren zich uiteindelijk neer bij deze maatregel.

Dat ze het voetbalduel wilden overslaan, blijkt uit de officiële website van de club. Die meldt dat de 'club teleurgesteld is, maar de uitspraak van het kort geding respecteert'. Clubleiding en supporters hebben dinsdag na de rechtszaak, waarin de combi tevergeefs werd aangevochten, overleg gevoerd. Toen is de boycot besproken. ,,Maar je schiet er niets mee op en het levert je alleen een hoop chagrijn op'', aldus veiligheidsman Frank Wijnveld van PSV die eergisteren de zitting bijwoonde. Volgens hem kampt de landskampioen met een stevige kater, maar ook zelf houdt hij een nare smaak over aan de affaire. Wijnveld heeft sterk de indruk dat de gemeente Edam-Volendam problemen heeft met het organiseren van voldoende politie-inzet.

Ik hoop toch nog op een boycot. Oprotten met die schorriemorrie!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#2
Het zijn gewoon jankerds Dead
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#3
Niks jankerds.. een verplichte combi met als enige reden "dat dat gebruikelijk is voor een club als PSV". Te zot voor woorden!

Die Volendammers zo snel mogelijk inruilen voor RKC, das altijd volledig vrij vervoer EN bier in t uitvak! :8:
Reply
#4
Wel jankerds. Maar toch is het overdreven, want om nou moeilijk te doen over die tien PSV'ers die meekomen... tja.

Wat die tweede opmerking betreft: In Volendam is paling. In Waalwijk geen ene hol.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#5
Een combi leg je op met argumenten, niet zomaar. Zelfs als er maar 10 man meekomen. Dus de jankerd is in deze die burgemeester. Niet dat t mij wat uitmaakt want mn maat kan zondag niet. Hakkuh
Reply
#6
Peter Wrote:Niet dat t mij wat uitmaakt want mn maat kan zondag niet.
[gay]
Reply
#7
Peter Wrote:Niks jankerds.. een verplichte combi met als enige reden "dat dat gebruikelijk is voor een club als PSV". Te zot voor woorden!

In Volendam willen ze gewoon geen Brabanders die er een weekendje van maken en zich klem zuipen op de Dijk.

En wat is er mis met een verplichte combi? Ze kunnen toch gewoon naar de wedstrijd?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#8
Davydoff Wrote:
Peter Wrote:Niks jankerds.. een verplichte combi met als enige reden "dat dat gebruikelijk is voor een club als PSV". Te zot voor woorden!

In Volendam willen ze gewoon geen Brabanders die er een weekendje van maken en zich klem zuipen op de Dijk.

En wat is er mis met een verplichte combi? Ze kunnen toch gewoon naar de wedstrijd?

Zeker nog nooit naar een uitwedstrijd (met verplichte combi) geweest?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
Ekslem Wrote:
Davydoff Wrote:
Peter Wrote:Niks jankerds.. een verplichte combi met als enige reden "dat dat gebruikelijk is voor een club als PSV". Te zot voor woorden!

In Volendam willen ze gewoon geen Brabanders die er een weekendje van maken en zich klem zuipen op de Dijk.

En wat is er mis met een verplichte combi? Ze kunnen toch gewoon naar de wedstrijd?

Zeker nog nooit naar een uitwedstrijd (met verplichte combi) geweest?

De oproep van Adelaar laatst niet gezien?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#10
Ekslem Wrote:
Davydoff Wrote:En wat is er mis met een verplichte combi? Ze kunnen toch gewoon naar de wedstrijd?

Zeker nog nooit naar een uitwedstrijd (met verplichte combi) geweest?

=D> =D> =D> =D> =D>
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#11
Davydoff Wrote:
Ekslem Wrote:
Davydoff Wrote:En wat is er mis met een verplichte combi? Ze kunnen toch gewoon naar de wedstrijd?

Zeker nog nooit naar een uitwedstrijd (met verplichte combi) geweest?

=D> =D> =D> =D> =D>

Huh?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
Mocht het amateurvoetbal weer worden afgelast dan ga ik deze wedstrijd maar eens bezoeken.
Vitesse - Ajax is helaas al uitverkocht.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#13
Bumme Wrote:Mocht het amateurvoetbal weer worden afgelast dan ga ik deze wedstrijd maar eens bezoeken.
Vitesse - Ajax is helaas al uitverkocht.

Ik neem aan dat je dan doelt op het uitvak. Ik kan me niet voorstellen dat de hele toko vol zit.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#14
Gerben Zonderland Wrote:
Bumme Wrote:Mocht het amateurvoetbal weer worden afgelast dan ga ik deze wedstrijd maar eens bezoeken.
Vitesse - Ajax is helaas al uitverkocht.

Ik neem aan dat je dan doelt op het uitvak. Ik kan me niet voorstellen dat de hele toko vol zit.

Uitvak idd, andere vakken zijn voor mij geen optie.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#15
Ekslem Wrote:
Davydoff Wrote:
Ekslem Wrote:
Davydoff Wrote:En wat is er mis met een verplichte combi? Ze kunnen toch gewoon naar de wedstrijd?

Zeker nog nooit naar een uitwedstrijd (met verplichte combi) geweest?

=D> =D> =D> =D> =D>

Huh?


Het was dus niet duidelijk voor jou dat ik nooit met een verplichte combi naar een uitwedstrijd ben geweest...... Ik vraag me toch echt oprecht af wat er zo vreselijk is aan een verplichte combi.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#16
Bumme Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bumme Wrote:Mocht het amateurvoetbal weer worden afgelast dan ga ik deze wedstrijd maar eens bezoeken.
Vitesse - Ajax is helaas al uitverkocht.

Ik neem aan dat je dan doelt op het uitvak. Ik kan me niet voorstellen dat de hele toko vol zit.

Uitvak idd, andere vakken zijn voor mij geen optie.

Wilde nog zeggen, "gezellig, misschien kijk ik ook wel ff of ik meekan", maar begrijp ik nou goed dat je tussen de psv-ers wilt gaan zitten?
The great old Ludwig von...
Reply
#17
gittermaster Wrote:
Bumme Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bumme Wrote:Mocht het amateurvoetbal weer worden afgelast dan ga ik deze wedstrijd maar eens bezoeken.
Vitesse - Ajax is helaas al uitverkocht.

Ik neem aan dat je dan doelt op het uitvak. Ik kan me niet voorstellen dat de hele toko vol zit.

Uitvak idd, andere vakken zijn voor mij geen optie.

Wilde nog zeggen, "gezellig, misschien kijk ik ook wel ff of ik meekan", maar begrijp ik nou goed dat je tussen de psv-ers wilt gaan zitten?

Nope, dat ging over Vitesse - Ajax, bij Volendam - PSV zit ik gewoon naast Jan en Yolante. Als we zaterdag niet voetballen en er kaartjes over zijn hoor je het gelijk!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#18
Davydoff Wrote:
Ekslem Wrote:
Davydoff Wrote:
Ekslem Wrote:
Davydoff Wrote:En wat is er mis met een verplichte combi? Ze kunnen toch gewoon naar de wedstrijd?

Zeker nog nooit naar een uitwedstrijd (met verplichte combi) geweest?

=D> =D> =D> =D> =D>

Huh?


Het was dus niet duidelijk voor jou dat ik nooit met een verplichte combi naar een uitwedstrijd ben geweest...... Ik vraag me toch echt oprecht af wat er zo vreselijk is aan een verplichte combi.

Je kunt er geen weekendje van maken (alsof er op zaterdagavond in de kroeg rellen zouden komen van een paar PSV-fans :roll: ), je moet 's ochtends belachelijk vroeg vertrekken en wordt al meer dan een uur voor t begin van de pot in het uitvak gedumpt. Verder zit ik liever lekker in mn eigen auto dan in een bus met te weinig ruimte en bovendien moet je met zo'n combi verplicht opstappen bij het Philips Stadion. Een PSV-fan die in de buurt van Volendam woont moet dus eerst naar Eindhoven, daar de bus in terug richting Volendam waar hij uren eerder is vertrokken, dan na de pot weer terug met de bus naar Eindhoven (want de auto moet daar nu eenmaal opgehaald worden) om weer naar Volendam te rijden. En zo zijn er nog wel wat redenen waarom EV fijner is dan een combi (alleen de vrijheid op zich al, in een combi wordt je echt behandeld als vee). Bovendien is er tussen VOL en PSV-fans nog nooit wat voorgevallen en hebben de PSV-fans in de CL wel bewezen nergens herrie te schoppen.

:-k

Wat ze met zo'n combi dan weer wel bereiken is veel PSV-fans op de thuisvakken en dan gaan ze daar straks weer over lopen zeiken. :roll:
Reply
#19
Davydoff Wrote:
Ekslem Wrote:
Davydoff Wrote:
Ekslem Wrote:
Davydoff Wrote:En wat is er mis met een verplichte combi? Ze kunnen toch gewoon naar de wedstrijd?

Zeker nog nooit naar een uitwedstrijd (met verplichte combi) geweest?

=D> =D> =D> =D> =D>

Huh?


Het was dus niet duidelijk voor jou dat ik nooit met een verplichte combi naar een uitwedstrijd ben geweest...... Ik vraag me toch echt oprecht af wat er zo vreselijk is aan een verplichte combi.

Moest ik dat hier uit op maken dan? Snap je reactie totaal niet!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
Peter Wrote:Een PSV-fan die in de buurt van Volendam woont moet dus eerst naar Eindhoven

Hetgeen natuurlijk vol-le-dig terecht is =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#21
Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:
Bumme Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Bumme Wrote:Mocht het amateurvoetbal weer worden afgelast dan ga ik deze wedstrijd maar eens bezoeken.
Vitesse - Ajax is helaas al uitverkocht.

Ik neem aan dat je dan doelt op het uitvak. Ik kan me niet voorstellen dat de hele toko vol zit.

Uitvak idd, andere vakken zijn voor mij geen optie.

Wilde nog zeggen, "gezellig, misschien kijk ik ook wel ff of ik meekan", maar begrijp ik nou goed dat je tussen de psv-ers wilt gaan zitten?

Nope, dat ging over Vitesse - Ajax, bij Volendam - PSV zit ik gewoon naast Jan en Yolante. Als we zaterdag niet voetballen en er kaartjes over zijn hoor je het gelijk!

Lachen, maar het was niet mijn bedoeling om mijzelf uit te nodigen Smile
Volgens mij kun je in de vrije verkoop best kaarten voor Volendam kopen, toch?
The great old Ludwig von...
Reply
#22
Eigen fan Volendam echt risico
Niet de Psv-aanhang vormt het probleem, maar de harde kern Volendamsupporters. Die boezemt de politie nog de grootste angst in. Zij vormen een steeds grotere risicogroep. Dat bleek gisteren klip en klaar tijdens het kort geding dat de supportersclub van Psv tegen de gemeente Edam-Volendam had aangespannen om de afgekondigde combiregeling van tafel te krijgen. Burgemeester Willem van Beek heeft die maatregel, op basis van politie-informatie, ingevoerd om te voorkomen dat Eindhovenaren zich vooraf naar de Dijk begeven, de kroeg induiken en daar op de vuist gaan met de Volendam supporters.

Roda JC
Zowel de door Edam-Volendam ingehuurde advocaat als politieman Jan Willem Klein wezen de voorzieningenrechter op de ernstige ongeregeldheden na het thuisduel tegen Roda JC, die de rechtstreekse aanleiding vormen voor de beperkende maatregelen. Uitgerekend de gisteren aanwezige Jan Willem Klein raakte bij deze rellen gewond. Hij kwam er nadrukkelijk op terug. “Sinds die dag is voetbal definitief veranderd in Volendam. We moeten zondag ook de veiligheid van de Psv-supporters kunnen garanderen.

Op dit moment worden er in Volendam stadion verboden uitgevaardigd bij een groep die wij in kaart hebben gebracht.” Een ambtenaar van de gemeente die de zitting bijwoonde, kwalificeerde de gewelddadige Volendamaanhang als 'uiterst onberekenbaar' en liet ook doorschemeren dat de veiligheidsmaatregelen een zware wissel trekken op het ambtenarenkorps. Mr. Ellerman, namens de gemeente, concludeerde dat ‘onder de supporters van Volendam een groep risicosupporters is ontstaan die mede door drankgebruik voorafgaand aan de wedstrijd een onberekenbare factor vormt.’

Bij het opmaken van risicoanalyses spreekt de omgeving van de Dijk volgens Ellerman ook niet in het voordeel. “Wat meespeelt, is dat het stadion in de bebouwde kom ligt, dicht bij de horeca en winkels. De kans dat supportersgroepen elkaars pad kruisen in het relatief kleine centrum is heel groot.” Mr. Termaat, namens Psv, concludeerde dat “Psv de dupe wordt van het wangedrag van twintig supporters tegen Roda.”

--
Altijd weer de Duitsers die t verpesten!
Reply
#23
Peter Wrote:Je kunt er geen weekendje van maken (alsof er op zaterdagavond in de kroeg rellen zouden komen van een paar PSV-fans :roll: ), je moet 's ochtends belachelijk vroeg vertrekken en wordt al meer dan een uur voor t begin van de pot in het uitvak gedumpt. Verder zit ik liever lekker in mn eigen auto dan in een bus met te weinig ruimte en bovendien moet je met zo'n combi verplicht opstappen bij het Philips Stadion. Een PSV-fan die in de buurt van Volendam woont moet dus eerst naar Eindhoven, daar de bus in terug richting Volendam waar hij uren eerder is vertrokken, dan na de pot weer terug met de bus naar Eindhoven (want de auto moet daar nu eenmaal opgehaald worden) om weer naar Volendam te rijden. En zo zijn er nog wel wat redenen waarom EV fijner is dan een combi (alleen de vrijheid op zich al, in een combi wordt je echt behandeld als vee). Bovendien is er tussen VOL en PSV-fans nog nooit wat voorgevallen en hebben de PSV-fans in de CL wel bewezen nergens herrie te schoppen.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: wat vreselijk :!: Wat een horror verhaal. Een tocht vol ontberingen.....
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#24
Had ie maar een echte club moeten Supporteren
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#25
Davydoff ga anders ff een verhaaltje tikken over een vergeten (ex)sporter. Jankerd!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#26
Peter Wrote:Een PSV-fan die in de buurt van Volendam woont

Undecided lekker geloofwaardig verhaal.
Reply
#27
Peter Wrote:Je kunt er geen weekendje van maken (alsof er op zaterdagavond in de kroeg rellen zouden komen van een paar PSV-fans :roll: ), je moet 's ochtends belachelijk vroeg vertrekken en wordt al meer dan een uur voor t begin van de pot in het uitvak gedumpt. Verder zit ik liever lekker in mn eigen auto dan in een bus met te weinig ruimte en bovendien moet je met zo'n combi verplicht opstappen bij het Philips Stadion. Een PSV-fan die in de buurt van Volendam woont moet dus eerst naar Eindhoven, daar de bus in terug richting Volendam waar hij uren eerder is vertrokken, dan na de pot weer terug met de bus naar Eindhoven (want de auto moet daar nu eenmaal opgehaald worden) om weer naar Volendam te rijden. En zo zijn er nog wel wat redenen waarom EV fijner is dan een combi (alleen de vrijheid op zich al, in een combi wordt je echt behandeld als vee). Bovendien is er tussen VOL en PSV-fans nog nooit wat voorgevallen en hebben de PSV-fans in de CL wel bewezen nergens herrie te schoppen.

Het gaat trouwens om een autocombi... dus zo erg is het allemaal niet.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#28
Lol @ peter en Ekslem, waarom blijven jullie reageren op een paar van die randdebielen die het nog te veel moeite vinden om een thuiswedstrijd te bezoeken laat staan dat ze weten wat een uitwedstrijd is. En zeker zo'n triest figuur als Dave kan dat niet weten, Volendam mag immers overal met eigen vervoer heen aangezien ze wekelijks met 10 man komen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#29
Ekslem Wrote:Davydoff ga anders ff een verhaaltje tikken over een vergeten (ex)sporter. Jankerd!

Het is Jancker. En Carsten Jancker is nog niet helemaal vergeten. Hij speelt in Oostenrijk.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#30
Ekslem Wrote:Davydoff ga anders ff een verhaaltje tikken over een vergeten (ex)sporter. Jankerd!

Ik vond het anders best intersant om het verhaal over Rody Turpijn (mijn CM-opvulsloeber van weleer Icon_cry ) te lezen :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: