The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord - FC Groningen
#1
Kheb voor waf vast de opstelling. Tiendalli zit op de bank en Slory krijgt wederom de voorkeur boven Wijnaldum.
Reply
#2
Peter Wrote:Kheb voor waf vast de opstelling. Tiendalli zit op de bank en Slory krijgt wederom de voorkeur boven Wijnaldum.

echt ongelofelijk als hij dat doet....

Quote:'Nieveld mogelijk rechtsback ten koste van Tiendalli'
[Bron: Feyenoordtraining.nl]

Op de training van vandaag probeerde Leon Vlemmings iets anders in de verdediging. Dwight Tiendalli werd gepasseerd en in zijn plaats stond Nieveld als rechtsback. Hierdoor werd er weer een centrum gevormd met Hofland en Bahia. Opvallend is dat de jonge Leerdam gewoon linksback blijft staan. Feyenoord trainde gedreven en er was veel beweging op het veld te zien.
Reply
#3
SODEJU wat een zwarte kaart voor Nieveld. Dat die gast van groningen uberhaupt nog op kon staan.

Verder wel leuke wedstrijd, veel strijd, niet echt heel goed voetbal. ben benieuwd hoe Feyenoord dit de 2e helft oppakt.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#4
harry_bierdop Wrote:SODEJU wat een zwarte kaart voor Nieveld.

Gisteren bij Heerenveen-NAC een zelfde soort overtreding van Kolkka op Svec. Kolkka kreeg 'maar' geel.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
harry_bierdop Wrote:SODEJU wat een zwarte kaart voor Nieveld. Dat die gast van groningen uberhaupt nog op kon staan.

Verder wel leuke wedstrijd, veel strijd, niet echt heel goed voetbal. ben benieuwd hoe Feyenoord dit de 2e helft oppakt.

De tering zeg. :eeeek:
Die van der Laak zal wel ff schrikken als hij Studio Sport terug ziet. Wat een domme overtreding trouwens van Slory bij de middenlijn :crazy:
Verder uitstekende arbitrage deze keer. Dat was op andere velden wel anders.
Makaay had er zeker 2 moeten maken vandaag. Hij schiet in ieder geval weer tussen de palen. Nu de keeper nog passeren
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#6
harry_bierdop Wrote:SODEJU wat een zwarte kaart voor Nieveld. Dat die gast van groningen uberhaupt nog op kon staan.

Idd. Als ie 'm 10 cm lager raakt breekt is alles af in z'n onderbeen. Heeft niks met voetbal te maken. Lekker 6 wedstrijden geven.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#7
Djiezus, zag net de herhaling van die overtreding. Ongelooflijk, hoeveel doping moet je geslikt hebben voor je zo'n aanslag pleegt? Zeker moslim of zo? :crazy: Rest van het seizoen opflikkeren met die gast
Reply
#8
Hoef Wrote:Rest van het seizoen opflikkeren met die gast

ach gut, hij speelt bij feyenoord zeker? :roll:

dit onervaren jongmens komt te laat. gewoon ongelukkig. dat was ieders overtuiging in het stadion waar je de overtreding maar 1x zag. zelfs de commentator had in eerste instantie dat oordeel, op tv ik in eerste instantie ook nog. in het stadion hoorden we al dat zowel langs de lijn als radio rijnmond het een terechte kaart noemden.

in de herhaling is het idd een zware overtreding. maar dan zie je het op andere snelheid. ik ben er echter van overtuigd dat nieveld dit nooit bewust deed.
Reply
#9
Vind overtreding zeer gevaarlijk, dikverdiend rood, maar ik denk ook niet dat hij dit opzettelijk deed, lijkt idd eerder op onervarenheid. Dat laatste is echter geen excuus: ik zeg minstens drie wedstrijden aan de kant, opzet of niet.
Reply
#10
Flixieluv Wrote:Vind overtreding zeer gevaarlijk, dikverdiend rood, maar ik denk ook niet dat hij dit opzettelijk deed, lijkt idd eerder op onervarenheid. Dat laatste is echter geen excuus: ik zeg minstens drie wedstrijden aan de kant, opzet of niet.

het is onbesuist. dan is het rood. een stuk of drie wedstrijden is reeel. jammer, hij deed het erg goed.

die van kolka vond ik persoonlijk net zo smerig, die kreeg maar geel.

die nieveld die komt bij den bosch vandaan, dus ik heb zomaar het vermoeden dat peter hem kent en zo aan al zijn informatie over nieveld komt. :razz:
Reply
#11
Neuh die ken ik niet. Kwam donderdag nog wel Theo Lucius tegen op het stratumseind en hij was weer ram van de kaart. Undecided
Reply
#12
Peter Wrote:Neuh die ken ik niet. Kwam donderdag nog wel Theo Lucius tegen op het stratumseind en hij was weer ram van de kaart. Undecided

die zal nu wel spelen tegen ajakkes.

lekker hoor, leerdam (cler) - bahia - lucius - tiendalli :roll:

daar zal zelfs dat zooitje ongeregeld uit amsterdam tegen weten te scoren. :razz:
Reply
#13
Mwah Tiendalli kan Furby best hebben, de verdedigende middenvelders schakelen Sulejmani uit en dan hoef je alleen nog maar te hopen dat Suarez zn dag niet heeft.

En of Theo speelt is nog nie zeker, hij zei donderdag op de wc (kop maar in iemand) dat ie nog las heeft van zn lies. :razz:
Reply
#14
Trainer Ron Jans van FC Groningen roemde zondag na afloop van de uitwedstrijd tegen Feyenoord (0-0) het legioen. „Zo hoort thuispubliek te zijn. Elke beslissing van de scheidsrechter leidde tot ontzettend veel lawaai. Probeer in zo'n lastige sfeer maar eens goed te voetballen en te fluiten”, merkte hij op.

Het thuispubliek was na de donkerrode kaart voor verdediger Norichio Nieveld in de 43e minuut niet meer te houden. Scheidsrechter Björn Kuipers kon geen goed meer doen. „Dat kon je merken aan kleine dingetjes in de wedstrijd”, oordeelde Jans, die daarmee aangaf dat hij zich af en toe lichtelijk benadeeld voelde door Kuipers en co.
„Dat die rode kaart voor Nieveld meer dan terecht was, zoals ik na afloop hoorde, is voor het publiek niet belangrijk. Ze willen maar één ding: een goed resultaat van hun ploeg. Die steun van het legioen heeft Feyenoord in deze wedstrijd zelf afgedwongen.”

:razz:
Reply
#15
Wilde het tijdens de wedstrijd al typen maar toen had ik ineens geen internet meer.
Het blijft gewoon machtig om te zien als een volle kuip er achter gaat staan. Dat zie je bij geen enkele club in Nederland. Die hele lange zijde waar iedereen staat (in wind en regen), redelijk dicht op het veld en maar schreeuwen tegen alles wat beweegt. Vak X en S achter de goal hetzelfde...

Bij Feyenoord is het publiek nog zoals het in de jaren 90 in veel stadions in Nederland was, de mannen gaan naar het voetbal. Hier en daar gaan er wel zoontjes mee maar die zijn over het algemeen net zo als de rest :waf:. Je ziet in Nederland toch de laatste jaren een kentering, het publiek is (wat mij betreft) allemaal veel te lief. Het klapvee zit tegenwoordig ook bij vrijwel elke club.

Bij NEC merk ik het ook steeds meer en vind het knap beroerd. Allemaal van dat hoempapa publiek. Ook een reden waarom de derby veel minder meer een echte derby is, ze zijn allemaal veel te lief.

Laatst iets op het NEC-forum gelezen in de HSV-NEC discussie, werd er gezegd dat er in Hamburg wel massaal het "Alle moffen zijn homooooo" ( op de bekende melodie van de seven nation army ) ingezet zou worden. Echt, ik weet niet hoeveel reacties van mensen die zeggen zich voor zulke liederen te schamen en kwamen zelfs nog gasten die zeiden dat het een slecht beeld gaf van de Nederlanders want wij staan bekend als homovriendelijk land bla bla bla..... kan mij dat nou verrekken, we gaan toch godverre godver niet naar Duitsland om Nederland te promoten en de tourist uit te hangen.. we willen van HSV, de nummer 1 van Duitsland, winnen en daarvoor zal alles uit de kast moeten. BLOED AAN DE PAAL godverdomme (zoals ze in Nijmegen zouden zeggen, helaas 10 jaar terug).

Kan me nog herinneren dat ene Herbert Neuman de 2e helft het veld niet meer op wilde komen bij NEC-vitesse omdat ie vond dat er een zeeeer intimiderende en beangstigende sfeer hing in de Goffert. Was in het jaar dat we in een bouwval speelden vanwege de verbouwing van het stadion, er waren geen Vitesse supporters mee en er was ook op geen enkele manier sprake van fysiek geweld maar echt alleen maar verbaal. En dat ging niet over moeders of ziektes maar alleen maar het constant uitfluiten/uitjauwen als Vites aan de bal was, soms wat afgewisseld met het goed klinkende Neuman NSB ole ole :8: .
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#16
waf Wrote:
Hoef Wrote:Rest van het seizoen opflikkeren met die gast

ach gut, hij speelt bij feyenoord zeker? :roll:

dit onervaren jongmens komt te laat. gewoon ongelukkig. dat was ieders overtuiging in het stadion waar je de overtreding maar 1x zag. zelfs de commentator had in eerste instantie dat oordeel, op tv ik in eerste instantie ook nog. in het stadion hoorden we al dat zowel langs de lijn als radio rijnmond het een terechte kaart noemden.

in de herhaling is het idd een zware overtreding. maar dan zie je het op andere snelheid. ik ben er echter van overtuigd dat nieveld dit nooit bewust deed.

Heeft niets te maken met zijn club. Als hij te laat komt, zie ik nog steeds de reden niet waarom hij zo hoog inkomt. En onervarenheid: waarom maken dan niet alle jonkies dit soort overtredingen? Ben benieuwd wat de conclusie was als het slachtoffer een verrot been was getrapt.
Reply
#17
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Rest van het seizoen opflikkeren met die gast

ach gut, hij speelt bij feyenoord zeker? :roll:

dit onervaren jongmens komt te laat. gewoon ongelukkig. dat was ieders overtuiging in het stadion waar je de overtreding maar 1x zag. zelfs de commentator had in eerste instantie dat oordeel, op tv ik in eerste instantie ook nog. in het stadion hoorden we al dat zowel langs de lijn als radio rijnmond het een terechte kaart noemden.

in de herhaling is het idd een zware overtreding. maar dan zie je het op andere snelheid. ik ben er echter van overtuigd dat nieveld dit nooit bewust deed.

Heeft niets te maken met zijn club. Als hij te laat komt, zie ik nog steeds de reden niet waarom hij zo hoog inkomt. En onervarenheid: waarom maken dan niet alle jonkies dit soort overtredingen? Ben benieuwd wat de conclusie was als het slachtoffer een verrot been was getrapt.

dit soort overtredingen zie je wel degelijk vaker bij onervaren spelers. maar dat weet jij niet, want jij hebt nooit gevoetbald. hij kwam gewoon te laat. daarbij: er was geen enkele reden om vd laak op die positie op dat moment in de wedstrijd een doodschop te geven. dat had hij beter kunnen bewaren voor sneuarez volgende week.

anders dan jij zegt komt hij ook niet hoog in. zijn been eindigt hoog, waarom weet ik niet. misschien bewust, misschien omdat hij uit balans is door zijn sliding. tegelijkertijd blijft het been van die vd laak toevallig staan. dat is op zich niet zo gek bij die zompige en zware velden.

het zou een beetje raar zijn als de ernst van een blessure van invloed is op de conclusie die je trekt he. :|
Reply
#18
waf Wrote:
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Rest van het seizoen opflikkeren met die gast

ach gut, hij speelt bij feyenoord zeker? :roll:

dit onervaren jongmens komt te laat. gewoon ongelukkig. dat was ieders overtuiging in het stadion waar je de overtreding maar 1x zag. zelfs de commentator had in eerste instantie dat oordeel, op tv ik in eerste instantie ook nog. in het stadion hoorden we al dat zowel langs de lijn als radio rijnmond het een terechte kaart noemden.

in de herhaling is het idd een zware overtreding. maar dan zie je het op andere snelheid. ik ben er echter van overtuigd dat nieveld dit nooit bewust deed.

Heeft niets te maken met zijn club. Als hij te laat komt, zie ik nog steeds de reden niet waarom hij zo hoog inkomt. En onervarenheid: waarom maken dan niet alle jonkies dit soort overtredingen? Ben benieuwd wat de conclusie was als het slachtoffer een verrot been was getrapt.

dit soort overtredingen zie je wel degelijk vaker bij onervaren spelers. maar dat weet jij niet, want jij hebt nooit gevoetbald. hij kwam gewoon te laat. daarbij: er was geen enkele reden om vd laak op die positie op dat moment in de wedstrijd een doodschop te geven. dat had hij beter kunnen bewaren voor sneuarez volgende week.

anders dan jij zegt komt hij ook niet hoog in. zijn been eindigt hoog, waarom weet ik niet. misschien bewust, misschien omdat hij uit balans is door zijn sliding. tegelijkertijd blijft het been van die vd laak toevallig staan. dat is op zich niet zo gek bij die zompige en zware velden.

het zou een beetje raar zijn als de ernst van een blessure van invloed is op de conclusie die je trekt he. :|

Je zou als club na een dergelijke overtreding waardoor een zware blessure ontstaat, kunnen concluderen dat een schorsing door de club op zijn plaats is naast de KNVB-schorsing. Terwijl je dat nu niet zo snel zou doen...
En of hij hoog inkomt of hoog uitkomt, is niet relevant. Het gaat om het moment van de 'inslag'.

Enne, ik heb in het seizoen 1992-1993 (of daaromtrent) gevoetbald maar heb daar zoveel proleten gezien dat ik het na één seizoen wel weer mooi vond. Kan ook met de Leids/Haagse regio te maken hebben.
Reply
#19
Hoef Wrote:Je zou als club na een dergelijke overtreding waardoor een zware blessure ontstaat, kunnen concluderen dat een schorsing door de club op zijn plaats is naast de KNVB-schorsing.Terwijl je dat nu niet zo snel zou doen...

ik weet dat het zo werkt, maar het zou niet uit mogen maken voor de beoordeling van de overtreding.

En of hij hoog inkomt of hoog uitkomt, is niet relevant. Het gaat om het moment van de 'inslag'.[/quote]

oneens. ik vind hoog inkomen heel wat anders dan hoog uitkomen.

Quote:Enne, ik heb in het seizoen 1992-1993 (of daaromtrent) gevoetbald maar heb daar zoveel proleten gezien dat ik het na één seizoen wel weer mooi vond. Kan ook met de Leids/Haagse regio te maken hebben.

9 van de 10 van die proleten komt amotorisch in. je moet echt vreseslijk uitkijken, helemaal op van die velden zoals gisteren. komt bij dat die leische plebs het ook nog bewust doen

maar hockeymietjes kunnen daar niet tegen idd. :razz:
Reply
#20
Norichio Nieveld heeft drie duels en een voorwaardelijk schorsing horen eisen voor zijn rode kaart tegen FC Groningen. De Feyenoorder heeft de straf geaccepteerd.

De verdediger maakte in het duel met FC Groningen een forse tackle op de rechterknie van Koen van de Laak. Scheidsrechter Björn Kuipers gaf Nieveld direct rood.

Nieveld mist nu de duels tegen Ajax, De Graafschap en Vitesse. Ook Kevin Hofland moet het duel met Ajax missen. De verdediger zag tegen FC Groningen zijn vijfde gele kaart, met een directe schorsing van een duel tot gevolg.

Quote:Fans Feyenoord bieden excuses aan
ROTTERDAM - De Feyenoord Supportersvereniging (FSV) heeft maandag namens het Legioen in een schrijven de excuses aangeboden aan Björn Kuipers. De scheidsrechter stuurde zondag tegen FC Groningen Feyenoord-verdediger Norichio Nieveld met rood weg na een forse charge.

Feyenoorders Leroy Fer (midden) en Andwélé Slory protesteren bij scheidsrechter Bjorn Kuipers na de rode kaart voor Norichio Nieveld (buiten beeld). FOTO ANP
Kuipers had het daarna zwaar te verduren in de Kuip. De Feyenoord-aanhang was woedend en liet dit blijken door onvriendelijke spreekkoren aan zijn adres. Velen fans waren ervan overtuigd dat de overtreding van Nieveld bij lange na niet zwaar genoeg was voor rood.

