The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nec - sc heerenveen
#1
0-1 Elm
1-1 El Ak (P)

vdbussche keepte de laatste weken toch wel redelijk, maar een absoluut domme overtreding in de 16 kost weer een doelpunt. Heerenveen had overigens al met 0-3 voor moeten staan door kansen van Pranjic en Popov
Mijn gras is groener
Reply
#2
Tja, Heerenveen startte sterk, had afstand moeten nemen, maar viel na de eerste twintig minuten terug naar het niveau van nec. De tweede helft, enkele schoten van afstand van nec en twee snelle counters van heerenveen, was van beide ploegen gewoon slecht. Dat Pranjic gewisseld werd, kan wel als een compliment worden gezien voor de verdedigers, hij is uit de wedstrijd gespeeld en heeft vrijwel niets kunnen laten zien. Aanvallend heeft nec zelf ook niets laten zien overigens. Jammer dat de punten gedeeld moeten worden, was niet nodig.
Mijn gras is groener
Reply
#3
Amor Fati Wrote:Tja, Heerenveen startte sterk, had afstand moeten nemen, maar viel na de eerste twintig minuten terug naar het niveau van nec. De tweede helft, enkele schoten van afstand van nec en twee snelle counters van heerenveen, was van beide ploegen gewoon slecht. Dat Pranjic gewisseld werd, kan wel als een compliment worden gezien voor de verdedigers, hij is uit de wedstrijd gespeeld en heeft vrijwel niets kunnen laten zien. Aanvallend heeft nec zelf ook niets laten zien overigens. Jammer dat de punten gedeeld moeten worden, was niet nodig.

Complete aanval van NEC gewisseld, zegt imo genoeg.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#4
Deze 1e 35 minuten waren gewoon schandalig! We mogen van geluk spreken dat Heerenveen ook zeer beroerd speelde anders sta je na 25 minuten met 3 of 4-0 achter. Tot aan de penalty was het eigelijk dramatisch. Davids die 4 x in 20 minuten de bal verliest in de midden cirkel met 6 man voor de bal, Sibum zelfde ook 2 x. Slapper dan slap, geen enkel duel werd gewonnen en ze stonden alleen maar naar elkaar te wijzen. Ik kan me niet herinneren dat in die 19 jaar dat ik ga een keer eerder ben weggegaan vanwege het spel maar het was dat Been na 30 minuten Beuk en Saidi de dug out uit stuurde anders had ik het rustsignaal niet meer meegemaakt. Slechtste 35 minuten sinds zwolle thuis voor de beker ruim een jaar terug.

Daarna beukie "gewoon" er weer in en later ook Saidi erin en ze spelen daarna gewoon een goede 2e helft, zetten Heerenveen onder druk alleen de bal viel steeds net niet goed voor de 2-1. Zonde maar ben al wat blij dat ze zo slecht waren in het begin want anders had Been woensdag weer met Bouaouzan en Janssen gestart en als je zo speelt tegen HSV sta je bij rust echt wel met een nulletje of 5 of 6 achter.

Denk overigens ook dat dit het einde van Bouaouzan is bij NEC, ik hoop het iig van harte. Ongelooflijk wat is die vent een drama, volgens mij heeft Been het nu ook eindelijk gezien.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#5
NEC komt er nog HÉÉL genadig af in de samenvattingen van NOS en EL. Het werkelijkwaar 6e klasse-niveau balverlies ( tot 4 x toe ) van Davids zit er niet in, de 2 oerstomme ballen van Sibum zitten er niet in. Het wederom compleet achterlijke spel + gedrag van Bouaouzan zit er niet in. Als Been woensdag toch wéér Bouaouzan durft op te stellen word ik echt gek.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#6
harry_bierdop Wrote:Denk overigens ook dat dit het einde van Bouaouzan is bij NEC, ik hoop het iig van harte. Ongelooflijk wat is die vent een drama, volgens mij heeft Been het nu ook eindelijk gezien.

harry_bierdop Wrote:Het wederom compleet achterlijke spel + gedrag van Bouaouzan zit er niet in. Als Been woensdag toch wéér Bouaouzan durft op te stellen word ik echt gek.

Been is voorgoed uitgekeken op Bouaouzan
17/02/2009 12:45

Mario Been heeft het gehad met Rachid Bouaouzan. Eén dag voor de eerste UEFA Cup-wedstrijd tegen Hamburger SV verbande de trainer van NEC de aanvaller van zijn selectie naar de beloften.

'En als het aan mij ligt, is dat permanent', klonk Been heel duidelijk via De Gelderlander. 'Rachid stelt zijn egootje boven het team. Kan niet. Voor mij telt alleen het team.'

Been en Bouaouzan lagen dit seizoen al eerder met elkaar overhoop. Eind september liet de trainer de huurling van Wigan Athletic al eens thuis voor het UEFA Cup-duel met Dinamo Boekarest omdat hij geen inzet zou hebben getoond.

Sindsdien leek Bouaouzan zijn leven te hebben gebeterd, maar tijdens de laatste dagen ging het opnieuw mis. Zondag in de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen haalde Been de aanvaller al in de eerste helft naar de kant, waarna de 24-jarige Rotterdammer zich direct omkleedde en uit het stadion vertrok. En dinsdag toonde hij geen inzet tijdens de training.

'Rachid had weer eens geen zin', mopperde Been via RTV Gelderland. 'Ik heb hem daarom weggestuurd. Ik wil alleen werken met jongens die volledig gemotiveerd zijn.' Studio Sport tekende soortgelijke woorden op uit Beens mond. 'Met spelers die aantonen dat ze er een dag voor zo'n belangrijk treffen geen zin in hebben, houdt het voor mij op.'

NEC speelt woensdag in Nijmegen tegen HSV. Beide ploegen treffen elkaar in de derde ronde van het UEFA Cup-toernooi.

Wink
Reply
#7
Daar moet op gedronken worden hi ha ho Notworthy
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#8
Rachid Bouaouzan,
Die heeft het mooi verbruid
Hij had weer eens geen zin
Dus schopte Mario hem er uit!

En van je hela-hela-hela-hola-la [HOI]
hela-hela-hela-hola-la [HOI]
hela-hela-hela-hola-la [HOI]
hela-hela-hela-hola-la [HOI]

Hij zit nu lekker thuis
in het saaie Rotterdam
En is er tegen HSV niet bij
En daarom zuipt harry zich lam

En van je hela-hela-hela-hola-la [HOI]
hela-hela-hela-hola-la [HOI]
hela-hela-hela-hola-la [HOI]
hela-hela-hela-hola-la [HOI]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#9
als mario dat bij ons ook gaat doen houden we geen spelers meer over. :razz:
Reply
#10
Bumme Wrote:Rachid Bouaouzan,
Die heeft het mooi verbruid
Hij had weer eens geen zin
Dus schopte Mario hem er uit!

En van je hela-hela-hela-hola-la [HOI]
hela-hela-hela-hola-la [HOI]
hela-hela-hela-hola-la [HOI]
hela-hela-hela-hola-la [HOI]

Hij zit nu lekker thuis
in het saaie Rotterdam
En is er tegen HSV niet bij
En daarom zuipt harry zich lam

En van je hela-hela-hela-hola-la [HOI]
hela-hela-hela-hola-la [HOI]
hela-hela-hela-hola-la [HOI]
hela-hela-hela-hola-la [HOI]

:Big Grin :Big Grin
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: