Threads: 46
3,7. [Teamnaam] zal het een tijdje zonder [Speler] moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op.
1,2,3,4. [Teamnaam] zag zich gedwongen tot wisselen, omdat [Speler] na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon.
1,2. Na [x] minuten moest [Speler] met een knieblessure van het veld. [Speler] nam zijn plek in.
1. De scheidsrechter toonde [Speler] van [Teamnaam] de gele kaart na een heel nare overtreding. [Speler], het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken.
1. Na een gemene trap tegen zijn schenen moest [Teamnaam]-speler [Speler] in de [x]e minuut het veld verlaten.
Economists do it with models...
Threads: 15
Devlinshire zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Jan Rundbratt na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon.
Blessure: 4 weken
Threads: 15
deze weet ik trouwens ook nog goed...
Devlinshire zal het een tijdje zonder Ryan Bell moeten stellen, want hij liep een zware voetblessure op.
Blessure: 7 weken
gvd die heb ik nu
Threads: 13
De scheidsrechter toonde Harm-Jan Koning van Bavkes de gele kaart na een heel nare overtreding. UefaCupWinners2002 zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Mats Martinsson na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon = 2 WEKEN
Na 81 minuten moest Dennis Johansson met een knieblessure van het veld. Arno Pastink nam zijn plek in. = 2 WEKEN
De scheidsrechter toonde Gerard-Jan van Heeswijk van Sparta de gele kaart na een heel nare overtreding. Rasmus Ãâ¢ng, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken. = 1 WEEK
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Threads: 325
zo'n topic heb ik laaaang geleden al eens geopend...geen zin om m op te zoeken maar daar kun je er al veel uithalen
ok merci mac
Threads: 103
Na 78 minuten moest Carlo Grazziani met een knieblessure van het veld. Jorren Pinterman nam zijn plek in.
Bij Legion kostte dit 2 weken, bij mij 1.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 34
Na 76 minuten liep BB-speler Waldek Piwko een lichte voetblessure op, maar hij speelde hardnekkig door = pleister.
Threads: 40
Jansoe zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Brieve MacRaild na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon.
3 weken godver
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
EB Sports Wrote:Na 76 minuten liep BB-speler Waldek Piwko een lichte voetblessure op, maar hij speelde hardnekkig door = pleister.
:lol:
Threads: 35
Hou het eerder op #-o #-o #-o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 0
Na een gemene trap tegen zijn schenen moest Finoxen-speler Kimmo Saari in de 23e minuut het veld verlaten = 1 week
Threads: 133
Na een knuppel gekopt te hebben van een clubswinger, kon hij niet meer verder.
9 WEKEN :cry:
Sorry, kon het niet laten :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Threads: 0
:lol: Had vast ook niet echt een hard hoofd.
Threads: 60
Moet dit dat niet in starttopic ge-edit worden door TS (=Moker)?
Mijn meest recente:
... na een zware overtreding. Marshall zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Eddie Sommarbrant na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. (+1)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
done.
Threads: 22
Heb ergens ook nog een keer iets met een brancard gehad...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Threads: 114
Is misschien het aantal fysio's ook van belang? Is maar een detail....
Oh, my god, we bought Kenny!
Dredevils zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Zeger Huygens na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon.
+4:x
Gelukkig zitten we in het tussenseizoen.
Threads: 8
Na een gemene trap tegen zijn schenen moest United-speler Mischa Marxmüller in de 81e minuut het veld verlaten en werd vervangen
Hoop dat het meevalt #-o
EDIT1: Als het klopt wat MOker hierboven al gezet heeft, dan zou het +1 moeten zijn :|
EDIT2: Niet dus.. 3 :cry:
Threads: 35
iets in de enkels was +4 bij mij net :letitallout:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 66
Mijn oud-speler Daugbjerg beleefde weinig plezier aan z'n debuut voor zijn nieuwe club:
Quote:Na een ongelukkige botsing in het strafschopgebied moest Kronenklub-speler Ralph Daugbjerg in de 21e minuut van het veld worden gedragen.
Blessure: 8 weken...
Threads: 66
Daarnaast nog in mijn eigen wedstrijd:
Quote:Na 45 minuten moest Emil Pijnenburg worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander.
Twee weken pleitos.
Threads: 60
Gaat iemand anders dit even overnemen? Aangezien Moker namelijk met de horizon vertrokken is naar de deense ambassade....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Vlaams:
Quote:In de 86e minuut dragen de mensen van het Rode Kruis Parasitos-speler Fabian Haunschmidt van het veld op een brancard, terwijl hij het uitschreeuwt van de pijn
Nederlands:
Quote:In de 86e minuut werd Parasitos-speler Fabian Haunschmidt, die het uitschreeuwde van pijn, op een stretcher van het veld gedragen
mijn 18 jarige formidabel (1 week van uitmuntend) scoren :letitallout:
7 WEKEN!
Hoeveel fysio's heb je, Para?
5, meer dan genoeg dacht ik, ik heb ook niet zo vaak last van blessures..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
5 is wel aardig wat, ja. Ik had gedacht, gezien die 7 weken blessure, dat je hooguit 2 fysio's had......kortom: ik heb niks gezegd. Dikke vette pech.
buddy geeft aan:
Quote:minimal: 2.76 weken
maximal: 3.22 weken
|