Na het zien van de tv-beelden bleek de beslissing van Kuipers meer dan terecht. ,,Scheidsrechters worden geacht hun fouten op te biechten voor de camera. Feyenoord supporters zijn daar zeker niet te groot voor,'' aldus de verklaring van de FSV maandagmiddag. ,,Hierbij willen wij dan ook, namens ons allen, excuses aanbieden aan de heer Kuipers die achteraf zeer onterecht door ons is bejegend.''
Reply
#21
waf Wrote:Na het zien van de tv-beelden bleek de beslissing van Kuipers meer dan terecht. ,,Scheidsrechters worden geacht hun fouten op te biechten voor de camera. Feyenoord supporters zijn daar zeker niet te groot voor,'' aldus de verklaring van de FSV maandagmiddag. ,,Hierbij willen wij dan ook, namens ons allen, excuses aanbieden aan de heer Kuipers die achteraf zeer onterecht door ons is bejegend.''

=D>
Mijn gras is groener
Reply
#22
Amor Fati Wrote:
waf Wrote:Na het zien van de tv-beelden bleek de beslissing van Kuipers meer dan terecht. ,,Scheidsrechters worden geacht hun fouten op te biechten voor de camera. Feyenoord supporters zijn daar zeker niet te groot voor,'' aldus de verklaring van de FSV maandagmiddag. ,,Hierbij willen wij dan ook, namens ons allen, excuses aanbieden aan de heer Kuipers die achteraf zeer onterecht door ons is bejegend.''

=D>

=D>
Leuk dat iemand dat namens alle supporters schrijft, maar wat de waarde hiervan is...
The great old Ludwig von...
Reply
#23
gittermaster Wrote:
Amor Fati Wrote:
waf Wrote:Na het zien van de tv-beelden bleek de beslissing van Kuipers meer dan terecht. ,,Scheidsrechters worden geacht hun fouten op te biechten voor de camera. Feyenoord supporters zijn daar zeker niet te groot voor,'' aldus de verklaring van de FSV maandagmiddag. ,,Hierbij willen wij dan ook, namens ons allen, excuses aanbieden aan de heer Kuipers die achteraf zeer onterecht door ons is bejegend.''

=D>

=D>
Leuk dat iemand dat namens alle supporters schrijft, maar wat de waarde hiervan is...

hij schrijft namens de fsv.

niet namens mij, want ik vond dat er nog voldoende reden over was om kuipers verrot te schelden. sowieso erg mooi dat wij weer iemand anders de schuld konden geven dan de spelers of trainers. :razz:
Reply
#24
haha, dat is ook een stuk logischer, het helpt altijd om de scheids de schuld te geven en uit te schelden en als t niet helpt, voelt t in ieder geval goed :razz: . Wat onlogisch is, is dat als hij dit slechts vanuit de FSV schrijft, dat hij indirect zegt; als je ongelijk had, was je inderdaad een hoerenzoon...
The great old Ludwig von...
Reply
#25
gittermaster Wrote:haha, dat is ook een stuk logischer, het helpt altijd om de scheids de schuld te geven en uit te schelden en als t niet helpt, voelt t in ieder geval goed :razz: . Wat onlogisch is, is dat als hij dit slechts vanuit de FSV schrijft, dat hij indirect zegt; als je ongelijk had, was je inderdaad een hoerenzoon...

iedereen weet dat de moeder van kuipers een hoer is, maar hij vindt dat we dat in dat geval niet hadden mogen zeggen. :razz:

ik heb niets geroepen, dus ik hoef ook mijn excuses niet aan te bieden.
Reply
#26
Waar blijft de uitspraak van Toivonen als die van Nieveld er al is? :-k
Reply
#27
Peter Wrote:Waar blijft de uitspraak van Toivonen als die van Nieveld er al is? :-k

feyenoorders doen altijd alles met opzet. bij andere clubs moeten ze altijd een reden zoeken om ze vrij te spreken. wist je dat nog niet?
Reply
#28
waf Wrote:
Peter Wrote:Waar blijft de uitspraak van Toivonen als die van Nieveld er al is? :-k

feyenoorders doen altijd alles met opzet. bij andere clubs moeten ze altijd een reden zoeken om ze vrij te spreken. wist je dat nog niet?

Zo goed hoef je voor een vrijspraak van Toivonen niet te zoeken hoor.
Reply


Forum Jump: